Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23487
0 Brugere, 1052 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tataraagadevanaha
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Idéfabrikken
BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
9
Forfatter
Emne: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5 (Læst 41020 gange)
Mr_Nim
Lilleputspiller
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
«
Svar #30:
28 Apr 2013, 21:30 »
Spændende projekt! Vil klart følge med og kigge på stream i ny og næ! Og vil anbefale du tager jobbet i OB, nu hvor de er rykket ned
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #31:
28 Apr 2013, 22:05 »
Sæsonen 2019/20:
Navne som Henke Larsson, Kim Brik, Murat Yakin og Steve McClaren bliver ofte nævnt, som mulige afløsere for Ser Jorah i Nordsjælland... Valget faldt dog i sidste ende på Anders Lindegaard.
Pokalen:
Vi mødte Esbjerg, på et tidspunkt hvor vi var nødt til at spare spillere til en CHL kamp mod Dortmund, med en Brøndby kamp imellem, så vi røg ud, desværre.
Ligaen:
Ja, Ligaen var vel afgjort efter 5-6 kampe, men det var først efter Brøndby satte point til i topkampen, i 27. spillerunde at FC Nordsjælland blev erklæret mestre ved selv at vinde 3-0 over AGF senere på dagen.
Derefter var det blot en kamp for at nå så mange mål og point som muligt.
Statistikker
Mål scoret: 21 (BIF)
Assists: 24 (FCN)
Rent bur: 22 (FCN)
Kampens Spiller: 11 (Lyngby - Central forsvarer)
Nedrykkere:
VB Kolding og AGF
Oprykkere:
OB og SønderjyskE
Champions League:
Vi gik videre fra en gruppe bestående af Dortmund, Manchester City og Marseille, desværre løb vi ind i 2 mands hæren Damián og Messi i 1. knockout runde, og tabte samlet 4-2.
Europa League:
Vi var desværre ikke med, men ærligt talt tror jeg holdet havde haft en fair chance for at nå langt.
Liga placering på ranglisten:
Faldt til 18. pladsen
Min Legacy i FC Nordsjælland
Fremgangen i Nordsjælland under mig var jo sportsligt kolosal.
1 Pokal sejr, 3 mesterskaber og internationalt fodbold.
Der kom ny bestyrelse, som smed 27 millioner efter klubben - godt nok, ikke meget, men det gav mig tillid til manden.
Stadionet blev udvidet efter 2. sæson med godt 3000 pladser.
Og igen med yderligere 3800 pladser efter 3. sæson.
Derudover valgte jeg at sælge min stjerneangriber for 97,5 millioner og 50% af fremtidige salg inden jeg sagde op, dette skyldtes at jeg frygtede for hvor lidt han ville blive solgt for af min efterfølger, og ved at gøre dette sikrede jeg at klubben ville få minimum 2-300 millioner ud af den handel, da jeg føler mig overbevist om at en spiller som har fået debut for Argentina, mens han spiller for FC Nordsjælland, må blive en stor angriber en dag.
Til sidst, vil jeg lige nævne min nye klub, og på forhånd sige at jeg nu er HELT sikker på at der bliver købt mere end 5 spillere i første vindue til dette hold, jeg står tilbage med 5 spillere efter at have sendt lejesvende tilbage og skildt mig af med amatørerne.
Holdet er Viborg FF
Mål for 2020/21 sæsonen:
1. Top 5 Placering
2. Kvartfinalen i Pokalen
3. Bygge et hold op uden lejesvende.
Citat af: Mr_Nim 28 Apr 2013, 21:30
Spændende projekt! Vil klart følge med og kigge på stream i ny og næ! Og vil anbefale du tager jobbet i OB, nu hvor de er rykket ned
Det ville jeg sådan set gerne have gjort, men de fyrede ikke deres manager, hvilket Viborg gjorde, og mine egne regler siger jo derfor at jeg skal søge dette job.
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #32:
29 Apr 2013, 19:10 »
Troede ikke jeg skulle sige det, med det fine lønbudget jeg blev stillet overfor i sommers i Viborg, men her ved vintertid, ligner vi ikke et hold som decideret kan overleve. Vi overvintre lige over stregen, men kun lige...
Jeg vil gå i gang med den sidste del af min første - og måske sidste - sæson hos Viborg FF... nødplanen hedder en Belgisk fighter og en Nord Irsk boldflytter... hvis de ikke kan redde holdet, så er jeg nok en fyret mand inden fro 13 spillerunder.
Drømmen Lever, Viborg kæmper og Ser Jorah har sendt ild brev til "the mother of dragons", i håb om at hun kan undvære en drage til lige at brænde et par rivalers hold ned...
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #33:
29 Apr 2013, 22:48 »
Sæsonen 2020/21:
Puha, det var en kamp uden lige, det første stykke tid kunne vi slet ikke ramme hinanden og taktikken blev tweaket i foråret...
Der blev ikke brug for de drager som jeg tidligere bestilte, men hold da fast!
Pokalen:
Vi mødte Marienlyst til 2. runde, men trak derefter FC Nordsjælland som ødelagde drømmen
Ligaen:
Vi lå nummer 11 efter 22. spillerunde, og så tog vi os ellers lige sammen, hvis FC Midtjylland bare havde vundet pokalen, kunne vi have spillet europæisk næste år, men desværre blev vores 5. plads ikke nok.
Toppen blev udgjort af Brøndby (77), FCN (75) og Esbjerg (56), Brøndby vandt i øvrigt ligaen i 32. spillerunde, mod Viborg.
Statistikker
Mål scoret: 23 (EfB)
Assists: 15 (BIF)
Rent bur: 15 (FCN)
Kampens Spiller: 8 (Viborg - central forsvarer)
Nedrykkere:
SønderjyskE og Lyngby
Oprykkere:
Vejle-Kolding (de har skiftet navn undervejs?) og AGF
Champions League:
Det er et selskab vi, i Viborg ikke bekymre os om!
Europa League:
Det er et selskab vi, i Viborg ikke bekymre os om!
steg til 13. pladsen
til den nye sæson vil der blive kigget efter direkte forstærkninger af truppen, vi har lidt brug for at hente måske 2 nye mand ind, men det er ikke noget stadfast.
Mål for 2021/22 sæsonen:
1. Top 4 Placering
2. Kvartfinalen i Pokalen (come on!)
3. Kæmpe med om 1. pladsen i de første to perioder, i jagten på flere penge!
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #34:
30 Apr 2013, 05:56 »
Sæsonen 2021/22:
Det blev en sæson, hvor alle stort set kunne slå alle, jeg tror ikke der er et hold i ligaen som vi ikke slog mindst en gang.
Pokalen:
Vi mødte Aab, Lyngby, FC Fredericia, FCK, Esbjerg (2 gange) og sidst FC Nordsjælland, blev besejret da de grønne vandt pokalen , 26. Maj - 2022!
Ligaen:
Det skal fejres! I Viborg var alle fuldstændigt oppe at køre i 33. spillerunde, alt stod lige, FCN og Viborg lå begge med 57 point, begge manglede de sejren, begge kunne de vindet det, men Viborg havde det længste strå på forhånd, en måscorer på +25 imod FCN's målscorer på +21! Der blev scoret i Farum, 1-0 til Nordsjælland, en milepæl var nået, men Viborg svarede igen, inden vi vidste af det, stod der 3-0 i Århus, hvor AGF tog imod De grønne, i de døende minutter fik AGF reduceret, men ligegyldigt, festen brød ud, jublen, BRØLET i viborg!
I to andre, kampe, mødte Brøndby ude Aab, en kamp de gule skulle vinde, for ikke at blive hentet af FCK, men FCK mødte i mellemtiden Vejle-Kolding, som på forhånd var rykket ned... Bang 1-0 til Brøndby, mens FCK røg ned 0-1 til Vejle, men så gik luften ellers af både Vejle og Brøndby, den fløj, så var der scoret i Aalborg, så i København, Aalborg, Aalborg, København... 4-1 vandt FCK, 6-1 table Brøndby...
Til sidst endte det således:
FCN: 59 points
Viborg: 59 points
Brøndby: 70 points
FCK: 70 points
Mesterskabet afgjort, men hvilken kamp om medaljerne.. og nårh ja, godt nok vandt vi da ikke guld, men har Viborg nogensinde vundet sølvtøj? det siger min historie hvert fald nej til.
Statistikker
Mål scoret: 20 (FCK)
Assists: 15 (FCK)
Rent bur: 13 (BIF)
Kampens Spiller: 11 (BIF - central forsvarer)
Samme FCK'er vandt begge deres statistiske top placeringer!
Nedrykkere:
AC Horsens og Vejle-Kolding
Oprykkere:
Lyngby og AB
Champions League:
Nordsjælland blev slået ud i kvartfinalen?
Europa League:
Vi var ikke med, og intet dansk hold nåede gruppespillet.
faldt til 14. pladsen
(-1)
Til den nye sæson er kravet helt klart en ny højre back, hvis vi skal gøre os gældende i Europa League, er det et krav at vi får noget mere slagkraft i Højresiden, derudover vil en ny angriber ikke være utænkeligt, Makienok er snart 32.
Mål for 2022/23 sæsonen:
1. Sølv.
2. Kvartfinalen i Pokalen
Edit: I et interessant twist, kan jeg ved den nye sæsons start, se at Danmark og England spillede en 1-0 kamp, desværre i Englands favør - i VM Finalen, 2022
Edit 2: Viborg bliver VED med at imponere mig, først var det den der fine orange trøje vi spillede i konstant i ligaen, nu er vi så i Europa League, og nu spiller vi satme også i lyserødt
Hvis man ikke scorer i byen iført klubtrøjen, nu vi er i udlandet, så har man ikke forsøgt
«
Seneste Redigering: 30 Apr 2013, 07:45 af BelthazorDK
»
Alfster
Blogmester
«
Svar #35:
30 Apr 2013, 08:23 »
Du får dæleneme høvlet nogle sæsoner igennem :-) Fedt du holder modet oppe...
Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #36:
30 Apr 2013, 15:22 »
Nu vi snakker om modet, så syntes jeg hellere jeg må komme videre :p
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #37:
03 Maj 2013, 11:48 »
Jeg må nok lige have lov at sige at jeg er skuffet.. den indsats jeg har lagt for dagen de sidste 3-4 dage har jo været skammelig...
Med andre ord, skal der gøres noget, og hvad bedre, end at købe en 16 årig tyrker/italiener og se hvad han kan bringe af spilleglæde til Viborg? Afsted med mig, åååh jeg vil vinde guld i år...
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #38:
03 Maj 2013, 18:53 »
Der vil være lidt FM goodies at se på min stream til dem som kigger forbi i aften, blandt andet har jeg besluttet at overvære Europa League finalen 2023... de duellerene hold, vil jeg dog holde hemmeligt her
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #39:
04 Maj 2013, 00:01 »
Sæsonen 2022/23:
Det blev en sæson præget af nogle pauser fra min side, jeg havde ting jeg skulle ordne, og spille lysten var lidt lav, da jeg vidste der var mange spillere som var tæt på at forlade klubben, grundet manglende resultater og gode bud ude fra...
Pokalen:
blev kort og kontant vundet.
Ligaen:
Brøndby tabte i 30. spillerunde, det betød at en anden klub kunne løbe med sejren, med kun 29 kampe spillet, disse drenge havde dog andet at give sig til og var en kamp bagefter... Der er selvfølgelig tale om Viborg!
Første mesterskab ever for de grønne?
Efterfulgt af Brøndby IF og FC Nordsjælland.
Nedrykkere:
Randers FC og AB
Oprykkere:
Vejle-Kolding og AC Horsens
Champions League:
choo-choo!
Europa League:
i playoff kampen mødte vi Vitesse, som blev besejret to gange, det betød at vi kunne vente på en lodtrækning til gruppespillet, som bød på Tottenham, Fiorentina og Dnipro. Vi sneg os igennem på en 2. plads og mødte herefter Udinese, et hold uden nogen kvalitet, som blev lagt ned hurtigt, efterfulgt af Club Brugge, som heller ikke kom med det store. Kvartfinalen stod mod Marseille, som blev slået ud, og først i Semi Finalen mødte vi et egentligt tophold... At. Madrid, men et godt udebane resultat og en solid indsats hjemme, skaffede Viborg en utroligt imponerende finale plads.
Inter blev modstanderen i finalen, 1-1 blev resultatet, og med et brændt straffespark i ordinær spilletid, og igen i straffesparks konkurrencen, blev min højrekant sat til salg, stort set under kampen... efter 7 spark, blev vi dog endeligt færdige... vanvittigt, men sandt! Viborg FF bliver det første hold i Danmark til at få international succes, i form af en sejr.
Super Cuppen skal stå mellem Manchester United og Viborg FF
faldt til 15. pladsen
(-1)
Mål for 2023/24 sæsonen:
1. Slutte af med the double.
2. Gå videre fra gruppespillet i CHL.
Dehli
Landsholdsspiller
«
Svar #40:
06 Maj 2013, 13:36 »
SÅ er alle updates læst, følger helt klar med, super spændene blog, men hvad sker der! Placeringen falder?!! du vinder Euro League A HVA?!
Nå tag super cuppen, kom videre i CHL og ret op på lortet
keep going.
BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt
Min Blog - Parma Drama
Spardle
Landsholdsspiller
«
Svar #41:
06 Maj 2013, 13:49 »
Hvordan klarede landsholdet sig, og de andre danske hold ude i europa? Da det jo er det, der afgør det, og holdenes omdømme
Burnley, Aab, FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #42:
06 Maj 2013, 22:38 »
på landsholdet har vi senest fået VM sølv, og internationalt har vi stort set haft en spiller i en knartfinale 3 år i streg, så det må jo komme, tror bare det kommer af de turneringer som er over os lige nu, er fra lande som har flere hold med i Europa end os... det store skridt må vel være at sidde på CHL tronen og skaffe os en ekstra kvalifikations plads til CHL
Tror helt sikkert det er muligt, men at det lige var Viborg, kom bag på mig... De har godt nok også et ungt hold, med mange udenlandske talenter lige nu... tror mit næste stop skal være et top 4 hold. så må vi se hvem der ender i top 4 i år.
Lilo
Lilleputspiller
«
Svar #43:
07 Maj 2013, 22:35 »
Citat af: Dehli 06 Maj 2013, 13:36
SÅ er alle updates læst, følger helt klar med, super spændene blog, men hvad sker der! Placeringen falder?!! du vinder Euro League A HVA?!
Nå tag super cuppen, kom videre i CHL og ret op på lortet
keep going.
De points de vinder i år, gælder først fra næste sæson af
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #44:
09 Maj 2013, 02:55 »
Sæsonen 2023/24:
Min sidste sæson hos Viborg, gik først og fremmest med at slå United 3-2 i supercuppen, endnu et godt resultat for Viborg og Dansk fodbold, hvem havde troet at Viborg ville blive de første til at tage international succes?
Pokalen:
Vi nåede finalen, hvor Brøndby slog os med en svag 1-0, desværre...
Ligaen:
Efteråret gik ikke godt, nogen som helst steder, men i foråret fik vi taget os lidt sammen, vi startede 4 point efter FCK, og det var først i et indbyrdes opgør i 29. spillerunde, at vi hentede point i forhold til dem, 1 point efter måtte vi kæmpe som spartanere for at holde vores grund. Vi slog knepent midtjylland, i 31. spillerunde - mens FCK snublede og kun tog en uafgjort, vi var herefter 1 point foran. Mens vi slog OB med 3-1, tog FCK hjemme en 1-0 sejr over Horsens, intet afjgort før sidste runde...
Viborg med 60 mål scoret, 19 lukket ind, +41 målscorer, FCK med 65 mål, 24 lukket ind, +41 scorer. Det er så tæt som det kan være inden den sidste, afgørende runde...
I sidste runde, tog vi imod Aab som kæmpede for at slutte et sted mellem 4. og 6. pladsen, inden kampen lå de nummer 5, og var stort set sikret en solid midterplacering, mens FCK besøgte nedrykningstruede Lyngby, som skulle bruge en kamp, mens OB eller Vejle Kolding skulle tabe, for at bytte plads med Lyngby i nedrykningskampen..
.
DONG, FCK foran, FCK ligger til guldet..
DONG, Viborg foran, Viborg ligger sig foran i striden..
DONG, FCK foran 2-0..
DONG, FCK Foran 3-0..
Halvleg - Nørj det er vigtigt vi er 1 point foran!
DONG, FCK Foran 4-0..
DONG, Viborg foran 2-0... - lige inden havde Aab en friløber og et frispark på kanten af feltet, puha det var tæt på.
Nedrykkere:
Lyngby og AC Horsens
Oprykkere:
Randers FC og Silkeborg
Champions League:
Vi fik nogle tidligere bekendte, i vores gruppe i år... Inter, som vi mirakuløst slog i EL finalen sidste år, og At. Madrid som vi jo slog ud i semi finalen, nogle ville nok mene det ligner en gruppe vi har en chance for at gå videre fra, baseret på tidligere resultater, men så er der også lige Celtic at bekymre sig om. Inter er vel selvskreven til en af de to pladser videre i turneringen, mens jeg forudser en hård kamp om den anden plads.
Vi fik 0 point i de første 4 kampe, og reddede med nød og næppe lige en 3. plads til sidst, grundet indbyrdes opgør mod At. Madrid.
Europa League:
Vi mødte Sporting, men vi kunne simpelthen ikke tage dem over to kampe...
steg til 12. pladsen
(+3)
Mål for 2024/25 sæsonen:
Jeg vil denne gang vente med at finde en ny klub, vente på den rette, et hold som kan gå ud i Europa og være med... Der er derfor brug for et af de store hold, og de har nok ikke brug for mig med det samme.
[b]Min Legacy i Viborg FF[b]
Det blev aldrig til det helt store danske dominans, med Viborg, til gengæld, fik jeg en rivende udvikling af klubbens økonomi igang, med transfer overskud hver sæson, den ene gang endda på 5 gange mere end hvad der blev brugt.
Optimisten i mig er utroligt skuffet over den ringe høst, af danske mesterskaber, men realisten er dog godt tilfreds, da vi blandt andet kronede det hele med en fantastisk 3. sæson, med international succes, måske jeg bare skulle have stoppet der?
2 Superliga titler, en bronzeplads.
2 Cup titler, en sølv.
1 Europa League titel.
1 Europæisk Super Cup.
Desværre aldrig videre fra CHL gruppespillet, som jo er et af mine hovedmål.
Og hvad efterlader jeg så? Jo, der er et hold med en stribe unge spillere, desværre meget få danske, og endnu færre fra egen avl.
En klub med næsten 400 millioner på kistebunden, og solid trup økonomisk set, med godt 1 million i reserve til lønninger, og 160 millioner til indkøb.
Det største spørgsmål, og jeg er HELT sikker på det er på alles tanker, følger Makienok med til endnu en klub? han er blevet 33, han er på vej til 34 og han er stadig en super farlig angriber.
«
Seneste Redigering: 09 Maj 2013, 16:19 af BelthazorDK
»
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
9
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »