home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1203 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [Færdig] Frem til fortiden # 73
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: [Færdig] Frem til fortiden # 73  (Læst 43127 gange)
Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 8
« Svar #30: 18 Nov 2012, 17:51 »

Transfers
Taktik Bemærk: Rollerne kan variere
Spillere del 1
Spillere del 2

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 9
« Svar #31: 19 Nov 2012, 21:04 »

Frustration

Hold nu kæft, hvor jeg hader de lange udebaneture i Europa League. Denne gang skulle vi til Island for at møde et eller andet hold, jeg aldrig havde hørt om. Det var for mig en gåde, hvordan de kunne kvalificere sig til gruppespillet.

Nå, men vi tog af sted onsdag morgen, så vi kunne nå at træne deroppe. Luis Suarez, Daniel Agger, José Enrique og Pepe Reina og andre blev hjemme i England. Dermed blev der plads til unge spillere, hvor især Samed Yesil og Jack Robinson fik gjort sig godt bemærket. Lige netop de to havde også arbejdet intensivt til træning, hvorfor de også fortjente at lave et mål hver på Island.

Efter kampen kørte vi direkte til lufthavnen, og vi var hjemme i Liverpool engang midt om natten. Jeg fortalte spillerne, at træningen blev rykket til om eftermiddagen, så jeg kunne få udsovet. Under den træning fokuserede jeg ikke så meget på afslutninger, da spillerne havde været utroligt effektive i de seneste kampe. Ligeledes til fredagens træning drejede det sig om forsvarsspil og genpres.

Det viste sig i kampen mod WBA at have været en rigtig dårlig beslutning. 40 minutter i overtal uden at score et eneste mål, men i stedet brændte spillerne på det skammeligste flere gange. I første halvleg var vi kommet bagud, men en noget heldig udligning sørgede for uafgjort til pausen.
Og sådan forblev det anden halvleg i gennem trods de store scoringsmuligheder. Jeg var mildest talt rasende, og der blev talt med ord så store som USA's halve befolknings tykkelse, for spillerne skulle vide, hvor ringe det var. Specielt Oussama Assaidi og Luis Suarez var syndere, men det kunne der jo ikke gøres meget ved.

Positivt var det dog, at taktikken blev fulgt nøje. Det direkte spil og genpresset gav flere store muligheder, og det roste jeg også spillerne for, da jeg var faldet lidt ned. Også fansene så ud til at kunne lide den nye spillestil. I al fald var de begyndt at lovprise konceptet i medierne, men det tog jeg mig egentligt ikke af. Jeg tænkte kun på at vinde den næste kamp, og hvordan det skulle gøres.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #32: 19 Nov 2012, 21:47 »

Har lige læst det hele igennem, og det ser absolut glimrende ud! Peace

Kan godt lide du veksler mellem hvordan dine updates skal skrives. At resultaterne så halter en smule gør ikke det store ved din blog Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Risom
Manager

« Svar #33: 19 Nov 2012, 22:03 »

Har lige læst det hele igennem, og det ser absolut glimrende ud! Peace

Kan godt lide du veksler mellem hvordan dine updates skal skrives. At resultaterne så halter en smule gør ikke det store ved din blog Smiley
Tusind tak Smiley

Uden at afsløre for meget kan jeg vist godt sige, at det bliver forbedret i den kommende tid Smiley

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 10
« Svar #34: 22 Nov 2012, 16:55 »

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 11
« Svar #35: 23 Nov 2012, 16:58 »

Nej, nej, nej
"Hvad fanden laver du!? Hvordan kan du finde på at svigte fansene i så høj grad? Og så i et så vigtigt opgør. Dine holdkammerater betaler prisen ved at skulle løbe endnu flere forgæves meter samtidigt med, at de kan se, rivalerne score hele fire gange mod os. Vi bliver jo ydmyget", var tankerne, der fløj gennem hovedet på mig. Jeg var rasende!

Jeg taler om Luis Suarez´ røde kort i kampen mod Manchester United, hvor vi tabte med hele 4-1. Vi var hurtigt kommet bagud 2-0 på to halvtynde straffespark, men det var vel, hvad man kunne forvente sig af at spille mod ManU, så det gik os ikke synderligt på. Derimod kæmpede alle videre og leverede i en lang periode en fortrinlig defensiv præstation for at få lagt køl på trykket mod os. Og efter et vellykket pres sendte Joe Allen Suarez i dybden, der får en gang skyld var kølig som en oktobereftermiddag i Manchester. Men så spolerede selv samme Suarez muligheden for et comeback, og det gider jeg egentligt ikke at tænke yderligere på.

"Jeg troede ellers, du var kommet på rette spor igen med din reducering inden du ødelagde det for os. Først for du en advarsel for at brokke dig, og minuttet efter får du dit andet gule kort. Oven i købet for film. Hvorfor tænkte du dig ikke om?", var ordene, der fløj ud af min mund på mødet med Suarez.

Han forklarede, at han ikke mente, der var gult kort i nogle af situationerne. Det var jeg fuldkommen ligeglad med. Jeg tænkte kun på, hvorfor han svigtede alle sine holdkammerater. Han vidste jo, at han havde en kortere snor efter advarslen for brok. Den kunne han ikke løbe fra, og han undskyldte dog også. Jeg fortalte ham, at hvis ikke han arbejdede hårdt til træning i de kommende uger for at optimere hans præstationer, så han kunne betale holdkammeraterne tilbage ved næste lejlighed, ville han blive sat af holdet.

Anfield Road
Manager

« Svar #36: 23 Nov 2012, 17:05 »

Hmm. I det korte Liverpool-save jeg havde(ja det er blevet lagt på hylden sammen med FM13  Rullende Øjne) Fik United også to straffespark mod mig. Sikke en sammentræf  Huh Mystisk...

Men hva´ pokker? Man siger jo at FM er det mest realistiske managerspil på markedet, og de lever da op til deres ry...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #37: 23 Nov 2012, 18:25 »

Hmm. I det korte Liverpool-save jeg havde(ja det er blevet lagt på hylden sammen med FM13  Rullende Øjne) Fik United også to straffespark mod mig. Sikke en sammentræf  Huh Mystisk...

Men hva´ pokker? Man siger jo at FM er det mest realistiske managerspil på markedet, og de lever da op til deres ry...

Ja et utroligt sammentraf.....

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 25 Nov 2012, 12:46 »

Risom Hvad tatik køre du med / Hold Indstillinger ?

Forresten rigtig fed blog du har gang i der !
Følger klart med !

#Respect

The Captain says goodbye!

Risom
Manager

« Svar #39: 25 Nov 2012, 17:43 »

Risom Hvad tatik køre du med / Hold Indstillinger ?

Forresten rigtig fed blog du har gang i der !
Følger klart med !

Kig øverst på denne side; update 8. Der står noget om det, men det er stort set det samme som jeg skrev til dig for lidt tid siden.

Tusind tak! Smiley

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 12
« Svar #40: 25 Nov 2012, 21:43 »

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 13
« Svar #41: 26 Nov 2012, 16:26 »

Sådan
Puha. Endnu en svær udekamp. Utroligt, hvordan de har fået tilrettelagt programmet, sådan vi har så mange svære kampe i træk. Nå, men vi tog af sted til Nordengland for at spille i mod Newcastle. Vi lå side om side i tabellen, så der var lagt op til en spændende kamp.

Luis Suarez var igen med i truppen, efter han havde taget kritikken til sig, og han havde endda også undskyldt overfor holdkammeraterne. Derfor var det også kun fair, at han skulle starte inde. Han kvitterede ved score efter bare ni minutters spil. Desuden arbejdede han virkeligt hårdt i presspillet, hvilket jeg var meget tilfreds med.

Efter føringsmålet stillede vi os lidt tilbage på banen for at lure på kontrachancer. Det gav desværre ikke pote, og hvad værre var, scorede Newcastle to gange hen mod slutningen af anden halvleg. Men efter deres andet mål nåede de ikke engang at røre bolden, inden Suarez havde udlignet med sit andet mål. Newcastle virkede som et rystet hold, så vi lagde fuldt tryk på.

Det viste sig at være en god idé, og Oussama Assaidi flugtede bolden i mål efter et hjørnespark i overtiden. Jeg var helt vildt glad, og jeg tog en spurt op til hjørneflaget for at juble med gutterne. Holdånden er vigtig for mig, så jeg deltog selvfølgelig også selv i jublescenerne.

I næste kamp var vi tilbage på Anfield, hvor bundproppen, QPR, var på besøg. De blev udraderet og tabte 5-1 i en kamp, hvor Luis Suarez lavede et hattrick, og hvor presspillet fungerede perfekt. Det sidste mål fra Suarez var netop efter et godt udført pres.

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 14
« Svar #42: 27 Nov 2012, 19:15 »

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #43: 27 Nov 2012, 19:48 »

Herlig stilren blog! Smiley Ynder dig masser af succes i fremtiden  Thumbs Up
Jeg følger med!  Peace

Naah.

Risom
Manager

« Svar #44: 27 Nov 2012, 20:54 »

Herlig stilren blog! Smiley Ynder dig masser af succes i fremtiden  Thumbs Up
Jeg følger med!  Peace
Tusind tak! Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010