home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 421 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Forslag til FM14
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Forslag til FM14  (Læst 36735 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM14
« Svar #120: 05 Okt 2013, 20:24 »

Synes klart SI skal gøre det muligt at overføre gemte spil fra tidligere udgaver af FM til det nye FM

Synes ideen er rigtig god, men som Sunboa skriver så er det nok ikke noget der sker, alle de tilpasninger der skal til gør nok at man må holde sig til den gamle version af spillet.

Har altid selv svært ved at gå fra den ene udgave til den anden, for synes altid at det er det bedste save jeg har haft lige til slut, men får alligevel altid overvundet den barrierer når jeg kommer igang med det nye.

Dog er det for mig første gang i flere udgaver at jeg er nået over 10 år ind i et save, hvilket naturligt gør at der er mange sjove regens at spille med. Ku vær sjovt at få det med, meen ja.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Forslag til FM14
« Svar #121: 05 Okt 2013, 21:41 »

Synes ideen er rigtig god, men som Sunboa skriver så er det nok ikke noget der sker, alle de tilpasninger der skal til gør nok at man må holde sig til den gamle version af spillet.

Har altid selv svært ved at gå fra den ene udgave til den anden, for synes altid at det er det bedste save jeg har haft lige til slut, men får alligevel altid overvundet den barrierer når jeg kommer igang med det nye.

Dog er det for mig første gang i flere udgaver at jeg er nået over 10 år ind i et save, hvilket naturligt gør at der er mange sjove regens at spille med. Ku vær sjovt at få det med, meen ja.
Jeg siger heller ikke det er noget der sker de næste par år, men da de jo bruger den samme database år efter år, bare med utallige spiller ændringer, kunne det jo være at man om en del år fandt en måde at overføre databasen fra sit tidligere spil. Men tror heller ikke det er noget der sker lige foreløbig, men at sige det aldrig nogensinde kommer til at ske synes jeg ikke man kan spå om. Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM14
« Svar #122: 05 Okt 2013, 23:23 »

Jeg siger heller ikke det er noget der sker de næste par år, men da de jo bruger den samme database år efter år, bare med utallige spiller ændringer, kunne det jo være at man om en del år fandt en måde at overføre databasen fra sit tidligere spil. Men tror heller ikke det er noget der sker lige foreløbig, men at sige det aldrig nogensinde kommer til at ske synes jeg ikke man kan spå om. Smiley


Var heller ikke ment som noget endegyldigt svar... men mere at medmindre de finder en smartere måde, som de kan gøre brugervenlig, så vil jeg formode at man bliver nødt til at holde fast i den pågældende version af spillet.

Edit: Jeg håber da på at blive glædeligt overrasket Wink
« Seneste Redigering: 05 Okt 2013, 23:26 af Highbury » Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010