home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 276 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  30. Afslutning - Blue Vikings
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: 30. Afslutning - Blue Vikings  (Læst 36672 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
7. Foråret - Blue Vikings
« Svar #30: 07 Apr 2013, 15:36 »


7. Foråret - Blue Vikings
af JimmyGP



Lyngby har været suveræne i foråret og har fået fuld pointhøst i alle kampe med undtagelse af åbningskampen, hvor Vejle Boldklub Kolding hentede 0-0 på Lyngby stadion. Det uafgjorte resultat satte gang i en drabelig oprykningsduel mellem de to, der endte ud med at Lyngby sikrede sig oprykning i 30. spillerunde, hvor man besejrede Viborg med 2-0 på udebane. Vejle Boldklub Kolding måtte derimod nøjes med 0-0 ude mod Hobro og samtidigt blev de nød til at vente til 31. spillerunde for at sikre billetten til Superligaen.

Lyngby har vundet første division med imponerende 71 point foran tre point foran Vejle Boldklub Kolding på andenpladsen, mens de nærmeste forfølgere i form af FC Vestsjælland og Hobro nupper henholdsvis tredjepladsen med 55 point og fjerdepladsen med 52 point. I den mindre sjove tabellen reddede HB Køge livet på sidste spilledag med en livsvigtig sejr over FC Fredericia, mens FC Fyn og traditionsklubben AB siger goddag til anden division. Lyngby og Vejle Boldklub Kolding bytter plads med Silkeborg og AC Horsens i Superligaen, der blev vundet i sikker stil af FCK efterfulgt af OB og FC Nordsjælland.

Midt i oprykningsfesten forlængende Lyngby Boldklub samarbejdet med manager Jimmy Poulsen, der ved lejligheden underskrev en ny 4-årig kontrakt. Lyngby er klar til Superligaen 2013/2014!!!

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
8. Den svære sommer - Blue Vikings
« Svar #31: 08 Apr 2013, 11:58 »


8. Den svære sommer - Blue Vikings
af JimmyGP



Lyngby har sagt farvel til flere profiler hen over sommeren heriblandt Thomas Rasmussen (kontraktudløb), Frederik Holst (Lejeaftale udløbet) og William Kvist (Lejeaftale udløbet). Sidstnævnte vender dog tilbage til nytår, hvor hans kontrakt med Helsingborg og Kvist bliver en permanent del af Lyngby. Flere andre profiler, heriblandt Mathias Tauber og Patrick Mortensen har været millimeter fra at skifte, men heldigvis for oprykkerne er begge stadige tilgængelige på holdkortet.

Jimmy Poulsen og hans netværk har arbejdet på højtryk for at finde forstærkninger hen over sommeren og flere navne har været på blokken. Senest var den tidligere SønderjydskE’s angriber Tommy Bechmann til prøvetræning, men dog uden at det udmøntede sig i en kontrakt. Flere spillere har været i søgelyset, men det er endnu ikke lykkes at tilknytte andre spillere end de to, som man allerede sikrede sig i vinters. Det betyder at Erik Marxen og Emil Lyng er Lyngbys eneste forstærkninger i dette transfervindue.

Lyngby har arbejdet dag og nat for sikre sig Melker Hallberg, Nicolai Stokholm, Brede Moe, Hörður Magnússon og Frank Semou, men det er ikke lykkes for Lyngby at nå til enighed med nogen af de førnævnte. Lyngby uden de forventede forstærkninger ligner derfor et svækket hold til premieren på udebane mod Odense Boldklub. Poulsen havde dog denne kommentar til pressen: "Transfervinduet er på nuværende tidspunkt ikke gået som forventet og vi har brugt mange ressourcer på ingen ting. Jeg er skuffet over at det ikke at lykkes at få andet i hus end Marxen og Lyng, men omvendt har vi holdt fast i profilerne og vi står tilbage med et hold, der kender hinanden ud og ind".

Logged

- Veni, vidi, vici -

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8. Den svære sommer - Blue Vikings
« Svar #32: 08 Apr 2013, 14:02 »

Det er meget spændende det du har gang i.
Du agerer nemlig meget anderledes, end jeg gør på transfermarkedet, når jeg er Lyngby.
Flot layout!
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8. Den svære sommer - Blue Vikings
« Svar #33: 08 Apr 2013, 16:17 »

Endelig fik vi et par updates igen! Wink Tillykke med oprykningen! Det bliver spændende at se, hvad du kan udrette i Suppen med et relativt svagt mandskab!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8. Den svære sommer - Blue Vikings
« Svar #34: 08 Apr 2013, 23:04 »

Det er meget spændende det du har gang i.
Du agerer nemlig meget anderledes, end jeg gør på transfermarkedet, når jeg er Lyngby.
Flot layout!

Tak for det Magn Thumbs Up

Hmm.. den er du nød til at uddybe?  Wink Hvordan agerer du på transfermarkedet?  Smiley

Tak for det Thumbs Up

Endelig fik vi et par updates igen! Wink Tillykke med oprykningen! Det bliver spændende at se, hvad du kan udrette i Suppen med et relativt svagt mandskab!

Yup.. har også klar til i morgen Wink Tak for det..  Wink Ja det bliver faktisk ret spændende.. håber holdånden og fællesskabet kan sikre overlevelse Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8. Den svære sommer - Blue Vikings
« Svar #35: 08 Apr 2013, 23:18 »

Simpelt og stilrent layout og så skriver du fint. Jeg følger i hvert fald med. Smiley

Tillykke med oprykningen. Det bliver spændende at se, hvordan du klarer det i Superligaen. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8. Den svære sommer - Blue Vikings
« Svar #36: 09 Apr 2013, 08:01 »

Tak for det Magn Thumbs Up

Hmm.. den er du nød til at uddybe?  Wink Hvordan agerer du på transfermarkedet?  Smiley

Tak for det Thumbs Up

Jeg plejer altid at starte med at sælge Tauber, Patrick Mortensen og andre der har en for høj værdi eller for høj løn. Torstein Andersen Aase køber jeg altid som ny angriber, og plejer også at hente en ny forsvarsspiller fra Norge. P.t er jeg fire sæsoner fremme. I startopstillingen har jeg fem danskere, tre nordmænd, to svenskere og en tysker.

Er du tilfreds med tærtedejen (Fanol Perdedaj udlånt fra Hertha BERLIN)?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8. Den svære sommer - Blue Vikings
« Svar #37: 09 Apr 2013, 11:01 »

Simpelt og stilrent layout og så skriver du fint. Jeg følger i hvert fald med. Smiley

Tillykke med oprykningen. Det bliver spændende at se, hvordan du klarer det i Superligaen. Smiley

Tak for rosen Thumbs Up Det er jeg rigtig glad for at du gør Thumbs Up

Tak tak..  Thumbs Up Ja det er faktisk ret spændende.. tror vi kommer til at klare det bedre end VBK Wink

Jeg plejer altid at starte med at sælge Tauber, Patrick Mortensen og andre der har en for høj værdi eller for høj løn. Torstein Andersen Aase køber jeg altid som ny angriber, og plejer også at hente en ny forsvarsspiller fra Norge. P.t er jeg fire sæsoner fremme. I startopstillingen har jeg fem danskere, tre nordmænd, to svenskere og en tysker.

Er du tilfreds med tærtedejen (Fanol Perdedaj udlånt fra Hertha BERLIN)?

Jeg overvejede også at sælge Tauber, men jeg kunne få særlig meget for ham.. Mortensen har jeg fidus til så ham må jeg hellere holde fast i Wink Jeg har valgt holde fast i "grundstammen" såvidt muligt.. Lynby er desværre en elevatorhold og jeg har en hypotese, der siger mig at hvis jeg skaber kontinutitet og stabilitet omkring holdet er det "nemmere" at blive i Superligaen Wink

Torstein Andersen Aase er en super angriber, jeg kunne bare ikke nå til enighed med ham Sur Fedt..  Thumbs Up Hvordan er det gået de første fire sæsoner? Wink

Ja tærtedejen havde lidt startproblemer, men han spillede da 26 kampe i første division til en rating på 7,0, hvilket er pænt, når han spiller DM Wink Jeg ville faktisk gerne have ham en sæson mere, men det ville han ikke.. Græder ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8. Den svære sommer - Blue Vikings
« Svar #38: 09 Apr 2013, 11:33 »

Jeg rykkede op i første sæson. Fik vist en syvendeplads i anden sæson. Tredje sæson blev det til en fjerdeplads. Jeg kom desværre ikke i EL gruppespillet. I fjerde en tredjeplads. Denne sæson er jeg kommet med i EL gruppespilet.
Jeg har b.la. tjent kassen på salg af Torstein Andersen Aase, Magnar Ødegaard, David Boysen og Uffe Bech. Jeg vil gerne holde det realistisk ved, at jeg sælger mine nøglespillerne, hvis buddene er gode nok. Yussuf Poulsen bomber mål ind for mig, selvom hans stats ikke er prangende.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8. Den svære sommer - Blue Vikings
« Svar #39: 09 Apr 2013, 12:41 »

Tillykke med din oprykning til super ligaen. Bliver spændende at følge.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8. Den svære sommer - Blue Vikings
« Svar #40: 09 Apr 2013, 18:02 »

Jeg rykkede op i første sæson. Fik vist en syvendeplads i anden sæson. Tredje sæson blev det til en fjerdeplads. Jeg kom desværre ikke i EL gruppespillet. I fjerde en tredjeplads. Denne sæson er jeg kommet med i EL gruppespilet.
Jeg har b.la. tjent kassen på salg af Torstein Andersen Aase, Magnar Ødegaard, David Boysen og Uffe Bech. Jeg vil gerne holde det realistisk ved, at jeg sælger mine nøglespillerne, hvis buddene er gode nok. Yussuf Poulsen bomber mål ind for mig, selvom hans stats ikke er prangende.


Cool Thumbs Up Håber at kunne kopiere succesen Thumbs Up og salgene Wink Hmm.. Jeg har ikke den store fidus til Yussuf selvom han har et pænt efternavn, men det kan være det kommer Opstemt

Tillykke med din oprykning til super ligaen. Bliver spændende at følge.

Tak for det darkalf Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
9. Kanon start - Blue Vikings
« Svar #41: 09 Apr 2013, 18:03 »


9. Kanon start - Blue Vikings
af JimmyGP



Lyngby lagde flot med at besejre OB med 1-0 i Odense, mens sejren blev fulgt op med en 1-0 sejr over AGF på hjemmebane. Frederik Helstrup tegnede sig for begge scoringer. Sejren blev Lyngbys tiende på stribe og Lyngby har derfor ikke tabt i atten kampe i streg. Begge stimer er nye klubrekorder i Lyngby. Sejren mod AGF blev bittersød, da både Uffe Bech og Emil Lyng blev skadet. Bech kunne nøjes med en enkelt dag på sidelinjen, mens Lyng er ude i 3-4 måneder med en brækket ankel. Lyng skriver sig derfor ind på skadeslisten sammen med Kim Aabech og Ayoub Sørensen, der begge er savnet. I Aabechs fravær har 16-årige Kristoffer Kromann fået fuld spilletid og teenageren har leveret et flot stykke arbejde. Flere første divisionsklubber har været interesseret i at leje ham, men Lyngby har afvist alle tilnærmelser, da man ønsker at integrere Kromann i Superliga-truppen. Kromann hører til bl.a. én af Danmarks absolut største talenter lige pt. så meget spilletid så muligt bliver essentielt i forhold til at udnytte hans store potentiale.

Et skadesplaget oprykkerhold kom ned på jorden i 3. spillerunde da man i Midtjylland blev spist af den midtjyske ulv og sendt hjem med et 2-0 nederlag. Nederlaget satte dog fut over oprykkerne, der vandt de næste syv kampe, inden Brøndby kom på tværs og vandt 1-0. Lyngby topper derfor meget overraskende Superligaen efter de første elleve runder fire og fem point foran FCK og FCM.

Skiftevis har Kim Aabech og Kristoffer Kromann svinget dirigentstokken på den offensive midtbane, men "Kirill" er blevet flyttet frem til den defensive midtbane i stedet for sin vanlige plads i det centrale forsvar. Den stærke hviderusser har fungeret som skraldemand og stopklods for modstandernes angrebsspil, hvilket han har klaret til UG+. I bagkæden har Højlund, Marxen og Helstrup taget arbejdshandskerne på, men specielt de to sidstnævnte har været toneangivende i Lyngbys øjeblikkelige succes.


Logged

- Veni, vidi, vici -

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9. Kanon start - Blue Vikings
« Svar #42: 09 Apr 2013, 18:20 »

Flot blog, Jimmy. Utrolig stilren og enkel. Det kan jeg godt lide. Derudover kan man da på ingen måde klage over placeringen!
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9. Kanon start - Blue Vikings
« Svar #43: 09 Apr 2013, 18:35 »

Hold da kæft, Jimmy! Det er satme imponerende!!

Det her er en topblog i mine øjne! Simpelt, nemt og flot! Og at du leverer så fremragende resultater er ligeledes med til, at du fortsat er blandt mine favoritter i den her konkurrence!

Jeg nyder at følge med! Tak!
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9. Kanon start - Blue Vikings
« Svar #44: 09 Apr 2013, 18:39 »

Det kører jo bare det der.
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010