home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 722 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmF Sommerbold 2013
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: FmF Sommerbold 2013  (Læst 130458 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #375: 13 Mar 2013, 12:38 »

http://www.youtube.com/v/A8QUzr94sYA
Kunne være dejligt at sætte Daniel i kredsløb med sådan en tackling Grin Djævel
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #376: 16 Mar 2013, 11:36 »

Nu mangler der godt nok 7 tilbagemeldinger på spørgeskemaet, men nu blev jeg utålmodig Tunge


Ud fra de 19 svar jeg har fået tegner sig følgende billede.

Selvom der er et par konvertitter hist og her, så har 31 % bopæl i det jyske, hvilket er den højeste procentdel jyder vi nogensinde har haft med! Selv hvis de resterende 7 alle er fra Sjælland eller Fyn vil 6 jyder være rekord! Not bad!
Den resterende fordeling er 11 % fynboer og 58 % sjællændere.

Gennemsnitsalderen er 22,47 år, hvoraf 3 er under 18. I den modsatte ende har vi 2 på 30! Størstedelen ligger dog i feltet mellem 20 og 24 år.

Med hensyn til højde kommer jeg til at føle mig som en lille mand blandt kæmper. Med en gennemsnitshøjde på 184 cm og kun 5 på 180 eller under er det nogle store drenge der skal ud at spille fodbold! 4 spillere vil være 190 eller højere, og højeste mand rammer endda 200 cm rent!

Vægtmæssigt er vi gennemsnitligt hvor vi skal være, hvis man tænker i højden i centimeter minus 100 som idealvægt. 83,26 kg lyder gennemsnittet på, hvor feltet både består af nogle spinkle drenge og tunge mandfolk (bedømt ud fra tallene alene)

Med hensyn til niveau, så har vi en meget blandet landhandel. Vi har 5, der ser deres største bedrift som værende diverse ungdomshold, hvad enten vi snakker mesterrækker eller andet godt fra havet. 4 ser skolefodbold som deres foreløbige karrierers højdepunkt! Men her fra begynder det at se interessant ud.
7 har haft deres daglige gang i seriefodbold, hvor vi har en repræsentant fra hver serie fra serie 1 til serie 6. Serie 4 har så to repræsentanter. Kravler vi længere op ad rangstigen, så har vi en der træner fast med et Sjællandsseriehold, og skal vi helt til tops har vi en Danmarksseriespille r. Man bliver jo benovet over at skulle dele græs med sådanne kapaciteter!

Med hensyn til positioner på banen, så er det svært at sætte folk i klart opdelte båse, for der er selvsagt en del der mener, at de kan gøre sig gældende på flere pladser. Men det overordnede billede er, at vi ikke kommer i mangel på defensive spillere, hvad enten de vil være i forsvaret eller på den defensive midtbane. Angribere burde heller ikke blive et problem. Derimod kan det tyde på, at vi noget uvant skal til at omskole folk til den offensive midtbane! Overordnet ser det dog rimelig balanceret ud, så det tror jeg ikke bliver det store problem Peace

Spillerstyrker er en lidt sjov størrelse. Skal man trække en generel tendens ud, så er det at folk mener, at de har et stærkt blik for spillet og i det hele taget er gode til at placere sig på banen. Ellers er fordelingen mellem målskytter, jernmænd, hurtigløbere og driblere meget fint fordelt. Dog skal vi holde øje med en enkelt spiller, der mener at han er eminent til stort set alt på en fodboldbane!

Svagheder er noget mere entydigt. Speed, kondi og teknik går igen flere gange. Det var dog lidt forventet, da vi jo ikke har med professionelle atleter at gøre! Mere interessant er dog, at 3 betragter deres temperament som den største hæmsko. Men bare rolig! Det skal vi nok få pillet af jer med al vores peace love and harmony (VKs stikord til at sætte en syngende tackling ind)

Så den store selvransagelse! 2 mente ikke at de ligefrem havde det store at byde på, når de spillede med vennerne i skolegården. 4 har den opfattelse, at de passede meget godt ind niveaumæssigt uden at gøre for meget skade for nogen. De resterende 13 er ikke i tvivl. De rundbarberede resten af skolegården med smarte driblinger, giftige afslutninger og tunge tacklinger, og stod altid forrest når der skulle vælges hold. Pragteksemplarer på unge håbefulde fodboldtalenter! Hvad fanden gik galt...?

Hvad angår tidligere deltagelse i Sommerbold, så har vi overraskende mange debutanter i år! Der er selvfølgelig de garvede hunde, hvor 5 har været til stede ved alle arrangementer (VK var dog kun cheerleader på grund af skade ved et af opgørene). Så har vi tre, der har været med før, men ikke kan svinge sig op på helt samme mesterlige deltagelsesniveau. 11 er helt grønne og friske Sommerbolddeltagere, der for første gang skal have smagt på paradisets frugt, for derefter for altid at være fanget i den bittersøde drøm om sommerbold... ak ja... hvorfor er der kun 1-2 om året??


Endeligt har alle pånær Hawkins sagt ja til at være med i præmiepuljen i år! Og Hawkins skal sgu nok makke ret, når han opdager at det er fordi han glemte at svare på det spørgsmål, det skarn Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #377: 16 Mar 2013, 11:43 »

Hvad satan, glemte jeg at svare på det spørgsmål? Jeg vil da hjertens gerne give 35 kr til en spiller der har klaret sig væsentligt bedre end mig. Hvis de har talentet, hvorfor skal de så ikke også have mine penge?

Herlig statistik i øvrigt pluto, fedt at du gider at lave benarbejdet!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #378: 16 Mar 2013, 11:46 »

Danmarksserie? Shockeret Nu bliver man jo helt nervøs Grin
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #379: 16 Mar 2013, 11:48 »

Hvem helvede er 2 meter høj!??!
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #380: 16 Mar 2013, 12:11 »

Hvad satan, glemte jeg at svare på det spørgsmål? Jeg vil da hjertens gerne give 35 kr til en spiller der har klaret sig væsentligt bedre end mig. Hvis de har talentet, hvorfor skal de så ikke også have mine penge?

Herlig statistik i øvrigt pluto, fedt at du gider at lave benarbejdet!

Jeg elsker sådan noget Opstemt

Så det er lige så meget for min egen fornøjelses skyld! Men tak Peace

Hvem helvede er 2 meter høj!??!

Det er selveste Bjørnen fra Brønshøj - vores egen Shaft!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #381: 16 Mar 2013, 12:12 »

Fint. Så længe han bliver inde i målet så crazy Vil nødigt stå foran ham... crazy
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #382: 16 Mar 2013, 12:15 »

Fint. Så længe han bliver inde i målet så crazy Vil nødigt stå foran ham... crazy

Han har flere år som angriber bag sig, så det kan måske arrangeres, at han træder ud af målet et par minutter Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #383: 16 Mar 2013, 12:16 »

Forhåbentlig ikke.

Men nu er det vel bare at angriberne skal skyde nede ved jorden. Han kommer da aldrig derned med hans 2 meter.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #384: 16 Mar 2013, 12:17 »

Det er faktisk det utrolige ved Shaft. Han er faktisk ret god til at kaste sig og har udmærkede reflekser. Man tror det ikke om ham når man ser ham, men han er faktisk en ret god keeper. Han og VK er ret vigtige for Sommerbold. Uden dem blev der scoret alt for mange mål tror jeg!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #385: 16 Mar 2013, 12:20 »

Også derfor jeg er lidt overrasket over at der ikke var blevet scoret flere mål.

Jeg ved nemlig for mig selv og min meget lille vedligeholdelse af de evner jeg nu en gang besidder, at jeg nok kommer til at tosse rundt et bare gange nede i defensiven og det derfor undrer mig at der ikke bliver scoret mere Opstemt
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #386: 16 Mar 2013, 12:25 »

Der skal nu nok blive scoret mål baggrund af forsvarsfejl Wink

Det vigtige er bare at man ikke falder sammen på grund af en fejl Opstemt

Personligt har jeg da i hvert fald kostet et par mål gennem årene til Sommerbold Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #387: 16 Mar 2013, 12:27 »

Jeg må øve mig lidt til træf her om en måned. crazy

(Hvilket du i øvrigt snart skal melde dig til!)
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #388: 16 Mar 2013, 12:28 »

Jeg lover stadig ikke noget. Min økonomi står og falder med en række ting såsom min næste lønseddel
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #389: 16 Mar 2013, 13:38 »

Rigtig fedt med statistikken Pluto - prima arbejde Wink

Lidt sjovt at alle altid synes, at de selv har et fantastisk blik for spillet. Synes ellers ofte, at holdningen plejer at være. at man synes at alle andre tilsyneladende har et forfærdeligt blik for spillet.. Spændende om vi med forsamlingens styrker så ser fantastisk spil, eller om det bliver ren Drillo-fodbold fra begge hold..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010