home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 912 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224321 gange)
Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #390: 28 Okt 2010, 00:21 »

Hmm.. Mener jeg ellers jeg læste et sted, inden jeg investerede. Men det er ihvertfald dejlig overfladisk humor. Jeg tvivler på at man blir klogere når man ser det, men for  satan man har det sjovt! Smiley

Ja altså han er med som executive producer, men han har ikke så meget at gøre med seriens manuskrifter osv.
Nu sker det jo sjældent at nogen bliver klogere af komedieserier.
Her får man da i det mindste selv lov til, at bestemme hvornår det er sjovt i stedet for en omgang dåselatter Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

MichaelPaw
Gæst
 
Full Metal Alchemist
« Svar #391: 23 Nov 2010, 23:08 »

Hey er blevet lidt vild med full metal alchemist. nogen der ved hvor jeg kan købe Hele serien på dvd med engelsk tale??? søger også efter full metal alchemist brotherhood med engelsk tale.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #392: 25 Nov 2010, 00:06 »

Jorge Garcia (Hurley i Lost) er med i det seneste How I met your mother afsnit, og der bliver derfor smidt et par Lost-referencer, ret cool hvis man er fan af begge serier. I øvrigt et rigtigt godt afsnti i en ellers ret middelmådig sæson.

Ellers er jeg gået igang med Eureka, fin underholdende serie, der dog ikke er decideret fantastisk. Jeg er blevet færdig med Arrested Development, der nok må siges at være det bedste fjernsyn jeg nogensinde har set, hold kæft hvor er det sjovt, og så er det samtidig relativt intelligent og underspillet humor, kunne rose den serie i timevis, virkeligt ærgerligt der kun er 3 sæsoner.

Sidst men ikke mindst ser jeg også Tung Metal, der kører på Zulu, havde lave forventninger til den, men er blevet positivt overrasket, faktisk en rigtigt fin serie indtil videre.
« Seneste Redigering: 25 Nov 2010, 00:13 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #393: 29 Dec 2010, 00:13 »

har lige fået sæson 1-2 af serien HEROES i julegave, har set sæson 1 og er helt vild med serien, men har hørt nåde om at sæson 2 er dårligere p.g.a forfatter strejker netop det år?

-til dem som ikke ved hvad HEROES er http://da.wikipedia.org/wiki/Heroes
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #394: 29 Dec 2010, 00:41 »

har lige fået sæson 1-2 af serien HEROES i julegave, har set sæson 1 og er helt vild med serien, men har hørt nåde om at sæson 2 er dårligere p.g.a forfatter strejker netop det år?

-til dem som ikke ved hvad HEROES er http://da.wikipedia.org/wiki/Heroes
Jeg mener, at jeg har set de tre eller fire første sæsoner af Heroes og de første par sæsoner er fantastiske, men langsomt synes jeg historien bliver kørt lidt for langt ud. Der kommer mange nye personer ind og få af de startende skuespillere er med. Til sidst valgte jeg at stoppe med at se serien, da jeg ikke helt følte at jeg kunne følge med og når der kom en ny sæson til Danmark, så skulle man nærmest se de forgående sæsoner igen for at helt kunne være med i personudviklingen.

Edit: Det var 1-3 jeg har set.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2010, 01:25 af Søgaard » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #395: 29 Dec 2010, 01:16 »

så nogle af de første sæsoner men så stoppede de danske kanaler, som jeg kan tage, med at sende dem.. syntes de var rigtig gode og spændende... Smiley
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #396: 02 Jan 2011, 01:21 »

har alle sæsoner af two and a half men og elsker at se det, men mange siger at how I met you mother er bedre er det det? Ubeslutsom
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #397: 02 Jan 2011, 01:29 »

har alle sæsoner af two and a half men og elsker at se det, men mange siger at how I met you mother er bedre er det det? Ubeslutsom
Det er jo op til den enkelte. Jeg elsker begge serier, men synes HIMYM er en tand bedre. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #398: 02 Jan 2011, 01:44 »

Det er jo op til den enkelte. Jeg elsker begge serier, men synes HIMYM er en tand bedre. Smiley

Der må jeg være helt enig. Jeg tror grunden i høj grad er HIMYM fornyer sig lidt. Two and a half men bliver ret hurtigt trivielt og ensformigt. 
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #399: 02 Jan 2011, 01:53 »

Nogen herinde, som har set Friday Night Lights? Tunge
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #400: 02 Jan 2011, 02:00 »

Efter du skrev om det har jeg set de første 3 afsnit, det er egentlig meget spændende, men jeg har bare ikke fået set så meget endnu. Smiley
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #401: 02 Jan 2011, 02:00 »

Everybody hates Chris, Friends, Langt fra Las Vegas er det jeg ser mest. Friends er bare Friends = fucking fed serie, som man umuligt kan blive træt af Smiley

Everybode hates Chris, Chris er en lille stakkel, som ikke får noget som helst respekt, det er sgu en komisk serie

Langt fra Las Vegas, det danske svar på Friends måske? Har set alle afsnittene et par gange, har den komplette boks. Genial serie
Logged

Liverpool F.C

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #402: 02 Jan 2011, 02:20 »

Efter du skrev om det har jeg set de første 3 afsnit, det er egentlig meget spændende, men jeg har bare ikke fået set så meget endnu. Smiley

Fornuftigt. Smiley
Zach Gilford spiller fantastisk i rollen som Matt Saracen!
Logged


DonkeyKong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #403: 11 Jan 2011, 20:00 »

har alle sæsoner af two and a half men og elsker at se det, men mange siger at how I met you mother er bedre er det det? Ubeslutsom

How I Met Your Mother is legen.... wait for it... dary!

Har lige købt de første to sæsoner, og så dem i løbet af en weekend. Kunne simpelthen ikke slippe det - hvilket nok mest af alt skyldes Barney Stinsons awesomeness! - Se det... Du vil ikke fortryde det!
Logged


-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #404: 11 Jan 2011, 20:12 »

Kunne ikke være mere enig. Er også lige begyndt og se det for en måneds tid siden, og det er fantastisk! Bedste sitcom siden Friends Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010