home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1075 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224332 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #360: 24 Okt 2010, 09:48 »

Hep hey!

Jeg har lige set alle syv sæsoner af Entourage, og er intet mindre end forelsket i serien. Men nu mangler jeg en serie at se, imens jeg venter på sæson 8.

Jeg har overvejet The Wire, Mad Men og HIMYM. Men jeg ved ikke helt, om der er nogen af dem, der er den rigtige. Og ja, jeg har set et afsnit af hver, men er ikke blevet fanget. Nogle forslag eller protester?

Jeg går ud fra du gerne vil have anbefalinger på nogen der er et par sæsoner inde/afsluttet?

Og så kommer det kommer lidt an på hvilken genre du vil fortsætte med?
The Wire og Mad Men er fantastiske serier uden tvivl, men nok lidt tungere end Entourage. I den kategori kan OZ også klart anbefales. Jeg går ud fra du har set The Sopranos, og hvis ikke, er det bare der du starter  Wink

Hvis du vil fortsætte ud af den lettere drama/comedy genre, så er Californication, Weeds eller Chuck et godt bud på en serie du skal opfange hurtigst muligt.

I den helt lette comedy genre har vi som du selv siger HIMYM, men også Arrested Development, Curb Your Enthusiasm, 30 Rock og It's Always Sunny In Philadelphia.

 I disse teknologiske tider, må du selv lige slå op og se hvad de handler om  Wink
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #361: 24 Okt 2010, 10:28 »

Kan stærkt anbefale "Harper's Islnd" - cool horror serie Opstemt
Logged

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #362: 24 Okt 2010, 11:12 »

LOST !! absolut fedeste serie nogensinde !!!
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #363: 24 Okt 2010, 12:37 »

Kongen af Queens eller According to Jim er heller ej dårlige Smiley
Logged

Thaurat al Shabab

JLC™
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #364: 25 Okt 2010, 16:04 »

Hvis det er købe serier vil jeg anbefale: The Shield, The West Wing og ikke mindst Sopranos + The Big Bang Theory.

Af sprit nye serier er der: Boardwalk Empire, Nikita og Detroit 1-8-7.

Og kan oplyse at Entourage sæson 8 desværre bliver den sidste sæson Skuffet



EDIT:

Disse sites er super til info om serier

http://www.tv.com/ <- ala imdb.

http://thetvdb.com/ <- ala wikipedia i den forstand at det er brugerne selv der opdatere.
« Seneste Redigering: 25 Okt 2010, 16:10 af JLC™ » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #365: 26 Okt 2010, 01:00 »

Er gået i gang med Arrested Development, første afsnit var lidt sløvt, men en dejlig skør komedieserie, som jeg bestemt kommer til at se alle sæsoner af. Tror muligvis at jeg før har anbefalet den ukendte engelske serie How Not To Live Your Life, en også lidt skør komedieserie, med meget lav produktionsværdi men en utrolig charme, kan anbefale at man starter med 2. sæson og så tager 1. bagefter.

Derudover er jeg også i gang med den engelske serie The Inbetweeners, der er et kæmpehit herovre, har set folk skride fra en fest i ½ time, fordi de lige skulle ned og se det nye afsnit af serien. Helt så begejstret er jeg ikke, men det er også fordi jeg ikke er helt vild med komedier der mestendels bygger på pinlige situationer. Serien handler om 4 idioter i en skole, der gerne vil have sex, og er en smule hen ad 'american pie the series', hvis en sådan fandtes.

Bortset fra det er der selvfølgelig de sædvanlige. Jeg har set HIMYM, Californication, The Wire, Lost, Entourage og Big Bang Theory, alle rigtigt fine serier (ok Lost mister det efter et par sæsoner, og afslutter uhyggeligt skuffende.) Jeg vil dog sige, at har man ikke set HIMYM og Californication, skal man gøre det før eller siden, for de er gennemført fantastiske, samme kan egentlig siges om The Wire, der også er komplet gennemført fantastisk, men appellerer lidt til det mere intelligente publikum, da det fantastiske i serien i høj grad er detaljerne og seriens opbygning. Entourage og Big Bang Theory er også rigtigt fede serier jeg vil anbefale enhver med tid til at se dem, omend de lige mangler det sidste for at nå op på siden af HIMYM, Californication og The Wire.

Har man set alle de nævnte, kan man jo vende blikket mod It's Always Sunny in Philadelphia, den danske serie Kristian, samt hvis man skulle være ung nok til ikke at have set den, alle tiders bedste danske komedieserie Langt Fra Las Vegas
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #366: 26 Okt 2010, 05:50 »

Dexter - Nuff said!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #367: 26 Okt 2010, 06:09 »

Blander for tiden en dejlig play-list af The A Team fra 80'erne, NCIS, X-Files, How I met your mother, The Big Bang Theory, Det lille hus på prærien, 7th Heaven, Sabrina - Teenage witch, Gilmore Girls og House MD.

Skal siges jeg har 3 ugers ferie (lige gået ind i den sidste) hvilket har givet en del dage hvor jeg har kunne lade TV'et køre amok mens jeg har tumlet rundt og nydt mit sidste FM save.. Det afhænger lidt humøret hvad der bliver udeladt, men kører generelt en rotation så der skiftes mellem 20 minutters serier som TBBT, HIMYM samt Sabrina, og så 40 minutters serierne, hvilket giver et godt flow hvis man som jeg, hurtigt kører træt i at se de samme mennesker på ens skærm hele tiden Smiley

Til dage som i går, med gråvejr og regn, vil jeg foreslå en cocktail af Sabrina, The A team, HIMYM, LHOTP, TBBT, NCIS - ca. 3 timer mellem man ser et afsnit af hver ting, og når man nu har ferie Opstemt
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #368: 26 Okt 2010, 07:40 »

NCIS, Venner, According to Jim, Two and a half men, Lost, Supernatural, Fringe, og af danske kan jeg godt lide Politistationen og Operation X blandt andet..  Peace
Logged

It's all, part of the plan.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #369: 26 Okt 2010, 11:55 »

Er gået i gang med Arrested Development, første afsnit var lidt sløvt, men en dejlig skør komedieserie, som jeg bestemt kommer til at se alle sæsoner af. Tror muligvis at jeg før har anbefalet den ukendte engelske serie How Not To Live Your Life, en også lidt skør komedieserie, med meget lav produktionsværdi men en utrolig charme, kan anbefale at man starter med 2. sæson og så tager 1. bagefter.

Derudover er jeg også i gang med den engelske serie The Inbetweeners, der er et kæmpehit herovre, har set folk skride fra en fest i ½ time, fordi de lige skulle ned og se det nye afsnit af serien. Helt så begejstret er jeg ikke, men det er også fordi jeg ikke er helt vild med komedier der mestendels bygger på pinlige situationer. Serien handler om 4 idioter i en skole, der gerne vil have sex, og er en smule hen ad 'american pie the series', hvis en sådan fandtes.

Bortset fra det er der selvfølgelig de sædvanlige. Jeg har set HIMYM, Californication, The Wire, Lost, Entourage og Big Bang Theory, alle rigtigt fine serier (ok Lost mister det efter et par sæsoner, og afslutter uhyggeligt skuffende.) Jeg vil dog sige, at har man ikke set HIMYM og Californication, skal man gøre det før eller siden, for de er gennemført fantastiske, samme kan egentlig siges om The Wire, der også er komplet gennemført fantastisk, men appellerer lidt til det mere intelligente publikum, da det fantastiske i serien i høj grad er detaljerne og seriens opbygning. Entourage og Big Bang Theory er også rigtigt fede serier jeg vil anbefale enhver med tid til at se dem, omend de lige mangler det sidste for at nå op på siden af HIMYM, Californication og The Wire.

Har man set alle de nævnte, kan man jo vende blikket mod It's Always Sunny in Philadelphia, den danske serie Kristian, samt hvis man skulle være ung nok til ikke at have set den, alle tiders bedste danske komedieserie Langt Fra Las Vegas

Man fronter ikke på LOST, nuff said!!

Blander for tiden en dejlig play-list af The A Team fra 80'erne, NCIS, X-Files, How I met your mother, The Big Bang Theory, Det lille hus på prærien, 7th Heaven, Sabrina - Teenage witch, Gilmore Girls og House MD.

Skal siges jeg har 3 ugers ferie (lige gået ind i den sidste) hvilket har givet en del dage hvor jeg har kunne lade TV'et køre amok mens jeg har tumlet rundt og nydt mit sidste FM save.. Det afhænger lidt humøret hvad der bliver udeladt, men kører generelt en rotation så der skiftes mellem 20 minutters serier som TBBT, HIMYM samt Sabrina, og så 40 minutters serierne, hvilket giver et godt flow hvis man som jeg, hurtigt kører træt i at se de samme mennesker på ens skærm hele tiden Smiley

Til dage som i går, med gråvejr og regn, vil jeg foreslå en cocktail af Sabrina, The A team, HIMYM, LHOTP, TBBT, NCIS - ca. 3 timer mellem man ser et afsnit af hver ting, og når man nu har ferie Opstemt

Det var en ehm... meget bred smag du har dig der  Opstemt
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #370: 26 Okt 2010, 11:58 »

Nogle som har set serien "The Wire" - jeg overvejer nemlig af købe den, da jeg syntes den ser fed ud og har set nogle klips på youtube, men det ville være dumt af smide penge efter den hvis den ikke er det værd Smiley.
Logged

FCK

United-styrer
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #371: 26 Okt 2010, 12:04 »

Har set de første to sæsoner af den, og den er glimrende. Ikke helt den åbenbaring, den er blevet udskreget som i mine øjne, men en god og ekstremt velproduceret serie. Er dog gået væk fra den igen, da den ikke helt kunne udfylde hullet efter LOST. Så nu genser jeg LOST. Igen.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #372: 26 Okt 2010, 15:32 »

Har set de første to sæsoner af den, og den er glimrende. Ikke helt den åbenbaring, den er blevet udskreget som i mine øjne, men en god og ekstremt velproduceret serie. Er dog gået væk fra den igen, da den ikke helt kunne udfylde hullet efter LOST. Så nu genser jeg LOST. Igen.

God stil!  Thumbs Up
Jeg er også lige gået igang igen, for gud ved hvilken gang. De 4 første sæsoner har i hvert fald rundet 10 views på min skærm.

@Inferno - Af ren nysgerrighed, må du gerne sige til, når du har besluttet dig for din næste serie  Smiley
Logged


Mercuna
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #373: 26 Okt 2010, 16:33 »

Kender i et par gode serier ala. Friends, HIMYM og The big bang theory? Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #374: 26 Okt 2010, 16:35 »

Two and a half men! Smiley
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010