home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5  (Læst 38442 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« : 20 Apr 2013, 19:39 »

Halløjsa! Cool

Jeg har siden FM udkom spillet en... 20-25 sæsoner med Brøndby over et par saves, det mest iøjnefaldende af dem har jeg sågar vundet CHL 3 år i streg med mine små helte. Og senest Plymouth Argyle som jeg stadig har tænkt mig at spille med når min roomie er tilstede (vi startede med samme hold, og jeg prøver at stoppe mig selv fra at spille så han kan indhente mig efter hver sæson).

En ting jeg har bidt mærke i er dog, at ligaens omdømme, først styrtdykkede, fair nok det kan jeg leve med, men sidenhen er det virkelig svært at få den op igen, min bedste placering er vist 13. pladsen, hvilket er forholdsvis langt fra mit mål for FM13.

Derfor har jeg nu besluttet mig for at starte mig et mere seriøst spil, der er gjort brug af editior ved spil start, således jeg starter som en 17 årig manager i stedet for en 25 årig. Det er en lille detalje, men jeg syntes dog det er mest fair at sigde det up front.

Min manager hedder Ser Jorah Mormont, og starter ud i Brøndby IF - en klub jeg kender, og jeg mener at det vil give mig et nemmere start miljø, og så er der lige det med at jeg har det skidt med at se dem spille dårligt eller værre - rykke ned!. Jeg regner med at enten nå målet om at trække superligaen op i toppen af ranglisten, ved at hoppe mellem flere klubber og forlade dem når de er nået frem i verden, men jeg giver maximalt 4 sæsoner til hver klub - dog med mulighed for at vende tilbage.

Nu til det mere tekniske, jeg har sat nogle regler for dette spil - jeg vil forøvrigt stærkt opfordre andre til at følge dem.


Regler:
- 1 Manager*
- Max 4 sæsoner i hver klub
-- Det er tilladt at tage hold som er i 1. division/2. division, men stadig max 4 sæsoner.
- Hvis klubben går videre fra CHL gruppespillet inden de 4 år er gået, skal der siges op senest ved sæsonens afslutning.
- Man må gerne vende tilbage til tidligere klub, efter succesfuldt ophold ved en anden klub.
- Når man er mellem klub skal alle jobs i Superligaen søges.
-- Ønsker man at tage et lavere rangerende hold, er det derfor en fordel at vente til DE er uden manager.

Transfer begrænsninger:
- Ved spillersalg skal spillere sættes til salg/tilbydes væk, men sportschefen skal tage sig af forhandlingerne.
- Max 5 indkøb pr. sæson
- Ingen køb af spillere fra tidligere klub, på fri transfer.**

Succeskriterier:
Vinde 2 mesterskaber på 4 år
Vinde 2 pokalfinaler på 4 år
gå videre fra EL gruppespillet***
gå videre fra CHL gruppespillet
Opnå et af de ovennævnte mål, med et dansk hold (80% danske spillere)
Få ligaen til at rykke sig opad - ved spilstart er superligaen nr. 20.

*Pr. spiller - så hvis nogen ville overveje at tage udfordringen op som multiplayer skal de da være velkomne til det.
**For at forhindre bevist kontrakt udløb inden man skifter
***Videre kvalifikation fra EL gruppespillet er ikke anledning til tvungen opsigelse efter sæsonen

Alle database indstillinger er tilladte, så længe der ikke er DB ændringer, det vil sige du kan bruge alle de ligaer du ønsker, alle de ekstra spillere fra forskellige lande loaded som ønsket osv.

----
Så må vi se hvor realistisk det er at nå, men det ville hvert fald gøre mig glad at vide hvor lang tid det cirka vil tage! Peace
« Seneste Redigering: 16 Maj 2013, 15:17 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #1: 20 Apr 2013, 19:43 »

Spændende projekt..

Følger helt sikkert.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #2: 20 Apr 2013, 20:06 »

Lyder rigtig fedt Opstemt
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #3: 21 Apr 2013, 00:34 »

Uden at komme med en egentlig update, da jeg har besluttet at jeg kun vil gøre det når jeg runder en sæson af, jeg tænker lige en kort gennemgang af titler vundet, antal transfers ind/ud, internationale udsigter, fremgang/tilbagegang for ligaen osv. Jeg vil grundet den tiltænkte længde ikke komme ind på noget som helst om spillere, da de ærligt talt skulle være regens så hurtigt som muligt... Af samme grund fræser jeg også bare over kampene, højt tempo, kun de vildeste højdepunkter og så vidt muligt, ikke læse nyheder..

.. men ja, uden at komme med en egentlig update, så lader det til at den 4-1-2-2-1 jeg nu har arbejdet med siden det første spil, stort set er blevet perfekt, hvad enten der er med en targetman, skarpretter, dybdeliggende eller helt uden angriber (OMC trequartista) på toppen... desværre betyder det jo så at ligaen kommer til at flyde med talentfulde defensive playmakere om nogle år Opstemt
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dida
Gæst
 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #4: 21 Apr 2013, 02:26 »

Lyder meget spændende, og jeg vil da helt sikkert følge med Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #5: 21 Apr 2013, 04:34 »

Denne første update er nok noget større end jeg satser efter fremover, da den egentlig dækker 2 sæsoner, der var jo ikke meget at rapportere om ved spillets start..

Som der altid skal ske i Brøndby, startede jeg ud med at sælge lidt ud, skrive nye kontrakter - for at få nogle folk ned, og når ja, jeg sagde blankt til bestyrrelsen at vi ville være titeludfordrer - de ville ikke give mig mere/mulighed for at sige jeg ville vinde lortet!, derefter skulle der jo så justeres budget og handles smart, da der kun efter forhandlinger var 90k til løn og 800k til transfers - det betød at alle handler blev over tid.
Min første tanke var, at der manglede en smule bredde på midtbanen, det problem blev løst med en lejesvend og en nordmand, derudover blev der hentet en angriber, en central forsvarer og en målmand, normalt nævner jeg ingen navne, men Brian "The Beast" Jensen, var en erfaren herre som jeg håber vil vente til minimum 2014 med at trække sig tilbage, således han kan få tid til at oplærer et par unge målmænd.

Der blev fyret 3 spillere, solgt 3 og udlejet 3 - synergi frem for alt!

3,25 millioner i overskud på transfer kontoen for 2012/13


Der blev i Maj måned forhandlet ny kontrakt til Ser Jorah, Brøndby ville holde ham til 2017, men jeg forhandlede ned til 2016, således der ikke skal være nogle store problemer når jeg går fra min post, sommeren 2016. de nye forhandlinger følger klubbens linje, og derfor går jeg 6k ned i løn, til 10k om ugen.

Der blev fundet nye spillere, faktisk blev en ny højrekant og målmand fundet og handler arrangeret allerede omkring vinter, da jeg ville give nuværende spillere en chance først, derudover også en ny back to hver side og ny venstrekant, i stil med min store entusiasme for regens, er disse 3 derfor af den type. Der er tale om 5 forskellige nationaliteter (dansk, norsk, irsk, rumænsk og polsk) - spice it up!. Derudover blev der rykket et regen fra det nye Marts kuld, op i truppen - en ung målmand, som måske kan gøre sig gældende allerede i 2013/14 sæsonen.

Som det ser ud, vil næste sæsons handler blive i alt kun gå ind, eller til udlejning, da der er få spillere jeg ønsker at skille mig af med, og så min lejesvend som ikke blev købt, da muligheden for at hente nye backs havde bedre udsigter.

I alt 5 indkøb, 3 fyringer/gratis salg, en udlejning og 1 handel.

5 millioner i underskud på transfer kontoen for 2013/14

I pokalen røg vi ud i 2. kamp vi spillede - Esbjerg, can ya' believe it?... I ligaen endte vi med at ligge nummer 1. fra første runde af, en plads vi holdt, selvom vi når jul var tæt på at smide den, der blev dog holdt fast og efter 31. spillerunde kunne vi med 1-1 hjemme mod SønderjyskE fejre mesterskabet - som jeg arrogant nok, havde forventet fra jeg lavede mine første indkøb. Wink - et mesterskabet så "tidligt" betyder også at mit unge målmandstalent, kunne få chancen i 2. halvleg haf de sidste to kampe.

Ligaens store tabere blev SønderjyskE og FC Midtjylland.
Med henholdvis 29 og 34 point, mod EfB's 36 point på 10. pladsen.

Nu hvor ligaen gik min vej, kan jeg naturligvis stadigvæk finde ting at brokke mig over!
Jeg har derfor sammensat en lille top 3 over ting som jeg ønsker at forbedre til næste sæson:

1. Jeg vil som udgangspunkt have mit hold til at tjene 23 point, for hver 11 kampe spillet, 66 totalt er for lidt.
2. Mål inkasseret, godt nok er vi klart det mest scorende hold i ligaen, men 36 inkasseret er for meget.
3. Min angriber har lagt op til flere mål end nogen anden på mit hold, men han har dog også scoret flest 17 mål/15 oplæg, men det må de fløje arbejde på.

Mål for 2013/14: Genvinde ligaen, nå gruppespillet i CHL (vi er med i Vindere 3. kval runde), give mere spilletid til talenterne (navnligt de 2 nye backs).

Superligaen er rykket 3 positioner op til 17. pladsen

Mit "lille minimål" med Brøndby er nu at efterlade en klub med "sund" økonomi (her tænker jeg at et plus på bundlinjen over 50 millioner er godkendt).
Derudover vil jeg forynge holdet, hvilket vil sige jeg satser efter at efterlade en trup, uden spillere over 30 år - det har jeg 3 sæsoner mere til at fikse, pt. er der 7 spillere som er eller vil være 30+ når jeg smutter.

Edit: Til trods for at der under reglerne for ligaen stod jeg ville ende i kvalifikationen til CHL, modtog jeg omkring september måned, en besked om at vi havde fået 69,32 millioner for at nå gruppespillet!
« Seneste Redigering: 21 Apr 2013, 05:52 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #6: 21 Apr 2013, 17:32 »

Ariel blev fyret i FCK og i mit smågrinende humør, blev jeg alligevel paf, da jeg så de navne der blev linket til dem... for slet ikke at tale om den mand de til sidst ansatte, pyha det er et spark i Brøndby hjertet, men mon ikke jeg kan få ham fyret ved at tæve dem lidt? Smiley Stakkels Michael Laudrup. omvendt kunne han måske også gøre det godt Internationalt med klubben..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #7: 22 Apr 2013, 01:39 »

Sæsonen 2013/14:

Da jeg ansatte Preben Elkjær som ny sportschef fik jeg ved en fejl sat ham til at skulle finde og byde på ungdomsspillere, det blev opdaget da en interessant FC/DMC blev hentet, gratis fra Frem... Rettede herefter fejlen og valgte at sælge en ældre spiller fra og i stedet bruge denne nye mand, som reserve.


Pokalen:
skuffende, skuffende og mere skuffende... efter 1-1 mod FCK, røg vi ud på straffespark i 3. runde...

Ligaen:
Efter 29. spillerunde var titlen generobret, med 83 point, alle 3 delinger blev vundet med 26 eller flere point, derudover lukkede vi som forventet - og krævet - færre mål ind, 19 blev det til. med 18 rent bur undervejs, vors højrefløj kom igang med at lave oplæg, mens min venstrefløj skal udskiftes. Og så blev min angriber ligatopscorer.

Silkeborg IF og VB Kolding rykkede ned fra ligaen, mens Midtjylland og Lyngby er vendt tilbage.

Champions League:
I gruppespillet med Barcelona, Marseille og Sporting.
Vi skrabede os igennem med 5 point, og fordi vi slog Marseille i den sidste runde, går vi over i Europa League - Der er et stort skridt op til Sporting og Barcelona, men intet er umuligt, vi vender stærkere tilbage næste år - og når Sporting kan ende over Barcelona i gruppespillet, så kan vi vel også?

Europa League:
Første knockout runde bød på FC Porto, som fandt ud at at når Brøndby spiller kontra, så gør det ondt. I anden runde var vi oppe med Twente, forlænget spilletid i returen var alt vi kunne opnå, ude af Europa.

Liga placering på ranglisten:
faldet til 24. pladsen

Det centrale forsvar har virkelig gjort det godt, så det forbavsede mig ikke at der undervejs kom bud på de to spillere dernede, da Basel tilbød 21 millioner for min norske klippe, var jeg derfor nødt til at sælge - dette bud kom i marts så det efterlod mig med et par måneder til spillere skulle skifte, og jeg kunne bruge ham sæsonen ud, mens jeg søgte efter erstatningen.
Flere spillere valgte også at sige fra og gå på pension efter 2014 sæsonen.

På transfer fronten er der nogle folk der er gået på pension, et par stykker som er gået fri, og et par stykker flere, som er blevet solgt - første gang der kommer et virkeligt overskud fra transfers! Ind er nemlig kommet 4 spillere på fri transfer, 3 centrale forsvarer - den ene med mulighed for at blive brugt på højreback og DMC, og så er der en DMC samt blevet indkøbt en ny reserve målmand.
Ud er gået et par stamspillere, som skal afløses af en af de nye samt nogle unge spillere, af de solgte kan nævnes målmanden for 15 millioner, venstrekanten for 14 og en MC for 6 millioner - samt altså som tidligere omtalt, min FC til 21.

57,5 millioner i overskud på den front.

Mål for 2014/15 sæsonen:
1. Genvinde ligaen
2. Tage os sammen i pokalen, dafuq?
3. Champions League gruppespillet*

*Vi har mistet den direkte plads i CHL, og skal derfor ud i kvalifikation i år - denne gang er den god nok!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #8: 22 Apr 2013, 14:35 »

Det er rigtig spændende! Følger da helt sikkert med! Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #9: 23 Apr 2013, 00:09 »

Sæsonen 2014/15:

Michael Laudrup blev efter en lussing på 6-0 til Brøndby fyret - en kamp som faktisk blev vores første sejr i sæsonen, herefter blev Mormont tilbudt et transfer budget på 40 millioner og et løn budget på 4 gange Brøndby's hvis han ville tage stillingen... Svaret blev nej, målet om at gå videre fra gruppespillet i Champions League var jo endnu ikke nået.

En reserve spiller som jeg har lovet at ville sælge efter sæsonen, blev sat på plads af min assistent som "nægtede at ville sælge ham". Derefter fyrede jeg min assistent, og har fået John Jensen frem i skoene.

Med en god ung stamme, er det kun en enkelt midtbane spiller som jeg forventede på forhånd at ville skille mig af med, derfor var jeg fra midten af Oktober på jagt efter fremtidens playmaker, og med kun 1 sæson tilbage i klubben, skulle han være af lidt højere niveau end jeg før havde købt spillere på - eller et stort talent fra egne rækker. Derudover var tanken at der skulle hentes en ny reserve til Højreback, midtbanen, en 3. målmand og måske en ekstra targetman.

Pokalen:
Vi fik taget os sammen... eller vi fik nemme mostandere, vores første modstander over 2. division kom i semi finalen, men Aab blev også væltet og Esbjerg fik en på skallen i finalen.


Ligaen:
Blev endnu engang vundet, efter 29. spillerunde.
AGF afløste FCK på 2. pladsen denne sæson, og FCN beholdt deres 3. plads - FCK sluttede helt nede på en 5. plads.
30 point var for lidt til at overleve i ligaen for FC Midtjylland, mens 30 point var nok for at overleve i Lyngby.


Nedrykkere: FC Vestsjælland og FC Midtjylland
Oprykkere: VB Kolding og Viborg

Champions League:
Først blev Suduva sendt hjem i 3. kval runde, derefter FK Austria Wien i slutspil og vi var endnu engang i Champions League gruppespillet.
Manchester City, FC Bayern og Zenit blev modstanderne. Vi endte - endnu engang som 3'ere i gruppen.

Europa League:
En enkelt runde var vi med her, HSV blev efter 2 gange uafgjort erklæret for vindere, grundet udebanemål.


Liga placering på ranglisten:
faldet til 27. pladsen


Talenter, talenter og flere talenter! Der blev fundet 4 unge danske talenter, med targetmans kvaliteter, en højreback og en højrekant. Derudover blev der købt en Svensk 3. målmand.
Ud er en lille håndfuld reserver blevet fyret, samt 3 spillere solgt.

Hele holdet - eller rettere, de som jeg ikke havde planer om at skille mig af med, er blevet forlænget i 3-5 år, alt efter alder, det betyder desværre også at vi er gået fra at bruge godt 400k om ugen i løn, til nu næsten 900k.
15,5 millioner i overskud på den front.


Mål for 2015/16 sæsonen:
1. Slutte af med en double (igen Wink)
2. Nå videre fra Champions League gruppespillet*
3. Holde truppen positivt stemt, så den nye manager har noget at arbejde med.

*Alt andet vil nu være en fiasko, da det jo er hele målet med at hoppe rundt mellem klubberne.

Disclaimer: Dette bliver sidste update fra Brøndby - jeg udelukker ikke at jeg laver nogle indkøb for dem, sat til at komme sommeren 2016, men for mit vedkommende er dette sidste sæson, jeg vil lave en opsumering samt et kort sammentræk af 2015/16 sæsonen hvor jeg også vil nævne min nye klub, dette betyder at det kan være noget senere end sommeren 2016 at denne update vil lande.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #10: 24 Apr 2013, 00:25 »

Sæsonen 2015/16:

Min sidste sæson i gult og blåt, og jeg føler at vi sluttede af med manér. Min ny indkøbte højreback slog sig ind som førstevalg, det betyder at hvis man stiller med min foretrukne opstilling, så er der 8-9 danskere på banen fra start, ikke tosset.
Der var et værre påstyr fra Februar af, med spillere som ville have mig til at blive i klubben og navne som mulige afløsere for mig, vil indrømme nogle af dem virkede pænt skuffende, som Kim Brink?

Pokalen:
Kort og kontant: Vi vandt den.


Ligaen:
Blev sikret i 31. spillerunde, toppen er tilbage ved vanlig standard (Brøndby, FCN og FCK i top 3).


Nedrykkere: Randers FC og Viborg
Oprykkere:FC Midtjylland og FC Vestsjælland

Champions League:
Göteborg, Linfield og Red Bull Salzburg blev slået på vejen til gruppespillet, Barcelona, Schalke og PSV blev modstanderne i gruppespillet.
9 point var nok til at gå videre fra gruppespillet.
1. knockout runde bød på Los Galacticos. 2 gange, uafgjort, og 29 minutters uafgjort i forlænget, så vi ikke mere, og bolden blev banket ind bag Casillas. Kvartfinalen blev vi sat op mod FC Bayern, som blev - til min egen overraskelse - slået stort, herefter stod den på Barcelona i semi finalen, desværre er messi stadigvæk for god til at vi kunne overrumple dem.

Europa League:
Vi kom aldrig med, måske vi bare var for gode?


Liga placering på ranglisten:
Steget til 16. pladsen



Min "legacy" i Brøndby IF, bliver så det hold jeg afleverer til min efterfølger, et hold med talenter, som hvis den næste manager formår at holde på dem - kan være med til at skaffe dem langt i Champions League fremadrettet. Jeg har forynget holdet, jeg har løst de økonomiske problemer, jeg har skaffet overskud og sidst, men ikke mindst har jeg skaffet sportslig succes.
Derudover er flere af spillerne landsholds aktuelle. Jeg efterlader en klub som har råd til at bruge 100-150 millioner på indkøb og 2-2.5 million på lønninger (ugentligt), hvilket er i absolut topklasse. Og så efterlader jeg en klub, som er nået op på et kontinentalt ry.

Jeg har købt 1 spiller til holdet, købte ham sommeren 2015, og udlejede ham til Osasuna for en sæson, en ny angriber, franskmand som vil komme ind og være et niveau over resten af holdets angribere.


Det nye hold: FC Nordsjælland
Jeg overtager et hold i forfald, hvor en del spillere er gået/blev solgt inden jeg tiltrådte, men med overraskende store midler til rådighed til at handle ind for. Da jeg nu er nået til et punkt hvor regens er det billigste alternativ, tror jeg helt jeg skipper at skrive om hvad jeg køber, men blot lave et regnskab over hvor meget der er brugt/tjent således vi fremover får en årlig update med Ligaen, pokalen, CHL, EL (hvis vi er med), Ligans fremgang og Transfer balancen, samt altså mine egne mål og dumme kommentarer.

Inden de 2 sidste kampe af sidste sæson blev FCK's manager fyret og jeg frygtede som den Brøndby mand jeg er, at skulle dertil, men Kim Brink blev ansat, hvilket efterlod VB Kolding managerløse, og det så ud som om det kunne blive mit nye hjemsted, men de ville ikke have mig og valgte i stedet for Henrik Jensen, og jeg overvejede kort Frem derefter... Det korte af det lange er, okay - indrømmet, det halv lange af det lange  funny er den, at Kasper Hjulmand hurtigt overtog min stilling, og jeg så søgte hans, så må vi jo se hvem af os der er bedst?
Jeg nævner jo sjældent spillere, men Makienok var FORRYGENDE for mig i Brøndby, og det første Hjulmand gjorde, var at sætte ham til salg... needless to say, jeg har snøren ude, han scorede 90 mål, lagde op til 44 og blev kampens spiller 26 gange - i ligaen alene, i min Brøndby tid, hvis han vil med, er han dælme velkommen - og det ville være et fair bytte for at Hjulmand - inden jeg var ansat - nåede at købe Uffe Bech fra FCN. Peace


Mål for 2016/17 sæsonen:
1. Top 3 placering
2. Stabilisere det nye hold

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #11: 25 Apr 2013, 18:08 »

Efter en lidt drøj start - det var lidt hårdt at omstille mig til ikke at være ligaens tophold længere Skuffet... er jeg nu gået videre, og jeg har som det fremgår af min fodnote valgt at starte op for streaming af mit spil - hvilket jeg faktisk har gjort det meste af tiden, men dog uden at huske at nævne det for nogen :/ oh well.. ikke at jeg tror der er den store interesse for at se mig flyve igennem kampene, men man skal da være velkommen til en lille kigger.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #12: 25 Apr 2013, 21:03 »

Ser rigtig godt ud! Følger helt klart med Smiley
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #13: 25 Apr 2013, 21:12 »

Hvorfor ligger du den ikke i en blog? Det vil give dig mange læsere Wink
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Svartovich
Gæst
 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #14: 25 Apr 2013, 21:21 »

Hvorfor ligger du den ikke i en blog? Det vil give dig mange læsere Wink
Tror nu det får mange læsere uanset hvor han lægger det, det er jo et spændende projekt. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010