home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 870 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224760 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #735: 13 Sep 2012, 18:44 »

Mange tak for svarene. Jeg tror jeg går i krig med Lost. :-)
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #736: 13 Sep 2012, 18:51 »

Til dem som ikke har set sæson 6 af Dexter, så kommer der dobbelt afsnit i aften kl 22.00 på tv3 puls.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #737: 13 Sep 2012, 22:15 »

Jeg kan forresten varmt anbefale seriens Suits. Der er kun 22 afsnit på nuværende tidspunkt (af 40-45 minutters varighed), men det klasse serie. Af en eller anden grund er anden sæson skåret over i halv og derfor må man vente til januar, for at se anden halvdel af anden sæson, men når du har set de første 22 afsnit, vil du forstår at det er ventetiden værd.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #738: 13 Sep 2012, 22:32 »

Til dem som ikke har set sæson 6 af Dexter, så kommer der dobbelt afsnit i aften kl 22.00 på tv3 puls.

"I have no idea what Hammer Time is. Or how it differs from regular time."  Grin

Dexter er genial.
Logged

Solskjaer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #739: 14 Sep 2012, 00:17 »

Jeg har aldrig været den store tilhænger af serier, men jeg har nu fået færdigset serierne Game of Thrones og Heroes, og derfor gerne vil gå igang med en ny serie. Da jeg intet aner om hvilke serier der er gode, er jeg meget i vildrede for hvilken jeg vil starte med. Jeg har tænkt meget på serien Lost, da jeg da har hørt en del om den, og at den skulle være ret god. Er der nogle der har set den, og som kan anbefale den? Er der andre serier man simpelthen skal se modtages andre forslag da også gerne, men er bestemt interesseret i Lost, da jeg som sagt har hørt, at den skulle være ret vild.
Lost er rigtig god, og den kan jeg kun anbefale, men som en anden siger, så skal man se det hele, og der er mange afsnit. Specielt de første par sæsoner er i særklasse. Jeg synes, det er rigtig fedt, at man får et så stort indblik i alle karaktererne. Hvis du har noget tid tilovers, vil jeg bestemt anbefale serien.

The Walking Dead er helt klart også værd at se. Det er en apokalyptisk, der er let at se, hvis man vel at mærke er til lidt gys.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #740: 14 Sep 2012, 16:26 »

Har lige fået sæson 1 & 2 af Eastbound and Down hjem. Er normalt ikke den store fan af komedier, men kender ingen som Kenny Powers og Stevie Janowski der kan få mig til at dø af grin. Sproget er også lige efter min smag.
http://www.youtube.com/v/c764JWVt5Fw
http://www.youtube.com/v/ntKF5lMYUZA
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #741: 15 Okt 2012, 17:01 »

Ret meh sæsonpremiere af The Walking Dead. Det skal nok blive endnu en fed sæson, men so far er jeg ikke imponeret. Fantastisk at T-Dog stadig er lige så ubrugelig som de to forrige sæsoner.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #742: 18 Okt 2012, 20:20 »

Ret meh sæsonpremiere af The Walking Dead. Det skal nok blive endnu en fed sæson, men so far er jeg ikke imponeret. Fantastisk at T-Dog stadig er lige så ubrugelig som de to forrige sæsoner.


Jeg har opgivet at serien nogensinde når bare en brøkdel af det niveau tegneserien har. Men vi bevæger os ind på det mest spændende storyarc fra den tegnede version, så nu må vi se hvad de kan gøre med det.

In other news så er The League stadig ok sjov, og Homeland fortsætter med at sætte højeste niveau for dramaer lige pt. Dexter har jumpet the shark for længe siden, men det er sgu svært ikke lige at tjekke hvergang der kommer et nyt afsnit.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #743: 18 Okt 2012, 20:26 »

Jeg skal i hvert fald se den nye serie "Boss", når den kommer på dansk TV snart.
Er der nogle der har set et par episoder?
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #744: 18 Okt 2012, 20:59 »

Har set hele sæson 1 på Cmore, og jeg synes den er udmærket. Kan sagens ses Smiley
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


bobbefar
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #745: 18 Okt 2012, 21:07 »

Er i gang med at se 1. sæson af The Walking Dead og hold da op for en serie. Den bedste serie jeg har set længe Smiley
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #746: 18 Okt 2012, 21:10 »

The Walking Dead er fantastisk fed - rigtig fed!

Har set de første par sæsoner af Breaking Bad, den er også cool nok. Ikke fordi der sker overdrevet meget per afsnit, men alligevel spændende.
Ratings: 9.4/10 from 136,030 users   på imdb.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #747: 18 Okt 2012, 21:17 »

Jeg har opgivet at serien nogensinde når bare en brøkdel af det niveau tegneserien har. Men vi bevæger os ind på det mest spændende storyarc fra den tegnede version, så nu må vi se hvad de kan gøre med det.
Jeg har også kun hørt godt om tegneserierne, men har enndu ikke taget mig sammen til at læse dem. Kunne være man skulle gøre det på et tidspunkt, hvis serien fortsætter med at være nah.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #748: 18 Okt 2012, 21:37 »

The Walking Dead er fantastisk fed - rigtig fed!

Har set de første par sæsoner af Breaking Bad, den er også cool nok. Ikke fordi der sker overdrevet meget per afsnit, men alligevel spændende.
Ratings: 9.4/10 from 136,030 users   på imdb.

Jeg synes generelt at man ikke kan bruge IMDB ratings til noget som helst, når det drejer sig om serier. Det er fansene der stemmer, og det er individuelt hvad du foretrækker, og hvilken slags humor du f.eks. har. En serie du selv synes er røv dårlig kan nemt have en utrolig høj rating på IMDB. Worthless.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #749: 19 Okt 2012, 01:58 »

Jeg har også kun hørt godt om tegneserierne, men har enndu ikke taget mig sammen til at læse dem. Kunne være man skulle gøre det på et tidspunkt, hvis serien fortsætter med at være nah.

Gør det,  både Carl og Lori er somewhat likeable, og Andrea er bad ass, og så vil jeg vædde med at de aldrig får lov til at bruge de mest hardcore scener fra tegneserien, så det er endnu en grund til at læse den. Oh og så er the token black guy rent faktisk en del af historien. Og med +100 hæfter, er der alligevel underholdning til et par timer.
« Seneste Redigering: 19 Okt 2012, 02:01 af Yessir » Logged


Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010