home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  30. Afslutning - Blue Vikings
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: 30. Afslutning - Blue Vikings  (Læst 36595 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13. Oprustning - Blue Vikings
« Svar #60: 13 Apr 2013, 19:29 »

Det gør vi så
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13. Oprustning - Blue Vikings
« Svar #61: 13 Apr 2013, 20:35 »

Jeg kan kun sige.. Glæd jer til næste update Rullende Øjne Thumbs Up

Er det guld, jeg kan lugte?  Djævel
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13. Oprustning - Blue Vikings
« Svar #62: 13 Apr 2013, 21:01 »

Feedt Jimmy!
Som altid er det fremragende spil du har gang i! Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13. Oprustning - Blue Vikings
« Svar #63: 13 Apr 2013, 22:35 »

Får helt lyst til et LBK save Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13. Oprustning - Blue Vikings
« Svar #64: 14 Apr 2013, 01:15 »

Det gør vi så

Cool Thumbs Up

Er det guld, jeg kan lugte?  Djævel

Hvem ved?  crazy

Feedt Jimmy!
Som altid er det fremragende spil du har gang i! Smiley

Tak Marchang Thumbs Up

Som altid er så meget sagt - der er ofte også lorte saves.. crazy Men det her er nok en af de bedste i FM13 Thumbs Up

Får helt lyst til et LBK save Opstemt

Fedt..  Wink Thumbs Up Er glad for at kunne inspirere Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
14. Medaljer - Blue Vikings
« Svar #65: 14 Apr 2013, 11:02 »


14. Medaljer - Blue Vikings
af JimmyGP



Lyngby har haft et miserabelt forår sammenlignet med efteråret og måtte lade sig se overhalet indenom af både FC København og FC Nordsjælland. Lyngby sluttede af med 3-3 på hjemmebane mod Brøndby, der sluttede blot seks point over nedrykningsstregen. Resultatet betød at Lyngby "tabte" sølvkampen til ærkerivalerne fra FC Nordsjælland, mens lokalrivalerne FC København genvandt det danske mesterskab. FC København er fortsat Danmarks absolutte suveræne flagskib og FC København har nu vundet elleve mesterskaber siden klubbens blev grundlagt i 1992.

Men alt dette er lige meget nu. Lyngby har som oprykkere sikret sig bronzemedaljer, som i øvrigt er klubbens bedste resultat siden 1992, hvor man blev danske mestre. Lyngbys imponerende resultater er grundet et godt sammenhold og et sammenspillet hold, hvor de største profiler har hævet niveauet for alle. Hviderussiske Kirill Pavlyuchek har været styrmanden, der har tacklet holdet til sejren, men Frederik Helstrup har udviklet sig til én af Superligaens bedste forsvarsspillere. Sammen med målmand Nicklas Højlund har de tre styret defensiven med hård hånd, hvilket har resulteret i at Lyngby har lukket næstfærrest mål ind sammen med AaB og FCN. Mestrene fra FCK har dog kun lukket 26 mål ind imod de 33, der tre andre hold har lukket ind. Nedrykkerne fra OB har derimod indkasseret hele 60 mål.

Kim Aabech har været Lyngbys store offensive profil og den 30-årige midtbanespiller har taget sit høje niveau med fra sidste års første division. Aabech har leveret seks mål og fem assists, hvilket ikke lyder af meget, men Aabech er den spiller i superligaen med flest "vigtige" afleveringer. Lyngby har været årets positive oplevelse med flot spil og stærkt defensivt arbejde. Poulsens drenge skal hen over sommeren træne deres målfarlighed og flere medier skriver at Lyngby ønsker at hente en ny angriber. En ny angriber er dog kommet til via klubbens eget ungdomsarbejde og Lyngbys kommende superstjerne er født. 15-årige Mads Jepsen er ubestridt et af Danmarks største talenter og bestemt en af de største talenter, der nogensinde har spillet i Lyngby. Jepsen går uden tvivl en stor fremtid i møde.


Logged

- Veni, vidi, vici -

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14. Medaljer - Blue Vikings
« Svar #66: 14 Apr 2013, 11:42 »

Jeg er pjattet med din blog. Den er lige efter mit hoved i den forstand, at FM er omdrejningspunktet i bloggen, hvilket jeg personligt bedst kan lide. Derudover er den dejligt simpel og stilren, og så er det nogle vanvittigt flotte resultater! KUTGW Thumbs Up
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14. Medaljer - Blue Vikings
« Svar #67: 14 Apr 2013, 14:46 »

Fantastisk - Vildt at du slutter på tredjepladsen på trods af den dårlige forårssæon!
Nu kan du jo nærmest kun skuffe i næste sæson - Med mindre du hiver en af de to første pladser, selvfølelig Wink
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14. Medaljer - Blue Vikings
« Svar #68: 14 Apr 2013, 15:15 »

Flotte resultater, og jeg synes stadig, at bloggen er god. Jeg kan ligesom Jeppe godt lide de rene FM-blogs (selvom andre også kan være rigtigt gode) så jeg kigger med fra tid til anden. Smiley

Og hold nu op, hvor bliver ham Jepsen der god. Ham kommer du til at tjene penge på Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14. Medaljer - Blue Vikings
« Svar #69: 14 Apr 2013, 15:35 »

Tillykke med de flotte medaljer. Som de andre skriver så er blogs der handler om fm de bedste.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14. Medaljer - Blue Vikings
« Svar #70: 14 Apr 2013, 23:02 »

Jeg er pjattet med din blog. Den er lige efter mit hoved i den forstand, at FM er omdrejningspunktet i bloggen, hvilket jeg personligt bedst kan lide. Derudover er den dejligt simpel og stilren, og så er det nogle vanvittigt flotte resultater! KUTGW Thumbs Up

Jamen det er jeg da bare SUPER glad for at høre Thumbs Up Tak for alt den flotte ros og ja det er sgu vanvittige resultater..  Thumbs Up

Fantastisk - Vildt at du slutter på tredjepladsen på trods af den dårlige forårssæon!
Nu kan du jo nærmest kun skuffe i næste sæson - Med mindre du hiver en af de to første pladser, selvfølelig Wink

Ja det var sgu lidt "Det forsømte forår".. pisseærgerligt - men et historisk flot resultat Thumbs Up

Ja jeg ved det.. Presset er enormt.. Bestyrelsen ønsker dog "blot" kval til Europa, så mon ikke det går.. Jeg går personligt efter ædelmetal  Thumbs Up Tak for kommentaren Thumbs Up

Flotte resultater, og jeg synes stadig, at bloggen er god. Jeg kan ligesom Jeppe godt lide de rene FM-blogs (selvom andre også kan være rigtigt gode) så jeg kigger med fra tid til anden. Smiley

Og hold nu op, hvor bliver ham Jepsen der god. Ham kommer du til at tjene penge på Wink

Det er jeg sgu glad for at høre Risom Thumbs Up Er glad for at du er med og giver smide en kommentar i nu og næ Thumbs Up

Ja Jepsen er CRAZY - han er nok noget af det bedste, som jeg har nogensinde har fået fra egne rækker (altså i Danmark).. Der er en bomber gemt i ham og han skal nok blive guld værd.. Jeg vil dog helst holde på ham så længe så muligt.. Jeg ser muligheder for at slå klubbens Alltime-topscorerrekord, hvis jeg kan holde på ham.. Thumbs Up Men nu må vi se.. Han bliver satme svær at holde i DK Peace

Tillykke med de flotte medaljer. Som de andre skriver så er blogs der handler om fm de bedste.

Tak for det darkalf Thumbs Up Det er jeg rigtig glad for at du/i synes  Thumbs Up




MANGE MANGE TAK FOR ALLE DE ROSENDE ORD - DET ER SUPER MOTIVERENDE Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14. Medaljer - Blue Vikings
« Svar #71: 15 Apr 2013, 13:54 »

Vil sige, at det er nu også det jeg syntes bedst om.

De andre fortællinger kan skam også være gode, men synes tit de fjerne fokus for det væsentligste, nemlig FM! Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14. Medaljer - Blue Vikings
« Svar #72: 15 Apr 2013, 17:27 »

Vil sige, at det er nu også det jeg syntes bedst om.

De andre fortællinger kan skam også være gode, men synes tit de fjerne fokus for det væsentligste, nemlig FM! Smiley

Jamen det er jeg da glad for at høre Thumbs Up

Fedt Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
15. Transfers & panikkøb - Blue Vikings
« Svar #73: 15 Apr 2013, 17:27 »


15. Transfers & panikkøb - Blue Vikings
af JimmyGP



Jimmy Poulsen har igen været ganske aktiv hen over sommeren og gjort sit til at forstærke sit Lyngby-hold, der jo som bekendt vandt bronze i sidste sæson. Poulsens unge Lyngby-drenge står overfor deres hidtil største udfordring i form af Europa League, hvor fodbolddanmark ikke har de store forventninger efter flere magre forsøg fra Lyngbys konkurrenter. Det blev allerede officielt i vinters at Jóhann Berg Guðmundsson skulle skifte fra AZ Alkmaar til Lyngby. Den islandske kantspiller er allerede blevet en profil uden at spille og der ligger et kæmpe forventningspres på Guðmundssons skuldre. Han får følgeskab af Viktor Ahlmann, der er skiftet fra AaB for en overgangssum på 2.750.000 kroner. Ahlmann er blandt de største danske talenter på sin position og bliver et spændende aktiv for Lyngby.

Poulsen har hen over sommeren forhandlet med flere tyske stortalenter, men grundet urealistiske lønforhandlinger har Poulsen valgt at takke nej til fremtidens stjerner. Det er kun højrebacken Robert Henning, der er sluppet igennem nåleøjet og backen er førsteudfordrer på sin position efter Jeppe Brandrups afgang. Afslutningsvis har man forstærket bagkæden med belgiske Jonas Vandenbossche, der ligeledes kommer på en fri transfer. Bredden i midterforsvaret har været skræmmende lille og med tilgangen af Vandenbossche øges konkurrencen om pladserne samtidigt med at Lyngby har nok strenge at spille på til at kunne deltage i Europa League.

Mads Jepsen har gjort sit indtog på den danske folboldscene med flere flotte præstationer, hvilket også har gjort at han er blevet udtaget til u19 landsholdet. Jepsen satte medio juli både Danmarks- og Lyngby rekord ved at blive den yngste spiller nogensinde til at spille en Superligakamp. Jepsen gjorde et fornuftigt stykke arbejde og fik efterfølgende en håndfuld kampe inden OB bankede på døren. OB tilbød at leje det unge angrebes og Lyngby kunne ikke sige nej til masser af spilletid og værdifuld erfaring fra første division. Lejeaftalen løber frem til næste sommer.

Inden transfervinduet lukkede var der panik på direktionsgangen og med skader til klubbens førstemålmænd samt angrebsprofil valgte man at investere for lukke hullerne. Det betød at norske Lasse Staw gjorde sit indtog i Lyngby sammen med den tidligere Premier League profil Benni McCarthy. McCarthy er tiltænkt en rolle i klubbens stab, men McCartny tager lige et sidste år som aktiv spiller. Afslutningsvis brød kontraktforhandling erne sammen med Matthias Tauber og Poulsen valgte herefter at hente Reynier Galim ind som gardering.


Logged

- Veni, vidi, vici -

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 15. Transfers & panikkøb - Blue Vikings
« Svar #74: 15 Apr 2013, 20:05 »

Bloggen er god både skrifligt og layoutmæssigt. Smiley

Dog er jeg ikke fan af din urealistiske tilgang til transfermarkedet. Du har hentet mange udenlandske spillere, som ikke er fra Skandinvaien, men det er selvfølgelig en smagssag. Indtil videre har du heller ikke solgt nogen talenter, hvilket de har tradition for, men det kan jo komme. Boysen har jeg f.eks solgt for 11 mio efter to sæsoner.

Er Patrick Mortensen din foretrukne angriber?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010