home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  1 Bruger, 659 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  OnkelMorfars Fotohjørne
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: OnkelMorfars Fotohjørne  (Læst 34703 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #60: 19 Mar 2013, 02:38 »

Tjah, intet sparker gang i en fest som hvis man har en liter mælk med!

Vil du tro mig, hvis jeg siger at jeg heller ikke kan lide mælk. Kæft jeg lyder som jeg ved ikke hvad.  crazy Hhahaha
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #61: 19 Mar 2013, 02:51 »

så når du siger at du ikke drikker, mente du ikke kun alkohol men ALT væske? Tunge
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #62: 19 Mar 2013, 03:03 »

så når du siger at du ikke drikker, mente du ikke kun alkohol men ALT væske? Tunge

Hahaha! Ja næsten! Men Fun saft hjælper vandet med at glide ned. Har et eller andet med væskeholdige produkter.  Tunge
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #63: 19 Mar 2013, 11:21 »

Godt nok er det bare taget med min mobiltelefon, men jeg er vild med det foto jeg tog ude i skoven den anden dag:



Fed tråd i øvrigt, Punk Smurfen (dit tidligere navn var dog meget, meget federe), det er nogle cool billeder du har fået lavet, selvom jeg ikke selv har forstand på det Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #64: 19 Mar 2013, 14:05 »

Godt nok er det bare taget med min mobiltelefon, men jeg er vild med det foto jeg tog ude i skoven den anden dag:



Fed tråd i øvrigt, Punk Smurfen (dit tidligere navn var dog meget, meget federe), det er nogle cool billeder du har fået lavet, selvom jeg ikke selv har forstand på det Smiley

Der er virkelig noget fedt lys i det her billede. Det beviser bare endnu engang at man ikke behøver de bedste remedier til at tage billeder. Er selv træt af at bruge mit polerede kamera, og søger faktisk gamle kameraer. De har lidt mere sjæl. Smiley
Sød gut (går ud fra at det er en dreng  crazy)

Ffs, gider snart ikke høre mere om mit navn. crazy Slet ikke når jeg ikke kan ændre det før om et halvt år. Har heller ikke videre skejserne til det herinde. Så det sucks lidt  Græder
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #65: 19 Mar 2013, 14:18 »

Fedt billede, Hawk! Smiley

Hyggelig tråd Punk Smurf! Kunne ikke falde mig selv ind, at skulle gå rundt og tage billeder og arbejde på det, men der kan laves et flot arbejde ud af det. Følger også med i tråden Smiley Får bare ikke kommenteret.
Synes også dit gamle navn var bedre - Crewet burde have fortrydelsesret på navneændring. 14 dage!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #66: 19 Mar 2013, 14:22 »

Vil også gerne lige dele nogle billeder som jeg tog i sommers. De er taget på iPhone så kvaliteten er ikke i top :-)

* image.jpg (1847,93 KB - hentet 162 gange.)
* image.jpg (481,66 KB - hentet 140 gange.)
* image.jpg (1577,7 KB - hentet 151 gange.)
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #67: 19 Mar 2013, 16:01 »

Fedt billede, Hawk! Smiley

Hyggelig tråd Punk Smurf! Kunne ikke falde mig selv ind, at skulle gå rundt og tage billeder og arbejde på det, men der kan laves et flot arbejde ud af det. Følger også med i tråden Smiley Får bare ikke kommenteret.
Synes også dit gamle navn var bedre - Crewet burde have fortrydelsesret på navneændring. 14 dage!

Du har da lige kommenteret  Wink Tror snart jeg burde krybe tilbage til Sunbao og spørge om at få mit navn tilbage, siden mit nuværende er så hadet  Grin

Vil også gerne lige dele nogle billeder som jeg tog i sommers. De er taget på iPhone så kvaliteten er ikke i top :-)

De er alle flotte. Som sagt er det ikke vigtigt hvad man tager det med, men hvordan billedet er taget. Kan godt lide det sidste. Det har sådanne flotte varme farver.  Thumbs Up
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #68: 19 Mar 2013, 16:25 »

siden mit nuværende er så hadet  Grin

Hey Punk Smurfen/OnkelMorfar
Jeg hader ikke dit navn, men synes godt nok dit første var bedst. Men synes nu også Punk Smurfen er meget godt Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #69: 19 Mar 2013, 16:27 »

Der er virkelig noget fedt lys i det her billede. Det beviser bare endnu engang at man ikke behøver de bedste remedier til at tage billeder. Er selv træt af at bruge mit polerede kamera, og søger faktisk gamle kameraer. De har lidt mere sjæl. Smiley
Sød gut (går ud fra at det er en dreng  crazy)

Ffs, gider snart ikke høre mere om mit navn. crazy Slet ikke når jeg ikke kan ændre det før om et halvt år. Har heller ikke videre skejserne til det herinde. Så det sucks lidt  Græder

Ja, det var netop lyset som jeg synes er helt fantastisk, og så også dimensionerne i det i forhold til knægten Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #70: 19 Mar 2013, 16:43 »

Ja, det var netop lyset som jeg synes er helt fantastisk, og så også dimensionerne i det i forhold til knægten Smiley

Kan godt lide det lidt grynede look der er i billedet  Grin
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #71: 19 Mar 2013, 16:47 »

Jeg aner intet om at tage gode billeder, men jeg har nu alligevel fået taget et par stykker de sidste år, som jeg personligt er ret glad for.

Dette tog jeg i Washington for et par år siden. Det er taget med et exceptionelt ringe mobiltelefonkamera, men jeg har altid være ret glad for det alligevel. [1]

Disse to blev taget i Habichen i Østrig i sommers sidste år. Et ret vildt tærren og der fik jeg taget en del billeder, som jeg selv synes er gode. [1] [2]

I slutningen af januar tog jeg disse tre i Porto. Billedet fra broen har fået smidt et eller andet filter over sig. Noget à la Instagram, bare ikke helt det samme. Men det er det eneste af alle billederne her, der ikke er som det originalt var. [1] [2] [3]
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #72: 19 Mar 2013, 16:56 »

Jeg aner intet om at tage gode billeder, men jeg har nu alligevel fået taget et par stykker de sidste år, som jeg personligt er ret glad for.

Dette tog jeg i Washington for et par år siden. Det er taget med et exceptionelt ringe mobiltelefonkamera, men jeg har altid være ret glad for det alligevel. [1]

Disse to blev taget i Habichen i Østrig i sommers sidste år. Et ret vildt tærren og der fik jeg taget en del billeder, som jeg selv synes er gode. [1] [2]

I slutningen af januar tog jeg disse tre i Porto. Billedet fra broen har fået smidt et eller andet filter over sig. Noget à la Instagram, bare ikke helt det samme. Men det er det eneste af alle billederne her, der ikke er som det originalt var. [1] [2] [3]

Kan specielt lide 3 af dem. De to af broerne er fede. Fed sun flare og nogle rigtig fede linjer i det andet. Kan også godt lide fokus i billedet med stenene i skoven. Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #73: 19 Mar 2013, 19:30 »

Foto med børn


Idag vil jeg præsenterer jer for noget jeg IKKE har lavet. Så ingen egocentriske indlæg idag fra mig af.
Som nogle ved er jeg pædagogstuderende, og derfor har jeg været i praktik. I den ene praktik har jeg arbejdet med foto sammen med en gruppe børn. Her gik vi ud i skoven, hvor de alle fik et engangskamera. Igen som sagt før, er remedierne ikke det vigtige men hvordan de tager billederne. Jeg havde ærlig talt slet ikke forventet at de var så dygtige til at tage billeder. De har alle hjulpet med at redigere billederne. Det var ikke en nem opgave at sidde med, kan jeg love jer.  Tunge Urolige unger!  Grin

Men her er så de skønne billeder, børnene har taget i skoven:











Håber i kan lide dem, fordi ellers gør i en masse børn kede af det Wink

Hyg jer!  Peace
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #74: 19 Mar 2013, 19:35 »

Punk Smurfen du skal også tænke på at børn er de meste kreative mennesker der findes Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010