home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 349 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [39] Europa Rundt v.2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: [39] Europa Rundt v.2  (Læst 37748 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: [29] Europa Rundt v.2
« Svar #45: 25 Apr 2013, 16:56 »



Europa Rundt - September og oktober - 2017
Det hele spidserne nu til, og det er forsat meget tæt i toppen af første liga. Efter en lidt skuffende periode, er der nu kommet mere styr på tingene, og jeg synes efterhånden det ser rigtig godt ud for vores oprykningsmulighede r. I løbet af de sidste to måneder er det blevet til hele otte kampe i ligaen, som alt i alt har resulteret i fjorten point, fordelt på fire sejre, to uafgjorte og to nederlag.



 Den seneste kamp blev spillet med Granit på Polesei i Luninets. En overskueligkamp, hvor vi naturligvis var favoritter. Der gik da heller ikke mere end fem minutter, før Dulub kunne gøre det til 0:1, et resultat der holdte hele vejen til pausen. I anden halvleg flød spillet frem og tilbage, men elve minutter før tid gjorde Igor Bobko det til 0:2, og så var den kamp afgjort til vores fordel.

Der er nu kun tre kampe tilbage i ligaen, og det er forsat utroligt tæt i toppen af Første Liga. Kun seks point skiller top fem fra hinanden, hvilket betyder der forsat er en masse hold der kan nå mesterskabet. I øjeblikket er det dog Gorodeya der ligger bedst til mesterskabet, med et forspring på tre point til nærmeste modstander. Vi ligger forsat placeret på en andenplads, hvilket giver en plads i oprykningsspillet. Det vil dog være dejligt at kunne sikre sig direkte oprykning. Det kræver dog at vi henter tre point på Gorodeya.



Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [30] Europa Rundt v.2
« Svar #46: 25 Apr 2013, 17:11 »



Europa Rundt - September og oktober - 2017
Endnu et trofæ kan nu skrives på listen og puttes i det fine pokalskab. I løbet af de to seneste måneder, er det Hviderussiske Første Liga nemlig blevet sikret, efter en god afslutning på sæsonen. Selvom der blot blev spillet tre kampen i løbet af de sidste to måneder, blev det alligevel til hele syv point, hvilket lige præcis var nok til at sikre os førstepladsen for næsen af Polatsk, som endte nummer to, et point under os. Det var uden tvivl de færreste der havde regnet med et mesterskab til os, inden sæsonen blev skudt i gang, specielt fordi medierne havde spået os til en trettendeplads. Heldigvis modbeviste vi dem, og er nu fortjente mestre.



Ud af ligaen er røget Livadia Dzerzhinsk og Zhlobin, som begge blev vejet for lette. Zholobin måtte dog forlade ligaen på reglen om indbyrdes opgør, eftersom de var af point med Lida. Førstepladsen gik som sagt til os, mens Polatsk to sig af andenpladsen. Bronzemedaljerne gik til Gorodeya, mens Brest endte nummer fire, selvom de har lagt i toppen det meste af sæsonen. Den kommende sæson skal vi op og spille Højeste Liga, hvor vi skal forsøge at fravriste BATE titlen som det bedste hold i Hviderusland. Det bliver uden tvivl en svær opgave, eftersom BATE har vundet elve mesterskabet i løbet af de seneste tolv år.

Ikke nok med at vi kan fejre en flot oprykning, men det er også blevet annonceret, at vores stadion skal udvides. Da jeg overtog klubben var der plads til 2755 tilskuere, men nu skal stadionet udvides med 966 sæder, så der er plads til hele 3721 tilskuere. En udvidelse der kommer til at tage 5 måneder, og så længe opbyggelsen står på, er der blot plads til 375 tilskuere.


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [31] Europa Rundt v.2
« Svar #47: 25 Apr 2013, 18:06 »



Europa Rundt - Januar og februar - 2018
Der har ikke just været alverden at skrive om, i løbet af de seneste to måneder, så jeg overvejede egentligt lidt at droppe denne update, men nu får i den altså alligevel. Som i nok ved, venter jeg i øjeblikket på den kommende sæson skal gå i gang, hvilket blive min første sæson i den bedste Hviderussiske række. Eftersom der ikke er sket det store, vil jeg bruge denne update til at fortælle lidt om min målsætning for den kommende sæson, og mine transfers.

Mit overordnede mål for denne sæson, er egentligt at vinde pokalturneringen. Forrige sæson nåede vi hele vejen til finalen, men tabte desværre. Det vil jeg gerne forsøge at lave op på i år. Jeg har set det kan lade sig gøre, så forhåbentligt kan vi gentage succes, og gå hele vejen denne gang. I ligaen bliver det uden tvivl en svær udfordring at holde sig oppe. Vi er oprykkere, og derfor også blandt favoritterne til at ryge ned igen. Jeg har dog prøvet at være oprykker engang før, så jeg tror på jeg kan overleve den første sæson igen. Det er i hvert fald målet.

På transfersiden er der blevet hentet en enkelt spiller til klubben. navnet er Yaroslav Svora. Han er 28 år gammel og kommer fra Ukraine. Han vil komme til at spille på midtbanen, hvor han kan spille i både højre og venstre side.


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [32] Europa Rundt v.2
« Svar #48: 25 Apr 2013, 21:44 »



Europa Rundt - Marts og april - 2018
Første sæson i den Hviderussiske Højeste Liga er nu blevet skudt i gang, og jeg skal da lige love for niveauet er blevet hævet en hed del, i forhold til sidste år. Vi er selvfølgelig også gået et trin op, så det er jo som man kunne forstille sig. Der er indtil videre blevet spillet hele seks kampe i ligaen, hvor af vi kun har vundet en enkelt kamp. En smule skuffende, men vi skal selvfølgelig også lige vende os til det høje tempo.

 


Årets første kamp blev spillet mod Polatsk, som rykkede op sammen med os. Det var derfor en god mulighed for at hive en sejr hjem. Kamp blev spillet på hjemmebane, hvor 2.688 tilskuere var mødt op på vores nyrenoverede stadion. Vi fik dog ikke den bedste start på kampen, og efter 37 minutter kom vi bagud, og var også bagud med 0:1 ved pausen. I anden halvleg fik vi dog hurtigt udlignet, og et minut inde i overtiden gjorde Svorak det til 2:1, og så var vores første, og indtil videre eneste, sejr en realitet.

I ligaen ser det ikke alt for godt ud. Der er som sagt spillet seks kampe, og vi har kun samlet fire point sammen. Det betyder også at vi i øjeblikket ligger placeret på en tiendeplads, hvilket betyder at vi skal spille nedrykningsspil, hvis ikke vi forbedre denne position. I toppen ligger Dinamo Minsk, mens de forsvarende mestre fra BATE har skuffet og ligger på en sjetteplads.



Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [33] Europa Rundt v.2
« Svar #49: 25 Apr 2013, 23:10 »



Europa Rundt - Maj og juni - 2018
Sæsonen forsætter der ud af, og vi er efterhånden over en tredjedel igennem sæsonen. Vi skal stadigvæk kæmpe for hvert eneste point, og hvert eneste point betyder en masse for os. Der er i løbet af de seneste to måneder blevet spillet seks kampe, som har resulteret i sølle tre point. Tre nederlag og tre uafgjorte er hvad der er blevet til. Ikke imponerende, men som oprykkere, er der svært at forvente så meget mere. Jeg håber dog på at vi kan hente en del flere point i fremtiden, men et skridt af gangen.

 


Den seneste kamp vi har spillet, var en ret vigtig en af slagsen. Det var imod sidstepladsen, og et nederlag ville betyde, at vi blev forvist til sidstepladsen. Kampen blev spillet på Spartak, og modstanderen hed Polatsk. 3.355 tilskuere var mødt op til kampen, og de fik drama for alle pengene. I første halvleg var der ganske vidst ikke så meget at råbe hurra for, men allerede et minut inde i anden halvleg kom Polatsk foran, da Karnitskiy gjorde det til 1:0. Der gik dog ikke mange minutter før vi fik svaret igen og udlignet. Herefter var der mange chancer til begge hold, men alligevel endte kampen 1:1.

I ligaen ligger vi i øjeblikket placeret på en elvteplads, med syv point efter tolv kampe. Ikke særligt imponerende, men det er heldigvis et point mere end sidstepladsen, og det er trods alt det vigtigste, som situationen er lige nu.

 


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [34] Europa Rundt v.2
« Svar #50: 27 Apr 2013, 15:21 »



Europa Rundt - Juli og august - 2018
Pinsk er efterhånden gået hen og er blevet en rigtig stor udfordring. Har ikke før haft så mange problemer med at skaffe point til en klub, som jeg har det med Pinsk i den Hviderussiske Højeste Liga. I løbet af de seneste to måneder er det blot blevet til tre point i ligaen, i form af tre uafgjorte. Der er spillet otte kampe, hvilket vil sige, at vi har tabt hele fem kampe, hvilket naturligvis ikke er godt nok. Indtil videre har vi blot vundet en enkelt kamp i ligaen, hvilket var i sæsonens første kamp.

 


På trods af de dårlige resultater, ligger vi forsat nummer elve, hvilket altså betyder der er nogen der gør det værre end os. Vi er dog også hele fire point fra den direkte nedrykning, men elvtepladsen betyder stadigvæk, at vi skal spille nedrykningsspil, hvilket jeg er lidt træt af. Der er nu kun tretten kampe tilbage, og vi har hele ni point op til den sikre tiendeplads, hvilket bliver meget svært at hente.

I pokalturneringen går det dog en smule bedre. I anden runde skulle vi møde Granit fra den anden bedste række. Kampen blev spillet på udebane, hvor 1.328 tilskuere var mødt op. Allerede efter et kvarter kom vi foran, men Granit fik dog hurtigt udlignet, og det stod derfor 1:1 ved pausen. I anden halvleg lignede det længe et uafgjort resultat, men kort før tid blev det 2:1, og vi kunne derfor gå fra opgøret som sejrsherre.

 

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [35] Europa Rundt v.2
« Svar #51: 27 Apr 2013, 20:44 »



Europa Rundt - September og oktober - 2018
Sæsonafslutningen nærmer sig med hastige skridt. Der er forsat meget spændende i bunden af Højeste Liga, og ikke ret meget afgjort endnu. En ting er dog afgjort, Polatsk kommer som minimum til at skulle spille nedrykningskamp, og henter vi blot et enkelt point mere, så er polatsk sikre på at rykke direkte ned. Der er blot tre kampe tilbage, (fire for vores vedkommende) og vi har faktisk forsat gode chancer for at hente slutsk, som nu kun er syv point foran. I toppen ligner det endnu et mesterskab til BATE. De har i øjeblikket et forspring på fem point og en kamp i hånden.

 


I løbet af de seneste to måneder har vi spillet hele ni kampe i ligaen, hvilket har resulteret i ti point, som sådan set er meget godt. Det er også derfor vi har skabt et hul på hele ni point ned til sidstepladsen. Vi har vundet tre kampe, spillet en uafgjort og tabt fem. Sejrene er kommet i hus mod Polatsk, Vitebsk og Dinamo Minsk.


I pokalturneringen er det desværre blevet til et farvel i tredjerunde. Kampen blev ellers spillet på hjemmebane, hvor hele 3.646 tilskuere var mødt op. Modstanderen hed Naftan, og allerede efter to minutter kom de foran. Vi svarede dog hurtigt igen og fik udlignet. Efter en halvtimes spil kom vi også foran, og kunne gå til pause med et 2:1 resultat. I anden halvleg gik det dog helt galt, og Naftan endte med at vinde 2:4.  

 

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [36] Europa Rundt v.2
« Svar #52: 27 Apr 2013, 21:29 »



Europa Rundt - November og december - 2018
Langt om længe er denne katastrofale sæson slut. 33 kampe er blevet spillet, og det hele endte ud med skuffende tyve point til os. Heldigvis var det nok til ikke at rykke direkte ned, men det var desværre ikke nok til at undgå nedrykningsspillet. Mesterskabet gik endnu engang til BATE, som har været en klasse for sig denne sæson, og endte med at vinde mesterskabet med hele ni point.

 


Eftersom vi endte på en elvteplads, skulle vi naturligvis ud og spille nedrykningsspil, som skulle afgøres over to kampe. Vores modstander i nedrykningsdramaet blev Belshina. Den første kamp skulle spilles på udebane, hvor hele 4.600 tilskuere var mødt op. Vi fik ikke den bedste start på kampen, og efter 36 minutter gjorde Bykov det til 1:0 for Belshina. Efter pausen kom vi dog bedre med, og fik også udlignet. Kampen endte derfor 1:1. Returopgøret skulle spilles på vores hjemmebane, hvor 4.096 tilskuere var mødt op. Det blev en meget kedelig affære, og der var ikke rigtigt nogle af holdene der formåede at komme til de helt store chancer. kampen endte derfor 0:0, og så var vi sikret overlevelse på reglen om udebanemål.

Jeg føler dog ikke rigtigt jeg har mere at gøre i Pinsk, og er egentligt blevet lidt træt at tilværelsen i Pinsk. Jeg formåede at rykke klubben op i den bedste række, men føler simpelthen der er for langt fra vores nuværende niveau og op til toppen af ligaen. Derfor føler jeg ikke jeg har tid til at udvikle Pinsk til et tophold i Hviderusland. Derfor forlader jeg nu posten i Pinsk, og går på jagt efter et job i en større hviderussisk klub.

 

« Seneste Redigering: 27 Apr 2013, 21:31 af Præludium » Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [37] Europa Rundt v.2
« Svar #53: 27 Apr 2013, 22:55 »

Er der 2 pokalturneringer i Hvidrusland siden der er 4 muligt turneringer at vinde? evt. en supercup?
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [37] Europa Rundt v.2
« Svar #54: 28 Apr 2013, 17:50 »

Der er to ligaer, Første Liga og Højeste Liga. Og så er der en Pokalturnering og en Supercup Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [37] Europa Rundt v.2
« Svar #55: 29 Apr 2013, 12:24 »



Europa Rundt - 09l07l2019
Efter mange måneders søgning, har jeg nu langt om længe fundet mig et nyt job i Hviderusland. Shakhter Soligorsk er navnet på min nye klub. En klub som før sæsonen var spået til at ende på en tredjeplads, men de har indtil videre været meget skuffende, og ligger pt. nummer otte i ligaen. Det var også derfor de valgte at fyre deres tidligere manager, og ansætte mig i stedet for. Der er spillet tretten kampe i ligaen, og vi har kun seksten point, hvilket er elve point fra sidstepladsen, og seksten point fra førstepladsen.

Shakhter Soligorsk er langt de rigeste klub jeg har været i indtil videre. For det første har jeg fået et transferbudget på hele 26.760.000 kroner, et lønbudget på 346.000 kroner, hvoraf kun de 158.000 kroner bliver brugt. Jeg får selv en løn på 35.000, hvilket er mere end dobbelt så meget, af det jeg fik i Lustenau.

Ikke nok med at vi er med i den hviderussiske liga og pokalturnering, men vi deltager også en Europa League, hvor vi er i første kvalifikationsrunde . Her møde vi Zeta, og den første kamp er allerede spillet, som endte med en flot 3:0 sejr til os. Jeg ser nu frem til at lære holdet at kende.

 

Logged

casperdose95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [38] Europa Rundt v.2
« Svar #56: 29 Apr 2013, 12:43 »

Fantastisk blog du har fået sat sammen her!!
det smitter helt af om det var noget man selv skulle prøve ;-) held og lykke med Shakhter Soligorsk!! :-D
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [38] Europa Rundt v.2
« Svar #57: 29 Apr 2013, 14:00 »

Tusind tak skal du have casperdose95. Synes bestemt du selv skal prøve, da det er en rigtig fed udfordring Smiley
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: [38] Europa Rundt v.2
« Svar #58: 29 Apr 2013, 15:48 »

Tror det er godt med et klubskifte..  Det skal nok blive en hel del bedre nu hvor du har fået lidt mønt. 

keep it up...
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Dida
Gæst
 
Sv: [38] Europa Rundt v.2
« Svar #59: 30 Apr 2013, 12:58 »

Tak for kommentaren Alfester Smiley
Tror også det var godt med et klubskifte. I hvert fald hvis jeg vil til tops i Hviderusland. Den igangværende sæson vil jeg bare forsøge at holde mig i midten af tabellen, mens jeg håber på at kunne blande mig i mesterskabskampen næsten sæson Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010