home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [39] Europa Rundt v.2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: [39] Europa Rundt v.2  (Læst 37743 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [21] Europa Rundt v.2
« Svar #30: 22 Apr 2013, 21:25 »

Tillykke med sejrene! Smiley

Spændende blog du har gang i. Du får godt nok skrevet mange updates!  Opstemt
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [21] Europa Rundt v.2
« Svar #31: 22 Apr 2013, 21:28 »

Hvor er det fedt Præludium! Held og lykke i Hviderusland! Smiley
Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [21] Europa Rundt v.2
« Svar #32: 22 Apr 2013, 21:31 »

Tillykke med mesterskabet, held og lykke i Hvidrusland!
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: [21] Europa Rundt v.2
« Svar #33: 22 Apr 2013, 22:23 »

Tillykke med sejrene! Smiley

Spændende blog du har gang i. Du får godt nok skrevet mange updates!  Opstemt
Tusind tak Smiley Tjae, er bare så fanget af spilet, og jeg bliver jo nødt til at opdatere før jeg kan spille videre.
Hvor er det fedt Præludium! Held og lykke i Hviderusland! Smiley
Tusind tak skal du have Bang Smiley
Tillykke med mesterskabet, held og lykke i Hvidrusland!
Tusind tak skal du have Arsrea Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [21] Europa Rundt v.2
« Svar #34: 22 Apr 2013, 22:31 »



Europa Rundt - 15l07l2016
Efter en periode på fire sæsoner i Austria Lustenau, er det nu på tide at søge nye udfordringer. Derfor er jeg gået på ferie, og har sat computeren til at søge alle jobs. Eftersom Østrig er gennemført, gælder det nu Hviderusland. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kender det store til Hviderusland, og jeg havde derfor heller ikke så mange kriterier til mit kommende hold. Derfor sprang jeg egentligt bare på det første hold der tilbød sig, og det var tilfældigvis Pinsk.

Det er sikker de færreste der har hørt om Volna Pinks, men det er en klub, som til dagligt holder til i den hviderussiske første liga. De har en stadionkapacitet på 3.130, og en okay økonomi. Udover det er de bestemt ikke noget at råbe hurra for. Med et transferbudget på 22.000 kroner og lønbudget på 37.000, hvoraf de 32.000 bliver brugt, er der ikke meget jeg kan gøre på transfersiden, udover at hente folk på fri transfer.
 
Der er dog en masse der skal rettes op på rent spillemæssigt. Klubben er i øjeblikket i overhængende fare for at rykke ned, og sker der ikke noget drastisk, kan det nemt blive en realitet. Pinsk har i øjeblikket kun et enkelt point ned til nedrykningspladsern e, og de ligger placeret på en fjortendeplads, hvilket egentligt ikke er så skidt, da de var spået til en elvteplads. Klubben har tyve point op til førstepladsen. I pokalturneringen lever man dog stadigvæk, og i anden runde venter Neman Grodno fra den bedste række.

Alt i alt virker det til at være en spændende klub jeg er kommet til. Der er i hvert fald en masse at arbejde med, og jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med at arbejde med holdet, og erobre den hviderussiske fodboldscene. 


 

 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [22] Europa Rundt v.2
« Svar #35: 22 Apr 2013, 22:41 »

Så er det første indlæg opdateret Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [22] Europa Rundt v.2
« Svar #36: 23 Apr 2013, 00:31 »



Europa Rundt - Juli og august - 2016
De første par måneder er nu gennemspillet i Pinks, og jeg synes egentligt jeg har fået en ganske udmærket start. Da jeg overtog klubben lå vi nummer fjorten, og havde blot seks point. Siden da er der sket en del, og der er i den grad kommet andre boller på suppen. Siden jeg tog over, er der blevet spillet otte kampe i ligaen, hvilket har resulteret i fem sejre, to nederlag og en uafgjort, altså i alt seksten point. Efter min mening en ganske godkendt start, som jeg håber at kunne bygge videre på.



Til dem der ikke lige ved det, så foregår den hviderussiske lige ligesom den norske og den svenske. Det vil altså sige, at der er sæson afslutning og vinteren. Så selvom datoen nu siger den 1. september, så er der faktisk kun ni kampe tilbage i Første Liga. Selvom resultaterne har været på vores side, så er vi faktisk kun rykket en enkelt placering op i ligaen, hvilket betyder at vi nu ligger nummer tretten. Vi havde dog blot et enkelt point ned til stregen da jeg overtog, og nu har vi hele ni point ned. Holdene ligger dog utroligt tæt, og kommer vi først op og blander os med dem, kan vi hurtigt rykke langt op i tabellen.

Vi lever forsat i pokalturneringen, hvor vi i anden runde mødte Neman Grodno, som er et midterhold fra den bedste liga. Så selvfølgelig var vi underdogs i kampen, og vi var da også bagud 0:1 ved pausen. Vi fik dog udlignet i anden halvleg, og det uafgjorte resultat gjorde, at kampen skulle afgøre på straffespark. Her var vi overlegne, og vandt sikkert 3:0.


 

 
« Seneste Redigering: 23 Apr 2013, 00:36 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [23] Europa Rundt v.2
« Svar #37: 23 Apr 2013, 11:14 »



Europa Rundt - September og oktober - 2016
Det eneste der er at sige om de seneste par måneder er, "hold da op for en gang lort". Der har bestemt ikke været mange lyspunkter, hvilket også har bragt os i nedrykningsfare igen. Der er blevet spillet syv kampe i ligaen siden sidst, og vi har ikke vundet en eneste kamp. Det er derimod blevet til tre uafgjorte og fire nederlag, hvilket giver tre point. Det er bestemt ikke tilfredsstillende, og vi er nu kommet i fare for at rykke ned igen.



Vi ligger ganske vidst stadig på en trettendeplads, men vi har nu kun fire point ned til stregen, og så har femtendepladsen endda spillet en kamp mindre end os. Vi begynder derfor at blive en smule presset, og skulle gerne have lidt point ud af de sidste kampe. Der resterer nu kun to kampe i ligaen, hvilket blot gør nedrykningsdramaet endnu mere spændende. Jeg håber dog vi kan klare frisag, og det er jeg også rimelig sikker på at vi gør.

Det eneste der har været at glæde sig over i løbet af de seneste par måneder, har været pokalturneringen. I tredjerunde skulle vi møde Bate fra Højeste Liga, som tilmed er forsvarede mestre i Højeste Liga og ridder i øjeblikket på en stime der hedder ti mesterskaber i træk. Derfor vidste jeg på forhånd, at det ville blive en umulig kamp, men da vi kom foran med hele 3:0 efter 23 minutter, begyndte jeg efterhånden at tro på det. Ved pausen stod det ganske vidst 3:1, men i anden halvleg kørte vi sikkert kampen hjem og vandt 3:1. Vi er nu klar til fjerderunde, som først spilles næste år.



 

 
« Seneste Redigering: 23 Apr 2013, 15:45 af Præludium » Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [24] Europa Rundt v.2
« Svar #38: 23 Apr 2013, 13:42 »

Du er vist kommet til at smide det samme indlæg ind igen (udover billederne), men jeg kan da godt se hvorfor du mere har lyst til at vedkende dig de resultater end de nye Wink.
Logged

Manchester United just arrogant, not better

Dida
Gæst
 
Sv: [24] Europa Rundt v.2
« Svar #39: 23 Apr 2013, 15:45 »

arrh fuck man, ved ikke lige hvad der er gået galt, det er i hvert fald rettet nu Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [24] Europa Rundt v.2
« Svar #40: 24 Apr 2013, 14:14 »



Europa Rundt - November og december - 2016
Hvor de fleste lande spiller videre, eller går på vinterpause, bliver sæsonen i Hviderusland afgjort i december. Det gælder også i år, hvor det hele sluttede af med et nervepirrende nedrykningsdrama. I løbet af de to seneste måneder, har vi kun spillet to kampe, som er endt ud i tre point. Et nederlag til Lida og en sejr på 2:0 over DSK, hvor Yakhno scorede begge vores mål.



Det hele endte med en trettenplads til os, hvilket vi sige to placeringer over nedrykningsstregen, men faktisk kun fem point fra nedrykning. Der var derfor spænding til allersidste spillerunde, men vi vandt heldigvis, og sikrede dermed overlevelse. Ud af ligaen er røget Zabudova og Belcard. Mesterskabet gik til Vitebsk, mens Gorodeya blev kvalificeret til oprykningsspillet, som de dog tabte.

Der venter nu en rigtig lang pause, inden den nye sæson. Næste kamp af betydning blev kvartfinalen i pokalturneringen, som først skal spilles den 1. april. Ventetiden er rigtig lang, men der er på den anden side også en masse der skal rettes op på, så det er muligvis godt, at der er lang tid til det igen går løs for os. 


 

 
« Seneste Redigering: 24 Apr 2013, 14:29 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [25] Europa Rundt v.2
« Svar #41: 24 Apr 2013, 14:26 »



Europa Rundt - Januar og februar - 2017
Den nye sæson står for døren, og om en lille måned, skal vi spille kvartfinalen i pokalturneringen. I løbet af de seneste to måneder er der egentligt ikke sket det store. Vi har spillet en række venskabskampe og hentet hele tre nye spillere til klubben.

Den første spiller jeg fik skovlen under er Serhey Lukashevich. Han er blot atten år gammel, men har allerede en række lovende stats. Han har blandt andet 15 i aflevering, 14 i teknik og 13 i førsteberøring. Så jeg tror han kan blive en rigtig god spiller for os. Min talentspejder giver ham i hvert fald fem stjerner i potentiel evne, så det kan ikke være ret meget bedre.

Efter købet af Lukashevich blev Valeriy Kovzan også hentet til klubben. Han er fem år ældre end Lukashevich, og også en smule bedre. Min talentspejder giver ham tre en halv stjerne. Jeg har dog store forventninger til den unge gut, som kommer til at spille den defensive midtbane. Sidst men ikke mindst blev den 33-årige Vitaliy Shepetovskiy hevet til klubben. Han kommer til at spille på den centrale midtbane, hvor han forhåbentligt kan bidrage med sin store erfaring.

Som en lille sjov bonus information, har jeg valgt at skrive kontrakt med den tidligere Arsenal, Barcelona og Wolfsburg spiller, nemlig Aliaksandr Hleb. Han er dog ikke længere aktiv, så han har derfor fået en plads på holdet som chefspejder.

 

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [26] Europa Rundt v.2
« Svar #42: 24 Apr 2013, 14:43 »



Europa Rundt - Marts og april - 2017
Som jeg nok har nævnt, er vi kommet hele vejen til kvartfinalen i pokalturneringen, hvor vi skulle møde Dnepr Mogilev, som netop er rykket ned fra den bedste række. Kampen blev spillet på hjemmebane, og allerede efter ti minutter gjorde Gerasimenko det til 1:0. Der gik dog ikke mere en fem minutter, før Mogilev fik udlignet. Efter pausen gjorde Gerasimenko det til 2:1, og så var vi klar til semifianlen.



I semifinalen skulle vi møde ligarivalerne fra Gorodeya. En kampen som bølgede frem og tilbage. Endnu engang kom vi foran efter ti minutter på mål af Gerasimenko, men i anden halvleg kom Gorodeya tilbage i kampen og bragte sig foran 1:2, inden vi gjorde det til 3:2. To minutter inde i overtiden kom Gorodeya på 3:3, og så skulle kampen ud i forlænget spilletid. Her var vi stærkest, og med to hurtige mål, er vi nu klar til finalen.

Ligaen er også blevet skudt i gang. Der er ganske vidst kun spillet tre kampe, men vi har endnu ikke tabt en kamp endnu. Det er blevet til to uafgjorte resultater, mens vi vandt 2:0 over Gorodeya i ligaen. Det betyder hermed at vi nu ligger nummer otte i ligaen, hvilket må siges at være ganske fint. Målsætningen for denne sæson, er en placering i midten af tabellen, hvilket vi ligger på lige nu, så alt kører som det skal.
 


« Seneste Redigering: 24 Apr 2013, 16:10 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [27] Europa Rundt v.2
« Svar #43: 24 Apr 2013, 16:10 »



Europa Rundt - Maj og juni - 2017
Turneringen er nu for alvor gået i gang, og vi har egentligt fået en rigtig flot start. I løbet af de seneste to måneder er der blevet spillet hele seks kampe i ligaen, og vi har endnu ikke tabt en kampe. Fem sejre og en uafgjort er hvad det er blevet til, hvilket vil sige seksten point. Det er dermed en rigtig god start vi har fået på sæsonen, og kan vi bygge videre på det, kan vi nå langt denne sæson. Der er dog endnu kun spillet ni kampe, så der er bestemt intet der er afgjort endnu.

I ligaen har vi nu samlet hele 21 point på ni kampe, hvilket også betyder at vi nu ligger nummer to, med to point op til førstepladsen, og tre point ned til tredjepladsen. Det hele er efterhånden begyndt at køre på skinner i Hviderusland, efter en lidt sløj start på tilværelsen. Jeg håber meget på oprykning denne sæson, og jeg glæder mig endnu mere til at vælte Bate af pinden, som det bedste hold i Hviderusland.



Pokalfinalen er nu også gennemspillet. Kampen blev spillet i Minsk, hvor hele 24.348 tilskuere var mødt op for at følge opgøret. I finalen skulle vi møde Dinamo Minsk fra den bedste række. En svær modstander, som var kæmpe favoritter til at vinde. Der gik heller ikke mere end to minutter før Minsk kom foran. Ved pausen førte Dinamo Minsk med hele 4:0, hvoraf to af målene blev scoret på straffespark. Efter pausen gik der ikke mange minutter før Minsk fik endnu et straffe, og så kunne Bykov fejre sit hattrick kun scoret på straffespark. Selvom vi fik pyntet en smule på resultatet, forhindrede det ikke en stensikker sejr til Minsk. Eftersom Minsk allerede deltager i europæisk fodbold, overtager vi vinderens plads i Europa League, og skal dermed ud og spille Europa League til juli. 
 


« Seneste Redigering: 24 Apr 2013, 21:05 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [28] Europa Rundt v.2
« Svar #44: 24 Apr 2013, 23:26 »



Europa Rundt - juli og august - 2017
Et ekstremt hårdt kampprogram har virkelig taget på kræfterne, og det har også kostet på resultaterne. I løbet af de seneste to måneder er der blevet spillet hele sytten kampe i tre forskellige turneringer, nemlig ligaen, pokalturneringen og Europa League. I ligaen er der dog kun blevet spillet ti kampe, som har udmundet i femten point til os, hvilket ikke helt er tilfredsstillende. Men tager man det hårde kampprogram i betragtning, kan man godt forstå de svingende resultater.



De femten point betyder dog ikke det store i ligaen, hvor vi forsat ligge nummer to. Der er dog kommet nyt førerhold, nemlig Gorodeya, som er to point foran os. Der er nu kun elve kampe tilbage i ligaen, så det begynder efterhånden at blive meget spændende, specielt fordi vi forsat er med i topstriden.

Efter den flotte præstation i pokalturneringen, er vi kommet i Europa League. I førsterunde mødte vi FK Vojvodina Novi Sad fra Serbien. Ikke nogen let modstander, men vi formåede at slå dem sammenlangt 4:1. Derefter ventede JK Sillamäe Kalev fra Estland. En modstander vi kørte totalt over, og hev en overvældende sammenlagt 8:0 sejr hjem. I tredjerunde mødte vi dog vores overmand, da hollandske Twente stod på programmet. Det hele endte med et sammenlagt 0:5 nederlag, og vores europæiske eventyr er hermed slut. 

Et andet eventyr der også er slut, er eventyret om pokaltitlen. Efter sidste års kæmpe succes, blev det denne gang en kæmpe skuffelse. Allerede i førsterunde måtte vi sige farvel, da vi mødte Vedrich Rechitsa, som slagtede os med hele 0:5. Et meget pinligt nederlag.

 

« Seneste Redigering: 25 Apr 2013, 15:53 af Præludium » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010