home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:46:41 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 938 Gæster Online.

Indlæg: 1132764 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [Færdig] Frem til fortiden # 73
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: [Færdig] Frem til fortiden # 73  (Læst 38925 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frem til fortiden # 3
« Svar #15: 11 Nov 2012, 21:27 »

Den ide med at at lave nogen af updatesne som artikel er jeg helt vild med  Thumbs Up

Fint skriftsprog, og fint personvalg.

Hvis jeg må komme lidt konstruktiv kritik, så synes jeg at selv artiklen ser en lille smule rodet og tætpakket ud. I sær din meget fremtrædende byline irriterer øjet. Væk med de to streger og flyt den ned i bunden af artiklen. Men super ide, og jeg glæder mig til at høre mere om projektet.  Smiley

Og i øvrigt. En lille detalje: Så vidt jeg ved hedder den Liverpool Echo  Wink
« Seneste Redigering: 11 Nov 2012, 21:29 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frem til fortiden # 3
« Svar #16: 11 Nov 2012, 21:33 »

Den ide med at at lave nogen af updatesne som artikel er jeg helt vild med  Thumbs Up

Fint skriftsprog, og fint personvalg.

Hvis jeg må komme lidt konstruktiv kritik, så synes jeg at selv artiklen ser en lille smule rodet og tætpakket ud. I sær din meget fremtrædende byline irriterer øjet. Væk med de to streger og flyt den ned i bunden af artiklen. Men super ide, og jeg glæder mig til at høre mere om projektet.  Smiley

Og i øvrigt. En lille detalje: Så vidt jeg ved hedder den Liverpool Echo  Wink

Det vil jeg arbejde på. Smiley

Merseyside Echo er også en fiktiv avis, som jeg måske skulle have fortalt.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frem til fortiden # 4
« Svar #17: 13 Nov 2012, 19:49 »



Endelig
Vi havde brugt de sidste mange dage på at finde den rette angriber til holdet efter salgene af Kelly og Doni. Indtil videre var alle forespørgsler blevet prompte afvist. Jeg var efterhånden blevet lidt utålmodig, og jeg brugte stadig flere timer på det.

Ian arbejdede også på højtryk og brugte alle sine forbindelser, men heller ikke han havde fundet det rette navn.

I mellemtiden var de fleste spillere også kommet tilbage fra ferie. De første træningspas var forløbet relativt godt, og de virkede uden tvivl til at kunne lide det nye system. Jeg havde også arrangeret en mini-overlevelstur for at styrke forholdet spillerne og personalet i mellem. Det var en hård, men også sjov oplevelse for de involverede i klubben, som i løbet af et døgn stod over for mange vanskelige udfordringer og ikke fik megen søvn.

De unge spillere, som havde fået plads i førsteholdstruppen, lod til at synes godt om det, og allerede nu begyndte de at kende de ældre spillere, som også lærte fra sig og tog dem til sig. Dog ikke alle synes, at det her var nødvendigt. Doni mødte op på mit kontor for at udtrykke sin mening om det. Han var ikke glad for al den ekstra tid, han skulle bruge på holdet. Jeg var vred og skuffet over den holdning. Det betød også, at han blev skippet af sted til Udinese inden længe.

En anden spiller jeg snakkede med, var Jonjo Shelvey. På turen iagttog jeg ham et par gange, og jeg fandt ud af, at der er krummer i ham. Han påtog sig lederroller trods hans unge alder, og det kan jeg lide. Det skal overføres til banen, og derfor har jeg sat ham til at arbejde tæt sammen med Steven Gerrard. De fleste unge spillere har også fået en såkaldt mentor, som de skal lære fra. Jeg fortalte Jonjo, hvad planerne med ham var, og det var selvfølgelig glad for at høre.

Hen på de sene timer ringede Ian til mig. Han fortalte, han havde fundet en potentiel angriber. Han sendte mig en stak dokumenter om ham. Prisen var til at overkomme, og det så ud til, han havde evnerne. Næste morgen var buddet sendt af sted. Det blev accepteret fra Palermo, og Abel var nu på vej til Liverpool for at snakke kontrakt og bestå lægetjekket. "Det var sgu på tide", var min første indskydelse.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2012, 20:00 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Frem til fortiden # 4
« Svar #18: 13 Nov 2012, 20:00 »

Læser med Smiley godt arbejde ..

Kunne man evt få SS af taktik / Hold Indstillinger?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Sterling
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Frem til fortiden # 4
« Svar #19: 13 Nov 2012, 20:02 »

Ser rigtig godt ud Risom Smiley Får selv helt lyst til at lave en blog om Liverpool!
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frem til fortiden # 4
« Svar #20: 13 Nov 2012, 20:03 »

Læser med Smiley godt arbejde ..

Kunne man evt få SS af taktik / Hold Indstillinger?
Mange tak Smiley

Dette er en form for indledning, men på et tidspunkt vil der komme info om taktik osv., men kan godt sende det over PB, hvis du gerne vil have det? Smiley
Ser rigtig godt ud Risom Smiley Får selv helt lyst til at lave en blog om Liverpool!
Tak.. Det kunne da være spændende Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sterling
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Frem til fortiden # 4
« Svar #21: 13 Nov 2012, 20:04 »

Iøvrigt et rigtigt spændende køb af Abel, hvad får han af stjerner?
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Frem til fortiden # 4
« Svar #22: 13 Nov 2012, 20:05 »

Du må da gerne smide mig en PB Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frem til fortiden # 4
« Svar #23: 13 Nov 2012, 20:09 »

Iøvrigt et rigtigt spændende køb af Abel, hvad får han af stjerner?
2,5 i nuværende evne og 3,5 i potentiale. Han er tiltænkt som reserve for Suarez Smiley

Du må da gerne smide mig en PB Smiley

Lige om lidt Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Frem til fortiden # 4
« Svar #24: 13 Nov 2012, 20:13 »

Okay :-) Tak risom ..

Venter spændt  Wink
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Frem til fortiden # 4
« Svar #25: 13 Nov 2012, 21:01 »

Ser rigtig godt ud, glæder mig til mere  Cool
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frem til fortiden # 4
« Svar #26: 13 Nov 2012, 21:19 »

JAAAAA! En Liverpool blog. Jeg er læser. Wink
Ser rigtig godt ud, glæder mig til mere  Cool
Tak Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frem til fortiden # 5
« Svar #27: 14 Nov 2012, 21:03 »

Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frem til fortiden # 6
« Svar #28: 16 Nov 2012, 15:53 »



En fantastisk følelse
Vi havde arbejdet hårdt i løbet af de få træningspas, vi havde i ugen grundet turen til Kroatien. Jeg arbejdede specifikt på at få spillestilen til at virke bedre. Resultatet mod Norwich var ikke godt, så det var meget vigtigt at vinde hjemme på Anfield næste lørdag.

Vi fik den bedste optakt til kampen ved at udspille Osijek på udebane. Luis Suarez fik hul på bylden ved at score et flot hattrick, mens mange unge spillere fik vist sig frem i varmen. Det var stadig sommer i Kroatien, så det var en ekstra hård kamp for os, der allerede havde vænnet sig til en temperatur på under de 20, hvilket man ikke ligefrem kan sige om sensommeren i Østkroatien.

Da vi kom hjem, drejede det sig kun om kampen mod Swansea. Det direkte spil skulle komme mere til syne, og presspillet skulle være mere effektivt. Især fordi Swansea gerne ville have bolden, så det skulle lige intensiveres en smule. Raheem Sterling, der havde siddet udenfor i den seneste kamp, var virkelig god til træning. Han skulle også blive foretrukket frem for Assaidi, som var faldet i niveau.

Under taktikmødet lagde jeg meget fokus på, at vi skulle kæmpe for hinanden. Det skulle gøre ondt for holdkammeraternes skyld. Desuden fortalte jeg om vigtigheden af at komme godt fra start på hjemmebane og ikke lægge ud med at tabe de første to kampe i ligaen. Derudover udtrykte jeg mig igen om konceptets nøgler; direkte spil, genpres og løb for hinanden.

 You'll never walk alone fik hårene til at rejse sig på mig. For første gang i ligaen skulle vi spille på Anfield. Det blev heldigvis en god præstation, og fansene fik set to gode mål, hvilket jeg var glad for. Specielt Raheems mål, hvor han afdriblede fire mand, inden han lagde den under målmanden, var en fryd for øjet.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frem til fortiden # 7
« Svar #29: 17 Nov 2012, 13:16 »

Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010