home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 961 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224764 gange)
Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #750: 19 Okt 2012, 12:35 »

Er netop blevet færdig med 4. sæson af Breaking Bad.. holy fuck, den er fed! Kan ikke vente til 5. (og sidste) sæson er på gaden.

Mht Walking Dead, så er tv-serien noget af en langgaber, hvis i spørger mig. Har læst nogle af hæfterne, men kunne ikke få mig selv til at se særlig meget af første sæson. Faldt simpelthen i søvn.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #751: 19 Okt 2012, 13:14 »

Jeg følger med i Dexter, How I Met Your Mother, Big Bang Theory, Game of Thrones, Alphas, Revolution, Mad Men, Anger Management, American Horror Story, Two and a Half Men, Californication og starter snart på Go On med Matthew Perry.

Jeg er lidt af en serie junkie.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #752: 20 Okt 2012, 13:51 »

Er netop blevet færdig med 4. sæson af Breaking Bad.. holy fuck, den er fed! Kan ikke vente til 5. (og sidste) sæson er på gaden.

Mht Walking Dead, så er tv-serien noget af en langgaber, hvis i spørger mig. Har læst nogle af hæfterne, men kunne ikke få mig selv til at se særlig meget af første sæson. Faldt simpelthen i søvn.

Der går desværre noget tid, da sæson 5 sendes af 2 etaper. De har vist de første 8 afsnit, men de sidste 8 bliver først vist til sommer.

Men kan godt fortælle at de første 8 afsnit af sæson 5 er for syge.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

El Jefe
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #753: 20 Okt 2012, 14:31 »

Jeg synes generelt at man ikke kan bruge IMDB ratings til noget som helst, når det drejer sig om serier. Det er fansene der stemmer, og det er individuelt hvad du foretrækker, og hvilken slags humor du f.eks. har. En serie du selv synes er røv dårlig kan nemt have en utrolig høj rating på IMDB. Worthless.
Yeah. Der er jo ingen, der synes, at en serie er kedelig og så ser alle afsnittende, blot for at kunne give en ordentlig karakter.

I øjeblikket ser jeg Suits, der er dog har pause til januar.
The Walking Dead, har fået set de første 5 afsnit.
Modern Family har jeg fået set et par afsnit af. Det har dog ikke helt fanget mig endnu.
How I Met Your Mother når der kommer et nyt afsnit
South Park er næsten en selvfølge.
Og så overvejer jeg at starte på Friday Night Lights igen, men jeg aner ikke, hvor jeg er kommet til.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #754: 20 Okt 2012, 14:42 »

Er lige begyndt på at se Blue Mountain State, det er sgu godt!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Kratos
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #755: 20 Okt 2012, 14:55 »

I Walking Dead er det mig simpelthen en gåde hvordan han ikke slår sin helt retarderede kone ihjel. Hun er da så pres.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #756: 16 Dec 2012, 22:03 »

Hvilken ikke-animerede komedieserie skal jeg give mig til? Har fået set alt Big Bang Theory, How I Met Your Mother, New Girl og The League.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #757: 16 Dec 2012, 22:07 »

Håber alle har set Californication og Entourage. De ultimative drengerøvs serier.. Watch them
Logged

Manchester United

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #758: 16 Dec 2012, 22:08 »

Hvilken ikke-animerede komedieserie skal jeg give mig til? Har fået set alt Big Bang Theory, How I Met Your Mother, New Girl og The League.

Entourage eller Blue Mountain State måske? Er helt tosset med den sidste! Smiley
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #759: 16 Dec 2012, 22:09 »

It's Always Sunny in Philadelphia er ret fed. Alternativt kan du overveje Arrested Development, der er helt igennem fantastisk, hvis man kan leve med at der er jokes overalt, men at de tit er lidt skjulte.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #760: 16 Dec 2012, 22:16 »

Entourage har jeg set en del af, men jeg tænker lidt mere sitcom genren Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #761: 16 Dec 2012, 22:18 »

Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #762: 17 Dec 2012, 21:54 »

Woo, så kom jeg igennem til HBO Nordic. Lækkert med endnu er sted jeg kan smide 79 kr pr. måned for noget jeg egentlig ikke bruger. (Hej Netflix & Xbox Live)
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #763: 17 Dec 2012, 22:10 »

Kæmper mig nu igennem 5 sæson med sons og anarchy... tager mig selv i at gå ud og finde læder jakken og den sorte strikhue også ellers fixe den gamle Puch Maxi... nogen der har en Arla kasse..altså en af de grønne  Wink

Soundtracket er suverænt  Thumbs Up filmen noget kliche agtigt fin b-serie....
Logged

YNWA

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #764: 17 Dec 2012, 22:34 »

Woo, så kom jeg igennem til HBO Nordic. Lækkert med endnu er sted jeg kan smide 79 kr pr. måned for noget jeg egentlig ikke bruger. (Hej Netflix & Xbox Live)

Kan du så lige bekræfte, om man er bundet i 6 måneder?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010