home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1109 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 153893 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller

Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #165: 13 Mar 2013, 15:05 »

Hartberg flyttede ned!

Kolo Abib Touré

Newton Heath
Manager

« Svar #166: 13 Mar 2013, 15:34 »

Har nået vinterpausen i anden sæson med SC Austria Lustenau. Ligastillingen er som følger:

1. Kapfenberger SV - 33 point
2. SC Austria Lustenau - 33 point
3. First Vienna FC - 32 point
4. FC BW Linz - 28 point
5. SKN Pölten - 27 point

Den europæiske deltagelse har taget hårdt på mig, og derfor er jeg heldig med, at ingen hold for alvor er kommet ind i en stime, og med 10 sejre, 3 uafgjorte og 5 nederlag er jeg på en delt førsteplads her ved vinterpausen. Mit Europa League-eventyr endte således:

1. Fenerbache - 15 point
2. CSKA Moskva - 13 point
3. Cluj - 4 point
4. SC Austria Lustenau - 2 point

Som forventet kun et par point og nogle ordentlige røvfulde indimellem. Fokus er nu på at komme op i landets bedste række, selvom det bliver umådeligt svært.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #167: 13 Mar 2013, 15:45 »

Det ser da ikke værst ud NH, når man tænker på du har "spildt" tiden i Europa League!

Erzael
Manager

« Svar #168: 13 Mar 2013, 16:09 »

Har sjældent oplevet nogen mere bitter pointdeling. FFS!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #169: 13 Mar 2013, 16:12 »

Hahah det er jo næsten komisk!

ptrN
Manager

« Svar #170: 13 Mar 2013, 16:24 »

Nedenfor følger en opdatering af første halvdel af tredje sæson.

Op til sæsonen fik jeg, som tidligere skrevet, hele 10 mil DKK til at handle for. Pengene faldt på et godt sted, da jeg følte jeg skulle forstærke mig på målmandssituationen . Jeg hentede derfor Cican Stankovic for 5,75 mil DKK i SV Horn. Ligeledes hentede jeg Jan Zwischenbrugger i SC Austria Lustenau for 5,5 mil DKK. Begge var tiltænkt en startplads og er da også to af mine nøglespillere i denne sæson.

I ligaen samt cuppen er det gået fantastisk. Som det ses nedenfor, har jeg kun tabt 2 kampe på en halvsæson, begge i ligaen, hvorfor jeg stadig er at finde i cuppen.

Denne fantastiske stime af kampe gør, naturligt nok, at jeg ligger nummer et i ligaen. Dog har jeg ikke slået et særligt stort hul til andenpladsen, SV Horn, som følger godt med.

Nu følger vinterpausen med tilhørende venskabskampe og så resten af sæsonen. Ligaen er en klar førsteprioritet, hvorfor jeg ikke regner med at vinde cuppen i denne sæson. Jeg skal som sagt bare rykke op og så må cuppen jagtes i en senere sæson.

welbz is dat guy

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #171: 13 Mar 2013, 16:26 »

Det ser da meget fornuftigt ud, ptrN Smiley

Neal Caffrey!

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #172: 13 Mar 2013, 17:04 »

Nu vil jeg også begive mig ud i dette projekt - mine manglende FM-evner må da helt sikkert kunne bruges til et eller andet.. Men skal lige være sikker på reglerne.

Jeg er nu engang en freak og spiller på dansk  Huh og starter derfor i Belgien.. Jeg loader kun Belgien, right? Når det så om et par årtier lykkes mig at vinde alle tre ligaer, loader jeg Bulgarien (Hvornår vil I sådan ca. anbefale det?) Og så kører det ellers bare derudaf eller hvad?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #173: 13 Mar 2013, 17:07 »

Nu vil jeg også begive mig ud i dette projekt - mine manglende FM-evner må da helt sikkert kunne bruges til et eller andet.. Men skal lige være sikker på reglerne.

Jeg er nu engang en freak og spiller på dansk  Huh og starter derfor i Belgien.. Jeg loader kun Belgien, right? Når det så om et par årtier lykkes mig at vinde alle tre ligaer, loader jeg Bulgarien (Hvornår vil I sådan ca. anbefale det?) Og så kører det ellers bare derudaf eller hvad?

Jeg mener at de nye ligaer man loader kommer til 1.1 correct me if im wrong Smiley
Jeg ville foretrække at vente til du syntes det så meget godt ud i den bedste belgiske liga sådan så det muligvis kommer til og passe med at du få den nye liga med, samtidig med at det blir din sidste liga i Belgien Smiley

brrrb
Juniorspiller
**

« Svar #174: 13 Mar 2013, 17:13 »

Jeg mener at de nye ligaer man loader kommer til 1.1 correct me if im wrong Smiley
Jeg ville foretrække at vente til du syntes det så meget godt ud i den bedste belgiske liga sådan så det muligvis kommer til og passe med at du få den nye liga med, samtidig med at det blir din sidste liga i Belgien Smiley
De nye ligaer kommer den dag ligaerne "starter", hvilket er den samme dag et evt nyt spil med start i det land ville starte. Altså midt i juni for danmark, starten af juli for england, sidst i januar for island...
Det lyder måske lidt kringlet, men det kan også tjekkes ved at gå ind i tilføj ligaer og så tilføje den liga man vil. Der vil så stå hvilken dag den aktiveres, og hvis man ikke vil have den endnu, kan man bare annullere handlingen.

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #175: 13 Mar 2013, 17:14 »

Dejligt med et lynhurtigt svar. Går ud fra man også skal fjerne den liga man er i gang i?
Heldigvis er der flere hold uden manager i Belgien, så man kan starte stille og roligt ud Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #176: 13 Mar 2013, 17:23 »

Dejligt med et lynhurtigt svar. Går ud fra man også skal fjerne den liga man er i gang i?
Heldigvis er der flere hold uden manager i Belgien, så man kan starte stille og roligt ud Smiley
Det ville ihvertfald være en god ide  Thumbs Up

Ninja777
Førsteholdsspiller

« Svar #177: 13 Mar 2013, 17:37 »

Spiller i med "øjeblikkelig" knappen, eller ser i kampen ? Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #178: 13 Mar 2013, 17:48 »

Spiller i med "øjeblikkelig" knappen, eller ser i kampen ? Smiley
Tror de fleste "Ser" kampen, dog har mangle valgt "Commentary Only" så det går hurtigere Smiley

Ninja777
Førsteholdsspiller

« Svar #179: 13 Mar 2013, 17:53 »

Okay hehe Smiley

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010