home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224312 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #375: 26 Okt 2010, 16:35 »

Andre gode Horror-serier folk kan anbefale? Her mener jeg ikke vampyr serier, men lidt mere realisme (:

Ser selv Harpers Island pt.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #376: 26 Okt 2010, 16:41 »

Kender i et par gode serier ala. Friends, HIMYM og The big bang theory? Smiley
Californication (!), The Office og It's Always Sunny in Philadelphia er lidt i samme boldgade,  hvis du vil have præcis samme type serie mht. gruppeopbygning osv. skal du nok mest se på den sidste, mens den første til gengæld er den klart bedste (omend de første 2-3 afsnit er lidt fesne).
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Fernando
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #377: 26 Okt 2010, 16:43 »

Nogen der har set serien Holocaust?
Logged

JLC™
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #378: 26 Okt 2010, 17:00 »

Kender i et par gode serier ala. Friends, HIMYM og The big bang theory? Smiley

Modern Family med Al Bundy og dejlige Sofia Vergara  Thumbs Up
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #379: 26 Okt 2010, 18:20 »

God stil!  Thumbs Up
Jeg er også lige gået igang igen, for gud ved hvilken gang. De 4 første sæsoner har i hvert fald rundet 10 views på min skærm.

Så mange gange er jeg dog ikke oppe på endnu. Jeg begyndte først at se serien for et år siden, så det her er tredje gang. Men næppe sidste, for jeg kommer aldrig til at finde en serie, der fanger mig som Lost. Og jeg synes ikke, slutningen var skuffende, tværtimod.
Logged

Mercuna
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #380: 26 Okt 2010, 18:21 »

Takker for de mange tilbud... Wink Vil lige kigge lidt på dem Smiley
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #381: 26 Okt 2010, 21:15 »

Er gået i gang med Arrested Development, første afsnit var lidt sløvt, men en dejlig skør komedieserie, som jeg bestemt kommer til at se alle sæsoner af. Tror muligvis at jeg før har anbefalet den ukendte engelske serie How Not To Live Your Life, en også lidt skør komedieserie, med meget lav produktionsværdi men en utrolig charme, kan anbefale at man starter med 2. sæson og så tager 1. bagefter.

Derudover er jeg også i gang med den engelske serie The Inbetweeners, der er et kæmpehit herovre, har set folk skride fra en fest i ½ time, fordi de lige skulle ned og se det nye afsnit af serien. Helt så begejstret er jeg ikke, men det er også fordi jeg ikke er helt vild med komedier der mestendels bygger på pinlige situationer. Serien handler om 4 idioter i en skole, der gerne vil have sex, og er en smule hen ad 'american pie the series', hvis en sådan fandtes.

Bortset fra det er der selvfølgelig de sædvanlige. Jeg har set HIMYM, Californication, The Wire, Lost, Entourage og Big Bang Theory, alle rigtigt fine serier (ok Lost mister det efter et par sæsoner, og afslutter uhyggeligt skuffende.) Jeg vil dog sige, at har man ikke set HIMYM og Californication, skal man gøre det før eller siden, for de er gennemført fantastiske, samme kan egentlig siges om The Wire, der også er komplet gennemført fantastisk, men appellerer lidt til det mere intelligente publikum, da det fantastiske i serien i høj grad er detaljerne og seriens opbygning. Entourage og Big Bang Theory er også rigtigt fede serier jeg vil anbefale enhver med tid til at se dem, omend de lige mangler det sidste for at nå op på siden af HIMYM, Californication og The Wire.

Har man set alle de nævnte, kan man jo vende blikket mod It's Always Sunny in Philadelphia, den danske serie Kristian, samt hvis man skulle være ung nok til ikke at have set den, alle tiders bedste danske komedieserie Langt Fra Las Vegas

Misunder alle der ser Arrested Development for første gang!
Der er bare noget helt specielt genialt over den serie.. Den skal gerne ses indenfor en kort periode, så man får flere detajler med, da episoderne konstant laver call backs til tidligere afsnit. Det var nok derfor den i sidste ende blev cancelled, men det er stadig den bedste rendyrkede komedieserie nogensinde imo. Det er samtidigt en serie med stor gensynsværdi.. Jeg kan vende tilbage til den igen og igen og finde nye detaljer.

The Inbetweeners har jeg lige kørt igennem for kort tid siden. Levede ikke op til hypen, men grinte da af og til.

It's Always Sunny... er som du nævner også en fantastisk serie. Den nye sæson sætter nye højder for morskaben - de er ikke ved at gå ned, som mange andre efter det antal sæsoner.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #382: 27 Okt 2010, 00:20 »

Andre gode Horror-serier folk kan anbefale? Her mener jeg ikke vampyr serier, men lidt mere realisme (:

Ser selv Harpers Island pt.

Tjek kult serien, Twins Peak  Wink

Edit: Og en hurtig søgning gav mig og disse to titler "Masters of horror" & "Fear itself"
Om det er noget værd skal jeg ikke gøre mig klog på, så det må du selv lige vurdere.

Så mange gange er jeg dog ikke oppe på endnu. Jeg begyndte først at se serien for et år siden, så det her er tredje gang. Men næppe sidste, for jeg kommer aldrig til at finde en serie, der fanger mig som Lost. Og jeg synes ikke, slutningen var skuffende, tværtimod.

Hehe har også været med fra starten, så et eller andet skulle der laves imellem sæsonerne. Slutningen var en værdig afsked med LOST.

« Seneste Redigering: 27 Okt 2010, 00:25 af Yessir » Logged


Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #383: 27 Okt 2010, 10:22 »

Tjek kult serien, Twins Peak  Wink

Edit: Og en hurtig søgning gav mig og disse to titler "Masters of horror" & "Fear itself"
Om det er noget værd skal jeg ikke gøre mig klog på, så det må du selv lige vurdere.

Hehe har også været med fra starten, så et eller andet skulle der laves imellem sæsonerne. Slutningen var en værdig afsked med LOST.



jeg har set et par afsnit af Fear Itself (The Sacrifice og Eater) på Canal+ og de er altså ik specielt gode, det samme gør sig gældende for Masters of Horror serien som ligeledes har kørt på Canal+, har dog ik set forfærdeligt meget af dem og nærmest kun set halve afsnit, men de har ik været fængende
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #384: 27 Okt 2010, 23:44 »

Nu har jeg efterhånden snart fulgt med i de fleste komedie serier on/off på diverse kanal. Mine yndlingsserier er HIMYM, Venner, Prison Break, According to Jim, Fingrene væk fra min teenage-datter osv. Nu begynder jeg snart på Big Bang Theory, men jeg leder allerede nu efter noget nyt.

Jeg vil helst gerne have en sjov en, der dog gerne må være lidt ukendt, eller som jeg ikke har set så meget i tv'et før. Regner med dig her, Marchena. Wink
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #385: 27 Okt 2010, 23:50 »

Nu har jeg efterhånden snart fulgt med i de fleste komedie serier on/off på diverse kanal. Mine yndlingsserier er HIMYM, Venner, Prison Break, According to Jim, Fingrene væk fra min teenage-datter osv. Nu begynder jeg snart på Big Bang Theory, men jeg leder allerede nu efter noget nyt.

Jeg vil helst gerne have en sjov en, der dog gerne må være lidt ukendt, eller som jeg ikke har set så meget i tv'et før. Regner med dig her, Marchena. Wink

Du leder efter en ukendt serie, så har jeg den perfekte til dig! Simpsons eller King of Queens er to ukendte serier! :v

The middle ville jeg jo nævne, men jeg kender din holdning til den. Community syntes jeg også var sjov, men igen var du lidt uden humor.
En god serie, dog ikke en komedieserie, er Friday Night Lights, som aldrig er blevet vist på dansk tv, men som er helt igennem fantastisk.
Logged


Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #386: 28 Okt 2010, 00:03 »

Nu har jeg efterhånden snart fulgt med i de fleste komedie serier on/off på diverse kanal. Mine yndlingsserier er HIMYM, Venner, Prison Break, According to Jim, Fingrene væk fra min teenage-datter osv. Nu begynder jeg snart på Big Bang Theory, men jeg leder allerede nu efter noget nyt.

Jeg vil helst gerne have en sjov en, der dog gerne må være lidt ukendt, eller som jeg ikke har set så meget i tv'et før. Regner med dig her, Marchena. Wink

Udfra de serier du nævner, som du i forvejen kan li' vil jeg anbefale:
It's Always Sunny In Philadeliphia: Drengerøvshumor om en flok "idioter" der ejer en bar. Danny de Vito er genial i denne.
Morden Family: Kender de fleste i DK - ret lige til.
The League: Undervurderet drengerøvs komedieserie, som handler om nogle gutter der har en kører en fantasy football league. Der er ikke kommet mange afsnit, så den er lige til.

Ellers vil jeg anbefale: "Eastbound & Down" Virkelig klasse! Danny McBride er en af USA's sjoveste personer. Serien handler om en udbrændt, arrogant, dum baseball spiller, som prøver at score sin gamle highschool sweetheat. Ikke mange afsnit, så lige til at komme up to date.

Parks & Recreation: Mockumentary om en parks departement i USA - virkelig sjovt. Overskyggede selveste "The Office" i sidste sæson.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #387: 28 Okt 2010, 00:05 »

Eastbound & Down er kanon... Ikke synderlig meget handling, men en masse virkelig fede one-liners. Nu står Will Ferrell jo også bag den Opstemt

Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #388: 28 Okt 2010, 00:08 »

Eastbound & Down er kanon... Ikke synderlig meget handling, men en masse virkelig fede one-liners. Nu står Will Ferrell jo også bag den Opstemt


Ahh det ville være synd at give Will Ferrell æren... Det er all about Jody Hill og Danny McBride - totalt deres boldgade af humor. Don't get me wrong - love me some Will Ferrell og Adam McKay, men de har ikke den store finger med i spillet her.

Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #389: 28 Okt 2010, 00:18 »

Hmm.. Mener jeg ellers jeg læste et sted, inden jeg investerede. Men det er ihvertfald dejlig overfladisk humor. Jeg tvivler på at man blir klogere når man ser det, men for  satan man har det sjovt! Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010