home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1011 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 153722 gange)
Ready123
Landsholdsspiller

Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #90: 09 Mar 2013, 23:10 »

Op med humøret! Der er flere af os andre det heller ikke går helt optimalt for Wink
Indeed, er fyret for 3. gang og starter nu i Danmark!

Skovby
Gæst

« Svar #91: 09 Mar 2013, 23:14 »

Må bare forsætte. Når i er blevet fyret, har i så startet et nyt spil? Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #92: 09 Mar 2013, 23:15 »

Må bare forsætte. Når i er blevet fyret, har i så startet et nyt spil? Smiley
Det tror jeg de fleste har gjort, eftersom Hawkins kørte 3 sæsoner uden at få nyt job Peace

Skovby
Gæst

« Svar #93: 09 Mar 2013, 23:17 »

Så må jeg bare starte igen! Smiley

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 10 Mar 2013, 00:16 »

Så er jeg også startet på denne challenge, og som så mange andre overtog jeg FC Austria Lustenau, og det blev til en acceptabel 6. plads ved sæsonens ende.

http://i866.photobucket.com/albums/ab228/ogasogas/6plads_zpsf65540b0.jpg

Manchester United just arrogant, not better

ptrN
Manager

« Svar #95: 10 Mar 2013, 12:05 »

Jeg er målløs ..

Det burde være så let, og så taber vi satme til en af ligaens sutter. Foran 1-0 og med oprykning i syne, og så smider vi det hele over styr. Da de kommer på 1-1 satser vi det hele, da førstepladsen ikke længere er vores. Det bider os i stedet i røven, og SC Austria Lustenau kommer foran og vinder 1-2.

Dermed ligger vi nu nummer 2, 3 point efter TSV Hartberg. Ligaen afgøres på målforskel, så fordi vi har 1-måls bedre målsforskel end TSV Hartberg er der stadig håb. Håbet er dog spinkelt, da de møder SV Grödig, ligaens sidsteplads, ude i sidste spillerunde. Opskriften er klar, vi skal ud over stepperne og vinde, og så samtidig håbe at TSV Hartberg fejler og taber deres sidste kamp.

Jeg beder til fodboldguderne om, at de må være søde ved os.

welbz is dat guy

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #96: 10 Mar 2013, 12:07 »

Håber sgu det lykkes for dig ptrN!
- Jeg satser nu mine evner på en tur til Wales, og nu vil jeg se om jeg ikke kan klare mig igennem en sæson uden at blive smidt på porten.

Ariana Grande
Manager

« Svar #97: 10 Mar 2013, 12:08 »

Håber sgu det lykkes for dig ptrN!
- Jeg satser nu mine evner på en tur til Wales, og nu vil jeg se om jeg ikke kan klare mig igennem en sæson uden at blive smidt på porten.

Year...
Good luck with that.

Prøvet det 2 gange. Fejlet 2 gange.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #98: 10 Mar 2013, 12:20 »

Year...
Good luck with that.

Prøvet det 2 gange. Fejlet 2 gange.
Takker, lød nemlig også på dig som om det er noget man har brug for!
- Hvilket hold var det du havde da du var der?

Ariana Grande
Manager

« Svar #99: 10 Mar 2013, 12:21 »

I første opgang var det Alfa Lido (Eller noget i den stil). De var ledige fra start af.

Det gik ikke. Så prøvede jeg igen med Newtown som fyrede deres manager i Oktober eller November fordi de lagde sidst. Dem kunne jeg heller ikke redde.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #100: 10 Mar 2013, 12:26 »

I første opgang var det Alfa Lido (Eller noget i den stil). De var ledige fra start af.

Det gik ikke. Så prøvede jeg igen med Newtown som fyrede deres manager i Oktober eller November fordi de lagde sidst. Dem kunne jeg heller ikke redde.
Puuha de ligger allerede sidst, så det vil da ikke undre mig at det er Afla Lido, som skal ødelægge mit humør idag.

Ariana Grande
Manager

« Svar #101: 10 Mar 2013, 12:54 »

Jeg er som bekendt i gang med Lustenau 1907 på 2 sæson og det er gået ganske udmærket.

Vi lagde jo nummer 1 efter 12 spillerunder, men siden da er det gået meget ned af bakke.
Vi ender på en fornem 4 plads, hvilket er ganske fint når bestyrelsens mål bare var at få en respektabel ligaplacering.

Præstationerne har været meget svingene. hvordan vi kan vinde 0-4 over Altach for derefter at tabe 0-4 over Pölten, for DEREFTER at vinde 0-3 over Grödig er mig en gåde. Det virker simpelthen så random. Men altså. Vi fik hvad vi kom efter og det var en respektabel placering. Næste sæson vil jeg meget gerne være med i opryknings løbet, men det er måske at være lige optimistisk nok. Men nu må vi se.

Newton Heath
Manager

« Svar #102: 10 Mar 2013, 13:49 »

Vil også hygge mig lidt med denne vanvittige udfordring ved siden af mit landsholdsspil, idet jeg længe gerne har villet teste FM Classic. Startede som mange af jer andre i Østrig, og ligesom mange af jer andre, blev det første ledige hold SC Austria Lustenau. Jeg sagde haps til tilbuddet, og da jeg overtog holdet lå de næstsidst. Min start i klubben har været rigtig god, og forud for vinterpausen, har jeg ikke tabt en eneste af mine første fem kampe, efter at jeg overtog holdet i en forfatning, hvor de havde tabt hele otte kampe i træk:

Sejren over SCR Altach var i pokalturneringen, hvor jeg nu er klar til kvartfinalen, mod Rapid Wien fra den bedste række. Mine profiler har klart været angriberen Gerald Krajic og den offensive midtbanespiller Sascha Boller, mens en af klubbens bedste spillere Felix Roth også er på vej tilbage. To sejre og to uafgjorte i ligasammenhæng gør, at jeg er tredjesidst, og målet er stadig klart, at blive i den næstbedste række.

Ariana Grande
Manager

« Svar #103: 10 Mar 2013, 13:52 »

SHOP AMOK!

Så er jeg ved at være klar til næste sæson.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #104: 10 Mar 2013, 14:00 »

Den her Challenge må jeg bare ikke komme godt igang med... 3 sæsoner uden en fyret manager i Wales.
Så nu syntes jeg selv jeg har tænkt taktisk! jeg vælger at starte i Blue Square Bet Premier! og håber derved at kunne komme igang med denne challenge på en bedre måde!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010