home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1141 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224842 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #780: 16 Mar 2013, 00:04 »

Nå, jeg spurgte for halvandet år siden, nu spørger jeg lige igen: Er der nogen der ser Archer? Jeg kan i hvert fald varmt anbefale det. For lige at citere Wikipedia, så kan man godt se det som en krydsning mellem James Bond og Arrested Development. I tegneserie-format. Det er fantastisk sjovt.

Hvad med Community? De første tre sæsoner var helt igennem fantastiske, men her i starten af 4. sæson er niveauet faldet lidt. Jeg ved ikke om det er fordi at den oprindelige creator og executive producer, Dan Harmon, ikke længere er en del af teamet, eller om det bare var et uundgåeligt fald i kvalitet, som rigtig mange, for ikke at sige de fleste, gode serier oplever efter nogle sæsoner. Men det er stadig hamrende godt. Der er så mange referencer i den serie.

Har ofte startet på at se et afsnit af community, men det fanger aldrig, selvom jeg virkelig gerne vil og prøver. Humoren er simpelthen for kedelig og underspillet for min smag.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #781: 18 Mar 2013, 11:50 »

Nå, jeg spurgte for halvandet år siden, nu spørger jeg lige igen: Er der nogen der ser Archer? Jeg kan i hvert fald varmt anbefale det. For lige at citere Wikipedia, så kan man godt se det som en krydsning mellem James Bond og Arrested Development. I tegneserie-format. Det er fantastisk sjovt.

Hvad med Community? De første tre sæsoner var helt igennem fantastiske, men her i starten af 4. sæson er niveauet faldet lidt. Jeg ved ikke om det er fordi at den oprindelige creator og executive producer, Dan Harmon, ikke længere er en del af teamet, eller om det bare var et uundgåeligt fald i kvalitet, som rigtig mange, for ikke at sige de fleste, gode serier oplever efter nogle sæsoner. Men det er stadig hamrende godt. Der er så mange referencer i den serie.


Ja til begge!

Jeg er vild med den nye sæson af Archer, man skulle tro det ville blive trivielt at høre og se på, men jeg griner stadig højlydt af tlf svarer, jokes om kæmpehænder osv.

Og enig mht. Community.
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #782: 23 Mar 2013, 17:13 »

Findes Operation X med Morten Spiegelhauer på DVD? Kan ikke rigtig finde det ved hjælp af en Google-søgning.
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #783: 23 Mar 2013, 17:47 »

Findes Operation X med Morten Spiegelhauer på DVD? Kan ikke rigtig finde det ved hjælp af en Google-søgning.

Ikke så vidt jeg ved, men alle afsnit ligger på TV2Play. Du kan sikkert finde en kode til en gratis måned ved lidt søgning på nettet.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #784: 23 Mar 2013, 18:52 »

Ikke så vidt jeg ved, men alle afsnit ligger på TV2Play. Du kan sikkert finde en kode til en gratis måned ved lidt søgning på nettet.
Man kan få en gratis 30 dages prøveperiode ved at sende "sputniksony" til 1234. Så får man en kode, som man skal indtaste her: http://play.tv2.dk/tilbud/sony/ Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #785: 23 Mar 2013, 21:03 »

Efter, at jeg siden min 18-års fødselsdag i november sidste år er nået igennem Arrested Development, Prison Break, Lie To Me, Borgen, House Of Cards og nu senest Desperate Housewives, mangler jeg hermed en idé til hvad jeg skal springe ud i. Gerne enten noget comedy eller noget lidt actionagtigt. Hvad ser i derude?

Og til folket, hvis Desperate Housewives er en pigeserie, så er det fandme en spændende en af slagsen! Just sayin'!
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #786: 23 Mar 2013, 21:05 »

Efter, at jeg siden min 18-års fødselsdag i november sidste år er nået igennem Arrested Development, Prison Break, Lie To Me, Borgen, House Of Cards og nu senest Desperate Housewives, mangler jeg hermed en idé til hvad jeg skal springe ud i. Gerne enten noget comedy eller noget lidt actionagtigt. Hvad ser i derude?

Og til folket, hvis Desperate Housewives er en pigeserie, så er det fandme en spændende en af slagsen! Just sayin'!

Big Bang Theory og How I meet your mother er to geniale serier  Thumbs Up
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #787: 23 Mar 2013, 21:09 »

Efter, at jeg siden min 18-års fødselsdag i november sidste år er nået igennem Arrested Development, Prison Break, Lie To Me, Borgen, House Of Cards og nu senest Desperate Housewives, mangler jeg hermed en idé til hvad jeg skal springe ud i. Gerne enten noget comedy eller noget lidt actionagtigt. Hvad ser i derude?

Og til folket, hvis Desperate Housewives er en pigeserie, så er det fandme en spændende en af slagsen! Just sayin'!

I comedy genren skal man selvfølgelig give Community en chance, hvis man ikke har set den før. I action genren bør man også give The Wire et skud, selvom den er nogle år gammel. Det bliver ikke meget bedre end The Wire.
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #788: 23 Mar 2013, 21:59 »

Er der nogen af steaming tjenesterne der har community eller big bang, for synes det er to konge serier men kan sgutte finde dem
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #789: 23 Mar 2013, 22:04 »

Efter, at jeg siden min 18-års fødselsdag i november sidste år er nået igennem Arrested Development, Prison Break, Lie To Me, Borgen, House Of Cards og nu senest Desperate Housewives, mangler jeg hermed en idé til hvad jeg skal springe ud i. Gerne enten noget comedy eller noget lidt actionagtigt. Hvad ser i derude?

Og til folket, hvis Desperate Housewives er en pigeserie, så er det fandme en spændende en af slagsen! Just sayin'!

Burn Notice får slet ikke den opmærksomhed den fortjener. Alt som har Bruce Campell i en af hovedrollerne er som regel godt og Burn Notice er naturligvis ingen undtagelse.

Derudover er jeg også blevet utrolig fanget af Psych, som jeg slet ikke kan få nok af. James Roday og Dulé Hill supplementerer hinanden fantastisk godt.

Hvis det ikke skal være humor, så kan Suits også varmt anbefales. I mine øjne er det en af de bedste serier som kører på TV for øjeblikket. Jeg er normalvis ikke "legal drama"-typen, men Suits bliver aldrig kedeligt og formår hele tiden at holde folk i gang. Virkelig en serie af høj klasse.

Generelt set kan serier udviklet i samarbejde med USA Network anbefales. White Collar er også en god serie, selvom den aldrig har fanget mig på samme måde, som tre ovenstående (alle tre er originale USA Network serier).
« Seneste Redigering: 23 Mar 2013, 22:11 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #790: 23 Mar 2013, 22:25 »

har du ikke set breaking bad?
Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #791: 23 Mar 2013, 22:51 »

Gerne enten noget comedy
-> Two and a Half Men
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #792: 24 Mar 2013, 02:42 »

Hvis det ikke skal være humor, så kan Suits også varmt anbefales. I mine øjne er det en af de bedste serier som kører på TV for øjeblikket. Jeg er normalvis ikke "legal drama"-typen, men Suits bliver aldrig kedeligt og formår hele tiden at holde folk i gang. Virkelig en serie af høj klasse.
Helt enig. Fremragende serie, hvor Harvey Spector efter min mening er den vigtigste rolle i serien - næsten lige så vigtig som Barney Stinson i HIMYM. Jeg synes dog stadig, at humoren i Suits er vigtig at nævne. Den binder på en måde serien sammen. Der bliver ping-pong'et rigtig meget, og man skal som seer tit være meget skarp for at kunne følge og forstå deres dialoger. Der er et hav af referencer til kendte film, amerikanske sportsgrene osv. Den humor fungerer rigtig godt til det ellers så seriøse tema i serien.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #793: 24 Mar 2013, 03:25 »

Efter, at jeg siden min 18-års fødselsdag i november sidste år er nået igennem Arrested Development, Prison Break, Lie To Me, Borgen, House Of Cards og nu senest Desperate Housewives, mangler jeg hermed en idé til hvad jeg skal springe ud i. Gerne enten noget comedy eller noget lidt actionagtigt. Hvad ser i derude?

Og til folket, hvis Desperate Housewives er en pigeserie, så er det fandme en spændende en af slagsen! Just sayin'!

Big Bang Theory kan anbefales sammen med How I meet your Mother.. På Action siden er det værd at nævne Sons of Anarchy.. FUCK det er en fed serie Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #794: 24 Mar 2013, 07:16 »

Efter, at jeg siden min 18-års fødselsdag i november sidste år er nået igennem Arrested Development, Prison Break, Lie To Me, Borgen, House Of Cards og nu senest Desperate Housewives, mangler jeg hermed en idé til hvad jeg skal springe ud i. Gerne enten noget comedy eller noget lidt actionagtigt. Hvad ser i derude?

Og til folket, hvis Desperate Housewives er en pigeserie, så er det fandme en spændende en af slagsen! Just sayin'!
Rome eller game of thrones er to klasse serie. Og ellers er der jo også Tudors som virkelig også kan anbefales.
Logged


Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010