home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 936 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  OnkelMorfars Fotohjørne
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: OnkelMorfars Fotohjørne  (Læst 34675 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #90: 28 Mar 2013, 19:58 »

Frihed og flyvende biler lyder sgu fint med mig Opstemt Super fede billeder, især dit 'reflection' billede er jeg imponeret af!
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #91: 28 Mar 2013, 21:29 »

Frihed og flyvende biler lyder sgu fint med mig Opstemt Super fede billeder, især dit 'reflection' billede er jeg imponeret af!

Mange tak for rosen. Smiley
Håber sgu også på flyvende biler. Og glæder mig til at se om vi får kontakt til andre levende og intelligente væsner. For hvorfor skulle de ikke være derude? Wink
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #92: 28 Mar 2013, 21:36 »

Er helt enig, det er simpelthen for naivt at tro, at vi er de eneste. Håber virkelig man finder ud af et eller andet vildt i min levetid, for det er vanvittigt spændende efter min mening.

Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #93: 28 Mar 2013, 21:49 »

Er helt enig, det er simpelthen for naivt at tro, at vi er de eneste. Håber virkelig man finder ud af et eller andet vildt i min levetid, for det er vanvittigt spændende efter min mening.

Smiley

Det er vel egentlig noget af det mest deprimerende ved vores eksistens. At der altid er noget vi ikke kommer til at opleve.  Ubeslutsom
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #94: 28 Mar 2013, 22:43 »

er det okay jeg poster "take me to your leader" på min fjæsbog ?
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #95: 28 Mar 2013, 23:30 »

er det okay jeg poster "take me to your leader" på min fjæsbog ?

Hvad skal det bruges til da? Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #96: 31 Mar 2013, 15:48 »

Soccer abstract



Syntes da lige dette billede skulle vises frem, da det virker passende med hensyn til sidens emne. Wink Det er nettet fra et fodboldmål, dog i en lidt abstrakt form. Håber i kan lide det. Smiley

Hyg jer!  Peace
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #97: 02 Apr 2013, 20:50 »

Hvad skal det bruges til da? Smiley
Fremvisning af dine billeder Smiley idk kunne godt lide det evt. til brug som coverbillede Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #98: 02 Apr 2013, 21:01 »

Fremvisning af dine billeder Smiley idk kunne godt lide det evt. til brug som coverbillede Smiley


Fremvisningen forstår jeg ikke helt? Men jo selvfølgelig må du gerne bruge det til coverbillede, bare det ikke ender i andre hænder end dine. Smiley
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #99: 02 Apr 2013, 21:08 »

tjae.. Fremvisning.. promovering i guess.. vidste ikke helt hvad jeg skulle skrive Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #100: 02 Apr 2013, 22:13 »

tjae.. Fremvisning.. promovering i guess.. vidste ikke helt hvad jeg skulle skrive Smiley

Det er ikke for at virke som en sur gammel idiot, men promovering af mine billeder til hvem?  Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #101: 05 Apr 2013, 18:51 »

Spring



Det er søreme en dejlig dag idag. Efter flere dages sne og irritation over min pædagogik opgave er der endelig forløsning! Sneen er så småt ved at forsvinde og der er små skud på træer og buske. Forår er nu den flotteste tid efter min mening. Temperaturen er også mere mig. Har et sommerhad der overstiger det meste. Folk bliver af en eller anden grund dummere, samtidig med at varmen og fugtigheden stiger. For-fucking-færdeligt! Billedet her er taget en dejlig t-shirt varm forårsdag. I baggrunden er der en meget farverig plastik rutschebane af en art.
Mht. eksamen har jeg fået min problemformulering godkendt der omhandler noget så provokerende som mandlig ulighed i institutioner. Aka, vi er i mindretal og kan det gå ud over drengene. Smiley

En lille ting. Ville rigtig gerne se flere billeder fra jer, end at det kun er mig der deler billeder. Smiley

Ellers må i hygge jer derude!  Peace
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #102: 05 Apr 2013, 18:57 »

Åh jeg kunne langt bedre tænke mig at der var en anden baggrund til det billede... Synes ikke vi er langt nok inde i foråret til at den skal have en varm baggrund... Men det er selvfølgelig lidt mainstream at have blomsten komme op af noget sne Tunge

Mht. billeder vil jeg mægtig gerne smide nogle op... Hvis jeg på et tidspunkt får taget nogle Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #103: 06 Apr 2013, 23:29 »

Åh jeg kunne langt bedre tænke mig at der var en anden baggrund til det billede... Synes ikke vi er langt nok inde i foråret til at den skal have en varm baggrund... Men det er selvfølgelig lidt mainstream at have blomsten komme op af noget sne Tunge

Mht. billeder vil jeg mægtig gerne smide nogle op... Hvis jeg på et tidspunkt får taget nogle Tunge

Nej, jeg gider da ikke være mainstream! Haha, eller jo, hvis det kunne medføre et par solgte billeder. Wink
Har du ikke en tlf? For så er der ingen undskyldning!  Tunge
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #104: 07 Apr 2013, 01:47 »

Mindre snak, flere billeder, OM! Jeg er ret vild med mange af de billeder, du har smidt til dato. Keep 'em coming! :-)

Men i trådens anledning vil jeg da gerne dele et par billeder, jeg har taget med mobilen (deraf den fesne kvalitet i billederne) indenfor det seneste års tid. Jeg er på ingen måde nogen stjernefotograf eller noget, men jeg er ret glad for billederne ikke destro mindre.

De to billeder er fra min sommerferie sidste år, hvor jeg var på Rhodos. De er taget hhv. i Sommerfugle dalen og på Diagoras stadium.
http://imageshack.dk/imagesfree/ZAv91146.jpg
http://imageshack.dk/imagesfree/wf591004.jpg

Det her er taget i den sydlige del af Hamburg, nær det hotel jeg boede på ifm. landskampen mod Brasilien. Ikke det mest fancy område, for at slå det på plads..
http://imageshack.dk/imagesfree/Ayq91056.jpg

Det her er godt et måned gammelt, da jeg var i Århus og se bold - det er taget efter kampen. Forfærdeligt vejr, men fed tur!
http://imageshack.dk/imagesfree/d4k90984.jpg
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010