home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 314 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  AGF - Stolte som få
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AGF - Stolte som få  (Læst 1201 gange)
Rinz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
AGF - Stolte som få
« : 11 Feb 2013, 14:49 »



BREAKING NEWS
Peter Sørensen er færdig i AGF.
Den 39-årige træner, er fra dags. dato færdig i AGF, det beretter klubben om på dagens pressemøde.
Klubben havde indkaldt journalister og fans, og spændingen om hvilken nyhed der ville komme var høj. Rygterne var mange, de fleste troede dog det drejede sig om en ny signing, men skuffede blev de.

Peter Sørensen startede med at tale ud:
\\\"Det har været med stor fornøjelse at være træner i AGF, jeg har nydt at være i klubben, og nydt godt af byen og de trofaste fans. Jeg er derfor også ked af at forlade den, men jeg har fået et tilbud jeg ikke har kunne sige nej til. Jeg blev ringet op af sportschefen fra nedrykningstruede Aston Villa, og har fået tilbudt jobbet som manager for klubben. Premier League er noget af det største, og derfor har jeg sagt ja-tak til tilbuddet. Jeg ønsker alt held og lykke til AGF for fremtiden\\\"

Elevator klubben

Det har været nogle turbulente sæsoner for AGF og de hvides fans, men endelig så det ud til scenen var sat. Økonomien er blevet bedre, de unge spillere på holdet er begyndt at blomstre og finde det pæne spil frem, mens en plads i Europa League er muligt forud for sæsonen. Men ovenpå denne nyhed, er der triste miner i Aarhus, da Peter Sørensen virkelig var en respekteret træner i byen, og en mand fansene troede kunne føre klubben til succes.

Der er nu kun et stort spørgsmålstegn tilbage, og alle vil med garanti vente i spænding på, hvem den nye cheftræner for klubben bliver.
Logged

Rinz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF - Stolte som få
« Svar #1: 11 Feb 2013, 14:51 »




AGF - 1880

Information om klubben:
Klubben er en traditionsrig klub, med nogle trofaste fans der altid bakker op.
De sidste par år har dog været noget svingende, men med den nuværende trup, burde dette kunne ændres.
Målsætningen i Superligaen for sæsonen 2012-2013 er europæisk fodbold, desuden ville det være fantastisk, hvis AGF i den første sæson, kunne komme med i Europa League.

Kortfattede facts
Værdien ligger på 22 millioner, mens gælden er helt nede på 280K. Økonomien er dog stadig usikker.
Medieprognose: 5
Anføreren er keeper Steffen Rasmussen, mens rivalerne hedder Brøndby og Randers.



Hjemmekampene bliver spillet på NRGi Park, som forhåbentligt kan blive et fort i løbet af sæsonen. Det er et stadion med en fantastisk stemning, og ofte et stort fremmøde fra byens fans. Der kan være 20.200 mennesker tilstede under kampene. Desværre er stadionet ikke ejet, og der skal derfor betales 2,49 mio om året, desuden er banen omkrændset af en løbebane, og det vil da helt sikkert være i min interesse, at få lavet om på dette - om det så skal hedde nyt stadion.

Træningsfaciliteter ne er tilstrækkelige, mens det på ungdomsplan er mere skrabet.
AGF har dog en overmiddel talentudvikling, og dette vil også afspejle sig i den fremtidige trup, forhåbentligt.
Logged

Rinz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF - Stolte som få
« Svar #2: 11 Feb 2013, 14:53 »



Trupgennemgang:

Målmænd: Målmanden og kaptajnen hedder Steffen Rasmussen, og han er et rigtig godt kort at have, han har spillet i AGF i hele hans liv, og har altid gjort det fortrinligt, han er samtidig 29 år, så der er stadig lidt år tilbage i ham. Her vil der ikke blive købt nogen. Desuden står 17-årige Thomas Hagelskjær klar i kulissen.  En ung gut, med et ok potentiale.

Forsvarer Venstre: Er besat af engelske Adam Eckersley, en spiller der har fået hans fodbolduddannelse i mester klubben Man Utd. Som backup er 20-årige Mikkel Kirkeskov klar, og hvem ved, om han bryder igennem og overtager pladsen?

Forsvarer Højre: Høre backen har i længere tid været et problem hos AGF, men bliver i start 11\'eren besat af 26-årige Arthur Sorin, en fornuftig spiller der dog ikke er verdensklasse. Denne position kunne med fordel styrkes i fremtiden.

Forsvarer Centralt: Her er det alderdommen og erfaringen der gør sig gældende. Petri Pasanen og Atle Roar Håland på henholdsvis 31 og 34 er førstevalg. Som reservere har vi 26 årige Kasper Kure. Dette er altså også en position, hvor en yngre forsvarsspiller være et oplagt køb.

Midtbanen:
Den centrale midtbane er rigtig stærkt besat, og især her har AGF\'s talentarbejde båret frugt, og frugterne hedder Casper Sloth og Kasper Povlsen. Det er to spillere jeg håber kan gå ind og starte fra første sæson af, mens de ældre krafter i form af Martin Jørgensen og Hjalte Nørregård måske vil stå lidt i skyggen. Det er dog slet ikke afgjort hvem der kommer til at starte, nu må vi se hvem der præsterer. Men håbet for fremtiden er dog en midtbane bestående af Sloth som offensivt element og en Povlsen som skraldemand. Nu må vi se om de er til at beholde, FCK viser i hvert fald allerede stor interesse i Casper.

Offensiv Venstre Wing: Er også udemærket, her kunne man dog også finde en bedre kant. Pladsen er åben, og det bliver Georgianske David Devdariani på 24 år og den unge 21-årige talentfulde spiller Osama Akharraz der skal slås om pladsen. Det er også en mulighed at Devdariani bliver skudt afsted, og en ny starter bliver købt ind.

Offensiv Højre Wing: Bliver besat af den hurtige Stephen Petersen, den 26-årige kant, der ofte bliver kaldt en af de hurtigste spillere i superligaen, og samtidig en spiller jeg har store forventninger til. I skyggen af ham står den aldrende 36-årige spiller Søren Berg, der formodentlig er ved at være en færdig mand. Desuden sidder der et spændende talent på banken, 18-årige Nigerianske Edafe Egbedi, en hurtig og driblestærk spiller, som jeg håber kan få sit gennembrud på et tidspunkt.

Angribere: Forrest har vi to hurtige måltyve, som skal løbe Sloth\'s sukkerbolde op. Vi har at gøre med Mate Vatzadse, som står overfor hans debut sæson i AGF, en sæson som kan give ham rigtig meget spilletid grundet Graulunds stop. Det bliver spændende at se om han kan præstere, for der er press på - lige bag ham sidder Lange Larsen, Skhirtladze og Morten Moldskred med blod på tanden. 3 spillere der vil udnytte enhver førsteholdschance til at vise deres værd. Den anden plads er stensikkert besat af den Islandske guldfugl Aron Jóhannsson, en 21-årig spiller der for alvor kan blive nøgleprikken for holdet og dets succes.

Af nævnværdige spillere og talenter på 2. holdet og u holder kan nævnes:
17-årige Marcus "Hulk" Solberg. En ung spiller med et godt skud, en god form og god målrettethed, det bliver spændende om han kan blive til noget.
19-årige Jens Jønsson. AGF har noget med rødhårede forsvarsspillere, og Jens er en af dem. Også en spiller der viser fine takter, men om han har det der skal til, er ikke til at sige endnu. Desuden sidder islændingen Oliver Sigurjohnsson også på U-holdet, og han ser også talentfuld ud

Formation:
Vi vil spille i en 4-4-2 med offensive kanter. Sloth som arkitekten og Povlsen som skraldemanden.
Desuden vil vi formodentligt spille organiseret uden for meget kreativitet - med stikninger til Aronman.

Logged

MunkKasper
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AGF - Stolte som få
« Svar #3: 12 Feb 2013, 01:54 »

Fin blog Wink -Følger
-Jeg synes AGF har et fedt hold, og har tit tænkt på at lave et game med dem.
Men glæder mig til at se hvordan du klarer dig Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010