home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:06:32 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 14:27:25 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23424
  2 Brugere, 564 Gæster Online.

Indlæg: 1132876 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: GrainneMon
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 434076 gange)
Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2145: 21 Jul 2013, 00:16 »

Kan du fortælle mig hvorfor du helst går udenom Rihanna, Ready?
Jeg går nemlig også helst udenom hende, men det er fordi jeg ser hendes personlighed og opførsel i det offentlige som stærk kritisabel. Og derfor gider jeg ikke lytte til hende. Hun er ikke en person jeg vil støtte som kunstner og jeg syntes hun burde tage sig sammen.

Og igen til det omkring Jessie J.
Shit det har jeg stor respekt for. Hun er en af mine favorit kvinder og jeg tror hun gør en forskel for verden.
Må bare sige at Rihanna aldrig nogensinde har fanget mig, syntes ikke rigtig der er nogle sange som jeg virkelig bryder mig om, hun synger fint men de fanger mig overhovedet ikke, og ja så er det jo tydeligt og se at hun ikke selv ser sig som en rollemodel.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2146: 21 Jul 2013, 00:18 »

Glæder mig til at høre hvad du synes om de resterende numre! Men igen, uden at have hørt P3 ville jeg næppe have lyttet til hverken, Bastille, Le Youth eller Empire of the sun.
Kendte kun Bastille med Pompeii og den syntes jeg var fed nok, men Laura Palmer sangen var også ganske god!
Le Youth C O O L, fangede mig ikke rigtig og Empire of the sun var der et eller andet ved, dog var Laura Palmer sangen vinderen af de nye bekendtskaber.
Logged

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2147: 21 Jul 2013, 22:11 »

Kendte kun Bastille med Pompeii og den syntes jeg var fed nok, men Laura Palmer sangen var også ganske god!
Le Youth C O O L, fangede mig ikke rigtig og Empire of the sun var der et eller andet ved, dog var Laura Palmer sangen vinderen af de nye bekendtskaber.

Agree! Laura Palmer er en fantatisk sang! Smiley Er faktisk selv blevet lidt 'hooked' på Bastille!
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2148: 21 Jul 2013, 22:57 »

Og igen til det omkring Jessie J.
Shit det har jeg stor respekt for. Hun er en af mine favorit kvinder og jeg tror hun gør en forskel for verden.
Haha.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2149: 21 Jul 2013, 23:10 »

Haha.

Undskyld jeg ikke formelerer mig godt nok, så vi er på et niveau hvor du også kan følge med.

Jeg mener selvfølgelig at hun gør en forskel på den måde, at hun påvirker nogle i en positiv retning med hendes musik. Jeg mener ikke hun gør en forskel for hele verden. Men hun har uden tvivl påvirket mine holdninger omkring nogle ting.
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2150: 21 Jul 2013, 23:11 »

Undskyld jeg ikke formelerer mig godt nok, så vi er på et niveau hvor du også kan følge med.



Såså...
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2151: 21 Jul 2013, 23:50 »

Blæret. Jeg har godt hørt "Det kommer aldrig va över för mig" på P6, og den er knaldgo'. Jeg må se, om jeg ikke kan finde noget tid til at høre hans seneste udspil, der er bare så meget latterligt godt musik for tiden. Empire of the Sun har lige smidt nyt på banen med førstesinglen 'Alive', jeg er dog mere til denne ved de første par afspilninger. Derudover er Tom Odells 'Long Way Down' også et glimrende album, hvor Another Love, som har været udgivet i et godt stykke tid som single, nok er albummets bedste udspil. En Kæmpe 'grower'.

Derudover er jeg gået helt amok i de lidt halvgamle udgivelser fra Angus & Julia Stone 'Big Jet Plane' og José Gonzalez, som jeg aldrig rigtigt havde brugt ret meget energi på at høre, men 'Junips' seneste album og et lækkert remix af 'Crosses' førte mig ligesom ned af den sti.

Intet har dog overgået, hvor meget jeg har hørt Daughters 'If You leave' over sommeren. Jeg kan ikke understrege nok, hvor godt det album er. Giv det en chance, hvis det ikke har fået det endnu. Virkelig. Jeg smed på et tidspunkt noget op af et band, der hedder Exitmusic. Hvis det fangede på nogen måde, så vil Daughter også. Smother
Er gået i gang med både Odell og Empire of the Sun på din befaling, især Odells album er virkeligt godt, mens jeg er lidt mere på kanten mht. Ice on the Dune, Disarm er dog glimrende, og synes også så småt jeg begynder at værdsætte et par af de andre numre.

Daughter er jeg vel den eneste indiefan i Danmark der ikke rigtigt har fået lyttet til endnu, nok delvist fordi jeg af ukendte årsager mest hører musik med mandlige vokaler. Smother er dog et glimrende nummer, så de får nok også en chance på et tidspunkt, Jeg var ret vild med Exitmusics album, især White Noise, The Modern Age og The Cold er glimrende numre, jeg synes dog også jeg lidt hurtigt mistede interessen for deres musik, hvilket egentlig er lidt underligt når den både er god, unik og ekstremt stemningssættende.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2152: 22 Jul 2013, 10:09 »

Selena Gomez - Stars Dance


3 albums har jeg glædet mig til i år. Det første kom tidligere på året da Demi Lovato udgav "DEMI"
Nu står vi så med Selena Gomez's debut album som solo artist! Tidligere har hun lavet 3 albums med sit band. Nu er hun gået solo og præsenterer dermed sit første solo album. Samtidigt med at hun er gået fra bandet, så har hun også skiftet stil. Det kunne mærkes på singlen "Come & Get It" og også på sangen "Slow Down" som hun released her den anden dag.

Hun er gået fra rendyrket pop til... Ja jeg ved faktisk ikke hvad man kalder det, så jeg satte lige min tillid til Wikipedia.



Jeg vil kalde det meget dance! Rigtigt meget. Elektronisk kan jeg også gå med til. Dubstep har jeg svært ved at se. Det minder i hvert fald ikke om noget dubstep jeg har hørt. Men et pop album i form af dance musik vil jeg kalde det. Jeg skimmede lige sangskrivnings listen igennem. 4 ud af de 14 sange har Gomez været med til at skrive. Så på den led er der ikke sket meget nyt. Selena er ikke en pige der skriver hendes egne sange og det bliver hun heller ikke. Det gør nu heller ikke mig noget og af et dance album at være sidder det for mig lige i skabet, eftersom jeg ikke lytter til sådanne musik til dagligt og det dermed er et godt afbræk fra mit rene pop.

Previews af de fleste sange fra albummet kan høres her: http://www.youtube.com/v/stQAJHVK3Es&list=PLEmiB_YpvWUBPkkZUR19XYhnWb4KpcQZb&feature=mh_lolz

Albummet kan købes på Itunes: https://itunes.apple.com/dk/album/stars-dance/id656282129

Tillykke med fødselsdagen Gomez og tak for albummet.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2153: 28 Jul 2013, 12:15 »

Cher Lloyd.
I 2010 stod hun på en X-Factor scene et sted i det britiske og sang audition. 16 år gammel.
Denne søde og fuldstændigt vanvittigt nuttede pige gik videre og blev nummer 4.
 
Siden da har hun udgivet et album i 2011 ved navn "Sticks + Stones". Et album som blev rost meget af anmelderne.
Albummet ramte top 10 i flere lande. England, Irland og Skotland. Men selv USA var med på hvem Cher var. Her ramte albummet nemlig en 9 plads på ranglisten. 
 
Cher arbejder nu på sit 2 studie album som er sat til at komme her i 2013. Og hold kæft jeg glæder mig.
Hendes planer i September måned er en tour rundt i USA for at promoverer hendes navn der. Til den historie kan nævnes at hun via twitter inviterede pigegruppen "Fifth Harmony" med på dele af turen. "Fifth Harmony" var ikke længe om at vise deres glæde over det og selvfølgelig takke ja tak.
 

 
Men det er nu ikke derfor jeg snakker om Cher Lloyd nu.
Cher Lloyd var 16 år da hun stod på X-Factor scenen. I dag fylder pigebarnet så 20 år!
Tillykke med fødselsdagen Cher. Og tillykke med den succes du har opnået indtil videre. 
Du fortjener det.
 
X-Factor Audition
http://www.youtube.com/v/JglWZ-wC3Vk
 
Mest populære sang
http://www.youtube.com/v/LPgvNlrBfb0
 
Mest populære sang #2
http://www.youtube.com/v/axpO86pGHAM
 
Mest hadede sang
http://www.youtube.com/v/sdbyG2MrBHk
 
Min personlige favorit sang
http://www.youtube.com/v/6b7zW85QULo
 
Nyeste sang
http://www.youtube.com/v/Cqz713hhz1Y
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2154: 31 Jul 2013, 19:03 »

https://www.youtube.com/v/4CF_nqV9XbY - Fed koncert med både helt nyt materiale og nogle af de gode gamle. Det bliver stort med det nye album har vi jo ventet på siden de gik hver til sit for nogle år siden efterhånden.
Logged


freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2155: 31 Jul 2013, 19:10 »

kan man ikke få en musiktråd hvor X ikke må poste?!
Logged

Hej alle mine venner

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2156: 31 Jul 2013, 19:40 »

kan man ikke få en musiktråd hvor X ikke må poste?!

Pas på jeg ikke kommer til at snakke om musik hele næste træf  Kys
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2157: 31 Jul 2013, 19:58 »

Ja musik og musik er jo så meget sagt.. hende der cyrus eller virus eller hvad hun nu hedder var i radioen i dag.. ja mojn Forseglede Læber
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2158: 31 Jul 2013, 20:02 »

Ja musik og musik er jo så meget sagt.. hende der cyrus eller virus eller hvad hun nu hedder var i radioen i dag.. ja mojn Forseglede Læber

Jeg er heller ikke glad for hendes nye sang.
Og slet ikke hendes nye video.

Men folk kan li hende og den sang åbenbart.
Vi kan ikke alle li det samme Wink
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2159: 31 Jul 2013, 21:02 »

Det er jo det Der skal være plads til alt slags musik.
Logged


Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010