home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:55:45 Broen13 Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23483
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ErnestaErnesta
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League  (Læst 72902 gange)
SkjoldManden
Reserveholdsspiller

Sv: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
« Svar #105: 24 Apr 2013, 22:23 »

Du må vel snart have overhalet de andre OKS hold? Smiley

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #106: 24 Apr 2013, 22:31 »

Synes det er ret sjovt du har en spiller der hedder Bitch Peace Er det et navn du selv har lavet, eller hedder han det til efternavn? Evt. ss Peace

157.000 i måneden til lønninger er da også et pænt budget Peace Det havde jeg ikke forventet i et hold der ikke engang spiller i divisionerne Smiley
« Seneste Redigering: 24 Apr 2013, 22:33 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #107: 24 Apr 2013, 22:54 »

Er lige faldet over denne dejlige lokale blog, elsker det simpelthen og kunne slet ikke stoppe med at læse igen Opstemt jeg er fuldt opdateret over holdet Opstemt FORZA KAMMERATERNE!!! KIU

Tidligere: Baloo38

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #108: 25 Apr 2013, 10:42 »

Hurra!!! Det er vel i øvrigt ikke noget nyt med AGF og indkøb af dårlige angribere; se bare på Lange Larsen, Vatsadze, Moldskred og nu den kære Jesper Lange... hvad skal det ikke ende med?
Skulle hilse og sige at Lange altid er et godt køb i FM13, da! Jeg har kun oplevet ham lave mpl på samlebånd i suppen. Akpoveta, not so much  Smiley

Du må vel snart have overhalet de andre OKS hold? Smiley
OKS "førsteholdet" spillede i DS sidste sæson, men rykkede ud. Så nu er Ymers drenge et trin over dem  Thumbs Up

Synes det er ret sjovt du har en spiller der hedder Bitch Peace Er det et navn du selv har lavet, eller hedder han det til efternavn? Evt. ss Peace

Navnet er hans eget. Har også mødt modstandere der hed det. Ingen spillere i DS er værd at lave ss af. det er så jammerlig kvalitet at det gør ondt  Grin

Er lige faldet over denne dejlige lokale blog, elsker det simpelthen og kunne slet ikke stoppe med at læse igen Opstemt jeg er fuldt opdateret over holdet Opstemt FORZA KAMMERATERNE!!! KIU
Det glæder mig at du er fanget  Peace

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller

Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #25
« Svar #109: 26 Apr 2013, 19:09 »

På rette kurs
OKS II - Lyngby II 5-2
mål: Ørgaard, Tychsen, Høgsholt x3

OKS II - Aabybro IF 3-2
mål: Høgsholt, Margaard x2
OKS II [color=][/color]

Randers Freja - OKS II 0-3
mål: Tychsen x2, Høgsholt

FC Campus - OKS II 2-1
mål: Chilleren
udv: Ørgaard (13)

OKS II - KSC Harte 1-0
mål: Tychsen

JIF HakoahOKS II 2-0

Aab II - OKS II 0-0
udv: Ørgaard (61)

OKS II - Silkeborg IF II 4-2
mål: Margaard x3, Vukicevic
skader: Bitch
udv: Jensen

Videbæk IF - OKS II 2-2
mål: Margaard, B.B.

Ejby IF Fodbold - OKS II 1-2
mål: Vukicevic, Høgsholt
skader: Olsen, Margaard

OKS II - Brødeskov IF 1-0
mål: Selvmål
skader: Ørgaard, Vukicevic, Polat
Efterårrets kampe har nået deres ende. 18 kampe er blevet spillet og der har været hård kamp om førstepladsen i Danmarksserien pulje 3, hvor Kammeraterne får lov til at overvintre på førstepladsen. Men de skal holde tungen lige i munden de resterende otte forårskampe hvis JIF Hakoah og FC Campus på hhv 2. og 3. pladsen skal holdes fra fadet. Som det ser ud nu tror jeg dog ikke der  er tvivl om at OKS II nok skal klare skærene, og som minimum sikre sig en 2. plads.
Men selvfølgelig går vi efter guldet, det er klart! OKS II ligger som sagt i toppen med 39 point, forfulgt af Hakoah med 37. FC Campus indtager 3. pladsen med 34 point. Derefter har vi Dalby, Videbæk, Harte, Aabybro og Egebjerg. De fire superliga andenhold har skuffet fælt og ligger og roder rundt i bunden af puljen sammen med Ejby og Brødeskov. Dårligst er Randers Freja der blot har skrabet 6 point sammen. sløjt...

Dahl på landsholdet!
Hele OKS II, Ymer og Lindquist kan glæde sig over at OKSerne har fostret deres første landsholdspiller. Det er den blot 17-årige målmand Simon Dahl, der har imponeret U/19-træner Jan Michaelsen så meget, at han blev udtaget til en kamp mod Australien. Kampen endte 2-2 og Dahl spillede samtlige 90 minutter. Alle i og omkring OKS II er bragende stolte. Lindquist har talt at rejse en statue foran OKSon Park Cafeteriet til ære for Dahl og hans flotte præstation! Nu venter vi blot på at Niklas Margaard kommer ind i U/19 varmen  Grin

FORZA KAMMERATERNE !!!

Et andet sted er John Faxe røget på porten i Brøndby. Johnny Mølby har overtaget skuden.

Ymer - Episode III

runelarsen
Ynglingespiller

« Svar #110: 26 Apr 2013, 19:58 »

Fed blog du har kørende. Smiley Jeg er især vild med dine billeder med tilhørende kommentarer! Grin

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #111: 26 Apr 2013, 20:15 »

Fed blog du har kørende. Smiley Jeg er især vild med dine billeder med tilhørende kommentarer! Grin
Tusind tak for det! Det er altid godt med ros  Smiley

FORZA KAMMERATERNE!!!

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller

Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #26
« Svar #112: 27 Apr 2013, 13:56 »

Forårsoptakt

Træningskampe
Som optakt til forårets otte meget vigtige kampe er der blevet arrangeret to træningskampe mod
Træningskampe:
OKS II - B 67, Odense B 2-0
mål: Kingo, Henningsen
tilskuertal: 959

OKS II - Ebeltoft 2-0
mål: De Freitas, Vukicevic
tilskuertal: 40

Ebeltoft og B 67, Odense B. Der er tale om markant dårligere modstandere (på papiret ihvertfald) og kampene er mest tænkt som en mulighed for lige at få benene igang inden det for alvor går løs mod Dalby IF. B 67 ligger stadig og fjoller rundt nede i Serie 3 og Ebeltoft ligger endnu længere nede.

Vintertransfers og farvel til en klublegendario
I vinterpausen er truppen blevet styrket med hvad jeg håber vil vise sig at være en vaskeægte OKS II-profil, nemlig portugisiske Julian De Freitas, der har gener fra Brøndbys ungdomsafdeling. Julian var klubløs og fik flere tilbud, bl.a. fra Brande, Ballerup-Skovlunde og Slagelse IK, men valget faldt på de fremadstormende Kammerater fra Odense, der med Julians hjælp kan se frem til en tilværelse i landets tredje bedste række i næst sæson.
Erhvervelsen af De Freitas gør at Georg Götze er kommet ud i kulden. De gør mig ondt at se en ægte OKS II-mand forlade klubben, men hvis OKSerne skal udvikle sig, må det være de bedste spillere der løber på banen til kampene. Sådan er det!

Thorbjørn Pedersen har været så uhelig at beskadige sit korsbånd i vinterpausen. 32-årige Pedersen, som har været med siden Serie 3, er dømt ude med skaden i de kommende 10-12 måneder og vælger derfor at gøre en ende på sin fodboldkarriere den 4. juli 2017. Pedersen nåede at spille 122 kampe for Kammeraterne og scorede 2 mål. Hans snit lå på 7.43. Pedersen får opsat en mindeplade over hans plads i omklædningen.
Jeg har derfor været på jagt efter en erstatning til højreback. Valget er faldet på 25-årige Danni Petersen fra Middelfart BK, som er blevet udstyret med en kontrakt der løber frem til sommeren. Så må vi se om han skal blive i klubben, eller om der skal indhentes andre kræfter.
Brabrand fra 2. div har i transfervinduet budt hele 0,- for Vukiciveic. Et tilbud jeg pænt har takket nej til. Lindquist ringede efterfølgende til bestyrelsen i Brabrand og grinede hånligt hvorefter han lagde på uden et ord.

FORZA KAMMERATERNE !!!

Et andet sted ligger Vejle Boldklub Kolding på en 2. plads i suppen kun 7 point efter FCK

Ymer - Episode III

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #113: 27 Apr 2013, 23:05 »

Er du blevet et semiprof hold? Smiley

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #114: 27 Apr 2013, 23:39 »

Det mener jeg han har været siden Serie 2 Smiley

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #115: 28 Apr 2013, 00:22 »

Er du blevet et semiprof hold? Smiley
Det mener jeg han har været siden Serie 2 Smiley
OKSerne har været semiproffer siden Serie 2 ja. Det er den fynske forretningsmand Flemming Lindquist der er sugardaddy  Smiley

Ymer - Episode III

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #116: 28 Apr 2013, 10:21 »

Det må jeg lige have misset så Wink

Morten-Loft
Ynglingespiller

« Svar #117: 28 Apr 2013, 10:58 »

Fed blok ! Smiley Har lige læst fra starten, og vil helt klart begynde at følge med Smiley

Ymer
Reserveholdsspiller

Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #27
« Svar #118: 28 Apr 2013, 11:11 »

Vejen mod 2. division
kamp for kamp

OKS II vs. Dalby IF
Første kamp i rækken af otte, er mod Dalby IF, der holder til på 4. pladsen otte point efter OKSerne. De bolchestribede Odense-drenge er storfavoritter i opgøret til odds 1.17. Uafgjort og nederlag giver hhv 6.00 og 11.00. Det er dog vigtigt at huske på at forrige opgør kun endte 1-0 til OKS II. Desuden har Dalbys Rasmus Bærenholdt scoret hele 18 mål i sæsonen indtil nu, så ham skal vi passe på. Julian De Freitas sidder ude, da træningskampene åbenbart tog lige hårdt nok på ham. Til gengæld er Petersen udset til at få sin debut.
OKS II - Dalby IF 1-0
mål: Margaard

OKS II - Egebjerg IF 5-1
mål: Høgsholt x2, Olsen, Dohn

OKS II 6-2
mål: Margaard x3, Høgsholt x3

Lyngby II - OKS II 0-2
mål: Ørgaard, Margaard
skader: Larsen
udv: Ørgaard

Aabybro IF - OKS II 1-1
mål: Høgsholt

OKS II - FC Campus 1-1
mål: Dohn
skader: Larsen

OKS II - Aab II 6-1
mål: Jensen, Ørgaard x2, Tychsen x3

KSC Harte - OKS II 2-3
mål: Margaard x3
skader: Jensen

Efter 13 minutter forsøger Margaard sig med et lob fra 27 meters afstand, der sejler hen over hovedet på Dalby keeperen. Et rigtig flot mål, som de betalende tilskuere vil huske længe. OKSerne sidder på kampen herfra og ender da også som sejrherre efter de 90 minutter.

OKS II vs. Egebjerg IF
Ymers drenge er endnu engang storfavoritter til at hive sejren i land. Denne gang skal det gå ud over Egebjerg, som er et af de få hold der i denne sæson har besejret OKSerne, hvilket selvfølgelig vil gøre sejren endnu sødere. Denne gang er De Freitas med i truppen og klar til at gøre livet surt for Egebjergs venstre kant.
Høgsholt åbner ballet efter 19 minutter, hvor han modtager en pasning fra Ørgaard på kanten af feltet og med et fladt venstrebensskud gør det til 1-0.
3 minutter senere er det debutanten De Freitas der er på spil. Fra højre flanke knalder han et indlæg afsted som Egebjergs Jeppe Aabech er så dum at heade i eget net for fuld styrke. Han sætter den endda helt oppe i hjørnet. Flot headet ind. Lindquist lover ham en Albani efter kampen.
De Freitas har fået blod på tanden og prøver med et skud fra distancen, men keeperen får desværre hånden på. Mon ikke portugiseren også kommer på måltavlen i løbet af kampen?
OKSerne spiller den flot rundt om forsvaret som om det var en håndbold kamp. De venter bare på en åbning. Den kommer efter 37 minutters spil hvor Kasper Larsen finder brandvarme Høgsholt der iskoldt sender bolden i nettet til 3-0. Lige inden pausefløjtet må De Freitas desværre gå ud med en skade. Polat kommer ind i stedet.
Efter pausen får Egebjerg reduceret til 3-1 og OKSerne bliver mindet om at de lige skal stramme sig an, for ikke at smide det hele væk. Minuttet senere er det så Marc Olsen der efter et flot raid op ad højre side hamrer bolden op i krogen til 4-1. Lige inden slutfløjtet er det MIkkel Dohn der efter hjørnespark scorer sit første sæsonmål.

OKS II vs. Randers Freja
Freja er allerede rykket ned. De har kun kunnet skrabe 6 point sammen, og derfor er kravet selvfølgelig en sejr. Alt andet vil være en skandale!
Efter kun 4 minutter er det Høgsholt der opsnapper en løs bold på midten og sætter kontramaskinen igang. 1-0 til Kammeraterne! Lidt senere er han atter på spil. Denne gang er det et langt udspark fra Dahl der bliver headet videre til Høgsholt det fra kanten af feltet gør det til 2-0. 14 minutter, mere kontra, 3-0 ved Margaard! Lindquist gnider sig i hænderne.
Maskinen må i den grad siges at være velsmurt til dagens kamp. Høgsholt fuldender sit hattrick efter kun 24 minutter. Oplæg af De Freitas. Mogensen får reduceret for Randers kort før pausen. Lindquist kan ikke skjule sin utilfredshed.
Efter pausen tager Høgsholt og Margaard fat hvor de slap. Margaard til 5-1. Dohn begår straffe, Randers reducerer endnu engang. Kort før slutfløjt er det Olsen der med en dyb stikning finder Margaard der med et frækt vip også får fuldendt sit hattrick.

Lyngby II vs. OKS II
Lyngby II på 9. pladsen har 28 point og er en meget aktiv del af den meget meget tætte nedrykningskamp. De vil derfor gøre alt for at besejre Ymers drenge.
Niklas Margaard bliver nedlagt i feltet efter kun 9 minutters spil. Michael Ørgaard, der endnu ikke har brændt et straffespark, tager sig af det. Han er som vanligt sikkerheden selv. Umiddelbart efter pausen bliver det rødekort trukket op ad dommerens lomme. De vises til målscorer Ørgaard, der dermed modtager sin tredje udvisning i denne sæson. Han må snart få en reprimande! Selvom Kammeraterne er i undertal kan de stadig scorer mål. Margaard står umarkeret i feltet og kalder på en afleveing. Olsen hører hans bøn og sender et indlæg afsted som Margaard blot skal sætte hovedet på. 2-0

Aabybro IF vs. OKS II
Kampen starter skidt for OKSerne, der kommer bagud efter 20 minutters tid. Aabybro presser på for endnu en scoring, men forsvaret holder stand og efter 43 minutter bliver Simon Høgsholt sendt afsted i et kontrastød, og mindsanten om ikke han får prikket bolen forbi den fremadstormende Aabybro keeper. 1-1 står der ved halvleg. De samme cifre står på måltavlen efter 2. halvleg i en kamp der burde være blevet vundet.

OKS II vs. FC Campus
Denne kamp kan blive kampen der sikre OKSerne oprykning til 2. division. Campus ligger på tredjepladsen med 43 point og med en sejr eller bare en uafgjort mod dem, vil oprykningen være sikret. Lindquist har sørget for konfettikanoner og fyrværkeri, hvis det bliver tilfældet.
Efter 10 minutters tid er der hjørnespark til OKS II. Vukicevic tager sig af det og sender bolden ind i det lille felt hvor De Freitas stiger til vejrs og header bolden ned for fødderne af Dohn der sparker første gang og bringer os foran. Efter 51 minutter er der frispark til Campus på kanten af feltet. Det første skud bliver afværget, men bliver desvære ikke clearet ordenligt og Dennis Juelsgård bringer balance i regnskabet. Kampen ender 1-1 og OKS II har sikret sig oprykning og Lindquist går amok i et inferno af rød-hvid konfetti  Opstemt

OKS II vs. Aab II
Oprykningen er sikret, og der mangler nu blot to kampe i sæsonen. OKS II mangler 3 point for også at sikre sig guldmedaljerne. Dagens udfordring er Aab II der ligger til nedrykning, men med en sejr kan bringe sig op på den rigtige side af stregen. De vil komme med alt hvad de har og det skal vi være på vagt over for. Lindquist har sat Astien på køl.
OKS II starter som fyr og flamme. Jensen får sidste fod på bolden efter et hjørnespark i kampens tredje minut, og bringer dermed Kammeraterne på vinderkurs.
Et minut senere er det Ørgaard der med et ordentligt drøn udvider føringen. OKSerne er ovenpå. Måske lidt for meget for efter 10 minutter reducerer Jonas Bonde for gæsterne og 2-1 er som bekendt en vældig farlig føring!
En halvtime inde i kampen er det Tychsen der er farlig, da han med sit berygtede venstreben scorer til 3-1 fra kanten af feltet. Seks minutter senere er det Ørgaard der scorer sit andet mål i kampen. Tre minutter efter er Ørgaard i oplæggerens rolle. Han sender bolden til Tychsen, der kanonere kuglen op i nettaget bag en chanceløs Aab II keeper. Et minut inde i kampens overtid er det Tychsen der sætter punktum for kampen ved at fuldende sit hattrick.
En virkelig flot kamp! OKS II kan nu kalde sig vinder af Danmarksserien og det gør Lindquist også i stor stil. Han råber og råber og sprøjter Asti i alle retninger!

KSC Harte vs. OKS II
Denne kamp kunne ikke være mere ligegyldig. OKSerne ER rykket op, OKSerne ER blevet mestre. Lindquist kalder den en spil-for-galleriet-kamp, hvor vi blot bør vise vores overlegenhed og vise hvilket dreamteam vi er. Jeg haber blot at guldmedaljerne og Lindquists peptalk ikke er steget spillerne til hovedet. Det ville være ærgeligt at slutte sæsonen med et nederlag.
Margaard gør det onde ved KSC efter en halv times spil, hvor han tæt på mål får listet bolden forbi en forvirret målmand og scorer sit OKS II mål nummer 50. Ti minutter senere får han en dyb stikning fra Ørgaard og kan nu skrive 51 mål på CV'et.
Lidt senere må reservemålmand Frode Petersen se sig passeret i OKS II målet, da Erichsen reducerer til 1-2. Petersen har fået æren af at vogte buret idag, da Simon Dahl er til kamp med U/19 landsholdet (som iøvrigt vindes over Bosnien-Herzegovina, hvilket sikrer U/19 holdet en plads til EM). Ti minutter senere får han chancen for at vise hvad han dur til. Larsen begår et dumt straffespark. Petersen er dog fuldstændig forstenet på stregen og KSC udligner.
OKSerne presser på for at få scoret et sejrsmål, men KSC holder stand. Vi skal helt hen hvor stadionuret viser 94:24 før Tychsen finder Margaard på midten der får sig et hattrick og scorer sit 52. mål for OKS II.

FORZA KAMMERATERNE !!!

Et andet sted kan FCK for femte gang i træk få hængt guldmedaljer om halsen. Vejle blev nummer to, kun 10 point efter.

« Seneste Redigering: 28 Apr 2013, 11:50 af Ymer » Logged

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #119: 28 Apr 2013, 11:16 »

Fed blok ! Smiley Har lige læst fra starten, og vil helt klart begynde at følge med Smiley
velkommen og god fornøjelse  Thumbs Up

Ymer - Episode III

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010