home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Engelsk fodbold skal være engelsk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Engelsk fodbold skal være engelsk  (Læst 8160 gange)
GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Engelsk fodbold skal være engelsk
« : 18 Apr 2013, 21:52 »



Jeg har igennem længere tid brugt denne side som gæst, og især nydt at læse de mange fantastiske blogs her inde. Jeg har selv fået inspiration til en række forskellige saves med forskellige hold. Men jeg har altid vendt tilbage til mit ynglings hold, Manchester United. Jeg er dog blevet træt af at engelsk fodbold ikke er engelsk mere. Der for har jeg sat mig selv en række regler for mit kommende save med United.
-   75 % af truppen skal være britiske spillere.
-   50 % af de britiske spillere skal være engelske.
-   Jeg skal stille med mindst 8 briter i start opstillingen.

Disse regler kommer dog først til at gælde efter et par sæsonen, da jeg skal have rodet op i truppen først. Så indtil truppen er rodet op vil jeg bruge til at optræne unge talenter.

Jeg vil komme med månedlige opdateringer, så satser på et nyt indlæg hver dag eller hver anden. Jeg vil hver måned kåre månedens spiller og månedens unge spiller på mit eget hold.

Jeg har besluttet mig at ændre på min bloks opbygning. Reglerne for truppen gælder stadig
Men jeg vil ændre mine opdateringer, jeg vil ikke komme med detaljerede beskrivelser af kampene. Nu vil jeg i stedet vise alle resultater, og komme med opdateringer for hver tredje måned (tre gange på en sæson), derud over vil jeg stadig komme med transfer opdateringer.
Før hver sæson vil jeg udvælge en række unge spiller som jeg vil holde øje med i sæsonens løb. Derud over vil jeg kommentere på de spiller som gør det godt eller skidt.
I det sidste opdatering hver sæson vil jeg komme med en opsummering af sæsonen med øret spiller osv.

Managerprofil
Navn: Denzel Harden
Alder: 36 år (13 august 1975)
Nationalitet: Engelsk

Database
Nationer valgt: England (league 2 og op af), Irland (1. Division og op af), Nordirland (1. Division og op af), Skotland (1. Division og op af) og Wales (Corbett Sports Welsh Prem)
Database: Stor
Antal spillere: 18.000
« Seneste Redigering: 25 Apr 2013, 13:09 af GGMU » Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #1: 18 Apr 2013, 21:55 »

ser spændende ud... følger helt klart med
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

JKJ
Gæst
 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #2: 18 Apr 2013, 21:58 »

Fedt koncept, kører det selv  Thumbs Up

Jeg er helt sikkert med her Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #3: 18 Apr 2013, 22:36 »

Jeg kigger med!
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #4: 18 Apr 2013, 22:43 »

Er glad for allerede at høre der er interesse for mit projekt! Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #5: 18 Apr 2013, 22:48 »

Fedt projekt, har selv leget med noget lignende et par gange, og det er superfedt. Kigger med her Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #6: 19 Apr 2013, 05:01 »

Det lyder sgu spændende.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #7: 19 Apr 2013, 05:37 »

Spændende har selv haft gang i noget lignede med Brighton.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #8: 19 Apr 2013, 08:34 »

Fedt koncept, kan vi ikke få en efter hver transferupdate, hvor der står hvor mange % af førsteholdstruppen, der er britiske, engelske og udenlandske Peace
Så bliver det lidt lettere, at se dine fremskridt på den front Wink
Men jeg følger squ Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #9: 19 Apr 2013, 08:56 »

Fedt projekt, følger helt klart med! Peace
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #10: 19 Apr 2013, 09:03 »

Fedt koncept, kan vi ikke få en efter hver transferupdate, hvor der står hvor mange % af førsteholdstruppen, der er britiske, engelske og udenlandske Peace
Så bliver det lidt lettere, at se dine fremskridt på den front Wink
Men jeg følger squ Opstemt

Havde selv overvejet det så jeg det kommer der  Thumbs Up
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #11: 19 Apr 2013, 09:26 »



Pre-sæson 2012

Pre sæsonen 2012 blev noget svingende til tider fungerede spillet helt optimalt, andre gange haltede det gevaldigt, især defensivt.
Den primære taktik bliver en 4-4-2 med offensive kanter. Der vil blive spillet med højt pres og korte afleveringer for at sikre boldbesiddelsen. Dette har til formål at skulle underbygge bestyrelsens forventning om offensivt fodbold. Mentaliteten vil højest sandsynlig stå på kontrollere i de fleste kampe, men kommer der mindre stærke modstandere bliver den offensiv. Samtidig vil holdet uden besvær kunne skifte til en 4-2-3-2 opstilling med samme indstillinger som de andre to taktiker.

Olympiacos 4 – 4 Man Utd. 21 juli 2012
De Gea – Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra – Valencia, Carrick, Cleverley, Young – Rooney, Welbeck
Allerede efter 8 min slog Olympiacos til da United forsvaret stod og sov. I det 23. minut satte Welbeck panden på Young’s præcise indlæg, 1-1. Men den stilling holde ikke længe for allerede 2 min senere kostede en stor fejl af Evra endnu et Olympiacos mål. Den stilling holde til slutningen af første halvleg hvor Cleverley modtog en lækker stikning med hælen af Rooney. I starten af anden halvleg troede United endelig de havde fået fast i kampen da Carrick opsamlede retur bolden fra et hjørne og sende den op i krogen, 2-3. Den stilling holde til det 79. Minut hvor Olympiacos igen udviste deres kynisme og scorede to hurtige mål på tre minutter. I kampens døende minutter blev der begået straffe på van Persie, hvilket Giggs kvitterede med en scoring. 4-4 i en kamp der burde have været nem. Defensivt var der et stort arbejde før sæson starten, hvor i mod der offensivt var mere at glæde sig over

Dundee 1 – 1 Man Utd 28 juli 2012
Lindegaard – Rafael, Vidic, Ferdinand,Evra – Valencia, Hughes, Powell, Kagawa – van Persie, Hernández
En meget kedelig kamp, hvor ingen rigtig spillede optil deres bedste. Kampen startede ellers ganske udmærket da det ny erhvervede Will Hughes, fra Derby, scorede efter 13 minutter. Der efter blev kampen en kedelig langgaber, indtil det 78. Minut, hvor Dundee fik scoret på et hjørnespark. Intet specielt at berette fra denne kamp.

Man Utd 2 – 0 Werder Bremen 4 august 2012
De Gea – Rafael, Vidic, Carrick, Büttner – Murray, Scholes, Cleverley, Young – Kagawa, van Persie
På troedes af resultatet hvor Werder Bremen det farligste hold i hele kampen, med 18 afslutninger imod Uniteds 8. Dog sad United på spillet, og efter 28 min scorede Rafael på et drøn af et langskud. Her efter sad United på spillet med blev ofte overløbet af Bremen på kontra. Dette førte til en meget tyndt straffe i det 63. minut af  Vidic. De Gea, som stod en pragt kamp tog sikkert afslutningen. Efter 74 minutter sende Young et hårdt indlæg ind i feltet, som Welbeck, der var kommet ind 10 min tideligere, kom først på og gjorde det til 2-0

Man Utd 3 – 3 Barcelona
De Gea – Rafael, Vidis, Fornasier, Evra – Welbeck, Hughes, Powell, Nani – Rooney, Hernández
Allerede efter 4 min fik United serveret det første mål da Hernández opsnappede Montoyas svage tilbagelægning. Men Barca svarede hurtigt igen, da Montoya gjorde det godt igen med et køligt hug efter 10 minutter. Og allerede 3 min senere scorede Barca igen da Evra lavede et klodset selvmål. Endnu væreblev det for United da Fabregas i samarbejde med Messi spillede et to igennem forsvaret og gjorde det til 1-3. United fik dog håbet tilbage da Welbeck gjorde det til 2-3 efter 70 minutter. I slutningen af kampen pressede United mere og mere på, hvilket medførte Giggs kunne sætte indersiden på retur bolden efter Rooneys afslutning. 3-3 mod verdens bedste hold i nærmest stærkeste opstilling må siges at være godkendt.

Antwerp 1 – 4 Man Utd
De Gea – Valencia, McCullough, Ioannou, Evra – Kagawa, Scholes, Carrick, Young – Rooney, Hernández
En ganske rolig kamp hvor alt gik som planlagt for Manchester United. Først startede Hernández med at score to mål på 7 min, efter 20 og 27 min. Efter pausen var det så Rooneys tur til at score to hurtige mål da han scorede i både det 50. Og 56 minut. Der efter blev tempoet lagt til side og bolde blev stille spillet rundt. Måske tog United det lidt for afslappet da Antwerp i det 90. Minut kvitterede på Uniteds afslappede spille stil.

Trænings kampenes bedste spiller: Javier Hernández. Med 4 mål i tre kampe er godkendt forberedelse til sæsonen.
Trænings kampenes bedste unge spiller: Danny Welbeck. Kunne ligeså vel have været kåret til bedste spiller generelt. 3 mål og 2 assister i fire kampe tyder på Welbeck kan blive Uniteds store overraskelse den kommende sæson.

August månedes kampe bliver skrevet med i September opdateringen da der kun er 2 kampe.

« Seneste Redigering: 25 Apr 2013, 13:09 af GGMU » Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #12: 19 Apr 2013, 10:19 »



Transfer opdatering sommer 2012

Indkøb:

Will Huhges – 50 mio. – Derby - Engelsk
Dejligt ungt talent som i en alder af bare 17 år allerede har et godt blik for spillet.  50 mio. For et ungt engelsk talent er en meget fair pris, da talentet helt bestemt er der. Er tiltænkt en mere reserve rolle i denne sæson men satser på at har får en 15-20 kampe, og nok mest som indskrifter.

Sean Murray – 60 mio. Watford – Irsk
Har allerede nu niveauet til at kunne spille med mod nogle af de mindre Premier League klubber. Han er lige som Hughes tiltænkt en reserve  rolle. Regner også med at give ham en 15-20 kampe. Han har allerede spillet sin første landskamp for Irland, hvilket bare er med til at tydeliggøre at han er en spiller der kan nå langt.

Islam Feruz – 40 mio. – Chelsea – Skotsk
Får højest sandsynlig ikke nogle kampe i denne sæson, kommer an på hvem jeg møder i cup kampene. 40 mio. for en 16 årig virker som en høj pris men han er en talentfuld spiller som allerede spiller på det skotske U21 landshold.

Remie Streete – 57,5 mio. – Newcastle – Engelsk
En høj pris hvis man ser på hans stats, men sådan er prisniveauet jo desværre når man skal købe engelske talenter. Bliver formentlig fast man i cupkampene, da han pt. er sjette valg i forsvaret.

Luke Shaw – 130 mio. – Southampton – Engelsk
130 mio. for en 17 årig lyder af meget, men som nok de fleste her inde på siden ved så er Shaw et af spillets største talenter og kan virkelig blive en godt køb for mit hold i løbet af et par år når Evra trækker sig tilbage. Kommer nok til at dele spille tiden med Evra i forholdet 65/35 hvor Shaw spiller de mindre kampe.

Total beløb: 335 mio.

Salg:

Anderson – 85 mio. – PSG
Han var ikke tiltænkt nogle rolle i min trup derfor valgte jeg at slå til da jeg hørte om interessen fra PSG. 85 mio. for en reserve spiller synes jeg er en fair pris.

Nani – 125 mio. – Tottenham
Nogen vil måske mene at dette var et dårligt salg, men jeg har aldrig haft den store fidus til Nani, hverken IRL eller i FM. Derfor følte jeg at dette salg var en selvfølge.

Büttner – Leje – Aston Villa
Med indkøbet af Shaw følte jeg at det var nødvendigt at skille mig af med Büttner, både pga. hans nationalitet men også fordi han ikke vil få noget spille tid og derfor ville jeg ikke risikere at han blev utilfreds og skaber splid i truppen.

Total beløb: 210 mio.

Trup statistik
Antal spillere: 26 spillere
Antal engelske: 13 (50 %)
Antal britiske: 17  (65 %)
 
Ud over tranfsfer opdatering kan jeg oplyse om at i Champions League skal United spille i grupe med PSG, Benfica og Celtic. En vansklig gruppe. Med PSG som er et hold i udvikling og formentlig bliver to tætte kampe. Derudover er kampene mod både Benfica og Celtic utilregnelige da man ikke rigtig kan regne med disse to hold. Dog regner jeg stærkt med at United vinder gruppen.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2013, 13:09 af GGMU » Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #13: 19 Apr 2013, 11:01 »

Nice indtil videre.
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #14: 19 Apr 2013, 16:38 »



Sæson 12/13 - september

Det har været en meget svingende måned for United. Generelt har spillets niveau været rigtig højt, især defensivt. Men hvor imod det defensive har fungeret godt har de offensive kræfter ikke været gode nok til at udnytte de mange chancer der har været.

Wigan 0 – 2 Man Utd – Premier League - 18 august 2012
Startopstilling: De Gea – Rafael, Ferdinand, Vidic, Evra – Murray, Carrick, Cleverley, Young – Rooney, van Persie
Bænk: Lindegaard, Büttner, Scholes, Powell, Hughes, Kagawa, Hernández

Briter: 6
Engelænder: 5

Det taktiske oplæg om offensiv boldbesiddende fodbold lykkedes til fulde i denne kamp. 65 % af boldbesiddelsen og 23 skud på mål, hvor 15 var inde for rammen. Alligevel lykkedes det først for United at sende bolden i nettet efter 70 min da Vidic satte panden på Youngs hjørne. United forsatte deres pres og igen ved en hjørnespark, blev der begået straffe imod Ferdinan, hvilket van Persie kvitterede med en scoring. Den primære grund til at det tog United 70 min at score skyldes ene og alene Ali Al Habsi der spillede en fantastisk kamp.
Mål: Vidic (70), van Persie (86)
Kampens spiller: Vidic (2)



Man Utd 2 – 0 Swansea – Premier League - 25 august 2012
Startopstilling: De Gea – Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra – Valencia, Hughes, Cleverley, Young – Rooney, van Persie
Bænk: Lindegaard, Carrick, Büttner, Murray, Kagawa, Hernández, Welbeck

Briter: 5
Englænder: 5

Endnu en kamp hvor taktikken fungerede med boldbesiddende fodbold, 58 %. Kampen blev en af de nemmere, hvor især det defensive fungerede til perfektion, 2 skud i alt til Swansea, det første efter 65 min. I det 58 minut scorede Rooney sikkert på en stikning fra Valencia. Der efter forsatte United presset for at slå sejren fast. Det lykkedes først i det 88. Minut hvor Cleverley satte indersiden på en retur bold efter van Persies afslutning. Igen spillede Vidic en solid kamp og organiserede forsvaret godt.
Mål: Rooney (58) Cleverley (88)
Kampens spiller: Vidic (2)


Stoke 1 – 0 Man Utd – Premier League - 1 september 2012
Startopstilling:  De Gea – Rafael, Vidic, Even, Shaw – Murray, Carrick, Cleverley, Young – Rooney, Welbeck
Bænk: Amos, Streete, Ferdinand, Scholes, Valencia, Powell, van Persie

Briter: 8
Englænder: 6

En kamp hvor United slet ikke spillede op til deres niveau, især spillere som Welbeck og Carrick gjorde det ikkke godt. Dog var der andre spillere der spillede en noget bedre kamp, især Evens der fik lukket fuldstændig ned for Crouch. Men desværre scorede Crouch på en af de få dueller han vandt over Evens. Der efter pressede United mere og mere på men intet fungerede i denne kamp.
Mål: ingen United spiller
Kampens spiller: Evens (1)


Man Utd 2 – 1 Chelsea  - Premier League - 15 september 2012
Startopstilling: De Gea – Rafael, Evens, Vidic, Evra – Jones, Cleverley – Van Persie, Kagawa, Young – Rooney
Bænk: Amos, Shaw, Ferdinand, Scholes, Murray, Giggs, Hernández

Briter: 5
Englænder: 4

Kampen starter meget hektisk hvor spillet svinger meget frem og tilbage. Efter 12 minutter laver Shinji Kagawa en flot solo løb fra midten, á la Giggs imod Arsenal i FA cup semifinalen i 1999, og placere bolden sikkert ind bag Cech. Her efter forsætter spiller med at svinge frem og tilbage hvilket medføre at Chelseas Ba sender et hårdt skud i mod De Gea i United målet. Her efter dør tempoet ud af første halvleg, med kun et par halv sløje afslutninger fra distancen fra begge hold. Det sløve og uinspirerede spil forsætter i anden halvlegs begyndelse. På troedes  Youngs andet gule kort i det 63. minut ændres dette ikke. Og som følge af det sløje spil stod John Terry og fumler med bolden i Chelsea forsvaret hvilket medføre en erobring fra Rooney, som sætter den sikkert ind bag Cech. Her efter skruede Chelsea op for tempoet, men kunne ikke kommer igennem, men en veloplagt Jones på Uniteds midt fik fuldstændig lukket ned for Hazard. Efter en bolderobring i det 89. minut sende Jones Rooney af sted med en lang aflevering, hvilket medførte at John Terry igen blev synderen i Chelsea forsvaret med en klodset straffe imod Rooney. Rooney tog selv straffet, men skuddet blev pillet af Cech. Her efter døde kampen stille ud.
Mål: Kagawa (12), Rooney (72)
Kampens spiller: Kagawa (1)


Benfica – Man Utd  - Champions League - 19 september 2012
Startopstilling: De Gea – Rafael, Evens, Ferdinand, Shaw – Murray, Fletcher, Cleverley, Young – Rooney, van Persie
Bænk: Sutherland, Vidic, Evra, Scholes, Hughes, Kagawa, Welbeck

Briter: 7
Englænder: 5

Kampen startede som et marridt for United da Cardozo efter bare 3 minutter sætter et langskud ind. Herefter pressede United på hvilket resulterede i et selvmål af Benfica efter 24 minutter. Spillet bølgede efterfølgende frem og tilbage, til et minut inde i overtiden af første halvleg, hvor Cardozo stiger til vejret ved et hjørnespark og gør det til 2-1. I anden halvleg forsatte United med at presse på, men intet lykkedes og kampen ende 2-1
Mål: Selvmål
Kampens spiller: Evens (2)


Tottenham – Man Utd – Premier League - 23 september 2012
Startopstilling: De Gea – Rafael, Vidic, Evens, Evra – Jones, Fletcher – Kagawa, Rooney, Welbeck – Hernández
Bænk: Amos, Ferdinand, Shaw, Scholes, Murray, Powell, Cleverley

Britiske: 5
Engelske: 3

Kampen starter med et United pres hvor bolden hurtigt bliver flyttet rundt, hvilket medføre at efter 12 minutter spiller Rooney og Welbeck sig gennem Tottenham forsvaret, hvor Welbeck afslutter og gør det til 1-0.  Herefter forsætter United presset, hvilket resultere i et hjørnespark efter 32 minutter, som Evens sætter ind bag Lloris i Tottenham målet. Resten af halvlegen stod også i Uniteds tegn. Anden halvleg blev noget af en langgaber, da ingen af holdende rigtig spillede sig frem til noget.
Mål: Welbeck (12), Evens (32)
Kampens spiller: Evens (3)


Burnley 3–  1 Man Utd – Capital One Cup - 26 september 2012
Startopstilling: De Gea – Rafael, Jones, Streete, Evra – Murray, Hughes, Powell, Young – Rooney, Feruz
Bænk: Amos, Evens, Ferdinand, Scholes, Giggs, Welbeck, Hernández

Briter: 8
Englænder: 7

Kampen starter meget tæt hvilket føre til at Burnley score efter 8 minutter. Men United svarede hurtigt igen med et mål af Murray i det 12. minut. Men Burnley lader sig ikke påvirke og score igen efter 16 minutter. Efter 60 minutter gjorde Burnley det endnu være for United da de scorede endnu et mål.
Mål: Murray (12)
Kampens spiller: Murray (1)


Man Utd 1 – 1 Everton – Prmier League - 29 september 2012
Startopstilling: De Gea – Jones, Vidic, Ferdinand, Evra – Cleverley, Carrick, Fletcher, Kagawa – Rooney, van Persie
Bænk: Amos, Shaw, Giggs, Hernández, Evens, Young, Welbeck

Briter: 6
Englænder: 5

Endnu en kamp hvor United sætter sig på spiller fra første fløjt. Det resultere i et hurtigt mål af Kagawa efter flot sammenspil med Rooney. Her efter trækkede United sig lidt tilbage og kørte bolden flot rundt og holdte Everton helt fra at få en afslutning til det 86. minut hvor de så viste deres kølighed og satte den ind. Meget skuffende resultat da United burde have vundet kampen med tre eller fire mål. 68 % i boldbesiddelse og 20 skud i mod 32 % og 1 skud.
Mål: Kagawa (14)
Kampens spiller: Vidic (3)


Kåringer
Månedens spiller
1.   Vidic – Har været en væsentlig faktor til at Uniteds defensiv har fungeret så godt.
2.   Evens – Har sammen med Vidic organiseret forsvaret og været en sikker man i luften.
3.   Jones – Har både spillet midter forsvar, højre back og midt midt, og haft flere vigtige defensive indgreb

Månedens unge spiller
1.   Jones – Af samme grund som trejde pladsen i månedens spiller
2.   De Gea – Har stået samtlige kampen, og haft flere store redninger.
3.   Hughes – Har spillet tre kampe og lavet en enkelt assist. Har lavet flere afgørende afleveringer i de kampe han har fået.

Sæson statistik og stillinger

Premier League top 5
1.   Man City - 16 point
2.   Man Utd - 13 point
3.   Reading - 13 point
4.   Tottenham - 13 point
5.   Q.P.R. - 11 ponit

Champions League gruppe E
1.   Benfica - 3 point
2.   PSG - 3 point
3.   Man Utd - 0 point
4.   Celtic - 0 point

Hold mål
Mål for: 11
Mål imod: 8

Manchester United topscore liste
1.   Kagawa – 2 mål
2.   Rooney – 2 mål
3.   6 spillere – 1 mål

Manchester United assists liste
1.   Young – 2 assister
2.   Rooney – 2 assister
3.   5 spiller – 1 assist

Gennemsnitsbedømmel se
1.   Evens (4 kampe) – 7.92
2.   Vidic (7 kampe) – 7.81
3.   Kagawa (3 kampe) 7.40

Flest gange kampens bedste spiller
1.   Vidic - 3
2.   Evens - 2
3.   Kagawa 1
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ______________
Sig gerne til hvis i har nogle forslag til forbedringer. Især til min gennemgang af kampene. Modtager med glæde både ris og ros
« Seneste Redigering: 25 Apr 2013, 13:10 af GGMU » Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010