home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 137434 gange)
Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #60: 09 Mar 2013, 10:58 »

Ikke skidt og tage en 6. plads i første sæson, så skal der bare lidt mere stabilitet i anden sæson, forhåbentlig Peace
- Jeg vil ihvertfald være glad hvis jeg kan præstere det samme Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #61: 09 Mar 2013, 11:06 »



Så har jeg genoptaget spillet og er kommet videre i den nye sæson. Ovenpå de to sejre i træk i sidste update, var holdet dømt til at ramme en halvskidt periode, og surprise(!); de skete også.



Vi fik dog reddet os et hæderligt resultatet med en sejr over SC Austria Lustenau, men både kampen før denne og efter denne var en halvskidt affære. Først tabte vi til SC/ESV Parndorf som er oprykkere. Hovmod står for fald, og dette bed mig da også i røven, da jeg tog en offensiv tilgang til denne kamp. Dette straffede os med kort tid igen, og vi tabte derfor 1-0.

Sidenhen spillede vi uafgjort tre kampe i træk. Holdet kunne ikke finde målet, pånær i 1-1 kampen mod SC Wiener Neustadt som er nedrykkere fra den bedste række. Dermed troede jeg at dette resultat kunne give momentum, men to målløse i træk kampe gjorde at luften fes lidt af ballonen.

Derfor var det da også overraskelse at vi vandt over First Vienna FC 1894, der givetvis ligger sidst i tabellen, men har et ganske fornuftigt hold.

Ovenstående resultatet, giver anledning til følgende stilling efter 13 runder.



Dermed ligger vi okay til, men vi må desværre erkende at SCR Altach nok desværre stukket af i toppen af tabellen.
Logged

welbz is dat guy

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #62: 09 Mar 2013, 11:11 »

Hvis bare jeg kunne få mit Pölten mandskab til at spille sådan Smiley
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #63: 09 Mar 2013, 12:27 »



Det virker til at holdet virkelig ikke har mentaliteten til at kan pres. Ligesom det gik godt og vi lå i toppen af ligaen, blev nogle gode præstationer udskiftet med det man bedst kan forklare som hjerneblødninger.



Som i nok har gættet kunne holdet ikke leve op til favoritværdigheden. Dermed fik vi blot 1-1 mod SV Grödig. Ikke er imponerende resultatet, hvorfor jeg da også blev glad da vi efterfølgende slog SV Horn 2-0 på to mål af Dragan Jelic.

Men så startede nedturen, og vi tabte endnu engang til oprykkerne fra SC/ESV Parndorf. Vi var foran i to omgange, men deres angriber gjorde det onde ved os, og afgjorde kampen i overtiden til min store frustration.

Dermed var jeg opsat på at bibeholde topplaceringen i form af en sejr, i kampen mod TSV Hartberg. Denne drøm blev dog hurtigt slukket, da de kom foran hele 3-0, inden vi fik reduceret til allersidst i kampen.

Således indtrådte vinterpausen, hvor jeg så mit snit til at ændre lidt i taktikken. Dette betød at jeg skulle hente forstærkninger til den defensive midtbane samt midterforsvaret. Dette blev i høj grad gjort ved at låne spillere i de lidt større klubber. Desuden var jeg på jagt efter en angriber der er lidt mere konsistent end min nuværende, og dette har jeg forhåbentlig fundet i den 26-årige polak Dawid Janczyk. Slutteligt lejede jeg målmanden Günther Arnberger i FK Austria Wien, i håb om at han kan give min nuværende kamp til stregen.

Således skulle holdet på prøve i forårspremieren mod førtepladsen SKN St. Pölten. Igen skete der det at mine drenge hev en sejr mod et af topholdene; et uforklarligt fænomen, der til min store overraskelse gør, at vi stort set altid får point mod de hold der er bedre placeret i tabellen. Hvis jeg blot kan formå at sætte holdet op, således de kan vinde når de er favoritter, ser fremtiden lys ud.

Tabellen ser, en kamp inde i forårssæsonen, således ud;



En lille bonus-info er at klubben er blevet overtaget af et konsortium, der købte klubben for hele 8,75 mil DKK. Dette har gjort at de har smidt 4,75 mil DKK i klubben, hvoraf en lille del gik til mit transferbudget. Dette har dog ingen nytte, da det skete dagen efter transfervinduet sluttede.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2013, 13:24 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #64: 09 Mar 2013, 14:11 »



Så sker der noget!



Vores sejr over SKN St. Pölten er således blevet fulgt op med to sejre i streg. Dermed er holdet helt oppe at ringe, da sejrene er over hhv. vores onde ånd SCR Altach samt nedrykkerne fra SC Wiener Neustadt. Fantastiske resultater, der skyldes fantastisk holdarbejde.

Dermed skulle man tro at vi ville ride på en bølge af selvtillid nu, men dette blev overhovedet ikke tilfældet, da vi i de næste to kampe spillede målløst, mod hhv. sidstepladsen fra First Vienna FC 1894 og SV Horn. Vi havde ellers overtaget i begge kampe, men min nye polske angriber, kunne simpelthen ikke få bolden ind. Dermed har han nu ikke scoret i de første fire kampe han har fået, hvorfor jeg er gået tilbage til min tidligere spydspids Dragan Jelic.

Dette skulle vise sig at være klogt, for han takkede for tilliden og ødelagde SV Grödig fuldstændig med et fantastisk hattrick i den efterfølgende kamp. Han kunne dog ikke lave en lignende præstation mod SC/ESV Parndorf. Derfor spillede vi 0-0 mod oprykkerne, hvilket betyder at vi kun har hentet 1 point i 3 kampe mod dem. Dette må siges at være utilfredsstillende, men det skal ikke tage glæden fra at vi nu er ubesejrede i 8 kampe i streg!

Denne gode stime afspejles da også i vores placering i tabellen, hvor vi nu ikke blot er med i toppen, men har også lukket hullet ( og overhalet) der var op til SCR Altach. I stedet er førstepladsen nu overtaget af TSV Hartberg, men med blot 4 point ned tll os, øjner vi at overhale dem snarest.

Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #65: 09 Mar 2013, 15:30 »



Opturen fortsætter og her i Østrig går det forrygende!



Som det ses på ovenstående billede er det en overflod af grønne cirkler, hvilket heldigvis betyder 3 point. Ovenpå sidste opdatering skulle vi forsøge at bibeholde den gode form og det sørgede Dragan Jelic da også for vi gjorde mod SC Austria Lustenau, da han med en sen træffer skaffede os 3 point til samlingen. Det samme var tilfældet mod TSV Hartberg. Her var vi dog anderledes heldige, da et selvmål sidst i kampen, sendte hele udbyttet i vores retning.

Dermed skulle vi selvfølgelig ned på jorden igen, hvilket vi kom i den efterfølgende kamp. En kedelig affære gjorde at SKN St. Pölten tog alle tre point, men det er værd at notere, at vi inden denne kamp var ubesejrede i hele 10 kampe i streg!

Ovenpå nederlaget, var vi opsatte på at komme stærkt tilbage, og dette var da også tilfældet både mod SC Wiener Neustadt og SCR Altach. Vi hentede maksimumpoint i de to kampe og dette kan i høj grad tilskrives min lejede målmand, da han holdt buret rent i begge kampe. Faktisk har vi kun lukket 4 mål ind i 12 kampe med ham på kassen.

Således fører(!!!!!!) vi nu ligaen og har faktisk slået et lille hul til vores nærmeste konkurrenter, selvom det dog noteres at TSV Hartberg har en kamp til gode.



Vi begynder så småt at kunne fornemme oprykning, hvilket ikke var forventningen inden sæsonstart. Men lad os nu se, der er trods alt 6 kampe igen.
Logged

welbz is dat guy

Skovby
Gæst
 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #66: 09 Mar 2013, 15:33 »

Nu hvor i spiller FMC kan i jo kun have 3 lande med, hvordan ordner i lige det, når i jo skal rundt til alle lande? Tunge
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #67: 09 Mar 2013, 15:35 »

Nu hvor i spiller FMC kan i jo kun have 3 lande med, hvordan ordner i lige det, når i jo skal rundt til alle lande? Tunge
Man loader kun 1 land af gangen, også tilføjer man det næste land i rækken, når tiden er inde  Peace
Logged

Skovby
Gæst
 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #68: 09 Mar 2013, 15:37 »

Arh, fair nok Smiley
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #69: 09 Mar 2013, 16:47 »

Vinterpausen var en rigtig skidt ting for mit tidligere hold, de første 5 kampe blev det kun til 2 point og det resulterede i en fyring...
- Vi må prøve igen, og jeg vælger med det samme og starte nyt save, har ikke lyst til og lave en "Hawkins" og spilde tiden på 3 sæsoner uden et nyt job Peace
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #70: 09 Mar 2013, 17:28 »

Så er vi igang igen, jeg fik som Erzael, Polten. Så må vi se hvordan det går denne gang!
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #71: 09 Mar 2013, 18:07 »

Rapid Wien har netop accepteret min ansøgning som ny headcoach.
Man skulle vælge automatisk i tidligere erfaring ikke? Synes det er utroligt jeg kan få det job.
Logged

:-)

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #72: 09 Mar 2013, 18:12 »

Kæmpe vinger bagud! Efter jeg med stor succes sikrede holdet fra nedrykning i sidste sæson, hvor jeg overtog dem med 7 spillerunder igen, er det bestemt ikke blevet til en dårligere oplevelse!

Jeg ligger lige nu på en flot 1 plads og der er spillet 1/3 del af sæsonen! Hvis vi kan rykke op er det jo intet mindre end fantastisk! Men der er fandme lang vej igen og chancen for vi ikke løber ind i en nedtur er nok noget nær 0!

Den eneste svipser vi faktisk har haft har været mod SV Ried, som også er placeret oppe i toppen af tabellen. Så har vi også haft nogle kedelige uafgjorte kampe, men alt i alt har det været fantastisk!


Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #73: 09 Mar 2013, 18:34 »

Jajajajajaja X bare blær dig!
- Jeg er i skrivende stund nok kun et nederlag for at blive fyret for anden gang...
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #74: 09 Mar 2013, 19:05 »



Så skete det uundgåelige. Mit hold er selvfølgelig ved at få gummiben.



6 kampe tilbage og så begynder vi selvfølgelig at vakle. Først spiller vi 0-0 hjemme mod SV Grödig, en kamp som bare skal vindes. Sidenhen taber vi 2-0 ude til sidstepladsen fra First Vienna FC 1894 inden vi sidenhen får has på vores onde ånd; nemlig oprykkerne fra SC/ESV Parndorf og basker dem 4-0.

En uafgjort hjemme mod SV Horn gør dog at vi stadig ligger nummer 1.



Man sidder dog og er lidt små-irriteret på holdet over at de andre hold skulle lukkes ind i oprykkerkampen. Nu skal vi satme stå distancen i de to sidste kampe!
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010