home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1072 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  taktik er umulig at få til at fungere i 2013
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: taktik er umulig at få til at fungere i 2013  (Læst 26385 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: taktik er umulig at få til at fungere i 2013
« Svar #45: 10 Nov 2012, 10:59 »

Skal man så til at tweake sin taktik modsat nu eller hvad er det for et smart træk SI games har lavet her?  Huh For den gør det konsekvent. Lige gyldigt hvad jeg beder den om gør den præcis det modsatte  ticked off

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

plutonium
Manager

« Svar #46: 10 Nov 2012, 12:20 »

EDIT: De tre øverste afsnit er mere generel kritik af ME'en - decideret taktik-frustrationer findes i de tre største afsnit

Mit største problem er at spillerne er blevet utroligt glade for at spille ping-pong med hinanden. Førstegangsberøring er frem og tilbage mens de rykker tættere på hinanden, for til sidst at fejlaflevere til en modstander. Jeg har tjekket om det er fordi jeg spiller med for korte afleveringer eller for stor afstand mellem kæderne, men det er ikke det der er problemet Skuffet

Derudover synes jeg at nogle af kollisionerne mellem spillerne er helt ude i hampen, idet spillerne 'flyver' flere virtuelle meter væk, hvorefter ingen af dem når på bolden, fordi en tredje spiller (der var længere væk oprindeligt) tager den. I den virkelige verden vil man aldrig se sådan noget, da det strider imod al logik og fysiske love. Kollisionerne er fine, men alt for potente lige nu.

Eneste virkeligt positive jeg har at sige om den nye ME er målmanden. Synes han er blevet meget mere levende og vinder mange flere bolde langs jorden, når han kommer ud og sweeper.

ME'en er underlig, og virker meget 'beta-agtig'. Som andre påpeger, så er de rent taktiske opsætninger svære at få til at fungere, uanset om man laver et meget strømlinet koncept eller kører med en lidt mere rodet plan. Nogle har fået enorm succes i FM13 fra the get-go, men tror det er et spørgsmål om lige at have ramt heldigt. For jeg har rigtig svært ved at sætte mig på alle de (på papiret) lette kampe. Spiller med FCK, og da jeg efter flere underlige kampe nåede til Vejle i cup'en, så fik jeg nok. Spillede med min standard Superliga-taktik, og tabte kampen 2-0 med 50-50 boldbesiddelse. Det gav ingen mening, for jeg havde ALT spillet, pånær boldbesiddelsen.

Så gjorde jeg det man ellers ikke bør, og reloadede savet, så jeg kunne teste det igen. Jeg prøvede med præcis samme taktik, og samme resultat. Altså var det ikke bare en af den virkelige verdens chok-resultater. Problemet måtte være min taktik. Så prøvede jeg igen, men fokus på offensiv boldbesiddelse, og kunne med det yderste af neglene tilkæmpe mig en uafgjort, for så at tabe i straffespark. Jeg prøvede igen, denne gang med defensiv tilgangsvinkel og kontraer. Et knebent 0-1 nederlag til følge. Nok et forsøg med et mindre tweak af min normale taktik - uafgjort og nederlag på straffe. Et sidste forsøg, hvor jeg smed alt over bord og bare sagde attack-attack-attack. Uafgjort og sejr på straffe. What the fuck SI???

At jeg med FCK, og værende en (i al beskedenhed) ret succesfuld motivator i spillet, ikke kan vinde en kamp bare nogenlunde komfortabelt mod Vejle i 6 forsøg,  hvor jeg forsøger med 5 forskellige indgangsvinkler til kampen, er simpelthen for urealistisk. Fair nok at man kan tabe efter at have domineret en kamp - det sker. Men at der er enkelte kampe man bare konsekvent ikke kan vinde sikkert uanset hvad man prøver er ALT for scriptet og uden for gamerens kontrol. Hvis det er gældende for alle kampe i spillet, at AI'en har besluttet om man skal kunne vinde let eller ej, så er spillet et kæmpe flop.

Men ellers synes jeg nu at alt andet i spillet fungerer mega godt! Det er KUN kampene (som trods alt er det vigtigste) som kan frustrere mig endeløst i det her spil.
« Seneste Redigering: 10 Nov 2012, 12:24 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Syfilis
Lilleputspiller
*

« Svar #47: 10 Nov 2012, 12:29 »

Jeg har nu ikke noget imod at smide mine op, for resultaterne vil jeg henvise til Brøndby IF klubtråden, men kort sagt, har de på 5 år vendt brøndbys nedtur og bragt os til en EL og en CHL finale plads. Cool

Den første er den mere "sikre", hvor man ikke går efter at besidde bolde så meget som man går efter bare at skrabe point sammen, nøglerne er udholdne backs, en defensiv midtbanespiller som kan aflevere en bold og generobre den, en god spilfordeler samt en forholdsvis hurtig angriber som passer i rollen "skarpretter".

Version 1.1

Taktik to bygger på samme grundprincipper, dog med mere vægt på at holde i bolden, hvilket betyder at angriberen er blevet til en dybdeliggende support type, der satses mere på ungdommen på mit hold og her føler jeg personligt denne passer perfekt. Min ældste spiller i sæsonen 2017/18 er 23 år, men kun 5 spillere er over 20 år. Den bygger på et flydende spil hvor alle spillere har ansvar i begge retninger.

Version 1.2

Disclaimer: Jeg siger ikke taktikken passer ind hvor som helst, ej heller at mine resultater vil blive duplikeret hvis i prøver med Brøndby IF (EL finale i 3. sæson, CHL finale i 4. sæson), men jeg syntes da at der er basis for at sige at det virker.

Du har uploadet taktik to begge steder  Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #48: 10 Nov 2012, 12:35 »

Du har uploadet taktik to begge steder  Smiley

1.1 skulle gerne bruge en skarpretter i front, mens 1.2 bruger en dybdeligende angriber, der er små tweaks som den flere steder, specielt i hold indstillingerne

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Syfilis
Lilleputspiller
*

« Svar #49: 10 Nov 2012, 12:45 »

1.1 skulle gerne bruge en skarpretter i front, mens 1.2 bruger en dybdeligende angriber, der er små tweaks som den flere steder, specielt i hold indstillingerne

BDK 4-5-1 v1.1 og BDK 4-5-1 v1.2 "Kontrol" har begge en dybdeligende angriber og præcis de samme indstillinger, hos mig.

Veksler du mellem de to taktikker alt efter modstanderen, eller er du gået over til at bruge v1.2 fast, på grund af de unge spillere?

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 10 Nov 2012, 12:49 »

ME'en er underlig, og virker meget 'beta-agtig'. Som andre påpeger, så er de rent taktiske opsætninger svære at få til at fungere, uanset om man laver et meget strømlinet koncept eller kører med en lidt mere rodet plan. Nogle har fået enorm succes i FM13 fra the get-go, men tror det er et spørgsmål om lige at have ramt heldigt. For jeg har rigtig svært ved at sætte mig på alle de (på papiret) lette kampe. Spiller med FCK, og da jeg efter flere underlige kampe nåede til Vejle i cup'en, så fik jeg nok. Spillede med min standard Superliga-taktik, og tabte kampen 2-0 med 50-50 boldbesiddelse. Det gav ingen mening, for jeg havde ALT spillet, pånær boldbesiddelsen.

Så gjorde jeg det man ellers ikke bør, og reloadede savet, så jeg kunne teste det igen. Jeg prøvede med præcis samme taktik, og samme resultat. Altså var det ikke bare en af den virkelige verdens chok-resultater. Problemet måtte være min taktik. Så prøvede jeg igen, men fokus på offensiv boldbesiddelse, og kunne med det yderste af neglene tilkæmpe mig en uafgjort, for så at tabe i straffespark. Jeg prøvede igen, denne gang med defensiv tilgangsvinkel og kontraer. Et knebent 0-1 nederlag til følge. Nok et forsøg med et mindre tweak af min normale taktik - uafgjort og nederlag på straffe. Et sidste forsøg, hvor jeg smed alt over bord og bare sagde attack-attack-attack. Uafgjort og sejr på straffe. What the fuck SI???

At jeg med FCK, og værende en (i al beskedenhed) ret succesfuld motivator i spillet, ikke kan vinde en kamp bare nogenlunde komfortabelt mod Vejle i 6 forsøg,  hvor jeg forsøger med 5 forskellige indgangsvinkler til kampen, er simpelthen for urealistisk. Fair nok at man kan tabe efter at have domineret en kamp - det sker. Men at der er enkelte kampe man bare konsekvent ikke kan vinde sikkert uanset hvad man prøver er ALT for scriptet og uden for gamerens kontrol. Hvis det er gældende for alle kampe i spillet, at AI'en har besluttet om man skal kunne vinde let eller ej, så er spillet et kæmpe flop.

Men ellers synes jeg nu at alt andet i spillet fungerer mega godt! Det er KUN kampene (som trods alt er det vigtigste) som kan frustrere mig endeløst i det her spil.

Spillet er lige som de sidste par år, måske lidt nemmere end før. En taktik er alt vad du behøver for at vinde alle kampe nu.

Første sæson ligenu(med Bayern) 38 kampe, 33 sejrer, 4 uafgjort og 1 nederlag. Mål scoret 126, indkasseret 25. Det er alt for let, selv med Bayern skulle man ikke kunne have lov at gøre dette, dog forstår jeg ikke hvorfor alle de andre hold i min liga kan slå alle. Mega dårligt at Dortmund en dag slår Schalke 2-0, for derefter at tabe 5-1 til Mainz.

Det her spil er ligesom Fm09 - Fm12 et spil hvor 4-2-3-1 ejer alt og alle,man skal bare gå efter at den er så snæver som overhovedet muligt.

Edit glem den sidste del, af en eller anden grund havde jeg overset det, som jeg ville vide.
« Seneste Redigering: 10 Nov 2012, 12:55 af Phata » Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #51: 10 Nov 2012, 12:53 »

EDIT: De tre øverste afsnit er mere generel kritik af ME'en - decideret taktik-frustrationer findes i de tre største afsnit

Mit største problem er at spillerne er blevet utroligt glade for at spille ping-pong med hinanden. Førstegangsberøring er frem og tilbage mens de rykker tættere på hinanden, for til sidst at fejlaflevere til en modstander. Jeg har tjekket om det er fordi jeg spiller med for korte afleveringer eller for stor afstand mellem kæderne, men det er ikke det der er problemet Skuffet

Derudover synes jeg at nogle af kollisionerne mellem spillerne er helt ude i hampen, idet spillerne 'flyver' flere virtuelle meter væk, hvorefter ingen af dem når på bolden, fordi en tredje spiller (der var længere væk oprindeligt) tager den. I den virkelige verden vil man aldrig se sådan noget, da det strider imod al logik og fysiske love. Kollisionerne er fine, men alt for potente lige nu.

Eneste virkeligt positive jeg har at sige om den nye ME er målmanden. Synes han er blevet meget mere levende og vinder mange flere bolde langs jorden, når han kommer ud og sweeper.

Spot on! Har været ude for det næsten samme som du nævner. Jeg spiller med Liverpool, og syntes egentligt det går okay overordnet set. I min 2. sæson i Carling Cuppen (eller hvad den nu hedder), havde jeg stillet med ungdomsspillere og reserver hele vejen til finalen. I finalen skal jeg så møde Blackpool, der lå nr. 20 eller sådan noget i Championship. På trods af det vælger jeg at stille stærkeste opstilling, da jeg tænker at nu hvor jeg er nået så langt, ville det være bittert at smide den i finalen. Da kampen er ovre er resultatet 3-1 til Blackpool. Skudstatistikken hed 6-28 i mit favør og boldbesiddelsen hed 34-66 ligeledes i mit favør. At det kan lade sig gøre at tabe en kamp man dominerer så meget er i sig selv mærkeligt, men da det samme sker mod Peterborough i FA Cuppen et par uger senere knækker filmen altså. 2-0 nederlag, selvom statistikkerne var mindst lige så meget med mig i denne kamp. Som prikken over i'et havde jeg i mellemtiden slået Tottenham og Newcastle samtidig med at jeg spillede uafgjort ude mod City, med stort set den samme taktik.

Der er virkeligt nogle mærkelige resultater med denne ME. Jeg føler lidt at alt den forberedelse jeg bruger på hver kamp, er spildt da det på mig, virker som om ME'en allerede har bestemt en vinder, inden min taktik er sat. Det kan sagtens lade sig gøre at vinde masser af kampe, det er ikke det, men der er enkelte tidspunkter hvor der simpelthen sker ting der ikke burde kunne ske.

plutonium
Manager

« Svar #52: 10 Nov 2012, 12:55 »

Spillet er lige som de sidste par år, måske lidt nemmere end før. En taktik er alt vad du behøver for at vinde alle kampe nu.

Første sæson ligenu(med Bayern) 38 kampe, 33 sejrer, 4 uafgjort og 1 nederlag. Mål scoret 126, indkasseret 25. Det er alt for let, selv med Bayern skulle man ikke kunne have lov at gøre dette, dog forstår jeg ikke hvorfor alle de andre hold i min liga kan slå alle. Mega dårligt at Dortmund en dag slår Schalke 2-0, for derefter at tabe 5-1 til Mainz.

Det her spil er ligesom Fm09 - Fm12 et spil hvor 4-2-3-1 ejer alt og alle,man skal bare gå efter at den er så snæver som overhovedet muligt.

Undskyld, men Jeg må dog lige spørge om en ting Pluto, saver du dine kampe og spiller dem igen, hvis det går galt ... Lyder lidt sådan nemlig.

Ja, og nej.

Jeg saver ikke for at spille dem igen, hvis det går galt. Men jeg saver altid før en kamp, fordi 1) ellers glemmer jeg helt at save, og crasher spillet så kan jeg tabe en masse af mit spil, hvilket er mega demotiverende for mig og 2) fordi jeg har en grim historik med spil der crasher under kampe.

Men denne gang kan man sige, at jeg 'udnyttede' at jeg altid saver før en kamp til at finde ud af hvad i al verden der var problemet med at jeg ikke kunne vinde over Vejle. Det var som sagt efter længere tids undren over at mine taktiske planer på ingen måde viste stabilitet, og det blev så lige Vejle-kampen der blev min forsøgskanin. Det kunne lige så godt have været en hvilken som helst anden kamp.

Hvis jeg reloadede alle mine kampe, der gik dårligt, så tror jeg ikke jeg ville have så svært ved at vinde CL i forhold til alle de andre her på FmF crazy

Det tager mig som regel 5 sæsoner før jeg overhovedet når videre end første knockout runde af CL Opstemt

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #53: 10 Nov 2012, 12:59 »

Beklager Pluto, havde åbenbart overset den del i dit link, hvor du forklare hvorfor du gjorde det. Igen beklager, i hele min Fm tid, har jeg nok vundet Cl 4 gange i alt og 2 af dem var i Fm07.

Men må sige jeg ikke forstå hvad i mener med Me, oplever slet ikke det problem med kun kommentare, har man et stort overtag vinder man næste altid med 2-3 mål.

plutonium
Manager

« Svar #54: 10 Nov 2012, 12:59 »

Spot on! Har været ude for det næsten samme som du nævner. Jeg spiller med Liverpool, og syntes egentligt det går okay overordnet set. I min 2. sæson i Carling Cuppen (eller hvad den nu hedder), havde jeg stillet med ungdomsspillere og reserver hele vejen til finalen. I finalen skal jeg så møde Blackpool, der lå nr. 20 eller sådan noget i Championship. På trods af det vælger jeg at stille stærkeste opstilling, da jeg tænker at nu hvor jeg er nået så langt, ville det være bittert at smide den i finalen. Da kampen er ovre er resultatet 3-1 til Blackpool. Skudstatistikken hed 6-28 i mit favør og boldbesiddelsen hed 34-66 ligeledes i mit favør. At det kan lade sig gøre at tabe en kamp man dominerer så meget er i sig selv mærkeligt, men da det samme sker mod Peterborough i FA Cuppen et par uger senere knækker filmen altså. 2-0 nederlag, selvom statistikkerne var mindst lige så meget med mig i denne kamp. Som prikken over i'et havde jeg i mellemtiden slået Tottenham og Newcastle samtidig med at jeg spillede uafgjort ude mod City, med stort set den samme taktik.

Der er virkeligt nogle mærkelige resultater med denne ME. Jeg føler lidt at alt den forberedelse jeg bruger på hver kamp, er spildt da det på mig, virker som om ME'en allerede har bestemt en vinder, inden min taktik er sat. Det kan sagtens lade sig gøre at vinde masser af kampe, det er ikke det, men der er enkelte tidspunkter hvor der simpelthen sker ting der ikke burde kunne ske.

Lige præcis!

Jeg kunne godt acceptere at man fx tabte kampen mod Blackpool trods total spildominans. Det sker i fodbolden, at der kommer sådanne resultater, og det er bare fedt, at det kan lade sig gøre i FM. Men det sker ikke SÅ ofte som det gør det i FM13, og jeg føler virkelig at alle kan slå alle - ikke fordi man som spiller laver fejl, men fordi det hele er scriptet til at give 'overraskende resultater'. Det er sådan det virker på mig.

Jeg elsker som sagt alt andet ved FM13, men kampene virker totalt absurde på mig - og det tager altså meget af spilleglæden...

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 10 Nov 2012, 13:03 »

Jeg kunne godt acceptere at man fx tabte kampen mod Blackpool trods total spildominans. Det sker i fodbolden, at der kommer sådanne resultater, og det er bare fedt, at det kan lade sig gøre i FM. Men det sker ikke SÅ ofte som det gør det i FM13, og jeg føler virkelig at alle kan slå alle - ikke fordi man som spiller laver fejl, men fordi det hele er scriptet til at give 'overraskende resultater'. Det er sådan det virker på mig.

Enig, fuldkommen enig. Alle andre kampen end dem jeg deltager i er alt for random. Kan slet ikke forholde mig til at Dortmund vinder den ene uge, for derefter at få smæk i den næste uge. Hvis vi ser bort fra mig, så er der altså kun 18 point fra nummer 2 til nummer 16. Hvor du har vildt mange hold(4-11) som er på samme point antal.

plutonium
Manager

« Svar #56: 10 Nov 2012, 13:04 »

Beklager Pluto, havde åbenbart overset den del i dit link, hvor du forklare hvorfor du gjorde det. Igen beklager, i hele min Fm tid, har jeg nok vundet Cl 4 gange i alt og 2 af dem var i Fm07.

Men må sige jeg ikke forstå hvad i mener med Me, oplever slet ikke det problem med kun kommentare, har man et stort overtag vinder man næste altid med 2-3 mål.

Der kan jeg så afsløre, at du må have ramt en gylden taktik Wink

Det har intet med kommentar-visningen at gøre, da ME'en er den samme som når man ser den på andre måder Wink

Men fedt for dig, at du har fået spillet til at virke så hurtigt! Jeg har virkelig svært ved at se hvordan jeg skal etablere den spildominans jeg ville mene FCK kunne have i Superligaen. Jeg forventer ikke lutter sejre, men jeg forventer at størstedelen af kampene kan vindes rimelig komfortabelt, en portion med snævre resultater (smalle sejre,uafgjorte eller nederlag) og en smule vindes enten stort eller tabes overraskende. Men for mit vedkommende er det snarere 80 % af kampene der har snævre resultater og de sidste 20 enten vindes stort eller tabes efter holdkollaps. Der er ingen komfortable resultater, som en 2-0 sejr efter 'endnu en dag på kontoret'.

Og by the way - alt forladt Peace
Synes dit spørgsmål var helt i orden, selvom det grundede i en læsefejl Thumbs Up

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #57: 10 Nov 2012, 13:04 »

Spillet virker egentligt ikke sværere af den grund. Jeg vandt PrL i første sæson med Liverpool, hvilket siger en del om sværhedsgraden... men at man så kan rende ind i en kamp, hvor man er dømt til at tabe, uanset ens taktiske dispositioner er simpelthen dumt. Det kan godt være det kun sker 1 ud af 20 kampe, men at det kan ske, er i sig selv en mindre skandale! Hvis man taber en kamp hvor man har 25 skud mere end modstanderen, skal det være fordi man har været uheldig, og ikke scoret på sine chancer - som man så Barca mod Celtic. Ikke fordi ME'en er scriptet til at skabe overraskelser.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #58: 10 Nov 2012, 13:08 »

Enig, fuldkommen enig. Alle andre kampen end dem jeg deltager i er alt for random. Kan slet ikke forholde mig til at Dortmund vinder den ene uge, for derefter at få smæk i den næste uge. Hvis vi ser bort fra mig, så er der altså kun 18 point fra nummer 2 til nummer 16. Hvor du har vildt mange hold(4-11) som er på samme point antal.

Du har fat i noget her. IRL skal der normalt mindst 85 point til, for at du har en chance for at vinde PrL. Jeg vandt den med "kun" 75 point i første sæson... Det vidner om at resultaterne på kampene er meget forskellige.

plutonium
Manager

« Svar #59: 10 Nov 2012, 13:13 »

Spillet virker egentligt ikke sværere af den grund. Jeg vandt PrL i første sæson med Liverpool, hvilket siger en del om sværhedsgraden... men at man så kan rende ind i en kamp, hvor man er dømt til at tabe, uanset ens taktiske dispositioner er simpelthen dumt. Det kan godt være det kun sker 1 ud af 20 kampe, men at det kan ske, er i sig selv en mindre skandale! Hvis man taber en kamp hvor man har 25 skud mere end modstanderen, skal det være fordi man har været uheldig, og ikke scoret på sine chancer - som man så Barca mod Celtic. Ikke fordi ME'en er scriptet til at skabe overraskelser.

Og det er nemlig min anke!

Det er sgu i orden, at hvis jeg har kørt lidt for meget på cruise control, så taber jeg en kamp fordi jeg ikke tager den alvorligt. Men hvis det er sådan at jeg ikke kan vinde uanset hvad jeg gør, så virker det direkte idiotisk og demotiverende for mig som spiller. Et spil som FM må ikke været scriptet resultatmæssigt. Det skal være en objektiv spilmotor, der simulerer en kamp og giver et udfald. Den virker bare ikke sådan i FM13.

Jeg klagede over i FM12, at alle kampe virkede ens, hvor jeg bare kunne sætte den samme taktik og bare småtweake taktikken i løbet af hver kamp for at vinde stort. Jeg kunne nærmest forudsige hvornår modstanderen ville få en stor chance, og havde jeg tweaket min taktik lige før den chance, så scorede de ikke, men hvis jeg glemte det, så scorede de. Det var kedeligt.

Nu er problemet, at alle kampe virker ens, men med den ændring at alle kampe er sindssygt tætte eller falder til modstanderens fordel. Nu ligger jeg suverænt nummer 1 i Superligaen ved vinterpausen, men har scoret 1.7 mål per kamp og lukket 1.0 ind per kamp, så det er ikke just fordi man kan kalde det komfortable sejre. I FM12 havde de samme tal henholdsvis 2.7 og 0.4 i mit seneste save, så vidt jeg husker.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010