home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 236018 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: GTA - tråd
« Svar #735: 07 Jun 2008, 19:02 »

Hvis du er nået langt nok til at få låst op for Alderney, så kan du suse derover.. De rige industriherrer kører rundt i nogle monsterfede øser.. Øen er fyldt med brian-biler Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Don Abramovich
Manager

« Svar #736: 09 Jun 2008, 12:24 »

Kan det virkelig passe der ingen tøj butikker er på den sidste ø? Har lige fået den låst op, men kan sgu' ikke lige finde nogen :s

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #737: 09 Jun 2008, 12:25 »

Kan det virkelig passe der ingen tøj butikker er på den sidste ø? Har lige fået den låst op, men kan sgu' ikke lige finde nogen :s

ja, det passer

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #738: 09 Jun 2008, 12:26 »

jep, der er ikke en eneste der...

Edit: okay du var hurtig der Gabe

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Don Abramovich
Manager

« Svar #739: 09 Jun 2008, 12:59 »

Skod!

Hvad f*nden skal man bruge alle sine penge på?`Har næsten 300k, og det eneste man kan købe er våben og det samme tøj, som man kunne i starten!!!!

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #740: 09 Jun 2008, 13:02 »

en masser stripper og ludere, bare slå dig løs :p

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #741: 09 Jun 2008, 17:20 »

Hvis du er nået langt nok til at få låst op for Alderney, så kan du suse derover.. De rige industriherrer kører rundt i nogle monsterfede øser.. Øen er fyldt med brian-biler Opstemt

Desværre, det tror jeg ikke jeg kan. Jeg er kun nået ca. 20 % i spillet. Jeg tager det stille og roligt og nyder det.  Grin

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #742: 09 Jun 2008, 17:31 »

Skod!

Hvad f*nden skal man bruge alle sine penge på?`Har næsten 300k, og det eneste man kan købe er våben og det samme tøj, som man kunne i starten!!!!

Ja, endnu en ting jeg savner fra de tidligere spil, at man ikke kan købe hverken huse eller indtægtskilder såsom klubber. Jeg ved heller ikke hvad jeg skal bruge mine penge på. Hvis du virkelig vil af med dem, kan du købe granater, de koster 1000 PR STK! Sindssyg pris, hvis man kigger på nogen af de andre våben...!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #743: 10 Jun 2008, 15:36 »

Når, hvor langt er folk efterhånden nået i spillet?

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #744: 10 Jun 2008, 15:39 »

Hvor er det Alderney ligger henne?  Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #745: 10 Jun 2008, 15:53 »

Hvor er det Alderney ligger henne?  Smiley

Nordligt på øen i vest.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #746: 10 Jun 2008, 16:00 »

Jeg fik et opkald fra Brucie om en han kender der hedder Steve som ville have biler... Så fik jeg en besked fra Steve, om en inferno jeg skulle nuppe ved Oldham Park tror jeg at det hed. Henne ved triumfbuen. Når jeg har nakket bilen, skriver den så "You found the car Steve wanted". Men hvor skal jeg køre den hen? Han står ikke i min telefonbog, jeg kan ikke skrive sms til ham, og Brucie er uvidende som altid. Nogen der ved noget?

United-styrer
Gæst

« Svar #747: 10 Jun 2008, 16:03 »

Jeg fik et opkald fra Brucie om en han kender der hedder Steve som ville have biler... Så fik jeg en besked fra Steve, om en inferno jeg skulle nuppe ved Oldham Park tror jeg at det hed. Henne ved triumfbuen. Når jeg har nakket bilen, skriver den så "You found the car Steve wanted". Men hvor skal jeg køre den hen? Han står ikke i min telefonbog, jeg kan ikke skrive sms til ham, og Brucie er uvidende som altid. Nogen der ved noget?

Ved den save game-lokalitet, du fik som nummer to (på øen øverst til højre) er der et ikon med navnet "garage" lige i nærheden. I den garage skal du parkere bilen.

Gosser
Manager

« Svar #748: 10 Jun 2008, 16:05 »

Der er en garage på kortet (mener den er ved Bohan). Der tror jeg de skal hen.

Edit: For sent Smiley

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #749: 10 Jun 2008, 16:09 »

Nordligt på øen i vest.

okay takker  Smiley

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010