home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  OnkelMorfars Fotohjørne
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: OnkelMorfars Fotohjørne  (Læst 34737 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #45: 05 Mar 2013, 17:29 »

Tjah, du kan da stadig redigere i .jpeg  Wink
Hm, ja. Så længe, det gør det. Jeg vil nu godt bare selv være ked af, at begrænse mig så meget allerede inden, jeg er hjemme. Oftest ser da et billede i sort/hvid, men at lade kameraet stå for den konvertering er lidt et sats!

Vi har uden tvivl forskellige tilgange til det at tage billeder, men vi er sgu halvt habile anyways Wink Haha.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #46: 06 Mar 2013, 21:14 »

Blue Velvet



Jaja, der er ikke blevet sparet på redigeringen her. Billedet er af en gul blomst. Spørg mig ikke hvilken slags, men den er lille. Smiley Billedet blev til ved en fejl, da jeg ændrede lidt på farverne, hvilket medførte det her billede. Og af en eller anden grund faldt jeg få måden det blev på, da blomsten nærmest ser ud til at lyse. Smiley

Hyg jer derude.  Thumbs Up
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #47: 10 Mar 2013, 21:41 »

Ninjas



Et sjovt lille billede uden megen omtanke.  Thumbs Up
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #48: 15 Mar 2013, 22:23 »

Håber det er i orden at jeg lige smider en lille film op, i stedet for et billed.
Den er lavet i forbindelse med multimedie, hvor der var mulighed for at lave et par reklamer.
Det var dog meningen at filmen skulle have en masse effekter rundt omkring, hvilket kun var muligt de første 20 sek., hvorefter min pc ikke kunne klare at gemme effekterne ordentlig. Klippet og det andet er lavet på en lille aften.
<a href="http://www.youtube.com/embed/vm4lstOFxNY?rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/embed/vm4lstOFxNY?rel=0</a>

Hvordan får man sat det nye youtube ind? Kan ikke få det med "brug gammel indlejringskode" http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31309.0 til at komme frem.
« Seneste Redigering: 15 Mar 2013, 22:28 af fresse94 » Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #49: 18 Mar 2013, 19:41 »

Får vi snart nogle smukke billeder Morfar? Wink
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #50: 18 Mar 2013, 19:54 »

Får vi snart nogle smukke billeder Morfar? Wink

Hedder så ikke OnkelMorfar mere, men jeg skal se om jeg ikke kan få fingeren ud iaften. Smiley

Har bare eksamen lige nu, så tiden er knap...  Skuffet
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #51: 18 Mar 2013, 20:02 »

Cigs & Alchohol



Dette blev taget ude foran min skole. Hvilket er et pædagog seminarium... Who would have known! Dranker pædagoger! Ej så slemme er vi ikke. Smiley
Jeg drikker eller ryger faktisk slet ikke. Jeg har ikke fået noget der minder om alkohol i snart 3 år, og det ser jeg ikke ændre sig lige foreløbigt. Jeg har mine grunde. Smiley
Er der andre derude der ikke drikker eller er det bare mig, der er the oddball?  crazy
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #52: 19 Mar 2013, 00:28 »

Cigs & Alchohol



Dette blev taget ude foran min skole. Hvilket er et pædagog seminarium... Who would have known! Dranker pædagoger! Ej så slemme er vi ikke. Smiley
Jeg drikker eller ryger faktisk slet ikke. Jeg har ikke fået noget der minder om alkohol i snart 3 år, og det ser jeg ikke ændre sig lige foreløbigt. Jeg har mine grunde. Smiley
Er der andre derude der ikke drikker eller er det bare mig, der er the oddball?  crazy

Jeg drikker vel 2-3 gange i året, hvilket er pga. min sport. Er hverken elite eller noget, men dyrker stadig en sport hvor man ikke kan drikke sig fuld i weekenden, og da sæsonen er mere eller mindre hver weekend i 6 måneder, og vinter halvåret går på at træne, så er lysten og tiden til alkohol ikke ret stor Smiley
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #53: 19 Mar 2013, 00:51 »

Jeg drikker vel 2-3 gange i året, hvilket er pga. min sport. Er hverken elite eller noget, men dyrker stadig en sport hvor man ikke kan drikke sig fuld i weekenden, og da sæsonen er mere eller mindre hver weekend i 6 måneder, og vinter halvåret går på at træne, så er lysten og tiden til alkohol ikke ret stor Smiley

Det er da helt sikkert forståeligt Smiley
Har personligt taget et valg om ikke at drikke, så det har intet at gøre med sport. Desværre. Er jeg nærmest for stor en sportspasser til  crazy
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #54: 19 Mar 2013, 01:00 »

Jeg drikker slet ikke, men det er nu mere på grund af min sygdom der holder mig fra det.
Dog har jeg en del venner der er uddannet pædagoger, og jeg ved godt hvad der foregår til deres fredags-barer Tunge

On-Topic: Fin tråd du har gang, og også nogle rigtig flotte billeder Smiley Thumbs up
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #55: 19 Mar 2013, 01:27 »

Hedder så ikke OnkelMorfar mere
Grunden til dette? Da det var det en af de fedeste navne længe!
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #56: 19 Mar 2013, 01:34 »

Jeg drikker slet ikke, men det er nu mere på grund af min sygdom der holder mig fra det.
Dog har jeg en del venner der er uddannet pædagoger, og jeg ved godt hvad der foregår til deres fredags-barer Tunge

On-Topic: Fin tråd du har gang, og også nogle rigtig flotte billeder Smiley Thumbs up

Det er da on topic når jeg spørger om det Wink
Har ærlig talt aldrig været til fredags bar. Har aldrig tid, ej heller har det interesseret mig. Smiley
Og tak skal du have for de venlige ord  Grin

Grunden til dette? Da det var det en af de fedeste navne længe!

Hedder det så mange steder, så jeg blev lidt træt af det. Så sejt er det nu heller ikke. Kan ikke ændre det før om et halvt år anyways, og så er folk blevet vant til det her, og så ville det jo være dumt at ændre det til OnkelMorfar igen. Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #57: 19 Mar 2013, 02:19 »

Har været til et par fredagsbarer, men det er ærlig talt ikke så fedt når man ikke drikker.
Så jeg holder mig også fra dem. Og jeg ved alt om hvordan det er at være den eneste der bestiller Cola til diverse fester Tunge
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #58: 19 Mar 2013, 02:27 »

Har været til et par fredagsbarer, men det er ærlig talt ikke så fedt når man ikke drikker.
Så jeg holder mig også fra dem. Og jeg ved alt om hvordan det er at være den eneste der bestiller Cola til diverse fester Tunge

Nej det er jo det. Det ER bare ikke nær så sjovt når man ikke drikker. Man det afholder mig nu ikke fra at prøve.  Tunge

Kan ikke lide brus, så jeg er virkelig fucked!  crazy
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Punk Smurfens Fotohjørne
« Svar #59: 19 Mar 2013, 02:30 »

Tjah, intet sparker gang i en fest som hvis man har en liter mælk med!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010