home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1131 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 90322 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #105: 07 Mar 2013, 20:45 »

Det har du derimod ikke i FM crazy

Så du må hellere tage dig sammen.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #106: 07 Mar 2013, 20:46 »

Det har du derimod ikke i FM crazy

Så du må hellere tage dig sammen.

Fuldstændig rigtigt. Denne sæson er min sidste chance.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #107: 08 Mar 2013, 17:24 »

Juli 2014

Well, I'm fucked. Ikke lige den sæsonstart man havde håbet på, da det kun er blevet til 1 point i de første 2 kampe.

Sæsonen starter dog med 1. runde af pokalturneringen. Vi lægger som sædvanlig ud med en udekamp mod et eller andet non league-hold, og i en uskøn affære redder Brian Andresen vores røv med sit første mål for klubben. Vi forsøger os i alt med 17 skud, men kun 3 af dem rammer målet. I det mindste er vi videre.

Hartberg endte i nedrykningsplayoff i sidste sæson, men klarede skærene alligevel. Jeg havde forventet en sikker sejr på hjemmebane, men i stedet scorede de 3 gange på 4 skud. Vores eneste målskytte var Nuhanovic, så et ekstremt skuffende nederlag i ligapremiæren.

Ude mod SV Ried så det ikke meget bedre ud, da vi var bagud med 2-0 efter 25 minutter. Heldigvis får Brian Andresen åbnet sin målkonto i ligaen også, og med 2 mål i 2. halvleg - det sidste 2 minutter før tid - sikrer han os et lidt ufortjent point.

Ligastillingen er ikke noget opmuntrende syn, men der er trods alt kun spillet 2 kampe. Og der er kun 3 point op til 1. pladsen!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #108: 08 Mar 2013, 18:21 »

Du skal nok klare det g00n! keep going! Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #109: 08 Mar 2013, 19:50 »

August 2014

Kun en enkelt sejr i månedens 6 kampe, og man må for alvor sige at det begynder at se skidt ud.

Det startede ellers udmærket, da vi på hjemmebane fik en fin sejr over First Vienna FC. Brian Andresen var endnu engang på pletten, og midterforsvareren Hannes Eder øgede til pausestillingen 2-0, som også holdt kampen ud.

Hjemme mod rivalerne fra Altach burde vi også have vundet, men deres eneste skud på mål i hele kampen var et straffespark som blev sat ind efter 31 minutter. Vi pressede og pressede, men først et kvarter før tid lykkedes det endelig Simon Handle at få bolden i kassen. Desværre blev det ikke til mere, og det var 2 tabte point.

St. Pölten har vi ellers et godt tag på, men selvom vi igen igen er det bedste hold, bliver det modstanderne som kort efter pausen scorer kampens eneste mål.

Herefter skulle vi en tur til Linz og møde oprykkerne fra LASK, og heller ikke her kunne vi sejre. Efter 0-0 ved pausen kommer vi endda bagud med 2-0, inden Bloomer får reduceret og Andresen udlignet på et straffespark i overtiden.

Grödig har lige som os fået en skidt start på sæsonen, men hey - det er jo Grödig. 2 skud på mål er nok til at score 2 mål mod os, og det er jo ikke første gang det er sket. Vi er ikke selv meget bedre, men det er efterhånden frustrerende hvor få chancer modstanderne skal bruge.

I udekampen mod nedrykkerne fra Wiener Neustadt er vi ellers godt med, men straffes endnu engang. Hjemmeholdets målmand bliver Man of the Match, og så scorer de sejrsmålet 4 minutter før tid.

1 sejr i de første 8 kampe er ikke noget at prale med, og vi er på næstsidstepladsen allerede sat godt og grundigt af. Vi har kun fået samlet 6 point sammen, og som det fornemmes har vi efter min mening fortjent flere - vi burde have haft 11-12 point i stedet. Nu begynder det at spidse til, og jeg tror ikke jeg slipper igennem ret mange kampe med lignende resultater ude at blive fyret.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #110: 08 Mar 2013, 20:59 »

September 2014

På den positive side er det kun blevet til 1 nederlag i september. På negative side var det nederlag så åndssvagt, at det fik mig til at opgive ævred.

Vi har allerede tabt åndssvagt til Hartberg én gang i sæsonen, og det fik vi så lov til igen. Nuhanovic bringer os ellers foran, men da Hartberg har 2 skud på mål i hele kampen, skal de selvfølgelig belønnes med 2 mål. Rent faktisk havde de 3 skud på mål - det tredje gik naturligvis også ind, men blev trods alt annulleret...

Bare lige for at opsummere FM13's randomness, slår vi så SV Horn i næste kamp. SV Horn, som ligger nr. 1 og ikke havde tabt én eneste gang i de første 9 kampe. Dem tæver vi lige med 3-0, i en kamp hvor vi sådan set godt kunne have vundet større. Yes yes.

Sekundaholdet SV Spittal er næste opgave i pokalturneringen, og selvom jeg får bange anelser da de ganske som normalt udligner på deres første chance, får vi trods alt hevet en respektabel sejr hjem. I 3. runde var der 1 non league-hold og 6 1. divisionshold tilbage i bowlen - vi trak de regerende mestre fra Red Bull Salzburg.

Månedens sidste kamp er hjemme mod SV Ried, og via udligningen af Brian Andresen efter godt en times spil, kan vi nok være bedst tilfredse med det ene point.

Der er i øvrigt kommet en enkelt ny tilføjelse til truppen - danske Jacob Harboe er kommet til som en tiltrængt forstærkning i venstresiden.

4 point i 3 ligakampe er da bedre end normalt, men vi hænger selvfølgelig stadig fast i nedrykningsdyndet. Jeg har valgt at sige fuck det hele, nu må det briste eller bære - jeg spiller konsekvent med min 4-4-2 med Attacking i mentality. Det skal nok blive spændende.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #111: 08 Mar 2013, 21:55 »

Oktober 2014

Hvis det nu ikke var fordi vi var blevet røvrendt af St. Pölten i den første kamp, var det ligefør at denne måned kunne klassificeres som godkendt. Det blev igen til 4 point i 3 ligakampe og så et snævert nederlag i pokalen.

St. Pölten er et af de få hold vi har en god record mod, men det hjælper ikke så meget når de på 3 chancer er foran 3-1 ved halvleg. Vi får reduceret efter pausen, men på trods af dobbelt som mange chancer som gæsterne, bliver det ikke til nogen point i denne kamp.

Det blev det til gengæld til i næste gang, for hu-hej hvor det gik mod First Vienna FC. Allerede efter 12 minutter stod der 1-4 på tavlen, og selvom der åbenbart blev slappet lidt af derefter, blev det også lige til en enkelt pind efter pausen. 5-1 i en af de bedste opvisninger vi har præsteret.

Det er altid vigtigt at hente en eller anden form for resultat mod rivalerne, og heldigvis kunne vi da også tage hjem med et enkelt point denne gang. Vi er bagud 2 gange, men topscorer Brian Andresen sørger med 2 kasser for en fornuftig pointdeling i en helt lige kamp.

Til sidst gjaldt det pokalkampen mod giganterne fra Red Bull Salzburg. Vi var selvfølgelig kæmpe underdogs, men fulgte alligevel ret godt med. Gæsterne blev holdt til den ene scoring lige før pausen, men selvom vi havde lige så mange skud på mål som dem, blev det ikke til mål fra vores side. Desværre blev det til gengæld til et brækket ben til vores nyeste spiller Jacob Harboe, som efter en god start i klubben nu må sidde på sidelinjen de næste 6-7 måneder.

4 point i denne måned har rykket os en enkelt plads op foran LASK Linz. Bemærkelsesværdigt nok er vi faktisk det næstmest scorende hold (sammen med SV Horn og Altach), men til gengæld har vi også det næstringeste forsvar (sammen med St. Pölten). Lad os håbe vi kan få udryddet de værste fadæser og få et par kontinuerligt gode resultater på tavlen.

PS: SV Horn har stadig kun lidt ét nederlag - mod os.

« Seneste Redigering: 08 Mar 2013, 21:56 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #112: 08 Mar 2013, 22:57 »

November 2014

Hva' dælen er nu det? 2 grønne cirkler i træk, og 3 ud af 4 mulige? Yes sir, vi har faktisk kun tabt 1 ud af de sidste 6 ligakampe!

Vi lagde ud med en sikker hjemmesejr over oprykkerne LASK Linz. Der var ikke så meget at komme efter, og på scoringer af frontangriberne Brian Andresen og Samir Nuhanovic vinder vi med 2-0.

Next up, Grödig. Hvad sker der for at vi slår dem på udebane? De har masser af skud, men rammer kun sjældent målet. Vi rammer målet 2 gange mere end dem, og scorer heldigvis en enkelt mere. Endnu engang tak til frontduoen.

SV Horn har vi allerede slået én gang, men denne gang var der ikke noget at gøre. De er foran 2-0 efter en overlegen 1. halvleg, og selvom vi er bedre med efter pausen, må vi nøjes med et trøstmål 10 minutter før tid af Zwischenbrugger.

Sidste kamp inden vinterpausen er mod 2. pladsen, nedrykkerne fra Wiener Neustadt. Det eneste hold, udover os selv, som har slået SV Horn. No problem - Vi udspiller dem hjemme på Reichshofsstadion, og på 2 mål af Nuhanovic vinder vi en sikker sejr.

Vores gode stime har nu set os rykke 2 placeringer længere op i tabellen, så vi overvintrer på 6. pladsen. Lige vores held at vi nu skal afbryde sæsonen, når det endelig ser ud til at køre lidt godt. Lad os håbe det fortsætter til foråret, og så er der da ikke så langt igen op til de næste placeringer...

I øvrigt har 19-årige Brian Andresen netop fået debut på det danske A-landshold i en venskabskamp mod Ungarn! God stil af Ariël Jacobs (nemlig ja!) at give ham chancen.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #113: 08 Mar 2013, 23:14 »

Kan vældig godt lide din skrivestil - det er en slags Sunbao på lykkepiller! Lyder underligt, men det fungerer! :-)
EDIT: Selvfølgelig en Sunbao uden stavefejl. Ja, jeg ved det godt - svært at forestille sig. :-)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #114: 08 Mar 2013, 23:16 »

Kan vældig godt lide din skrivestil - det er en slags Sunbao på lykkepiller! Lyder underligt, men det fungerer! :-)

Jeg ved ikke om jeg skal tage det som en kompliment at jeg lyder som Sunbao, men jeg takker alligevel!

Men jo, hvad angår FM må jeg selv indrømme at bitterheden ret ofte pibler op i mig...

EDIT: Meget vigtig EDIT du selv fik lavet der!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #115: 09 Mar 2013, 20:29 »

Friendlies

Så er vinterpausen overstået, og det er sket med mestendels glimragende resultater. I modsætning til starten af spillet, hvor jeg lagde mere vægt på de defensive aspekter, går jeg nu mere efter devisen om at vi blot skal score flere mål end modstanderne. Det giver naturligt nok en del indkasserede mål, men heldigvis har vi efterhånden også vist at vi så absolut er i stand til at score mange mål også.

Der var dog også plads til en sædvanlig lille svipser, da vi hjemme tabte 0-1 mod upåagtede Locarno. Vi var såmænd lige så dominerende som i alle de andre kampe, men for en gangs skyld kunne vi ikke omsætte det til mål.

Den sidste kamp skal man som sædvanlig ikke lægge så meget i, da den blev spillet udelukkende med amatørspillere.

Jeg har også lige lavet en enkelt tilføjelse til truppen - Jacob Harboe er som bekendt ude i laaaang tid med et brækket ben, så jeg har hentet franske Loïc Larrieu til at dække venstresiden. Eneste minus ved ham, er at han ikke er østriger, og dermed er endnu en i rækken af udlændinge i klubben. Udover det ser han ret god ud.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #116: 09 Mar 2013, 20:37 »

Skal da love for du har fået netmaskerne til og blaffe!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #117: 09 Mar 2013, 21:24 »

Skal da love for du har fået netmaskerne til og blaffe!

Ja, men lad os nu se om det ikke tilfældigvis får en ende når ligakampene begynder... Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #118: 09 Mar 2013, 21:45 »

Februar 2015

Well fuck me in the ass and call me Judy, jeg fik (naturligvis) ret igen.

I hjemmekampen mod Hartberg har vi masser af chancer, og rammer stolpen 2 gange. Så får de 2 chancer på 2 minutter, som resulterer i 2 mål. Kort inden i 2. halvleg får de deres tredje chance, og så er vi bagud 0-3. Vi får reduceret til sidst, men det bliver ikke til mere, og man begynder efterhånden at føle at spillet bare tager pis på en.

Mod Ried er vi endnu engang bedst i 1. halvleg, men er bagud 1-0 på deres eneste skud på mål. I 2. halvleg er de  til gengæld bedre end os, og slår sejren fast i overtiden.

Vi er nu nede på 7. pladsen, men det er stadig ikke en umulig opgave at kunne kravle lidt længere opad. Hvis spasserne altså kunne finde på at tage sig sammen i ligakampene også.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #119: 09 Mar 2013, 21:52 »

De der vinter pause, syntes jeg sjældent er særlig sjove, fordi spillerne fatter hat af fodbold når de kommer tilbage til kampene der betyder noget, det har fået mig fyret 2 gange..

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010