home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1133 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 153843 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #120: 10 Mar 2013, 21:03 »

Første kamp er selvfølgelig ude mod mit gamle hold. Ender 1-1 i en lige kamp. Var ellers kommet foran i første minut :/

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Erzael
Manager

« Svar #121: 10 Mar 2013, 21:19 »

Sådan tæver man da lige 4. pladsen på udebane Wink

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #122: 10 Mar 2013, 22:06 »

Anden sæson er nu færdiggjort, og det lignede længe at jeg havde gode chancer for oprykning, men efter vinterpausen kørte ingenting, og med 5 nederlag i de sidste 5 kampe blev det så til en 4. plads i stedet for.

Manchester United just arrogant, not better

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #123: 10 Mar 2013, 22:27 »

Droylsden

Jeg overtog dette hold fra Blue Square Bet North på en 15. plads, med 16 kampe igen og de 16 kampe forløb således.

Jeg må sige, at jeg er fuldstændig blown away over holdet, og det resulterede i en liga placering som nr. 3 og skal nu spille om oprykning!

Opfyldning, af playoffs kommer senere!

Erzael
Manager

« Svar #124: 10 Mar 2013, 22:35 »

Tæller oprykning egentlig som en sejr i ligaen? Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #125: 10 Mar 2013, 22:36 »

Tæller oprykning egentlig som en sejr i ligaen? Smiley
Det mener jeg der stod i reglerne Smiley

"- Oprykning gælder som at 'vinde' ligaen, uanset om det er direkte oprykning eller via playoffs"
Hentet fra g00n's blog Smiley
« Seneste Redigering: 10 Mar 2013, 22:39 af Ready123 » Logged

Erzael
Manager

« Svar #126: 10 Mar 2013, 22:42 »

Aaaah, modtaget Wink Cool, cool Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #127: 10 Mar 2013, 22:44 »

Aaaah, modtaget Wink Cool, cool Smiley
Ja ellers ville det være utrolig deprimerende og rykke op via playoffs Forlegen

Newton Heath
Manager

« Svar #128: 10 Mar 2013, 23:01 »

Efter sommerpausen mistede jeg en 5-6 spillere inde omkring førsteholdet til fri transfers, idet jeg satsede på at kunne finde bedre på markedet, både i kraft af mit øgede rep, idet jeg nu skulle spille playoffs om at komme i Euro Cup-gruppespillet, og idet jeg også har en fin økonomi, blandt andet boostet af pokalsejren. Jeg har hentet en del spillere ind og selvom i nok ikke kender mange af dem, så er navnene som følger:

Benjamin Freudenthaler, LASK Link, free
Markus Grössinger, SV Ried, free
René Gartler, SV Ried, loan
Daniel Offenbacher, RB Salzburg, loan
Konstantin Kerschbaumer, SK Rapid Wien, loan

Alle er offensive folk, idet jeg ikke fandt nogle defensive med nok evner, og de få jeg fandt, gad ikke spille i den næstbedste østrigske række. Med disse nye tilføjelser gik jeg ind til den nye sæson, og startens højdepunkt er uden tvivl EURO Cup-playoff, hvor jeg trådte ind efter pokalsejren. Modstanderen blev belgiske Standard Liege, og de var selvfølgelig storfavoritter.

Mærkeligt nok var jeg af bookmakerne udnævnt til svag favorit i hjemmekampen som jeg spillede først, og på fyldt stadion vandt jeg 2-1 på to sene scoringer af Sascha Boller, min helt store stjerne. Dernæst tog jeg til Liege og parkerede bussen, og på en eller anden måde slap jeg afsted med at vinde 0-2. Rene Gartler og Lukas Kragl afgjorde sagerne.

Jeg kan både se fordele og ulemper ved at komme med. For det første stiger omdømmet hos min klub og der er gode penge i kassen, blandt andet illustreret ved ovenstående SS, men omvendt er jeg bange for at ryge ind i nogle ordentlige røvfulde, og samtidig miste selvtillid og energi hos en i forvejen smal trup, der jagter oprykning som hovedmål. Det bliver i hvert fald et umådeligt travlt efterår. Det går desuden også strålende i ligaen. Efter 7 kampe er jeg 4-2-1 og har førstepladsen:

EDIT: Jeg trak Fenerbache, CSKA Mosvka og Cluj i min EURO Cup-gruppe. Bliver godt med nogle tæsk.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2013, 23:03 af Newton Heath » Logged

Erzael
Manager

« Svar #129: 10 Mar 2013, 23:07 »

Haha, det er fandme godt gået NH. Så må du bare gå efter Euro Cuppen som dit andet trofæ - no problemos.

Selv er jeg lige blevet færdig med anden sæson, og det var en væsentlig forbedring i forhold til første sæson. Vi slutter af på en tredjeplads, og selvom vi var med i spillet om førstepladsen i lang tid, så resulterede dårlige præstationer fra vores sider i et forspring til Hornet. Men det er da en forbedring, og to pragtfulde skarpskytter bankede mål ind på stribe for os.

Og som det ses her, så snuppede mine to skarpskytter 2. og 3. pladsen på topscorerlisten.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #130: 10 Mar 2013, 23:51 »

Drama for alle pengene..

Første slutspilskamp.

I en meget jævnbyrdig kamp på udebane mod Solihull Moors som via deres 4. plads i ligaen skulle møde Droylsden i playoff semifinalen.
Efter 0-0 ved pausen, så finder en af Solihull's midtbane folk Darryl Knights i dybden og han sender den køligt ind til 1-0.
Vi havde flere gode muligheder for at få et uafgjort resultat, men det lignede bare en af de dage hvor bolden ikke ville ind, men efter 82min steg den store Vinny Mukendi, med sine 201cm højest i feltet på et hjørnespark og headede bolden ind til 1-1 som blev slutresultat.

Anden slutspilskamp.

Efter 1-1 i første opgør så var vi klare farvoritter til og sikre os en finale plads.
Vi bliver da også hjulpet godt på vej af målscoren for første opgør Darry Knights da han vælger het umotiveret og save en af mine spillere ned bagfra og bliver sendt direkte i bad.
Dog formåede jeg ikke selv med meget spil overtag og chance at komme foran inden pausen.
Vi skulle helt hen til det 75min før Paul Rutherford sender hele Butchers Arms Ground i himlen med det guddommeligt spark fra 25 meter, som han sætter helt oppe i det lange hjørne, en sand perle.
Lee Rick lukker kampen ved at eksakvere et straffespark som vi meget tyndt for tilkæmpet os og vi vinder derfor kampen 2-0 og var nu i oprykningsfinalen mod Chester.

Finalen

Vi har via vores 3. plads mod Chester's 5. plads hjemmebanefordelen i oprykningsfinalen.
Vi spiller en meget lige kamp, hvor vi dog ikke har bolden så meget som Chester, men i en jævnbyrdig kamp, hvor vi er foran 2 gange, men begge gange udligner Chester.
Da der ikke bliver scoret i ekstratiden, skal oprykningen afgøres via. en straffesparkskonkur rence.
Det vidste sig at der var mange nerver involveret da begge de 2 første sparkere brænder deres spark, men derefter så scorer jeg på mine 4. næste spark og da Chester brænder endnu en og kun scorer 2 så vinder jeg finalen på straffe og rykker dermed op i Blue Square Bet Premier!

Erzael
Manager

« Svar #131: 11 Mar 2013, 07:37 »

Endnu et trofæ i denne tråd - fantastisk! Smiley Tillykke Ready123 Wink

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #132: 11 Mar 2013, 17:34 »

Endnu et trofæ i denne tråd - fantastisk! Smiley Tillykke Ready123 Wink
Takker!
Jeg valgte dog efter 2 sejre og 8 nederlag i de første kampe med min utrolig ringe trup, som slet ikke har kvaliteten til og spille i en række over, at trække mig som Manager så nu er jeg på udkig efter noget bedre!

Edit: Bedre og bedre, mit nye hold Woking ligger da nr. 18 istedet for 23 som mit gamle!
« Seneste Redigering: 11 Mar 2013, 17:46 af Ready123 » Logged

ptrN
Manager

« Svar #133: 11 Mar 2013, 20:34 »

Så tæt på ..

.. hvis man ser på tabellen altså. Det var nødvendigt at vinde den sidste kamp, hvis vi skulle have det mindste håb for at vinde ligaen. Det kunne vi ikke engang magte, og da TSV Hartberg vandt ude over SV Grödig tog de førstepladsen. Hvad værre er, så vandt SCR Altach, hvilket betyder de snupper andenpladsen.

Endnu mere bittert er, at deres andenplads betyder at de skulle spille om oprykning mod TSV Hartberg - og derved rykkede SCR Altach op ..

Stillingen endte med at se således ud.

Overordnet set er sæsonen godkendt, da oprykning ikke var forventet. Man bliver bare lidt bitter når man nu er så tæt på.

Nu skal jeg i gang med den nye sæson, hvor jeg har gode muligheder for at lave indkøb. Konsortiet der overtog klubben tidligere på sæson, har således stillet 10 mil DKK til rådighed i transferbudget op til den kommende sæson.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #134: 11 Mar 2013, 20:38 »

Hvorfor i alverden  skulle 2. pladsen nu spille playoff om oprykning? Og rykkede Hartberg så ikke op selvom de blev nr. 1?

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010