home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1106 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 90197 gange)
Risom
Manager

Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #240: 19 Okt 2013, 00:55 »

LOL  crazy Hvad sker der lige for det?

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #241: 19 Okt 2013, 00:56 »

Efter 4 reloads hvor de hyrede Müller, lykkedes det mig endelig at få det tilbudt igen. Håber ikke det samme sker nu!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #242: 19 Okt 2013, 01:03 »

LÅÅÅRT... Det samme sker bare igen... Det ødelægger da lige en hel del for mig...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #243: 19 Okt 2013, 01:07 »

This sucks Skuffet

Nu er jeg gået på holiday og søger alle jobs i den bedste række... Men det er da ligefør jeg overvejer om det ville være fair at starte et nyt spil med Rapid Wien og tage den derfra... Er godt nok en nederen situation.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #244: 19 Okt 2013, 01:47 »

Fuck me... Sturm Graz ender som nr. 4, fyrer deres manager, og vælger så at ansætte manageren for BW Linz i stedet for mig  Ubeslutsom

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #245: 21 Okt 2013, 22:20 »

2029/30 - Efterår

Efter et par sæsoner på holiday og mislykkede ansøgninger hos Sturm Graz og Rapid Wien, er jeg endt i den svageste af top 4-klubberne, Austria Wien. Og det går jo meget godt indtil videre. Efter 3 nederlag og blot én sejr i de første 6 kampe, har jeg nu spillet 14 ligakampe uden nederlag. 43 point efter 20 kampe er som nævnt tidligere statistisk set mesterskabsform, men der er selvfølgelig lige et hold der skal være endnu bedre. Og det er selvfølgelig Sturm Graz.

I pokalturneringen er vi også stadig med, og skal i kvartfinalen minsandten møde SV Horn fra næstbedste række på hjemmebane. Både Rapid Wien og Sturm Graz er slået ud, så jeg ser muligheder her...

Da vi havde kvalificeret os til gruppespillet i Europa League stillede jeg som sædvanlig med reserver her. Alligevel var vi faktisk bedre end både Hajduk og Palermo, og vi er decideret uheldige med ikke at få flere point på kontoen. Ligegyldigt anyway, jeg vil naturligvis hellere koncentrere mig om de hjemlige turneringer.

Et enkelt point bag the usual suspects og endda for en kamp mere. Hvis vi fortsætter ligedan i foråret kan alt dog ske, men mon ikke der skal ske mirakler for at de sætter den førsteplads over styr.

« Seneste Redigering: 23 Okt 2013, 16:43 af g00n » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #246: 21 Okt 2013, 23:49 »

Uh, ser godt ud! Alt kan ske! Nogle store profiler på holdet?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #247: 22 Okt 2013, 09:16 »

Uh, ser godt ud! Alt kan ske! Nogle store profiler på holdet?

Da jeg overtog holdet, mente jeg det så temmelig middelmådigt ud - fx var der ingen venstre back i truppen og kun én venstre midtbane, så har spillet det meste af efterårssæsonen med en højre back på venstre back-pladsen...

Jeg har dog lejet en angriber i Ajax som scorer på samlebånd, og også netop er blevet udnævnt til Årets Spiller i Østrig. Derudover er profilerne nok min kreative midtbanespiller og til dels også min målmand - screenshots kan produceres når jeg kommer hjem Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #248: 22 Okt 2013, 17:04 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #249: 23 Okt 2013, 16:52 »

2029/30 - Forår

Vi sluttede efterårssæsonen med 14 ligakampe uden nederlag, så selvfølgelig skulle vi lige helt umotiveret tabe den første kamp i foråret hjemme mod Wolfsberger. Til gengæld tabte vi ikke igen... før vi mødte Sturm Graz på udebane. Det nederlag skar vores forspring ned til 2 point, men de havde heldigvis fået en mani med at spille en masse kampe uafgjort. Da vi slog Red Bull Salzburg to kampe senere, spillede de uafgjort igen - hvilket betød at vi blot skulle bruge 1 point i de to sidste hjemmekampe for at sikre mesterskabet. Det fik vi allerede i næste kamp med en sejr på 1-0 over min tidligere klub, Austria Lustenau. Så var det lidt ligegyldigt at reserverne formåede at tabe den sidste kamp.

Og minsandten om vi ikke også nappede pokalen. En herlig lodtrækning hele vejen igennem, og vi havde ikke de store problemer med at slå hverken SV Horn, Wolfsberger eller LASK Linz på vej mod triumfen. Dermed skulle der altså blot en enkelt sæson i Austria Wien til, og så er jeg pludselig færdig i Østrig!

Det var simpelthen back to basics der virkede. Jeg spillede samme 4-4-2 i samtlige kampe, og rørte heller ikke ved match preperation overhovedet - den stod på 'Tactics only' hele vejen igennem. En sejr for simpliciteten!

Jeg tilføjede Hviderusland da jeg nåede pokalfinalen, men den kommer først med i spillet 14. februar 2031, så der er lige lidt tid på holiday. Nu er der blot tilbage at resigne i Wien og så rykke længere østpå...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #250: 23 Okt 2013, 18:09 »

Vanvittigt, og det tog dig kun 17 sæsoner?!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager

« Svar #251: 23 Okt 2013, 18:21 »

Jeg fornemmer en ironi her.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #252: 23 Okt 2013, 21:06 »

Way ahead of schedule!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #253: 23 Okt 2013, 21:16 »

BUM! Ny klub.

FC Belcard Grosno i den næstbedste hviderussiske række. De ligger nr. 9 efter 8 kampe, har ingen assistant manager eller scout, men er meget glade for at have kapret en manager-kapacitet som mig. Det skal nok blive sjovt...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #254: 24 Okt 2013, 22:02 »

2031 - FC Belcard Grosno

I den næstbedste række i Hviderusland har man den nederen regel, at man ikke må have udenlandske spillere i truppen. Ingen. Overhovedet. Til gengæld fandt jeg her et par runder for slut ud af at man må bruge 5 af de 7 spillere man har på bænken, så lidt fordele er der da ved at spille i en så gudsforladt liga.

Det er i hvert fald ikke nemt, når man kun må have hviderussiske spillere. Min scout har fx været ude og lede i 5 måneder nu, og har ikke kunnet finde én eneste central midtbanespiller. Det gør det altså halvsvært at forbedre truppen.

På trods af det er det gået meget godt. Bestyrelsen forventede bare at vi skulle undgå nedrykning, men i de 22 kampe jeg har stået i spidsen for klubben hedder statistikken 10-6-6, hvilket kastede en flot 3. plads af sig. Med undtagelse af Gomel - nedrykkerne fra sidste sæson, som var helt suveræne - virkede det også ofte ret random hvilke hold der slog hvem. Eksempelvis vandt vi på udebane mod 2. pladsen, for derefter at tabe mod sidstepladsen som forinden kun havde vundet 1 kamp ud af 13.

31 point efter Gomel og 7 point efter Slutsk, men jeg kan vist kun være godt tilfreds. Jeg håber der kommer lidt flere resultater på scouting-fronten, så vi kan bygge videre på de gode resultater i næste sæson. Det kan kun gå for langsomt med at komme op i den bedste række, hvor det i det mindste er tilladt at bruge 5 udlændinge i kamptruppen...

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010