home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 294 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  |45| El Que Escapó
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: |45| El Que Escapó  (Læst 44829 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |11| El Que Escapó
« Svar #75: 07 Apr 2013, 22:01 »

Rigtig god måde du får inkorporeret FM i, det fungerer perfekt. Det ville være synd hvis en så god historie skulle overskygges og blive totalt omhandlende FM, så jeg er glad for at du beholder personerne, historien og eventuelle intriger. Jeg læser stadig med Smiley
Tro mig, Hawkins. Personerne, historien og de andre småting vil aldrig blive sat til side for FM. Det er ikke den type blogs jeg skriver - mere. Det fanger mig mere, at historien skal bygges op i flere lag og med spænding, end en opremsning af de seneste tyve kampe og indkøb. Dermed ikke sagt, at det ikke kan være interessant. Det er bare ikke min stil.

Dejligt, at du stadig læser med. Smiley
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: |11| El Que Escapó
« Svar #76: 07 Apr 2013, 22:07 »

Det er godt at høre, Gemma. Jeg synes f.eks. at det har gjort historien i Roches blog lidt overflødig at de sidste par updates udelukkende har været FM-orienterede, hvorfor jeg prissætter at du holder fast i konceptet. Keep it up Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |11| El Que Escapó
« Svar #77: 07 Apr 2013, 22:32 »

Det er godt at høre, Gemma. Jeg synes f.eks. at det har gjort historien i Roches blog lidt overflødig at de sidste par updates udelukkende har været FM-orienterede, hvorfor jeg prissætter at du holder fast i konceptet. Keep it up Smiley
Det har vel næppe været nogen hemmelighed, at jeg er meget konceptorienteret. Og jeg er glad for, at det falder i din smag.
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |12| El Que Escapó
« Svar #78: 08 Apr 2013, 21:08 »



Den stille brise ramte Manuels svedige kinder. Han var ikke sig selv mere, det var kommet for tæt på. Santiago havde udnyttet ham, det gjorde ondt på Manuel. Nu vidste han, hvem der skulle vinde kampene. Han kunne alle navnene på spillerne nu, det vidste han. Det tyndede Manuel. Dilemmaet irriterede ham, det komplicerede alt for ham.

Manuel ville spørge Catalina om at blive gift, men hvis han begyndte at spille igen, så ville hun gå fra ham. Problemet var, at Manuel kunne give hende et overdådigt bryllup, hvis han vandt penge. Men hun vidste, at Manuel ikke var havde mange penge. Der ville ligge noget bag, det ville hun vide. Catalina kom ud af døren - smilende som altid. Hun var en solstråle i en ellers trist tilværelse.

Hun kom over og tog fat i Manuel, det varmede gennem hele kroppen. Manuel vidste, at det var det rigtige at gøre. Det skulle være nu. Øjnene kiggede intense på hinanden og deres blik slog nærmest gnister. Hun blev overrasket, da han bukkede sig og tog æsken frem. Hun jublede med det samme og skreg ”Ja!”. Manuel var komplet.
« Seneste Redigering: 08 Apr 2013, 21:14 af Gemma » Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: |12| El Que Escapó
« Svar #79: 08 Apr 2013, 21:11 »

Har jeg misset noget, eller skulle der stå at hun 'skreg' ja, i stedet for 'skrev'? Ellers endnu en god update Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |12| El Que Escapó
« Svar #80: 08 Apr 2013, 21:14 »

Ah. Ja. Det var en slåfejl. Godt spottet, Hawkins.
Logged


knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |12| El Que Escapó
« Svar #81: 08 Apr 2013, 22:08 »

Åhh, jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal synes om det her.

Din historie er helt fænomenal, og det er eminent flot skrevet. Jeg sidder klistret til skærmen for hver update, og det er sjældent jeg bliver fanget på den måde.

MEN! Jeg har altså et kæmpe problem med den mængde Football Manager (eller mangel på samme) der bliver inddraget i historien. Praktisk talt har kun én opdatering omhandlet fodbold overhovedet, og det havde absolut ingenting med FM at gøre. I mine øjne er det altså en FM-blog, der skal skrives i konkurrencen, og indtil videre er der intet bevis for spillet overhovedet er blevet åbnet. Det kan selvfølgelig være jeg kommer til at æde mine ord med en voldsomt drejning senere i historien, men selv på det utvivlsomme tidspunkt vil jeg nok føle det er for sent.

Jeg står altså splittet mellem den fantastiske læsning det er, og så det at jeg simpelthen ikke kan godkende det som bud på konkurrencen. Jeg vil fortsat læse med og sidde klistret til skærmen under samtlige updates fremover, det vil jeg godt garantere - men min stemme kan du desværre ikke få, på trods af det er konkurrencens mest velskrevet "blog".
Logged

Vuelve la ilusión

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |12| El Que Escapó
« Svar #82: 08 Apr 2013, 22:44 »

Åhh, jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal synes om det her.

Din historie er helt fænomenal, og det er eminent flot skrevet. Jeg sidder klistret til skærmen for hver update, og det er sjældent jeg bliver fanget på den måde.

MEN! Jeg har altså et kæmpe problem med den mængde Football Manager (eller mangel på samme) der bliver inddraget i historien. Praktisk talt har kun én opdatering omhandlet fodbold overhovedet, og det havde absolut ingenting med FM at gøre. I mine øjne er det altså en FM-blog, der skal skrives i konkurrencen, og indtil videre er der intet bevis for spillet overhovedet er blevet åbnet. Det kan selvfølgelig være jeg kommer til at æde mine ord med en voldsomt drejning senere i historien, men selv på det utvivlsomme tidspunkt vil jeg nok føle det er for sent.

Jeg står altså splittet mellem den fantastiske læsning det er, og så det at jeg simpelthen ikke kan godkende det som bud på konkurrencen. Jeg vil fortsat læse med og sidde klistret til skærmen under samtlige updates fremover, det vil jeg godt garantere - men min stemme kan du desværre ikke få, på trods af det er konkurrencens mest velskrevet "blog".
Jeg gider ikke lige dele beskeden op, da jeg ikke kan finde ud af jeres quotes ordentligt. Sorry. Først og fremmest tak for rosen, og at du kalder den ekstremt velskrevet. Det gør mig virkelig glad.

Nu til den mere 'negative' del. Jeg kan sagtens forstå, at du ønsker mere FM i historien. Det skal der nok også komme før eller siden, men jeg kan godt forstå, at du synes, det har været længe undervejs. Det har det også. Jeg kan dog love, at der kommer en del updates, som vil omhandle FM, men for mig er forhistorien ekstrem vigtig, hvilket man vil kunne se snart.
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |13| El Que Escapó
« Svar #83: 09 Apr 2013, 01:08 »



Ugerne gik efter brylluppet og alt var, som det skulle være. Manuel og Catalina håbede på at få et barn engang, men det lå stadig langt væk. Manuel skyldte stadig penge, han måtte optage yderligere gæld hos Santiago for at betale for brylluppet. Det irriterede ham grænseløst, men det var den eneste løsning. Traditionen bød, at det var mændene, der betalte for gildet. Manuel ville det ikke anderledes.

Den øgede gæld var et problem for Manuel. Han ville være fri. Ham og Catalina – ingen andre skulle påvirke dem. Hun måtte snart få det at vide. Manuel kunne ikke blive ved med at leve et dobbeltliv og holde en så stor hemmelighed for Catalina. Han ville ikke miste hende. Ægteskabet var nyt og friskt, men samvittigheden var trist og grå.

Catalina var altid glad. Hendes smil fyldte hele rummet og gav Manuel varme indeni. Der var intet bedre for ham end hende. Hun ville gøre alt for ham og han ville gøre alt for hende. De var hinandens bedste venner og skabt for hinanden. Telefonen ringede, det var Santiago. Man kunne se, at Manuel blev helt stiv i hovedet. Det var ikke godt.
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |13| El Que Escapó
« Svar #84: 09 Apr 2013, 12:46 »

Efter et par dage med lidt få updates, så er jeg klar igen til at fatte pennen. Der kommer snart lidt fart på. Det lover jeg.
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |13| El Que Escapó
« Svar #85: 09 Apr 2013, 12:53 »

Du skriver rigtig godt! Smiley

Ser dog frem til, der kommer lidt mere FM ind i billedet. Wink
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |13| El Que Escapó
« Svar #86: 09 Apr 2013, 13:20 »

Du skriver rigtig godt! Smiley

Ser dog frem til, der kommer lidt mere FM ind i billedet. Wink
Det skal jeg nok nå uden tvivl. Og tak for rosen.
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |14| El Que Escapó
« Svar #87: 09 Apr 2013, 18:17 »



Manuel skyndte sig hen til Santiago. Præcis som han havde lovet. Det var ikke et kønt syn, der mødte Manuel. Santiago var rådvild og frustreret. Manuel kunne intet gøre, lignede det. Santiago blev mere og mere aggressiv. Det eneste Santiago sagde var ”Giv mig dem. Giv mig dem.” Sådan blev han ved.

Manuel forstod i starten ikke, hvad Santiago mente, men han kom tættere og tættere på. Santiago var desperat. Han ville have penge, og det skulle være nu. Manuel havde ingen penge. Ikke nu. Santiago så på Manuel og man kunne se, at det her var alvor. Der var ingen chancer. Det skulle være nu.

Langsomt forsøgte Manuel at tale Santiago til ro, men det gik ikke. Santiago trak en pistol frem fra de slidte jeans og pegede i tindingen på Manuel. Manuel forstod intet. Hvorfor ville han have penge? Hvorfor så pludseligt? Hvordan skulle Manuel skaffe dem? Med et blev der stille…
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |14| El Que Escapó
« Svar #88: 09 Apr 2013, 18:22 »

Spændende, Gemma. Noget kunne tyde på, at det var enden på Manuels liv. God spænding i bloggen der giver en lyst til at læse mere.
Logged

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: |14| El Que Escapó
« Svar #89: 09 Apr 2013, 19:06 »

Whaaaaaaaat??? Håber ikke det var Manuel der døde Skuffet
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010