home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  The Rise of The Eritrean State
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: The Rise of The Eritrean State  (Læst 43572 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #30: 25 Mar 2013, 12:28 »

Tror alligevel at Nordkorea er den største udfordring i spillet. :-) Men held og lykke!

Saviola tror du ikke på Kim Jong Spardle ?
Tak skal du have, og ilm. med Eritrea Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

MaKuMa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #31: 25 Mar 2013, 14:49 »

Jeg kommer med en længere opdatering fra Eritrea senere i dag Smiley
Logged

Mvh. MaKuMa

Formerly Known as Ian Smiley

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #32: 25 Mar 2013, 16:16 »

Hvad er forskellen på rules of nation downloaden og den almindelige download?
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #33: 25 Mar 2013, 18:20 »

Hvad er forskellen på rules of nation downloaden og den almindelige download?
Er ikke helt sikker på hvad du mener? Spillet kan kun købes/downloades via den officielle hjemmeside.
Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #34: 25 Mar 2013, 19:21 »

Er ikke helt sikker på hvad du mener? Spillet kan kun købes/downloades via den officielle hjemmeside.
I know. Men der er 2 muligheder til pc. En der hedder rules of nation hvor man sparer 25% og så den "originale" til fuld pris?
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #35: 25 Mar 2013, 19:46 »

I know. Men der er 2 muligheder til pc. En der hedder rules of nation hvor man sparer 25% og så den "originale" til fuld pris?
Den med rules of nation, er hvis du vil lave en opgradering, hvis jeg husker rigtigt, fra rules of nation til Geopolitical simulator 3 Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #36: 25 Mar 2013, 19:59 »

Den med rules of nation, er hvis du vil lave en opgradering, hvis jeg husker rigtigt, fra rules of nation til Geopolitical simulator 3 Wink
Ahaaaaa. Mange tak.  Thumbs Up
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #37: 25 Mar 2013, 20:23 »

glæder mig til næste update   Peace
Logged

Brøndby IF!!!!

MaKuMa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #38: 25 Mar 2013, 21:18 »

Vi har efterhånden nået sommeren 2015, og jeg har været Eritreas præsident i 2,5 år. Landet er fortsat i dyb armod, men det går fremad på en række parametre. Som enerådig præsident i en et-partistat går det jo altid godt, ikke?

Jeg har valgt at prioritere min egen sikkerhed højst. Derfor har politiet, militæret og efterretningstjenes ten fået øget bevillingerne, ligesom der er oprettet et politisk politi, der skal tage sig af dissidenter og folk, der ikke er enig i min måde at styre landet på.

I sommeren 2014 havde jeg lidt ekstra plads i budgettet, og derfor bestemte jeg mig for at gøre lidt til gavn for mit folk. Jeg satte bevillingen til vaccine og forebyggelse af AIDS i vejret. Jeg øgede fokus på skolesystemet, så læsning i skolen opprioriteres (mit land er analfabeter) og jeg indførte en lov, der gjorde op med skolesystemets formålsparagraf - førhen var al undervisning propaganda, fremover bliver det regulær undervisning med alt hvad dertil hører. Ydermere brugte jeg penge penge at renovere 14.000 huse, ligesom jeg byggede yderligere 5000 huse.

Alt dette fik en række effekter, tilsigtede som utilsigtede. Først og fremmest blev min økonomi alt i alt boostet på sigt. Således skabte det øgede antal af tilgængelige huse, kombineret med min høje boligskat, et boost i min langsigtede økonomi. Det var positivt. På kort sigt er jeg dog rendt ind i problemer. Således har jeg undervurderet begrebet likviditet og kortidsinvesteringe r, hvilket i al sin enkelthed betyder, at selvom min økonomi fremstår som givende overskud i balancen, så har jeg reelt på kort sigt brugt alt for mange penge. Konsekvensen af dette blev, at min statsgæld gik fra 113% af BNP og til 168% - derfor er der de kommende år dømt udgiftsstop på de offentlige finanser, så gælden kan blive reduceret. Dette sidste fænomen kom mig først for øje efter jeg var igang med at bygge lufthavn og øget infrastruktur i mit ellers forarmede land.

Men lad mig slå fast. Grundlæggende er det positivt. Min balance er på mellem plus 15 og plus 20% overskud. Min arbejdsløshed er faldet fra 36% og til 32% Dette er dog til dels et resultat af, at jeg har startet en stålsektor op, en papirindustri og en jernindustri. Altsammen ejet af staten og derved mig.

I foråret 2015 kom det frem, at min ungdomsminister havde spioneret for en fremmed magt. Hun sidder i dag fængslet uden rettergang.

Min støtte i befolkningen er på 100% og valget i 2017 synes som en smal sag. Dels fordi, der kun er et parti og jeg er kandidaten.
Logged

Mvh. MaKuMa

Formerly Known as Ian Smiley

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #39: 25 Mar 2013, 21:51 »

Gal det lyder vanvittig spændende det spil.
Logged

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #40: 25 Mar 2013, 21:56 »

Hvad mener du med at øge din egen sikkerhed??

Logged

Brøndby IF!!!!

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #41: 25 Mar 2013, 22:11 »

Kan du ikke bare henrette hende spionen?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #42: 25 Mar 2013, 22:15 »

Hvad mener du med at øge din egen sikkerhed??



Jeg er ikke ekspert, men vil tro han mener at sikre sin position som landets leder, så han ikke bliver væltet. Smiley
Logged

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #43: 25 Mar 2013, 22:23 »

Jeg er ikke ekspert, men vil tro han mener at sikre sin position som landets leder, så han ikke bliver væltet. Smiley

det kunne jo være mange ting.......
Logged

Brøndby IF!!!!

MaKuMa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #44: 25 Mar 2013, 22:24 »

Citat
Hvad mener du med at øge din egen sikkerhed??

Jo større bevillinger til politi og militær, jo større sikkerhed mere generelt. Det gør, at man nemmere kan slå opstande og demonstrationer ned - derudover er øget sikkerhed omkring egen person medvirkende til, at man ikke udsættes for attentater (man kan nemlig godt blive snigmyrdet, ud af det blå).

Citat
Kan du ikke bare henrette hende spionen?

Sagtens. Men at henrette en siddende minister vil skabe ustabilitet i landet. Det er bedre, at hun sidder i sin fængselscelle og tænker over hvad hun har gjort.
Logged

Mvh. MaKuMa

Formerly Known as Ian Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010