home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1063 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224836 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #765: 18 Dec 2012, 16:29 »

Dobbeltafsnit af How I Met Your Mother i går, og jeg blev absolut ikke skuffet. Synes de uppede den, og glæder mig til forårets afslutning <3
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #766: 18 Dec 2012, 16:31 »

Måske man snart skulle gå i gang med den nye sæson!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #767: 18 Dec 2012, 17:37 »

Entourage har jeg set en del af, men jeg tænker lidt mere sitcom genren Smiley

Jeg vil også lige slå et slag for It's Always Sunny In Philadelphia. Dejlig karakter sammensætning med en gang usympatiske fjolser, der får en masse sjove påfund, men de ender altid med at skyde sig selv i foden. Det er ikke dåselatter humor som i HIMYM, friends osv. hvilket jeg synes er dejligt.

Men hvis det skal være i sitcom genren, så kunne du kaste dig over Curb Your Enthusasim, som Klovn er meget inspireret af, altså det er lidt i samme boldgade.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #768: 18 Dec 2012, 18:52 »

Tak for forslagene! Jeg giver Phili, Arrested Development og Curb your Enthusiam en chance Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KingOfBarcelona
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #769: 18 Dec 2012, 19:09 »

Mike And Molly
Two and a half men (miss it)
How i meet your mother

Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #770: 18 Dec 2012, 23:10 »

Har netop lige afsluttet sidste afsnit af sidste sæson af komedieserien "The Inbetweeners". Og hold nu op hvor er det en genial, hylende morsom serie. Den er indbegrebet af drengehumor samtidig med, at der egentlig bliver fortalt nogle okay komplicerede historier. Som udgangspunkt følger man de fire teenagers Will, Neil, Simon og Jay i deres (næsten) endeløse jagt på at miste deres mødom(Uden at afsløre for meget Wink ). Den kan virkelig varmt anbefales, især hvis man vil prøve noget andet komedieserie, end de sædvanelige "How I met your Mother" og "Two and a half Men".

Og ja, filmen "Scoreturen" eller "The Inbetweeners" som den hedder på engelsk, er lavet udfra serien her. Endda med de samme skuespillere, heldigvis.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #771: 18 Dec 2012, 23:26 »

Fedt, Scoreturen var ret morsom - den må jeg se
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #772: 19 Dec 2012, 00:04 »

Fedt, Scoreturen var ret morsom - den må jeg se

Vær opmærksom på, at serien både er lavet i en UK og en US version, og uden at have set US versionen endnu, går jeg ikke udra, at den kan måle sig med originalen. Det jeg vil sige med indlægget er, at du SKAL se UK og ikke US. Eller i hvert skal UK ses først Wink
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #773: 22 Feb 2013, 15:12 »

Jeg er ved at være færdig med de første 8 afsnit af tredje sæson af The Walking Dead og synes den er møg fed. Helt vildt.
Ellers er Kongen af Queens, Prison Break og den danske mini serie Edderkoppen, nogle af mine yndlings serier.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #774: 22 Feb 2013, 15:14 »

Vær opmærksom på, at serien både er lavet i en UK og en US version, og uden at have set US versionen endnu, går jeg ikke udra, at den kan måle sig med originalen. Det jeg vil sige med indlægget er, at du SKAL se UK og ikke US. Eller i hvert skal UK ses først Wink

Ja, det er klart, netop det britiske er jo også noget af det fedeste i filmen Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #775: 15 Mar 2013, 19:40 »

Har lige afsluttet 2. sæson af Sons of Anarchy, og hold da op hvor elsker jeg da serien. Den har fanget mig, og jeg kan klart anbefale den. Vil nok også i gang med The Walking Dead serien en dag, men nu tager vi lige et par sæsoner mere af SoA først Grin
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #776: 15 Mar 2013, 19:50 »

Skrotjægerne er en alt for fed serie. Smiley
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #777: 15 Mar 2013, 22:54 »

Har også kørt 2 sæsoner og 13 afsnit af The Walking Dead igennem på ca. en måneds tid. Sublim serie, dog er sæson 2 satme langtrukken og kedelig. Sæson 1 og sæson 3 er klasse!
Logged

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #778: 15 Mar 2013, 22:56 »

Nu gider jeg ikke rigtig læse hele tråden igennem.

Jeg kan stærkt anbefale Modern Family! En lidt anderledes serie, da karakterne tit taler direkte til kameraet. Klasseserie!
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #779: 15 Mar 2013, 23:46 »

Nå, jeg spurgte for halvandet år siden, nu spørger jeg lige igen: Er der nogen der ser Archer? Jeg kan i hvert fald varmt anbefale det. For lige at citere Wikipedia, så kan man godt se det som en krydsning mellem James Bond og Arrested Development. I tegneserie-format. Det er fantastisk sjovt.

Hvad med Community? De første tre sæsoner var helt igennem fantastiske, men her i starten af 4. sæson er niveauet faldet lidt. Jeg ved ikke om det er fordi at den oprindelige creator og executive producer, Dan Harmon, ikke længere er en del af teamet, eller om det bare var et uundgåeligt fald i kvalitet, som rigtig mange, for ikke at sige de fleste, gode serier oplever efter nogle sæsoner. Men det er stadig hamrende godt. Der er så mange referencer i den serie.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010