Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1258 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
Swansea City
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: Swansea City (Læst 6767 gange)
Møller
Reserveholdsspiller
Swansea City
«
:
19 Dec 2012, 15:38 »
Introduktion
Mit navn er Mads og jeg er en af de gamle brugere her på FMFreaks. Jeg har tidligere haft stor aktivitet her i blogafdelingen på siden. Det er dog ved at være nogle år siden jeg sidste havde en blog oppe. Nu prøver jeg igen efter jeg har erhvervet mig det nye FM13.
Jeg er startet med Michael Laudrups Swansea City og har netop færdiggjort anden sæson. Bloggen vil blive meget enkel i layout.
Tekst om de to første år i Swansea
Mine to første sæsoner i Wales' største klub har været turbulente og hårde. Der har været utroligt mange op- og nedture. Første sæson blev det ved nød og næppe til overlevelse, trods vi længe så ud til at kunne holde line med top 6 og faktisk længe øjnede en Europa League plads i min første sæson. Istedet endte vi i bunden og havde kun lige præcist med held og dygtighed evnerne til at overleve i Premier League. Specielt forsvarsmæssigt var vi ikke med, vi lukkede ALT for mange mål ind, og havde det ikke været for knivskarpe Danny Graham, Luke Moore og nyerhvervelsen Ademílson, og fantatiske Nathan Dyer og Pablo Hernández som begge lavede over 10 assist i løbet af sæsonen, havde vi formentlig ikke overlevet i Premier League.
Til den nye sæson forsøgte jeg at forstærke den bageste kæde med Ezequiel Muñoz, som havde været fantastisk i Palermo, samt Reto Ziegler som var røget i kulden i Juventus. Lige lidt hjalp det og endnu en gang måtte jeg se en sæson hvor forsvaret simpelthen ikke holdte. Igen lukkede vi ALT for mange mål ind. Men igen blev eksistensen, og denne gang også en Europa League plads reddet takket være offensiven, hvor Ademílson virkelig viste sit talent med 25 mål i 39 kampe, Danny Graham med 15 mål i 30 kampe som eksempler på målscorerne i den netop overståede sæson. Pablo Hernández fortsatte sine fantastiske kampe på højre kanten, mens Dyer faldt lidt igennem og er ikke et så attraktivt salgsemne længere.
Til den nye sæson har jeg allerede sikret 2 forstærkninger offensivt, mens et dansk islæt kommer til i defensiven. Jeg vil generelt forsøge at holde endnu mere fokus omkring forstærkelse af defensiven i klubben.
Oversigt over bedrifter:
2012/2013:
16. plads i Premier League
Exit i Capital One Cup i 2. runde
Exit i FA Cuppen i 6. runde
2013/2014:
7. plads i Premier League
Exit i Capital One Cup i 3. runde
Exit i FA Cuppen i 6. runde
Transfers:
2012/2013:
Ind:
Ademílson, Sao Paulo, 50 mio.
Royston Drenthe, Fri
McDonald Mariga, Inter, 28 mio.
Joel Pohjanpalo, HJK, 950k
Wellington Nem, Fluminense, 33 mio.
Adryan, Flamengo, 8,25 mio.
Ud:
Wayne Routledge, Nottm Forrest, 20 mio.
Kemy Augustien, Udinese, 20 mio.
Mark Gower, Huddersfield, 120k
2013/2014:
Ind:
Erik Skov, Silkeborg IF, 3,75 mio.
Ezequiel Muñoz, Palermo, 40 mio.
Kasper Schmeichel, Leicester, 35 mio.
Arnaud Souquet, Fri
Sébastien Squillaci, Fri
Reto Ziegler, Juventur, 19 mio.
Ud:
Alan Tate, Charlton, 2,4 mio.
Daniel Alfei, Leyton Orient, 750K
Garry Monk, Scunthorpe, 200K
Ki Sung-Yeung, Montpellier, Lejebeløb 1,2 mio. (mulighed for senere køb - IKKE BENYTTET)
2014/2015:
Ind:
Lacina Traore, Anzhi, Fri
Kevin Conboy, NEC Nijmegen, Fri
Ishak Belfodil, Parma, Fri
Marco Capuano, Pescara, 55 mio.
Ryan Taylor, Tottenham, 8,25 mio.
Mark Rasmussen, OB, 8,75 mio.
Lucas Biglia, Liverpool, 26 mio.
Ud::
Sébastien Squillaci, Fri
Gerhard Tremmel, Bielefeld, Fri
Leroy Lita, Fri
Ben Davies, Fri
Jamie Proctor, Dundee Utd, Fri
Rory Donnelly, Nottm Forest, 20 mio.
Curtis Obeng, Blackpool, 2,4 mio.
Nuværende trup:
1. Michel Vorm
2. Kyle Bartley
3. Neil Taylor
4. Chico
5. Ezequiel Muñoz
6. Ashley Williams
7. Leon Britton
8. Royston Drenthe
9. Michu
10. Danny Graham
11. Pablo Hernández
12. Nathan Dyer
13. Kasper Schmeichel
14. Wellington Nem
15. Ademílson
16. Marco Capuano
17. McDonald Mariga
18. Lacina Traore
19. Luke Moore
20. Lucas Bilia
21. Ishak Belfodil
22. Ángel Rangel
23. Adryan
24. Ryan Taylor
25. Kevin Conboy
30. Joel Pohjanpalo
34. Reto Ziegler
«
Seneste Redigering: 19 Dec 2012, 20:46 af Møller
»
bøvle
Manager
Sv: Swansea City
«
Svar #1:
19 Dec 2012, 15:44 »
Vil så nødig være lyseslukker, men tjek den her tråd til præcis samme formål og med masser af gang i !
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=34390.msg1074118;topicseen#msg1074118
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #2:
19 Dec 2012, 15:45 »
Citat af: bøvle 19 Dec 2012, 15:44
Vil så nødig være lyseslukker, men tjek den her tråd til præcis samme formål og med masser af gang i !
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=34390.msg1074118;topicseen#msg1074118
Og hvordan kan det være præcist samme formål som en reel blog?
bøvle
Manager
«
Svar #3:
19 Dec 2012, 16:09 »
Beklager, læste ikke lige introduktionen. Min fejl, og derefter kunne jeg ikke kende forskel og skelne den fra den anden tråd..
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #4:
19 Dec 2012, 17:36 »
Fedt at se dig tilbage Møller
Følger selvfølgelig med og ser frem til hvad du kan få ud af mandskabet
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
KingOfBarcelona
Gæst
«
Svar #5:
19 Dec 2012, 17:48 »
Lyder hammer fedt. Jeg følger spændt med
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #6:
19 Dec 2012, 17:49 »
Citat af: KingOfBarcelona 19 Dec 2012, 17:48
Lyder hammer fedt. Jeg følger spændt med
Citat af: Marchang 19 Dec 2012, 17:36
Fedt at se dig tilbage Møller
Følger selvfølgelig med og ser frem til hvad du kan få ud af mandskabet
Mange tak til begge to
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #7:
19 Dec 2012, 20:35 »
Stærkere Swansea efter transfervinduet
1. september 2014
Transfervinduet er overstået for denne gang. Jeg føler selv vi er kommet forstærket ud af dette transfervindue, min fornemmelse er stærkere end det har været de andre gange jeg har været vidne til transfervinduer i Swansea.
Kampe:
Borac (U)
5-3
Borac (H)
2-0
Q.P.R (U)
3-0
Saint-Etienne (U)
2-2
Everton (H)
0-1
Saint-Etienne (H)
4-2
Wigan (U)
3-1
Specielt er vi blevet forstærket på bredden i truppen, igen er offensiven blevet forstærket gevaldigt.
Allerede før transfervinduet startede vidste vi at Ishak Belfodil kom til fra Parma i Serie A, Lacina Traore fra russiske Anzhi og Kevin Conboy fra NEC Nijmegen i Holland, kom til klubben købt fri af deres kontrakter. Allerede få dage inde i transfervinduet startede jeg mine bestræbelser på at forstærke vores defensiv. Hurtigt fandt jeg de første emner i Kamohelo Mokotjo (Feyenoord), Diacko Fofana (Nice), Serge Aurier (Toulouse), Aymen Abdennour (Toulouse) og Douglas fra FC Twente. Alle disse blev dog aldrig rigtigt aktuelle i og med priserne blev alt for høje, derfor endte det med at først italienske Marco Capuano kom til fra nedrykkerne fra Serie A, Pescara.
Der skulle gå et længere stykke tid (præcist 16 dage) før næste handel kom i hus. Det var i virkeligheden et tilfælde
Ademílson; "Jeg er glad for den
stigende interesse, men pt.
ligger mit fokus hos Swansea."
at Ryan Taylor blev aktuelt, som mulig forstærkning til mit mandskab. Jeg blev kontaktet af hans agent, Steve Harding, han kunne meddele at Ryan Taylor var blevet sat til salg i Tottenham, og at han var meget interesseret i at fortsætte i Premier League. En billig forstærkning til mit tyndt besatte forsvar. Også i Liverpool hentede jeg en spiller ind fra kulden i italienske Lucas Biglia, som forstærker vores midtbane betragteligt. Sidst men ikke mindst har min ansvarlige for ungdomsudviklingen, Tony Pennick hentet et dansk talent ind. Denne gang Mark Rasmussen fra OBs ungdomsafdeling. Mark er 17 år gammel, defensiv midtbanespiller og er spået til at blive en fremtidig stjerne med hele 4½ stjerner fra mine scouts.
Jeg formåede at holde på mine profiler Ademílson, Ashley Williams og Nathan Dyer også igennem dette transfervindue. Men interessen bliver større og større for mine stjerner og det er utvivlsomt ikke meget længere de kan holdes tilfredse med standarden i Swansea, medmindre den står på Europa League knockoutspil efter vinterpausen.
Vi har spillet 4 venskabskampe op til denne sæson, dette er to færre end sæsonerne forinden, grundet Euro League kvalifikationskampe
ne. De blev spillet mod Bolton (2-1 sejr), Nottm Forrest (4-1 sejr), Leverkusen (1-2 nederlag) og Newport Co. (3-0 sejr). Før vi i Euro League 3. kvalifikationsrunde skulle op imod Borac fra Bosnien som blev slået 5-3 og 2-0. I Slutspilskampen om at komme i Gruppespillet trak vi franske Saint-Etienne. En på papiret svær opgave, og efter vi kom foran 2-0 i Frankrig endte det kun med 2-2 dernede. Hjemme kommer vi bagud med 0-2, og denne gang er det os der formåede at vende kampens udfald til 2-2. I den forlængede spilletid afgjorde Danny Graham kampen med 2 flotte scoringer og sendte os videre til Gruppespillet.
I Premier League er vi også kommet igang. I premieren mødte vi Q.P.R på udebane, denne kamp endte med et flot udbytte i alle 3 point efter en fornem 3-0 sejr på mål af Dyer, Williams og Traore. Everton slog os i anden kamp 1-0 på hjemmebane. I 3. kamp kom vi bagud i Wigan og blev reduceret til 10 mand, men formåede alligevel at vende kampen til en 3-1 sejr på udebane mod Wigan.
Europa League Gruppe B:
1. Shakhtar (Ukr)
2. Salzburg (Øst)
3. Dacia Chisinau (Mol)
4. Swansea City (Eng)
«
Seneste Redigering: 19 Dec 2012, 20:41 af Møller
»
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #8:
20 Dec 2012, 00:43 »
Swansea som forandret i år!
31. december 2014
I min første sæson i Swansea blev det til en 16. plads, anden sæson hentede vi en Europa League plads gennem
Topscorerliste (SAFC):
1. Lacina Traore 19 mål
2. Ademílson 15 mål
3. Nathan Dyer 10 mål
Ligastillingen
EL Gruppestillingen
Kampoversigt
vores 7. plads, men i år ser det ud til vi skal kæmpe med i et lag højere. Vi ligger nemlig, her før aftenens topkamp hjemme mod Man City, nr. 4 i rækken. Denne placering kan vi ikke blot takke rækkens farligste frontduo for. Men også defensiven har i denne sæson set helt anderledes ud i forhold til mine to første år i klubben. I denne sæson har vi indtil videre lukket 15 mål ind i 19 kampe, et antal der er betydeligt lavere end de andre år, hvor man i gennemsnit som Swansea fan måtte se 2 mål gå ind pr. kamp.
Nok om det og nu til de virkelige roser. Min frontduo med brasilianske Ademílson og Lacina Traore fra Elfenbenskysten har til sammen scoret 20 ud af vores 39 mål i Premier League. De har derfor en stor andel i vores
succes i denne sæson. I alt har de to til sammen scoret 34 mål, hvilket må siges at være et pænt antal og blandt Europas allerfarligste frontduoer.
Ikke nok med vi har succes i den hjemlige Premier League, går det også efter planen i Europa League. De småproblemer der pludselig opstod mod Saint-Etienne i kvalifikationen har vi ikke mærket noget til i Gruppespillet. Her er det blevet til 5 sejre og et enkelt nederlag på 2-1 i Ukraine mod Gruppens nr. 2 Shakhtar. I øvrigt en kamp vi sagtens kunne have vundet eftersom det afgørende mål faldt i overtiden, og vi var foran langt hen i anden halvleg med 0-1. I 1. knockout runde møder vi et spansk Villarreal hold, som stadig er igang med at genopbygge holdet efter deres nedrykning til Liga Adelante og efterfølgende genoprykning til den bedste liga i Spanien. Ender vi med at slå spanierne ud hedder modstanderne enten russiske Sparta Moskva eller hollandske FC Utrecht.
Af kampe jeg vil fremhæve er der eks. vores ekstremt flotte sejr over Manchester United hjemme på The Liberty Stadium i Wales. En kamp hvor vi formåede på en halvleg at skille et Manchester United hold, som på daværende tidspunkt var ubesejret og 1er i rækken, med hele 4-0. Det blev også slutresultatet og mit mandskab kunne lade sig hylde med Nathan Dyer, Michu og to gange Ademílson som målscorere i kampen. Også 5-3 kampen hjemme mod Shakhtar skal nævnes, endnu en flot første halvleg hvor Lacina Traore med 4 mål på en halvleg var kreatøren bag en flot 5-1 føring. Også Liverpool, West Ham og Salzburg har fået at mærke The Liberty of Stadium kræfter, og hvor stærke vi i år er på hjemmebane. Alle er blevet sendt hjem med 4-0 i bagagen.
En kedelig nyhed er at mit reservespækkede mandskab ikke kunne slå Norwich i Capital One Cuppens 3. runde. Det er dog ikke en turnering jeg tager for noget i år, hvor det fulde fokus egentlig lå på ligaen, men også Europa League bliver der selvfølgelig brugt gevaldigt mange kræfter på. FA Cuppen forventer jeg mig desuden heller ikke noget af. Vi tiltræder i denne i starten af januar i en udekamp mod Preston fra bunden af Championship.
I aften står vi overfor en svær opgave hjemme mod Manchester City. Men mere om den kamp i næste opdatering, hvorefter I kan se frem til et transfervindue, hvor jeg primært vil fokusere på at rydde op i truppen.
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #9:
20 Dec 2012, 01:25 »
- Hvordan klarer han sig ved dig?
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #10:
20 Dec 2012, 01:26 »
Swansea AFC
M. Vorm
R. Taylor
A. Williams
Chico
N. Taylor
P. Hernández
L. Britton
W. Nem
>
80'
N. Dyer
1
L. Traore
>
65'
I. Belfodil
- - - - - - -
<
65'
D. Graham
<
80'
Michu
Manchester City
J. Hart
Maicon
>
71'
V. Kompany (C)
J. Lescott
L. Baines
A. Ramsey
>
45'
M. Fellaini
M. Hamsik
D. Silva
*
C. Tevez
1
E. Dzeko
1
- - - - - - -
<
45'
M. Richards
<
71'
Y. Touré
Velkommen til topopgøret på The Liberty Stadium i Swansea. Her mødes overraskelsen fra Swansea førerholdet fra Manchester City i en direkte duel om vigtige point i toppen af tabellen. De forsvarende mestre fra Manchester City kommer til kampen uden Samir Nasri og Sergio Agüero, mens Swansea til opgøret må undværre et af holdets helt store aktiver offensivt, Ademílson.
1. min.
Første afslutning mod Swansea målet affyres af belgiske M. Fellaini, men Vorm finder en klasseredning frem - hjørne.
2. min.
Pablo Hernández styrer kontraen, han finder flot Dyer i dybden, som alene med Joe Hart bringer Swansea foran med
1-0
.
27. min.
Ramsey finder flot Hamsik i dybden, Hamsik sparker mod Vorms mål, men igen redder hollænderen bolden til hjørne.
37. min.
Hamsik udnytter Swansea forsvarets sover i timen, han finder Dzeko i dybden som sikkert sparker bolden i nettet til
1-1
.
45 min.
Spillerne får stor ros for første halvleg og virker glade og parate til at give Manchester holdet kamp til stregen. I pausen har Manchester City skiftet A. Ramsey med M. Richards.
65 min.
Swansea forsøger sig med en udskiftning af L. Traore til fordel for D. Graham - Tanken bag det er at få en decideret target man ind og kæmpe mod Citys stærke forsvar.
71 min.
Manchester City skifter brasilianske Maicon og sender Yaya Touré på banen istedet for.
80 min.
Endnu en udskiftning hos Swansea. Denne gang tages W. Nem ud og ind kommer Michu - Dette for at få en ny frisk mand ind, som kan afgøre kampen.
82 min.
Hurtigt og flot sammenspil i Manchester Citys højre side ender med en fri afslutning til C. Tevez som gør det til
1-2
90 min.
Swansea har haft svært ved at ligge et decideret pres på førerholdet, men sidste mulighed får D. Graham, men hans hovedstød er ikke hårdt nok og ender i favnen på J. Hart.
Swansea formåede altså ikke at hente point i dagens hjemmekamp mod Manchester City. På trods af at holdet fra Wales kom foran efter bare 2 minutters spil, kunne de defensive spillere hos holdet ikke forsvare Manchester Citys massive pres og måtte efter 37 minutter se bolden rulle i nettet fra Edin Dzekos fødder. Med otte minutter igen afgjorde Carlos Tevez løjerne til de forsvarende mestres fordel.
SWANSEA AFC
1 - 2
MANCHESTER CITY
2' 1-0 Nathan Dyer (A: P. Hernández)
37' 1-1 Edin Dzeko (A: M. Hamsik)
82' 1-2 Carlos Tevez (A: D. Silva)
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #11:
20 Dec 2012, 01:27 »
Citat af: Rottenburg 20 Dec 2012, 01:25
- Hvordan klarer han sig ved dig?
Jeg må erkende han er lidt af et fejlkøb, han har ikke rigtig en chance for at slå igennem hos mig længere efter mine offensive indkøb. Pt. forsøger jeg at finde en klub at leje ham ud til
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #12:
20 Dec 2012, 01:33 »
Citat af: Møller 20 Dec 2012, 01:27
Jeg må erkende han er lidt af et fejlkøb, han har ikke rigtig en chance for at slå igennem hos mig længere efter mine offensive indkøb. Pt. forsøger jeg at finde en klub at leje ham ud til
SS af ham? - Jeg havde ham i EfB i FM12 og der var han guld sammen med Lange!
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #13:
20 Dec 2012, 01:44 »
Citat af: Rottenburg 20 Dec 2012, 01:33
SS af ham? - Jeg havde ham i EfB i FM12 og der var han guld sammen med Lange!
http://i468.photobucket.com/albums/rr41/Hugob0y/jpohjanpalo_zps99d1e487.png
Værsgo
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #14:
20 Dec 2012, 01:46 »
Citat af: Møller 20 Dec 2012, 01:44
http://i468.photobucket.com/albums/rr41/Hugob0y/jpohjanpalo_zps99d1e487.png
Værsgo
Han ser jo glimrende ud, bare ærgeligt jeg ikk kan se ham da jeg ikk har valgt finland.
Tror han vil være god i Basel!
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »