home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 636 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 236046 gange)
Kazak
Ynglingespiller

Sv: GTA - tråd
« Svar #705: 25 Maj 2008, 15:08 »

hvornår kommer det til pc

GudenEricsson
Gæst

« Svar #706: 25 Maj 2008, 15:39 »

hvornår kommer det til pc

Efter hvad jeg har hørt, kommer det kun til XBOX og PS3.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #707: 26 Maj 2008, 18:47 »

Nogen som ved hvorfor alle adgange til ALGONQUIN er spærret her i starten ?

Fordi at du (ligesom i de tidligere versioner) skal gennemføre en del missioner før den bliver låst op...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #708: 27 Maj 2008, 16:38 »

hvem er jeres favorit person i spillet ? (:

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #709: 27 Maj 2008, 16:39 »

Brucie selvfølgelig!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #710: 27 Maj 2008, 16:42 »

Har kun spillet til 26%, men ville også sige Brucie! Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #711: 27 Maj 2008, 16:48 »

Niko Bellick. Sjældent har jeg set en spilkarakter med så meget dybde.

United-styrer
Gæst

« Svar #712: 27 Maj 2008, 17:06 »

Jeg begynder i øvrigt at mene, at spillet er lidt for svært. Jeg tror godt, jeg kan klare missionerne, men de er bare så lange, at når man fejler kort før mål, så har man ikke rigtig tålmodighed til at starte helt forfra. Det problem har jeg med fire ud af mine fem tilgængelige missioner lige nu. Det er bankrøveriet, mordene på de tre i stripklubben, helikoptertyveriet og den, hvor du skal slå én ihjel på taget af en bygning, hvorefter politiet dukker op, og du skal væk. Nogen tips?

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #713: 27 Maj 2008, 17:12 »

Jeg begynder i øvrigt at mene, at spillet er lidt for svært. Jeg tror godt, jeg kan klare missionerne, men de er bare så lange, at når man fejler kort før mål, så har man ikke rigtig tålmodighed til at starte helt forfra. Det problem har jeg med fire ud af mine fem tilgængelige missioner lige nu. Det er bankrøveriet, mordene på de tre i stripklubben, helikoptertyveriet og den, hvor du skal slå én ihjel på taget af en bygning, hvorefter politiet dukker op, og du skal væk. Nogen tips?

såen har jeg det os  Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #714: 27 Maj 2008, 17:14 »

Bankrøveriet tog mig en 4 gange.. Løb til højre når du kommer ud af subway, så er der en jeep du godt kan pløje igennem deres afspærringer med. Husk at tage Pay&Spray før du kører til hjemmet, og så kør forsigtigt, så er det faktisk rimelig nemt at ryste dem af.

Mordene på de tre i stripklubben... Der tog jeg ham på kontoret først, og så kunne man ellers pløkke en hel masse.. Der står at de stikker af, men selvom du lige pløkker de sidste, er de stadig på vej ind i bilen når du går om bagved, og så skal du bare jagte dem, og skyde samtidig.
Helikoptertyveriet har jeg vist ikke prøvet endnu. Ved ham på taget, kan du vælge ikke at skyde ham. Jeg ved ikke om det ændrer noget, men så vidt jeg kunne forstå kom panserne fordi at jeg valgte at skyde ham. Derefter spurtede jeg bare ned af trapperne, nakkede den nærmeste bil, og så gik det ellers derudaf, indtil jeg kom til en Payn'Spray...

Men ja, jeg har også bandet og været tæt på at smide min controller, når det er gået galt på en mission, som har taget mig lang tid. Så prøver jeg igen et par dage senere, og til sidst lykkes det Smiley

Gosser
Manager

« Svar #715: 27 Maj 2008, 17:31 »

Jeg plejer være ret ringe til spil, i forhold til gennemsnittet, men jeg finder GTA IV pænt let - måske endda for let.

Det er ikke mange gange at jeg har startet missioner forfra. Det er næsten kun sket, når jeg har dummet mig, fx ved lige at skulle "lege" lidt under missionerne Opstemt

Men ja, det er da lidt træls at skulle starte hélt forfra, hvis man fejler.

Gungner
Gæst

« Svar #716: 27 Maj 2008, 17:43 »

Jeg har fundet Vice City frem igen, og er startet forfra...

Thore
Manager

« Svar #717: 28 Maj 2008, 13:11 »

Jeg plejer være ret ringe til spil, i forhold til gennemsnittet, men jeg finder GTA IV pænt let - måske endda for let.

Det er ikke mange gange at jeg har startet missioner forfra. Det er næsten kun sket, når jeg har dummet mig, fx ved lige at skulle "lege" lidt under missionerne Opstemt

Men ja, det er da lidt træls at skulle starte hélt forfra, hvis man fejler.

Sådan har jeg det også, efter jeg fik computer har jeg været meget ringe til konsol spil, men syntes sjællendt GTA IV byder på noget synderligt udfordrende.. ikke engang når man skal køre race er det svært, og det kunne ellers godt drille i de tidligere versioner..

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

LassePetersen
Ynglingespiller

« Svar #718: 29 Maj 2008, 14:34 »

Hey drenge.
Jeg har nu efter lang tid fundet Vice City frem igen, og er kommet til 42%, men nu er der et problem. Jeg kan ikke starte en ny mission! Ellers kan jeg ihvertfald ikke finde stedet. På min loading side står der at jeg er kommet til G-spotlight.
Håber i kan hjælpe mig videre Wink

-Lasse

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #719: 29 Maj 2008, 14:38 »

Jeg har gennemført GTA 4 til PS3 ... Opstemt

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010