home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  |45| El Que Escapó
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: |45| El Que Escapó  (Læst 44875 gange)
Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |7| El Que Escapó
« Svar #45: 04 Apr 2013, 22:00 »

Wow! Tænk engang at du kan få mig til at læse en opdigtet historie omkring noget så banalt som en taxatur!
Jeg er dybt imponeret over dine skriveegenskaber og du har en fantastisk måde at fortælle det hele på, men samtidigt holde det hele hemmeligt.
Jeg er FAST læser!
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| El Que Escapó
« Svar #46: 04 Apr 2013, 22:13 »

Jeg læser også med her!
Du skriver rigtig flot og formår at holde spændingen ved lige. Nu ser jeg blot frem til der kommer lidt FM indover, men alt i alt ser det rigtig godt ud. Thumbs Up
Logged

FCK

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |7| El Que Escapó
« Svar #47: 04 Apr 2013, 22:37 »

Wow! Tænk engang at du kan få mig til at læse en opdigtet historie omkring noget så banalt som en taxatur!
Jeg er dybt imponeret over dine skriveegenskaber og du har en fantastisk måde at fortælle det hele på, men samtidigt holde det hele hemmeligt.
Jeg er FAST læser!
Det er sgu en dejlig ros at få. Det er dejligt, at mine skriveengenskaber modtager den her ros, men det er bestemt også bevidst, at man intet ved og det hele er hemmeligt. Altid dejligt med en fast læser af bloggen.
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |8| El Que Escapó
« Svar #48: 05 Apr 2013, 00:48 »



Dagene gik. Manuel havde siddet hjemme i et par dage. Uden penge og uden noget at tage sig til. Han manglede sit daglige fix. Samtalerne med Ricardo. Manden bag disken, der frarådede ham at spille. Manuel savnede det normale, før Santiago styrede hans liv. Nu kunne man ikke andet end at vente på opkaldet.

Manuel sad alene og skiftede rundt på fjernsynet. Der var to kanaler. De viste intet interessant, men han ville gerne se fodbold. Manuel forlod huset og gik ned til den lokale beværtning. Det var et lille hyggeligt sted med store lærreder, krydret med den klassiske landsby idyl. Det var en familiedrevet beværtning, hvor man kunne få alt fra lokale specialiteter til italiensk mad.

Alene sad Manuel og nød et stykke kalv, da en kvinde nærmede sig og spurgte, hvorvidt han var alene. Manuel nikkede og hun satte sig ved siden af ham. Hun lignede ikke en fra Columbia. Det lange lyse hår og de grønne øjne betagede Manuel. Catalina hed hun. Hun var en køn dame, der nød at tale om sport. De snakkede længe og aftale slutteligt, at de skulle ses igen. 
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |7| El Que Escapó
« Svar #49: 05 Apr 2013, 08:27 »

Jeg læser også med her!
Du skriver rigtig flot og formår at holde spændingen ved lige. Nu ser jeg blot frem til der kommer lidt FM indover, men alt i alt ser det rigtig godt ud. Thumbs Up
Jeg takker. Det er lækkert, at du har overskud til din egen blog og læse med ved vi andre. Det får jeg slet ikke gjort nok. Desværre. Det må jeg hellere hen over weekenden.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: |8| El Que Escapó
« Svar #50: 05 Apr 2013, 10:48 »

Du ved jeg følger med og det ser sq godt ud... Du skriver som altid rigtig fint...

Det bedste denne gang er at du droppet de lange indlæg. De små korte, præcis og velskrevet indlæg syntes jeg klæder dig meget bedre..

Godt gået Kid...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |8| El Que Escapó
« Svar #51: 05 Apr 2013, 14:12 »

Du ved jeg følger med og det ser sq godt ud... Du skriver som altid rigtig fint...

Det bedste denne gang er at du droppet de lange indlæg. De små korte, præcis og velskrevet indlæg syntes jeg klæder dig meget bedre..

Godt gået Kid...
Tusinde tak, Wester. Det giver jo helt associationer tilbage til min første kommentar i en blog nogensinde. Den var også fra dig.

Jeg er glad for, at du kan lide stilen.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: |8| El Que Escapó
« Svar #52: 05 Apr 2013, 14:40 »

Tusinde tak, Wester. Det giver jo helt associationer tilbage til min første kommentar i en blog nogensinde. Den var også fra dig.

Jeg er glad for, at du kan lide stilen.

Skrev jeg noget pænt?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |8| El Que Escapó
« Svar #53: 05 Apr 2013, 14:45 »

Det mindes jeg helt bestemt, at du gjorde. Du er nok for gammel til at huske det. Opstemt
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: |8| El Que Escapó
« Svar #54: 05 Apr 2013, 14:47 »

Det mindes jeg helt bestemt, at du gjorde. Du er nok for gammel til at huske det. Opstemt

Var det ikke en Southampton blog du skrev? Tror sq nok jeg kan huske den.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |8| El Que Escapó
« Svar #55: 05 Apr 2013, 14:48 »

Jo, det var det. Den ligger vist stadig på V3 et sted.
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |9| El Que Escapó
« Svar #56: 05 Apr 2013, 20:34 »



Manuel begyndte langsomt at se mere og mere til Catalina. Det navn elskede han at sige. Han kunne gå rundt alene og bare sige Catalina, så smilte Manuel. Det var mange år siden, at han havde haft den følelse i kroppen. Manuel behøvede end ikke sine daglige kuponer mere – Catalina var god for ham. Hun var ægte.

Selv de små ærinder, som Manuel lavede for Santiago var efterhånden ligegyldige. Det hele drejede sig om Catalina nu. Det var det eneste, som han snakkede om. Selv Ricardo måtte høre om hende, når Manuel tog taxature rundt på opgaver for Santiago. Opkaldene fra Santiago blev stadig flere, men gælden var tættere og tættere på at forsvinde.

Det var underligt. Alle pakkerne som Manuel afleverede var til unge mænd. Det var aldrig ældre mennesker eller kvinder. Hvorfor vidste Manuel ikke, men det undrede ham lidt. Navnene virkede alle bekendte, men Manuel spurgte aldrig om noget. Han gjorde intet væsen af sig mere. Det skulle bare være ham og Catalina.
Logged


Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |9| El Que Escapó
« Svar #57: 05 Apr 2013, 20:57 »

Det er spændende det her, Gemma! Jeg tror måske, jeg har luret, hvor det bevæger sig hen ad, men jeg er langt fra sikker - og jeg skal nok lade være med at røbe noget. Smiley
Logged

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: |9| El Que Escapó
« Svar #58: 05 Apr 2013, 21:04 »

Mon de unge mænd er fodboldspillere der bliver betalt for at tabe? Hmm, spændende!
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |9| El Que Escapó
« Svar #59: 05 Apr 2013, 22:08 »

Det er spændende det her, Gemma! Jeg tror måske, jeg har luret, hvor det bevæger sig hen ad, men jeg er langt fra sikker - og jeg skal nok lade være med at røbe noget. Smiley
Jeg er glad for, at du synes, det er spændende. Jeg håber da, at i får nogle ideer, hvor det går henad. Men jeg tror ikke, at i kan vide jer sikre.
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010