home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 236061 gange)
Kezman
Landsholdsspiller

Sv: GTA - tråd
« Svar #720: 29 Maj 2008, 14:39 »

hvordan klarer man den hvor man skal følge efter en helikopter

maaahhh-h-h-h

Thore
Manager

« Svar #721: 29 Maj 2008, 16:58 »

Hey drenge.
Jeg har nu efter lang tid fundet Vice City frem igen, og er kommet til 42%, men nu er der et problem. Jeg kan ikke starte en ny mission! Ellers kan jeg ihvertfald ikke finde stedet. På min loading side står der at jeg er kommet til G-spotlight.
Håber i kan hjælpe mig videre Wink

-Lasse

Der er sikkert en eller flere steder som du kan købe, og derved få åbnet op for flere missioner

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gungner
Gæst

« Svar #722: 30 Maj 2008, 02:39 »

Hey drenge.
Jeg har nu efter lang tid fundet Vice City frem igen, og er kommet til 42%, men nu er der et problem. Jeg kan ikke starte en ny mission! Ellers kan jeg ihvertfald ikke finde stedet. På min loading side står der at jeg er kommet til G-spotlight.
Håber i kan hjælpe mig videre Wink

-Lasse

Har du købt alle de tilgængelige steder?

LassePetersen
Ynglingespiller

« Svar #723: 30 Maj 2008, 20:45 »

Nope.
Mangler Malibu Club
Men har filmstudiet, og missionen er vist derfra.

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #724: 04 Jun 2008, 14:42 »

Kan man entaget gejle biler i det?  Smiley

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #725: 04 Jun 2008, 19:07 »

har gennemført det

maaahhh-h-h-h

andersfa123
Gæst

« Svar #726: 04 Jun 2008, 19:15 »

har gennemført det

Shockeret
 Nørd Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #727: 04 Jun 2008, 22:29 »

Kan man entaget gejle biler i det?  Smiley

Nej, det kan man desværre ikke. Endnu en ting som de har fjernet fra .. Var det ikke i Vice City man kunne det? Nu kan jeg sgu ikke engang huske om det var Vice City eller SA man kunne det i Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yessir
Manager

« Svar #728: 05 Jun 2008, 01:21 »

Nej, det kan man desværre ikke. Endnu en ting som de har fjernet fra .. Var det ikke i Vice City man kunne det? Nu kan jeg sgu ikke engang huske om det var Vice City eller SA man kunne det i Opstemt

SA hvor man kunne køre over til latinoen og få den pimpet den op, hvis det er det du tænker på Smiley
Husker ihvertfald ikke at man kunne gejle sin bil op i Vice City  Huh

Anyway så glæder jeg mig meget mere til Mafia II kommer på gaden. 1'eren er en classic i min bog jo. Bedste sandkassespil jeg har haft.

United-styrer
Gæst

« Svar #729: 05 Jun 2008, 10:04 »

Man kan vel diskutere, om Mafia var et rigtig sandkassespil, eftersom det var langt mere lineært end GTA og co.. Men ja, Mafia var genialt, og selve historiedelen var langt mere spændende end set i noget GTA-spil.

Thore
Manager

« Svar #730: 05 Jun 2008, 10:43 »

Man kan vel diskutere, om Mafia var et rigtig sandkassespil, eftersom det var langt mere lineært end GTA og co.. Men ja, Mafia var genialt, og selve historiedelen var langt mere spændende end set i noget GTA-spil.

Ja mafia sparker røv !
Deres free roaming del, var dog ikke rigtig så meget værd

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #731: 05 Jun 2008, 15:50 »

Er der nogne, der ved, hvordan i alverden man anskaffer sig en kniv? Har forsøgt i to våbenbutikker uden held.

Der er en kniv i Middle Park, i den store bygning med offentlige toiletter, mener det er sydpå.

Der er desuden en bazooka nede ved de rustne skibe der ligger i en kanal på Alderney og en Desert Eagle på den ikke-færdigbyggede bro på Bohan.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #732: 07 Jun 2008, 15:33 »

Hvor kan man opbevare sine biler henne? Jeg bor ligenu i en lejlighed i Bohan, sammen med Roman.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #733: 07 Jun 2008, 15:35 »

I det gule felt der er tegnet på asfalten uden for lejligheden

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #734: 07 Jun 2008, 15:37 »

I det gule felt der er tegnet på asfalten uden for lejligheden

Okay tak for hjælpen, jeg havde lige fået en bil af Brucie, men da jeg ikke kunne finde garagen der, så er den lækre bil nu væk  Skuffet Wink

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010