home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 524 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  |45| El Que Escapó
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: |45| El Que Escapó  (Læst 44480 gange)
LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: El Que Escapó
« Svar #15: 01 Apr 2013, 12:56 »

Det ville også være en sikker måde for Gemma til at forklare hvofor hans resultater er så elendige..
Hahaha, ja, du har helt ret
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |2| El Que Escapó
« Svar #16: 01 Apr 2013, 14:16 »

Jeg er positivt overrasket og imponeret. Super god start indtil videre Gemma, du har fanget mig!  Thumbs Up
Den her smuttede lige i farten. Jeg havde helt overset, at jeg havde fået dig til at læse med. Det gør mig sgu lige det ekstra glad! Så må vi se, om jeg kan live op til de forventninger, som i måske har.
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |2| El Que Escapó
« Svar #17: 01 Apr 2013, 18:09 »

Jeg egentlig gerne sige tak for alle de kommentarer, som min blog har fået. Det overgår allerede mine forventninger. Håber i læser med måneden ud.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |2| El Que Escapó
« Svar #18: 01 Apr 2013, 18:28 »

Hvad betyder overskriften?
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |2| El Que Escapó
« Svar #19: 01 Apr 2013, 21:55 »

Hvad betyder overskriften?
Det betyder: "Den der slap væk".
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |3| El Que Escapó
« Svar #20: 02 Apr 2013, 02:01 »



Manden bag disken og Manuel kendte udmærket hinanden ”Er det nu dig igen, Manuel?” og han forsatte i et blidt toneleje ”Er det ikke snart på tide at stoppe med spilleriet?”. Manuel kunne ikke andet end at fortrække en mine, der tydeligt signalerede, at manden nok havde en pointe. Manden så ned på den sammenkrøllede seddel og smilte til Manuel – heldet skal nok være med dig i dag. Det håbede Manuel også og forlod det lille lokale med billederne summende fra alverdens afkroge.

Manuel ville for alt i verden hjem. Han ville ikke møde nogle, som han kendte. Det ville være pinligt. Før i tiden havde Manuel altid været pæn i tøjet og nyvasket, men sådan var det ikke mere. Tiden var en anden. Tilværelsen var en anden. Manuel snoede sig gennem folkemængden og søgte op til taxaholdepladsen, hvor Ricardo havde lovet at vente på ham. Ricardo var ingen steder at se, men i stedet så Manuel én, som han bestemt ikke ville møde – Santiago. Manuel forsøgte at snige sig ned gennem folkemængden og tilbage til torvet, men da var det for sent.

Santiago gik direkte hen til Manuel uden at kigge til siden. Manuel sank en klump i halsen – nu skulle det være. Santiago strakte hånden frem – ikke for at hilse – han ville sine have penge. Cigaretten blev taget ud af munden og en vred stemme sagde; ”Jeg kan ikke vente mere, Manuel. Du har haft dine chancer. Det er den 15. i dag, du ved, hvad det betyder.” Manuel var mere skræmt end nogensinde, han vidste godt, at det var hans sidste chance – det fik han at vide sidste gang, da han lånte penge. Manuel var nervøs og endte med at fremstamme; ”Jeg har ikke dine penge, Santiago. Jeg har lige spillet de sidste i dag, hvor jeg med sikkerhed vinder.” Santiago spyttede på jorden og kiggede intenst på Manuel ”For dig er der altid ét spil mere. Det var ikke en del af aftalen, det får jeg ikke mine penge af.”
« Seneste Redigering: 03 Apr 2013, 21:51 af Gemma » Logged


jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |3| El Que Escapó
« Svar #21: 02 Apr 2013, 10:59 »

Synes også det kunne lugte lidt af ludomani, men hvilken drejning det tager for at omhandle manager mere, kan jeg slet ikke forestille mig. kan slet ikke vente til at der komme en ny update. Opstemt
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |3| El Que Escapó
« Svar #22: 02 Apr 2013, 13:57 »

Synes også det kunne lugte lidt af ludomani, men hvilken drejning det tager for at omhandle manager mere, kan jeg slet ikke forestille mig. kan slet ikke vente til at der komme en ny update. Opstemt
Hehe. Det er sjovt som gætterierne starter allerede. Det kan jeg godt lide. Og tak fordi du smed en kommentar i bloggen, det luner altid.
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: |3| El Que Escapó
« Svar #23: 02 Apr 2013, 14:28 »

Super fedt, Gemma. Må indrømme, at jeg ikke kender så meget til dig eller dine blogfærdigheder, men du har virkelig fanget mig. Du skriver utrolig godt og spændende, og længden på dine updates er perfekt efter min mening.

Ser frem til mere!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |3| El Que Escapó
« Svar #24: 02 Apr 2013, 15:33 »

Endnu en god update. Jeg er spændt på at se, hvordan du drager FM ind i din historie. Indtil videre går det godt.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |3| El Que Escapó
« Svar #25: 02 Apr 2013, 18:38 »

Super fedt, Gemma. Må indrømme, at jeg ikke kender så meget til dig eller dine blogfærdigheder, men du har virkelig fanget mig. Du skriver utrolig godt og spændende, og længden på dine updates er perfekt efter min mening.

Ser frem til mere!
Jeg er da glad for, at længden passer dig. Personligt er jeg også ganske fint tilfreds med mine updates længde. Jeg håber, at jeg kan blive ved med at holde jer fanget og skabe den stemning, som åbenbart virker godt.

Mine blogevner stammer vel fra FMDanmark, hvor jeg har haft et par blogs under brugernavnet JonTolstrup. Det siger nok de færreste herinde noget.
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |3| El Que Escapó
« Svar #26: 02 Apr 2013, 18:41 »

Mine blogevner stammer vel fra FMDanmark, hvor jeg har haft et par blogs under brugernavnet JonTolstrup. Det siger nok de færreste herinde noget.
Korrekt. Aldrig hørt om dig.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: |3| El Que Escapó
« Svar #27: 02 Apr 2013, 18:43 »

Jon Tolstrup... Du har en bror, ikke?  Cool
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |3| El Que Escapó
« Svar #28: 02 Apr 2013, 18:44 »

Jon Tolstrup... Du har en bror, ikke?  Cool
Det må du spørge Pluto om. Det har han mere end styr på.
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |3| El Que Escapó
« Svar #29: 02 Apr 2013, 18:45 »

Super fed blog indtil videre.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010