home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5  (Læst 38446 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #15: 25 Apr 2013, 21:41 »

Tja, tror grunden til jeg ikke gør det til en blok er, at jeg vil føle mig "tvunget" til at ligge en ny update hver dag, eller i hvert fald i et fast mønster Smiley

Så i stedet supplerer jeg det lidt med at streame det og komme med små årlige updates Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #16: 25 Apr 2013, 23:33 »

Jeg men folk går jo ind på ''Blogs'' for at læse blogge jo Opstemt
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #17: 25 Apr 2013, 23:49 »

Jeg skal med glæde lave en blog, hvis det er en anden der står for det skriftlige under sæsonen, en slags kvartals opdatering eller noget i den dur :p så hvis vi har en spirrende journalist som vil sidde og følge med på streamen i ny og næ, og få nogle "interviews" med mig undervejs, så skal jeg med glæde gøre mig selv til hovedpersonen for en blog :p Jeg syntes bare ikke at en årlig update er fyldestgørende nok til en blog, og jeg syntes meget godt om det tempo jeg ligger for dagen for tiden med at vælte derudaf Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #18: 26 Apr 2013, 03:45 »

til natteravnene: Jeg går videre med foråret 2017 nu - kan FCN nå medaljerne?

Edit: Stoppet efter 25. spillerunde, stay tuned!
« Seneste Redigering: 26 Apr 2013, 04:56 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #19: 26 Apr 2013, 07:59 »

Jeg følger skam... Gode resultater i Brøndby må man sige.. Er sikker på at du nok skal få FCN tilbage i toppen.. BLiver spændende at se hvor mange forskellige hold du skal igennem for at få supeligaen op som nr.5
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #20: 26 Apr 2013, 11:09 »

Hvordan går det med Brøndby uden dig?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #21: 26 Apr 2013, 16:19 »

@Aflster, Helt sikkert, tror selv det bliver en del Smiley - og tak fordi du følger med!

@SkjoldManden, ja som man husker efterlod jeg et forrygende ungt hold, og det kunne Hjulmand ikke bruge, så han har solgt en del fra, blandt andet den gode Frederik Holst som jeg selv afviste bud på 77-90 millioner på, han blev solgt til spotpris af Hjulmand, sølle 55 millioner måtte Edit 2: Det var City der stak af med ham, my bad Skuffet
Edit: tjekkede lige, de nåede dog videre fra deres gruppe i CHL (Chelsea, Inter og Sporting), dog blev Porto for stor en mundfuld Smiley

Jeg går igang igen nu, har nogle gule banditter der skal fanges på point Smiley
« Seneste Redigering: 26 Apr 2013, 17:54 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #22: 26 Apr 2013, 18:58 »

Sæsonen 2016/17:

Jeg overtog et hold hvor der manglede ALT, eller hvor ALT havde kontraktudløb lige om lidt og ville have for meget for at blive, så jeg lod ærligt talt mig selv gå shop amok. Jeg tror at fremover vil jeg med nye klubber, først opretholde min 5 indkøb/sæson regl, for de efterfølgende sæsoner - da jeg ikke kan garantere hvad jeg overtager, men jeg kan garantere at mine scouting egenskaber kan finde spillerne til jobbet.

Pokalen:
Vi skrabede os forbi Varde, vandt sikkert over FCK og slog Skive ud i kvartfinalen. Frem blev modstanderen i Semi finalen, og reserverne vandt her den første kamp ude, og førsteholdet tæskede dem yderligere i returen. Finalen stod derfor mellem FCN og AC Horsens, som blev slået komfortabelt.



Ligaen:
Brøndby vandt ligaen i 29. spillerunde og selvom vi ikke kunne nå at hente dem, nåede vi mit personlige mål om 23 point for hver 11. kamp spillet, og sluttede med i alt 69 point, det sikre os en plads i 2. kval runde af Champions League.

Nedrykkere: FC Vestsjælland og AGF
Oprykkere: Viborg og Randers FC

Champions League:
Fenerbache slog os ud i Kvalifikationen, og vi røg over i Europa League.

Europa League:
Her mødte vi Molde, men kunne endnu engang ikke helt finde hinanden - det kommer jo nok med tiden.


Liga placering på ranglisten:
Faldt til 20. pladsen

Transfers til 2017/18 sæsonen:
Ja, de spillere jeg have arrangeret handler med i foråret kom ind som smurt, men da jeg så ser at min målmand vil have 4 gange mere i løn, har kontrakt udløb næste sommer og jeg allerede har en afløser til ham, vil jeg selvfølgelig sælge ham og hente mig en ny reserve også, meeeen så er vi i gang med at blive overtaget... Det betød ikke det store, der blev lagt 27 millioner mere i klubkassen, som blev drænet en del i min første sæson.

36 millioner I underskud på transfers.



Alt i alt en godkendt første sæson, dog ærgeligt at holdet var så hullet i starten, at vi ikke kunne stille noget op, imod Molde -.-', vi vender tilbage Europa - VI VENDER TILBAGE!
Med pokalsejren i år, har Ser Jorah Mormont hentet Ebbe Skovdahl på Hall of Fame listen for Danmark, og i og med han kun er 22 år, har han nok mulighed for at stige på listen, og snog sig på den europæiske med tiden!


Mål for 2017/18 sæsonen:
1. Top 2 placering
2. Semi finale i Pokalen
3. Minimum Europa League gruppespillet, men helst CHL.

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #23: 27 Apr 2013, 02:06 »

Sæsonen 2017/18:

Jeg kan godt afsløre, vi nåede ikke vores mål...
Som det fremgår længere nede gik det rent ud sagt af H til i starten af sæsonen...


Pokalen:
AB og FCK blev sendt ud af pokalen, inden vi i Kvartfinalen mødte Esbjerg, som vi desværre ikke slog.


Ligaen:
Min dårligste liga start på 6 år? Det tror jeg nok... Vi havde efter 7 kampe lukket 12 mål ind!
Det skal jeg ellers lige love for vi kom efter, for ved vinter pausen, havde vi sat ny liga rekord for kampe uden at inkassere mål, 957 minutter nåede holdet, før vi i Pokalen inkasserede et mål.
2 mål lukket ind senere, i 30. spillerunde, stod det fast at FC Nordsjælland havde vundet ligaen, godt gået af Hjulmand i Brøndby, på to år har han vendt det mest lovende hold i nyere tid, til et ligegyldigt sub-tophold.
Vi vandt med 80 på, 11 foran Brøndby og yderligere 3 foran FCK.

Statistikker
Mål scoret: 23 (FCN)
Assists: 13 (FCK og FCN Delt)
Rent bur: 25 (FCN)
Kampens Spiller: 11 (FCN - Central forsvarer)

Nedrykkere: VB Kolding og Randers FC
Oprykkere: AGF og FC Vestsjælland



Champions League:
Vi blev slået ud af et velspillende Benfica hold, i overtiden af retur kampen.
Det skal dog nævnes at Brøndby to år i træk er nået videre fra gruppespillet.


Europa League:
Vi mødte Sparta Moskva, som tromlede os ned på hjemmebane, så returen blev spillet af nogle reserver, fordi vi havde brug for point i ligaen.


Liga placering på ranglisten:
Steg til 13. pladsen


Ja, det er gået op for mig at jeg ikke giver en helt korrekt økonomisk gennemgang af transfers når jeg poster det årlige beløb, derfor dropper jeg nu helt transfer hjørnet, da der jo nogle gange bliver solgt spillere midt i sæsonen. Dette betyder også at mine updates nok vil komme online når jeg er et sted omkring Juni-Juli i spillet, i stedet for sidst i August som hidtil, alt efter hvornår det nye kampprogram bliver opdateret, således jeg kan nå at få ligaens frem/tilbagegang med.


Ja, som nævnt nåede vi aldrig vores mål, hverken i pokalen eller i Europa, men da der trods alt var direkte gruppespil på højkant, ved at vinde ligaen, må sæsonen siges at være godkendt, trods alt.

Og så vil jeg lige fremhæve min målmand lidt her, efter en sløv start - han var også blot 18 år da han kom til Danmark - fra Finland, min dårligste start i 6 år, kom han efter det og satte sig en fin rekort på over 900 minutter uden at lukke mål ind, og igen sidst i sæsonen på 1036 minutter, selvfølgelig er det ikke ham alene, men han er en stor part i det. Dette sikrede mig blandt andet en achievement som jeg ikke før havde opnået, hvilket jeg finder imponerende nok.

Derudover har jeg besluttet ikke at købe 5 spillere med det samme - for første gang igen, med untagelse af sidste år med min shoppingspree, dette skyldtes at jeg ikke føler at der er brug for at sælge nogle spillere fra truppen, som ikke kan dækkes ind af spillere vi har udlejet denne sæson, dermed ikke sagt at jeg INTET vil købe ind, der bliver købt for at styrke holdet, men ikke til bredden.

Til sidst, vil jeg godt lige brokke mig, Brøndby's målmand som har spillet 22 kampe, lukket 19 mål ind og blot holdt buret rent 10 gange, kom på årets hold i ligaen, istedet for min unge finne, med 31 kampe, 11 mål lukket ind og 25 rent bur, DAFUQ!?


Mål for 2018/19 sæsonen:
1. Genvinde ligaen
2. Semi finale i Pokalen
3. Minimum en 3. plads i Champions League
4. Score flere mål*

*Vi vandt ligaen med en målscore på +45, men med kun 60 mål scoret, jeg ville jo gerne se os være det mest scorende hold.
« Seneste Redigering: 27 Apr 2013, 04:50 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #24: 27 Apr 2013, 08:52 »

kunne være at du skulle blive landstræner
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #25: 27 Apr 2013, 10:43 »

Fornøjelse at følge med i det her Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #26: 27 Apr 2013, 11:03 »

Sæsonen 2018/19:

Sæsonen gik, mest af alt ud på at få nogle kampe i fødderne på de unge spillere, og det fik de så sandelig da også! Egentlig ikke fordi der er det store at sige om sæsonen, udover hvad der er at sige under de forskellige emner herunder. Måske lige det, at jeg endelig har fundet en spiller som kan afløse Makienok - og så endda en helt anden type, hvilket jo er perfekt! Og så har Danmark igen en gang en direkte plads i gruppespillet på højkant i ligaen, hvilket jo er en dejlig motivation!.


Pokalen:
Vi har ikke haft mit vanlige held med lodtrækninger i Nordsjælland, Først Aab, så FCK og siden Brøndby som desværre slog os ud i Kvartfinalen.

Ligaen:
Ligaen var tæt, og det var først efter 14-15 spillerunder at der var et hold som trak fra i top 3, og efter 29. spillerunde blev FC Nordsjælland mestre. Brøndby og FCK kom ind som nr. 2 og 3.

Statistikker
Mål scoret: 24 (Aab)
Assists: 17 (Brøndby IF)
Rent bur: 17 (FC Nordsjælland)
Kampens Spiller: 11 (Esbjerg fB)

Nedrykkere: OB og FC Vestsjælland (FC Elevator)
Oprykkere: Randers FC og VB Kolding



Champions League:
Direkte i gruppespillet, hvor modstanderne bliver Manchester United, Celtic og Schalke. Det skal lige nævnes at Brøndby også nåede gruppespillet, det må da give godt for ligaen!
Selvom vi sagtens kunne hamle op med Schalke, så var det ikke nok og i sidste ende måtte vi se os tilfredse med en 3. plads. Vi kan glædeligt sige at vi tog point fra Celtic, vandt over Schalke, og i sidste runde, holdt United Stangen og trak en 1-1 på Old Trafford.


Europa League:
Her blev vi i første knockout runde spillet ud mod Sporting (POR), mens både Brøndby og FCK også nåede videre til dette stadie. Alle blev dog slået ud, af henholdsvis Sporting, HSV og Tottenham.



Liga placering på ranglisten:
Faldt til 16. pladsen


Jeg har bemærket at Svendborg sommeren 2018 fyrede alt personale og spillere (eller lod deres kontrakter løbe ud), og at klubbens værdi er over 300 millioner, gad vide om jeg har overset en nyhed om at de er blevet overtaget af en rigmand? Det er i hvert fald interessant at følge dem lidt nu, de ligger stadigvæk i 2. division vest, men det bør de vel kunne steamrolle hvis de har så mange penge, og det ikke blot er en underlig fejl.

Mål for 2019/20 sæsonen:
1. Slutte ordentligt af (The Double)
2. Nå videre fra CHL gruppespillet
3. Få lappet de huller jeg skabte sidst i denne sæson på holdet med nye talenter.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #27: 28 Apr 2013, 19:21 »

Vemodigt går jeg nu igang med mit sidste halve år hos FC Nordsjælland, vemodigt fordi jeg jo godt ved at den som tager over efter mig, nok skal ødelægge det jeg har bygget op, og vemodigt fordi det er forholdsvis urealistisk at jeg igen en gang finder et hold fra toppen, som vil have mig ind som deres nye træner...

Sæt igang!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #28: 28 Apr 2013, 19:56 »

Har du fundet ud af mere omkring Svendborg?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #29: 28 Apr 2013, 20:04 »

kun at deres værdi stille og roligt falder (den er helt nede på 278 millioner nu), og så ligger de nr. 2 i 2. Division vest, men jeg har ikke set nogle prominente navne komme til klubben, og de har også stadigvæk Buster Munk som træner :s
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010