home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
I dag kl. 07:04:52 Broen13 Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 17:14:04 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23317
  1 Bruger, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132812 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: mayacruz
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 139654 gange)
Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #150: 13 Mar 2013, 11:08 »

Så vidt jeg har forstået så skal man ikke bruge fm classic, det er bare noget folk gør fordi at det går hurtigt, og det passer jo godt når man skal spille så mange sæsoner.
I know, men nu tager det mig som regel helvedes lang tid at gennemføre en sæson, så FMC havde nu været ideælt hvis det endelig skulle være Smiley
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #151: 13 Mar 2013, 11:30 »

Overvejer at starte på dette når jeg kommer hjem haha Smiley
Hvor lang tid tager en sæson i FMC? Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #152: 13 Mar 2013, 11:31 »

Kommer an på om du kører med kommentarer only, eller om du ser hele kampen. Men jeg tror, at jeg bruger et par timer på en sæson. 4-5 timer inklusiv transferperioderne Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #153: 13 Mar 2013, 12:10 »

Det tog mig 7 dage at spille mine første 4 sæsoner. Commentary only.
Logged



Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #154: 13 Mar 2013, 12:14 »

Okay takker Smiley Har jeg forstået det rigtigt, at man starter i en en klub i Østrig. Når man så har "vundet" ligaen, hvad så ? Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #155: 13 Mar 2013, 12:23 »

Du starter i Østrig. Når du så har vundet både 1. division, Premier Division og pokalturneringen siger du op og fortsætter i Hviderusland. Det er nok en god idé at loade de hviderussiske ligaer når du kan se at du evt. vil have gennemført Østrig, da det tager lidt tid inden den er spilbar.
Logged



Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #156: 13 Mar 2013, 13:04 »

Okay så forstår jeg Smiley Takker.
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #157: 13 Mar 2013, 13:31 »

Hvor kan man finde "rækkefølgen" til denne challenge?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #158: 13 Mar 2013, 13:33 »

Hvor kan man finde "rækkefølgen" til denne challenge?

Det er bare fra enden af hvis spillet er på engelsk.

Austria er det hold der står først for når man vælger lande da det starter med A.

Men altså. Rækkefølgen er vel egentlig underordnet. Bare du tager 1 land af gangen.
Logged


ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #159: 13 Mar 2013, 13:40 »

Citat
Det er bare fra enden af hvis spillet er på engelsk.

Austria er det hold der står først for når man vælger lande da det starter med A.

Men altså. Rækkefølgen er vel egentlig underordnet. Bare du tager 1 land af gangen.

Ahhh, ja okay - Undrede mig bare lige over det nemlig, men tak for svaret Smiley
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #160: 13 Mar 2013, 14:26 »

Jeg havde en skidt 1. sæson for Austria som mange af I andre også er startet med. De sidste 4 eller 5 kampe vandt jeg dog, hvilket sikrede mig en okay 6. plads. Ved sommerens transfervindue har store dele af min trup forladt holdet, hvilket har skabt plads til nye og bedre spillere heriblandt Harry Kewell, som fungere ret godt på den offensive midt. 5 kampe inde i sæsonen ligger jeg nr. 1, og synes umiddelbart det ser ret godt ud, hvis jeg kan undgå de store skadeskriser.
Logged

:-)

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #161: 13 Mar 2013, 14:30 »

Jeg havde en skidt 1. sæson for Austria som mange af I andre også er startet med. De sidste 4 eller 5 kampe vandt jeg dog, hvilket sikrede mig en okay 6. plads. Ved sommerens transfervindue har store dele af min trup forladt holdet, hvilket har skabt plads til nye og bedre spillere heriblandt Harry Kewell, som fungere ret godt på den offensive midt. 5 kampe inde i sæsonen ligger jeg nr. 1, og synes umiddelbart det ser ret godt ud, hvis jeg kan undgå de store skadeskriser.
Lyder lækkert!
- Kommer med en update om mine tur i England (Blue Square Bet Premier) med Woking engang senere når 3. sæson er færdig Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #162: 13 Mar 2013, 14:33 »

Er også snart færdig med min tredje sæson - dog er der igen en midterplacering i sigte
Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #163: 13 Mar 2013, 14:49 »

Er også snart færdig med min tredje sæson - dog er der igen en midterplacering i sigte
Der ser det lidt bedre ud for mig, jeg ligger nr. 1 efter 33 kampe med 3 point ned til nr. 2, så oprykningsspil begynder og se sikkert ud!
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #164: 13 Mar 2013, 14:56 »

Sæson 2014/2015 - Østrig - SKN St. Pölten

Så blev jeg færdig med den tredje sæson i St. Pölten, og det var faktisk en kedelig en af slagsen. Faktisk fangede jeg mig selv i at simulere flere af kampene, da jeg hurtigt opgav håbet om en førsteplads, og dermed oprykning. I pokalturneringen røg vi i tredje runde til Rapid Wien, så der var heller ikke meget at glæde sig over.

Nu ser jeg blot frem mod en ny sæson, hvor jeg allerede har et par virkelig spændende spillere i sigte. Jeg håber, at de kan være med til at brage klubben op på en førsteplads, så vi kan forlade denne liga. Jeg har lyst til at signe et hav af gode spillere, og så ellers lade økonomien løbe derudaf. Så må det briste eller bære.

Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010