Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1260 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
Swansea City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
Forfatter
Emne: Swansea City (Læst 6766 gange)
bøvle
Manager
Sv: Swansea City
«
Svar #15:
20 Dec 2012, 01:50 »
Nu er jeg straks bedre med. Jeg overgiver mig og indrømmer det er en fed blog med særdeles fed grafik, der er godt til at fange opmærksomheden og samtidig understøtte teksten.
Godt arbejde, makker !
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #16:
20 Dec 2012, 01:54 »
Citat af: Rottenburg 20 Dec 2012, 01:46
Han ser jo glimrende ud, bare ærgeligt jeg ikk kan se ham da jeg ikk har valgt finland.
Tror han vil være god i Basel!
Helt klart. Du kan jo tilvælge Finland mens spillet er igang.
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #17:
20 Dec 2012, 01:57 »
Citat af: Møller 20 Dec 2012, 01:54
Helt klart. Du kan jo tilvælge Finland mens spillet er igang.
Tager det ikk 1 sæson før den godkender det?
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #18:
20 Dec 2012, 01:58 »
Citat af: bøvle 20 Dec 2012, 01:50
Nu er jeg straks bedre med. Jeg overgiver mig og indrømmer det er en fed blog med særdeles fed grafik, der er godt til at fange opmærksomheden og samtidig understøtte teksten.
Godt arbejde, makker !
Jeg takker mange gange, og er da glad for jeg fik rettet din mening til
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #19:
20 Dec 2012, 02:10 »
Citat af: Rottenburg 20 Dec 2012, 01:57
Tager det ikk 1 sæson før den godkender det?
Det tager vidst et par måneder.
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #20:
20 Dec 2012, 02:17 »
Super! - Jeg ser på ham! ..
Og super flot blog, er dog lidt jaloux på måden du skriver. Kan ikk få mit til at virke sådan du har lavet det i Swansea-City opslaget!
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #21:
20 Dec 2012, 14:52 »
Et meget stille transfervindue i Wales
1. februar 2015
År 2015 hedder årstallet i mit spil nu. Mit 6. transfervindue som Swansea træner er overstået, og jeg må sige at dette
Januars resultater:
Preston (U)
3-1
FA
Everton (U)
1-4
Wigan (H)
0-0
West Ham (U)
2-2
Sheff Utd (H)
3-0
FA
Newcastle (U)
2-0
Wolves (H)
1-0
Man Utd (U)
1-4
Fulham (H)
2-0
Ligatop 5:
1. Man Utd 69p
2. Man City 64p
3. Arsenal 59p
4. Tottenham 48p
5.
Swansea 46p
* Tottenham -3 kampe
* Man City -1 kamp
uden sammenligning er det mest stille af slagsen. Jeg har primært fokuseret på at sikre mig spillere som kan komme hertil fri af deres kontrakter i andre klubber. Derfor kan jeg allerede nu meddele at jeg har skrevet kontrakt med den 25 årige hollandske midtbanespiller Leroy Fer fra FC Twente. I Holland har jeg også sikret mig en anden midtbanespiller, Miralem Sulejmani ønskede nemlig ikke at forlænge sit ophold hos Ajax Amsterdam, og forlader til sommer klubben efter 7 års tro tjeneste, for istedet at tørne ud for mit Swansea mandskab.
I dette transfervindue har jeg hentet en nordmand ind fra mesterklubben Rosenborg. Der er tale om forsvarsspilleren
Stefan Strandberg
. Den 24-årige nordmand er hentet ind for det beskedne beløb af 2,4 millioner kroner, og er en rigtig god backup spiller at have. Stefan er mit eneste indkøb som er ankommet til klubben i dette transfervindue. Derudover har jeg lejet 4 af mine unge spillere ud. Glyn Leek er smuttet til Peterborough, Chris Fowler til Port Vale, mens både Ryan Broom og mit nye danske skub Mark Rasmussen er lejet ud til Crystal Palace.
Det giver ikke de store rokeringer i min nuværende trup. Samme trup som spillede hele efteråret skal altså også sørge for at gøre arbejdet færdigt i det nye år. Januar måned har budt på både FA Cup kampe og Premier League kampe. Mens vi må vente lidt med de afgørende kampe i Europa League. Resultaterne for kampene kan du se i højre side, mens det kan meddeles at de store sving i formen må skyldes at Ademílson og Lacina Traore meget uheldigt var væk i hele januar måned. Ademílson grundet skade, og Lacina Traore var med Elfenbenskysten til at vinde African Nations Cup 2015.
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2012, 15:09 af Møller
»
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #22:
20 Dec 2012, 17:43 »
Swansea meget svingende før afgørelsens time
17. april 2015
Netop som vi har slået Chelsea på hjemmebane 3-1 i en meget vigtig kamp kommer der endnu en opdatering fra denne sæson. Vi er faldet tilbage i den hjemlige tabel, jeg må bare erkende at en trup på 20 reelle spillere med
Kan Traore fortsætte den europæiske succes?
niveau til toppen af Premier League ikke er nok til at spille både Premier League top 4 fodbold og Europa League knockout fase. Ydermere har skader plaget mit brasilianske vidunder Ademílson og været skyld i han er faldet meget tilbage fra sin hidtidige form i 2014. Han har siden opdateringen med de 15 mål scoret bare 3 mål.
En af de vigtige faktorer som har haft en stor betydning for at vi pt. stadig ligger og kæmper om top 5 i Premier League, sammen med vi stadig er med i Europa League er, Lacina Traore, Nathan Dyer og så har Pablo Hernández virkelig forbedret sit spil.
Vi lagde februar ud med at tabe 4-1 på Old Trafford, et resultat jeg ikke tager så tungt. Det er pt. Europa League der er vores store mål at vinde. Ellers røg vi i februar måned også ud af FA Cuppen efter en dårlig kamp med et reservespækket mandskab på Villa Park, hvor vi tabte 1-3.
I Europa League har vi derimod haft gevaldig succes. Første knockout runde var imod spanske Villarreal. Vi lagde ud med at vinde en flot 1-0 sejr i Spanien, på mål af Lacina Traore. På hjemmebane kom vi igen foran ved Lacina Traore, før Villarreal bragte spænding i det til 1-1. Men til sidst i kampen udnyttede Traore et offensivt Villarreal hold til at smække bolden ind i hovedet på indskiftede Belfodil, som scorede til 2-1 - samlet 3-1. Det betød at vi pludselig skulle ud og spille 2. Knockout runde imod russiske Sparta Moskva. Igen vinder vi første kamp 1-0 på hjemmebane på mål af Pablo Hernández. I Rusland kommer vi hurtigt bagud, men Traore udligner igen. Det blev et drama i Rusland da vi kommer hjem med et 3-2 nederlag - hvilket betød vi gik videre på reglen om udebanemål.
Derfor skulle vi op imod vores engelske rivaler fra Chelsea. Et mandskab der netop havde slået os 3-1 på Stanford Bridge i den hjemlige liga. Men i Europa League formåede vi efter at være kommet bagud 3-0 igen på Stanford Bridge at lave et flot comeback til 3-3 på mål af Hernández, Nem og Traore. Returopgøret spillede jeg så igår og her vandt vi flot 3-1 efter at være bagud 0-1 ved pausen. Men udvisning af Lewis Holtby gjorde betingelserne for et
PL Top 5
1. Man Utd 82p
2. Man City 74p
3. Arsenal 74p
4. Tottenham 57p
5. Newcastle 57p
----
7. Swansea 50p
Kampoversigt
comeback meget gode for os. 3-1 vandt vi på hjemmebane på mål af Adryan, Traore og Nem. Samlet 6-4 sender os videre til semifinalerne, her møder vi endnu et russisk mandskab fra Moskva. Denne gang CSKA Moskva.
Det betyder at vi her med 5 kampe igen i Premier League mere eller mindre har udspillet vores Champions League drømme, men en direkte kvalifikation igennem ligaplacering er stadig inde for rækkevidde. Vi kæmper pt. om disse med Chelsea, Newcastle, Liverpool og så kan Stoke måske komme bragende bagfra. Men i Europa League ser vores vej til en finale pt. ud til at skulle forbi CSKA Moskva og i finalen kan vi møde enten Dortmund eller Tottenham.
Følg med næste gang hvor jeg forhåbentlig er tilbage med en succesrig afslutning på sæsonen 2014/2015!
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #23:
20 Dec 2012, 19:09 »
Belfodil stjæler overskrifterne i sidste kamp
17. maj 2015
Igennem hele sæson 2014/2015 har det været hans angrebskollegaer Ademílson og Lacina Traore der har taget sig
Den glemte indhopper Belfodil.
af roserne. Men i sidste runde på hjemmebane mod Blackburn sikrede Ishak Belfodil sin del af æren for en flot og fornem 7. plads i årets Premier League. Dermed har vi igen i år sikret os adgang til næste sæsons Europa League. En turnering vi dog ikke helt er færdige med for denne sæson. Vi har nemlig været så heldige og dygtige at tilspille os en plads i finalen.
Hjemmekampen mod Blackburn var kun vigtig grundet Newcastle på samme tid tabte 2-0 på Old Trafford, og dermed tabte den 6. plads de før sidste spillerunde lå på. Liverpool vandt hjemme over Everton med samme cifre 2-0, dermed sikrer de sig 6. pladsen i Premier League med 2 point flere end os og Newcastle. Vi må til gengæld takke vores angribere for at vi her ved sæsonafslutningen i Premier League står over Newcastle på den vitale og vigtige 7. plads. Det er nemlig målforskellen der gør sig gældende her. Og her har vi scoret langt flere mål end Newcastle og med en differens på +16 slår vi Newcastles +5 mål og dermed er Europa League pladsen vores.
Siden jeg sidst kom med en opdatering herfra Wales har vi spillet en flot omgang fodbold. Vi slog sikkert CSKA Moskva ud af semifinalerne i Europa League. Først med en flot 4-2 sejr i Moskva, her var Ademílson som genfødt med et flot hattrick, og så med 2-1 på hjemmebane. Det var aldrig i fare eller tvivl om vi skulle i finalen eller ej. I ligaen indså jeg på et tidspunkt at Europa League kvalifikation gennem ligaen nok var en umulighed hvis man så på programmerne. Men Newcastle var gavmilde, og vi udnyttede den ekstra chance de gav os til at tilspille os denne flotte 7. plads, på trods af nederlag til Man City (0-3) og Aston Villa (2-3) i de sidste runder. En flot sejr over Tottenham i næst sidste runde åbnede for håbet eftersom både Liverpool og Newcastle tabte point i samme runde.
Det kan dog ske at vi slet ikke havde behøvet denne 7. plads. Vi skal nemlig om præcist tre dage i aktion i Europa League finalen. Den spilles i Madrid på Vicente Calderon, og modstanderne hedder ligakonkurrenterne fra Tottenham Hotspurs. Opdatering kommer senere om hvorledes det gik i Madrid, kryds alt hvad I ejer for en overraskelse i dette års udgave af Europa League. Samt en historisk sejr!
Kampoversigt
-
Slutstillingen i Premier League
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #24:
21 Dec 2012, 01:47 »
Sensationen en realitet!
20. maj 2015 - skysports.com
Swansea og Tottenham tørnede her til aften sammen i dette års udgave af Europa Leagues sidste kamp. Den store
Swansea
1. M. Vorm
24. R. Taylor
4. Chico
6. A. Williams (C)
3. N. Taylor
11.
P. Hernández
ud 68
7. L. Britton
9. Michu
12. N. Dyer
18.
L. Traore
3
15. Ademílson
- - - - - - - - -
13.
K. Schmeichel
16.
M. Capuano
22.
Á. Rangel
20.
L. Biglia
10.
D. Graham
21.
I. Belfodil
14. W. Nem ind 68
Tottenham
1. H. Lloris
28.
K. Walker
ud 72
20. M. Dawson
4. Y. Kaboul
19. C. Fuchs
5. J. Vertonghen
32. A. Ayew
15.
J. Milner
ud 45
8.
D. Costa
ud 71
11. G. Bale
29. G. Sigurdsson
- - - - - - - - -
13.
P. Hansson
12. B. Ruiz ind 71
6. T. Huddlestone ind 45
23.
P. Boyham
7. G. Ramírez ind 72
17.
J. Allen
33.
S. Caulker
finale skulle i år spilles på Vicente Calderón i Madrid. Et stadion med plads til 54.851 tilskuere, og til dagens finale mellem de to britiske tophold var der fuldt hus. Stjernerne Bale, Walker, Adebayor, Dyer, Hernández, Ademílson og Traore havde tiltrukket et fyldt stadion i Spaniens hovedstad Madrid.
Swanseas vej til denne finale har på papiret været noget lettere end Tottenhams. Spurs holdet har igennem turneringens knockoutfaser slået Dynamo Kiev 6-0, PSG 4-1, Real Sociedad 3-3u og Dortmund 4-3 i semifinalerne. Tottenham kom desuden ind i turneringen fra Champions League. Her røg holdet ud efter at være i gruppe c med FC Bayern, Galatasaray og Zeljeznicar.
Swansea modsat trådte ind i turneringen i 3. kvalifikationsrunde
. Her slog holdet Borac fra Bosnien 7-3, Saint Etienne 64f. I gruppespillet tørnede Wales mandskabet sammen med Dacia, Salzburg og Shakhtar i gruppe b, en gruppe Swansea kom videre fra som 1ere. I knockout fasen har holdet slået spanske Villarreal ud med 3-1, Sparta Moskva med 3-3u, Chelsea 6-4 og i semifinalen CSKA Moskva 6-3.
Dagens opgør startede i et hæsblæsende tempo. Efter bare 24 sekunder sker det der ikke måtte ske for Tottenham holdet. Lacina Traore kommer alene igennem med målmand Lloris,
Kampfacts:
Swansea - Tottenham 3-0 (2-0)
Traore, Traore, Traore
Skud: 10-23
Indenfor rammen: 5-5
Boldbesiddelse: 48/52%
angriberen fra Elfenbenskysten jagtede i kampen topscorerpladsen i turneringen, og misser ikke en så stor mulighed -
1-0
til Swansea. Flere gode muligheder i begge ender, men ligelidt hjalp det. Ingen scoringer før vi nærmede os pausen. Bare 4 minutter før halvleg er det igen Lacina Traore der er på spil. På hovedstød sender han Nathan Dyers indlæg ind bag Hugo Lloris til stor begejstring for de godt og vel 25.000 medrejste Swansea fans,
2-0
til de undertippede fra Wales.
Tottenham pressede mere og mere på i anden halvleg, men en fantastisk defensiv og stort stående Michel Vorm var medvirkende til at Tottenham ikke fik scoret i kampen. Istedet scorede Lacina Traore endnu en gang efter 71 minutter. Et mål der fuldendte hans flotte hattrick, men også sendte topscorertitlen til Swansea og angriberen fra Elfenbenskysten.
3-0
på langskud af Lacina Traore, topscorertitlen og Europa League titlen. Alt i en til Swansea, det blev også slutresultatet af en intens og hektisk finale, som Tottenham egentlig havde styr på, det eneste de manglede var målene.
"Prikken over i'et på en fantastisk sæson. Udviklingen i klubben er virkelig ikke til at tage fejl af længere. Min første sæson var hård, den anden en anelse lettere i og med resultatet også blev bedre. Men at stå her med Europa League trofæet i hånden, sammen med topscoreren i turneringen. Det havde jeg ved den sødeste grød ALDRIG turdet håbe på kunne lade sig gøre. Det gør at vi springer lidt faser over i vores planer for fremtiden. Forhåbentlig kan vi i næste sæson tage det næste skridt og spille os helt fast i toppen af Premier League for tredje år i streg."
- Mads Møller Nielsen, Cheftræner Swansea AFC.
«
Seneste Redigering: 21 Dec 2012, 01:52 af Møller
»
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #25:
22 Dec 2012, 02:17 »
Swansea AFC
1. september 2015
Endnu et transfervindue er overstået. Denne gang må jeg sige det har været mit mest aktive vindue i min Swansea karriere. Hele 16 spillere har været i transfer hos os, enten ud eller ind eller på leje. Allerede før transfervinduet
Miralem Sulejmani, 0 DKK - Leroy Fer 0 DKK
Aron Gunnarsson 95 mio. DKK - Jack Collison 45 mio. DKK
Niklas Horstmann
startede vidste jeg at Miralem Sulejmani ville komme til fra Ajax, samt at Leroy Fer ville komme fra FC Twente. Dette kvit og frit købt efter deres kontrakter er udløbet i deres nu tidligere klubber.
Men efter triumfen i Europa League i sidste sæson fik jeg mit hidtil største transferbudget stillet til rådighed af ledelsen i klubben. Der gik heller ikke mere end en uge af transfervinduet før jeg kunne præsentere det første og dyre indkøb i islændingen Aron Gunnarsson fra nedrykkede Reading. Dagen efter kunne jeg præsentere endnu en spiller hentet indenfor Storbritanniens grænser i Jack Collison fra West Ham.
Modsatte vej gik et hav af vores talenter på lejeaftaler. Bl.a. Erik Skov til Peterborough, Will Bailey til Burnley, Joel Pohjanpalo til Watford, Mark Rasmussen til Leeds. Men også spillere som Darnel Situ, McDonald Mariga, Luke Moore har forladt klubben til fordel for spilletid i andre klubbet. De er hhv. skiftet til Leeds, Augsburg og Crystal Palace. Kyle Bartley, Lee Lucas, Chris Fowler og Ki Sung-Yeung fik ikke forlænget deres kontrakter og er derfor på fri transfer nu. Derudover har jeg fortaget nogle udlån af spillere med indbyggede købsklausuler i deres lejeaftale. Der er her tale om Lucas Biglia (til Boca), Arnaud Souquet (til Rennes). Et knapt så heldigt tilfælde skete til sidst i transfervinduet. Efter at jeg havde en personlig diskussion med Aron Gunnarsson om hvorvidt han skulle være fast mand eller gardering bad han om at komme lidt væk fra klubben. Derfor har jeg fået det sat i stand således at Aron Gunnarsson er på lejeaftale hos Malaga i noget tid (kontrakt: slut på sæsonen) med klausul at jeg kan hive ham hjem når jeg vil. Til sidst kan det nævnes at jeg har sikret mig det tyske talent Niklas Horstmann fra Valencia for 18 mio. kroner, han er blevet udlejet til Notts Co for sæsonen. Iøvrigt skal det nævnes at jeg har anskaffet mig papirer på to brasilianske talenter, dog kommer de først hhv. næste sommer og sommeren efter.
Sæsonen er også startet her i England. Vi har desværre ikke formået at fortsætte sidste års form i starten af den nye.
vs. Tottenham (u)
0-3
vs. Q.P.R. (h)
0-1
vs. Manchester City (n)
1-2
Selv efter 5 venskabskampe (4 sejre og 1 uafgjort) har endnu ikke scoret i ligaen endnu. Første opgør stod på White Hard Lane mod Tottenham. Her blev vi sendt hjem med 0-3 af Gareth Bale som var ustoppelig og blev klar matchvinder med et hattrick. Hjemme imod Q.P.R. følte jeg muligheden var for årets første sejr. Vi styrede også kampen, men da vi formår at misbruge straffe sker der tit det at udeholdet straffer en, det gjorde Alejandro Faurlin med kampens eneste mål til 0-1. I Super Cuppen mødte vi Manchester City og tabte 1-2, vores første mål i denne sæson stod forsvarsspilleren Chico for.
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #26:
24 Dec 2012, 16:55 »
Joel Pohjanpalo, HJK, 950k - For Basel er han vild nok!
Sider:
1
[
2
]
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »