home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 750 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176997 gange)
Chriz
Førsteholdsspiller

Sv: Den Gamle Dame er blevet en Galacticos!
« Svar #315: 05 Dec 2006, 22:33 »

Kunne da være spændende.. Går det da dårligt for dem ?

Metsu1
Manager

« Svar #316: 05 Dec 2006, 22:45 »

De ligger 3'er efter Arsenal og Newcastle.

EDIT: Jeg tror nu, jeg tager en sæson mere med Real  Wink
« Seneste Redigering: 05 Dec 2006, 22:58 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #317: 06 Dec 2006, 19:45 »

APRIL - MAJ 2012

Så er det blevet tid til at tage hul på den sidste del af sæsonen, hvor vi blandt andet skal ud i et drabeligt topopgør mod Atletico på Vicente Calderon som meget vel kan afgøre mesterskabet. I den næste kamp skal vi dog møde en på papiret overkommelig modstander i Espanyol.

31. turneringskamp i Primera Division
Espanyol: 13-2        Uafgjort: 11-4        Real Madrid: 2-5

Espanyol (15) - Real Madrid        0-2      (0-1)
0-1 Sergio Aguero (28)
0-2 Sergio Aguero (63)

MOM: Cristiano Ronaldo, Real Madrid (8)

Mine "unge løver" viser vejen i dag med Cristiano Ronaldo som den helt store kreatør og Aguero i målscorerens rolle. Denne duo kan blive et meget ubehageligt bekendtskab for vores fremtidige modstandere, ikke bare i denne sæson men også i de næste år.

Landsholdssamling!

Her er en oversigt over de spillere, jeg har valgt til denne meget vigtige landskamp mod Argentina, samt den taktik jeg vil bruge mod dem:

5. Kvalifikationskamp i VM-kvalifikationsgruppe Sydamerika

Brasilien - Argentina              2-3         (0-3)
0-1 Lucho Gonzalez (3)
0-2 Lionel Messi (39)
0-3 Cesar Delgado (43)
1-3 Fred (51)
2-3 Ronaldinho (54)

MOM: Cesar Delgado, Argentina (8)

Hvilken forfærdelig første halvleg., det er uden tvivl det værste jeg har været vidne til som landstræner. Det hjalp i anden  halvleg efter en opsang er de helt store i pausen. Marcelo Grohe formåede dog ikke at spille sig op overhovedet og for mig er han færdig som landsholdsspiller, da det ikke er første gang, han har spillet dårligt.

Dagen efter, hvor jeg kommer hjem til Madrid, kan jeg i aviserne læse at min "gode" ven Roberto Mancini er blevet fyret i Inter. Jeg kan ikke lade være med at være lidt skadefro, da han altid har været efter mig.

32. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 4-6        Uafgjort: 9-4        Levante: 7-2

Real Madrid - Levante (11)          4-0      (4-0)
1-0 Cristiano Ronaldo (11)
2-0 Ruud Van Nistelrooy (13)
3-0 Sergio Aguero (38)
4-0 Ruud Van Nistelrooy (41)

MOM: Cristiano Ronaldo (10)

Cristiano er igen i særklasse og det er som om, at efter han er kommet til klubben, så er Ruud igen blomstret op. Jeg er lige på vippen til at forlænge Van The Man's kontrakt med yderligere et år, da han i øjeblikket er i topform.

Ruud og Ronaldo fra den glade United tid, nu huserer de sammen igen!

1. kamp i Champions League kvartfinale

Feyenoord - Real Madrid        2-0       (1-0)
1-0 Artem Milevskiy (38)
2-0 Artem Milevskiy (84)

MOM: Artem Milevskiy (8)

Det var en meget ringe kamp fra vores side. Problemet er, at vi for alvor betaler prisen for de skader, vi er ramt af, samt at Ramos, Marcelo og Ronaldo er spærret. Samtidig er Melli og Cicnho skadet og da Mateos så bliver skadet efter en halv time, skal Geovanni ind og spille højre back. For at gøre det endnu sværere for os selv i returen, synes Casillas lige, at han ville forære bolden til Artem Milevskiy, der scorer uden tøven til 2-0, det bliver ikke let i returen!

Så er der dømt topopgør og vi skal have points, hvis vi vil beholde vores 1. plads. Jeg har valgt, at stille op i vores defensive 4-1-4-1 opstilling, så jeg håber, at holde dem nogenlunde fra chancer.

33. turneringskamp i Primera Division
Atletico: 7-4        Uafgjort: 11-5        Real Madrid: 5-4

Atletico (2) - Real Madrid        1-1      (0-0)
0-1 Ruud Van Nistelrooy (54)
1-1 Philippe Senderos (62)

MOM: Philippe Senderos (8)

Med hans mål idag kan Ruud have sikret titlen til Real Madrid

2. kamp i Champions League kvartfinale

Real Madrid - Feyenoord         1-0       (1-0)
1-0 Sergio Aguero (16)
Nistelrooy rammer stolpen (33)
Aguero rammer stolpen (65)

MOM: Cesar Arzo, Real (8)

Utur!!!! Vi er så tæt på, vi overhovedet kan komme på videre avancement. Spillerne er fremragende i dag, vi spiller os frem til den ene store chance efter den anden, men desværre rammer vi enten ikke målet eller også redder træværket Feyenoord, der ikke har noget at komme med overhovedet. Det er utroligt, at man kan spille to så forskellige kampe mod den samme modstander indefor 2 uger, men drengene var som forvandlet i dag, men desværre var det bare ikke nok.

34. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 4-5        Uafgjort: 2-1        Sevilla: 3-1

Real Madrid - Sevilla (6)          1-2      (0-0)
0-1 Juan Ramos (65)
1-1 Christian Bucher (82)
1-2 Charles N'Zogbia (87)

MOM: Juan Ramos, Sevilla (8)

N'Zogbia har for alvor skabt spænding i Primera Division efter hans sejrsmål over Real

35. turneringskamp i Primera Division
Alaves: 9-1        Uafgjort: 4-1        Real Madrid: 1-4

Alaves (17) - Real Madrid        0-1      (0-1)
0-1 Sergio Aguero (29)

MOM: Iker Casillas (8)

Jeg ved ikke, hvad der sker i øjeblikket, men det er som om, at spillerne er alt for arrogante i deres spil, hvilket er lige ved at koste os sejren i dag, ligesom det skete mod Sevilla.
Heldigvis scorer Aguero endnu et mål og i den anden ende viser Casillas endnu en gang klassen! Vi er nu kun 3 sejre fra at genvinde det spanske mesterskab.

36. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 1-4        Uafgjort: 4-1        Zaragoza: 9-1

Real Madrid - Zaragoza (17)       2-0      (0-0)
1-0 Hedwiges Maduro (str 56)
2-0 Roberto Soldado (59)

MOM: Cristiano Ronaldo (9)

Sådan!, en sikker sejr over et modløst Zaragoza hold. Holdet viste, at de havde tålmodigheden og igen er Ronaldo fremragende på højrefløjen. Næste kamp er den sværeste af de to sidste, vi skal til Riazor og møde Deportivo, som har gjort det godt i denne sæson og i øjeblikket er nummer 9 i tabellen.

37. turneringskamp i Primera Division
Deportivo: 4-1        Uafgjort: 5-2       Real Madrid: 4-7

Deportivo (9) - Real Madrid         0-2      (0-1)
0-1 Sergio Aguero (32)
0-2 Sergio Aguero (56)
Rødt kort til Toni Calvo, Deportivo (73)

MOM: Sergio Aguero (9)

Vi vinder denne svære udekamp og er nu kun en sejr fra at genvinde mesterskabet. Atletico vandt også ude mod Villarreal  og jeg må indrømme, at de har været fremragende den sidste måned med udesejre over både Betis og nu Villarreal, heldigvis tabte de til Valencia, hvilket kan blive vores redning.

Aguero har været den helt store profil for Real i denne sæson!

38. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 1-6        Uafgjort: 5-1        Osasuna: 10-1

Real Madrid - Osasuna (15)

I omklædningsrummet før kampen, siger jeg til spillerne, at vi skal gå ud og spille vores sædvanlige spil, så skal målene nok komme.

Kick-Off

Vi har allerede den første afslutning efter 10 sekunder, der er Aguero, der skyder på mål, men den går ved siden af.

17 min: Nani løber ned af venstrekanten, prøver at ryste modstanderen af, men det vil ikke rigtig lykkedes, han får lagt bolden indover alligevel, Soldado får fat i bolden, men han skyder i sidenettet. Vi sidder fuldstændig på kampen og har haft flere gode indlæg, som de desværre får ud af farezonen.

20 min: Langskud fra Iago som målmand Jose Ramon redder, han sparker bolden frem, men Mateos kommer godt op og får headet bolden frem til Soldado, der er alene igennem.... han skyder og SCORER TIL 1-0, Soldado er manden med det vigtige mål, sådan!

34 min: Det har været meget stille efter scoringen, men nu har vi et hjørnespark, som Nani løber ud for at tage. Han slår bolden til forreste stolpe, hvor Aguero opsnapper bolden med ryggen til mål, han vender på en tallerken og skyder............. men skuddet bliver blokeret på målstregen, hvilken chance til at komme afgørende foran. Vi holder fast i bolden, Mateos ligger den indover, Ramon bokser den væk men lige ud til Soldado der sparker på mål, men bolden hamrer imod overliggeren og hopper væk, vi vader i chancer i øjeblikket.

45+2 min: Aguero med et godt skud, men den bliver reddet og clearet til indkast. Ronaldo får bolden, han dribler og lægger bolden indover, Nani hopper højest OG SCORER TIL 2-0, jeg tror og håber på, at vi nu har sikret os mesterskabet. Dommeren fløjter til pause og hvilken 1. halvleg af spillerne. Atletico er samtidig bagud 2-0 ved halvleg ude mod Mallorca, så det er 99% sikkert, at vi genvinder mesterskabet.

2. Halvleg

48 min: Stor mulighed til Aguero. Maduro spiller ham flot fri, men desværre overplacerer han hans skud. Målmanden sparker målspark, Iago kæmper med Raul Meireles på midtbanen, han taber duellen og bolden bliver spillet ud til Santana i højre side, han smækker et indlæg indover og DER KOMMER KEPA OG SCORER TIL 2-1, hvilket er totalt ufortjent, det er deres første afslutning i kampen.

56 min: Osasuna har trukket sig langt tilbage og vi presser på. Melli har bolden og spiller den videre til Maduro, der ser Aguero i et af hans velkendte dybdeløb, Aguero er alene igennem............ . han venter, vinklen er blevet noget spids nu, MEN HAN HAMRER DEN OP I MÅLHJØRNET TIL 3-1, hvilket mål af den unge argentiner, det må være kampens afgørelse.

58 min: Dårlig aflevering fra Iago sætter en kontra igang, Hornos med en god chance, men han skyder ved siden af.

62 min: Raul Meireles river Iago omkuld på midten af banen, det koster en advarsel og da han har en i forvejen er det farvel og tak for idag, det var en meget dum udvisning (men det er de vel alle sammen)

66 min: Jeg skifter Van Nistelrooy ind i stedet for Aguero til store jubel, både for Aguero's indsats, men også som respekt for den hollandske målmager.

80 min: Kampen er fladet noget ud, men tilskuerne er ellevilde, de ved at mesterskabet nu er sikret. Santana skyder på mål langt udefra men Casillas følger den ud til målspark.

90+3 min: DET ER SLUT, vi har genvundet det spanske mesterskab med en sikker sejr i dag. Spillerne og tilskuerne jubler, hvilken triumf at genvinde mesterskabet.

1-0 Roberto Soldado (20)
2-0 Nani (45+2)
2-1 Kepa (48)
3-1 Sergio Aguero (56)
Rødt kort til Raul Meireles, Osasuna

MOM: David Mateos, Real Madrid (8)

Slutstillingen i Primera Division blev følgende:

« Seneste Redigering: 06 Dec 2006, 19:49 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #318: 06 Dec 2006, 19:52 »

Superb med det genvundne mesterskabet Thumbs Up Tillykke iøvrigt Smiley

Forhåbenlig svinger resultaterne ikke så meget, som i denne update? Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

anped23
Lilleputspiller
*

« Svar #319: 06 Dec 2006, 22:05 »

Lækker afslutning på sæsonen, ærgeligt mod feyenoord...

Metsu1
Manager

« Svar #320: 07 Dec 2006, 18:05 »

Jeg er blevet tilbudt job i Arsenal uden, at jeg selv har søgt det.

Hvad siger I, er det tid til at skifte??

Et eller andet sted, vil jeg egentlig godt tage en sæson mere i Real, men Arsenal er jo en klub med potentiale.

Jeg har smidt en afstemning op, så stem lige ikk'  Wink
« Seneste Redigering: 07 Dec 2006, 18:15 af Metsu1 » Logged

F.C.K.
Gæst

« Svar #321: 07 Dec 2006, 18:07 »

Et eller andet sted, vil jeg egentlig godt tage en sæson mere i Real, men Arsenal er jo en klub med potentiale.
DU ska vælge Arsenal
Forza Arsenal FC

Zone 43
Manager

« Svar #322: 07 Dec 2006, 18:26 »

Jeg har smidt en afstemning op, så stem lige ikk'  Wink

Kunne man se et screen af de to, til sammenligning?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #323: 07 Dec 2006, 18:35 »

Kunne man se et screen af de to, til sammenligning?
Her er de:

Der er ingen tvivl om, at Real har klart de bedste spillere og derfor er jeg også tilbøjelig til at blive hos dem.

Zone 43
Manager

« Svar #324: 07 Dec 2006, 18:41 »

Her er de:

Der er ingen tvivl om, at Real har klart de bedste spillere og derfor er jeg også tilbøjelig til at blive hos dem.

Tak Thumbs Up

To stærke hold.. Men hvis du skulle skifte, så tager et par stykker med dig Wink

- Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #325: 07 Dec 2006, 20:25 »

Metsui som du nok ved er jeg jo stor tilhænger af din blog og jeg håber virkelig du tager en sæson mere i Madird også kan du smutte og prøve noget nyt. Men du bestemmer.

Hala Madrid!

MJ91
Lilleputspiller
*

« Svar #326: 07 Dec 2006, 20:33 »

Vælg Arsenal! Smiley

cube
Manager

« Svar #327: 07 Dec 2006, 20:56 »

Håber også du tar' til Arsenal Smiley Deres hold er også super fedt.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Metsu1
Manager

« Svar #328: 07 Dec 2006, 20:57 »

Jeg har valgt at slukke for FM i aften  Shockeret og vente til imorgen kl. 9.00, hvor afstemningen slutter.

Derefter bliver jeg enten i Real eller skifter til Arsenal alt efter, hvordan afstemningen ser ud, så skynd jer at stem, det vil hjælpe mig meget.  Thumbs Up

Michaelk: Hvis nu afstemningen viser Arsenal, så håber jeg du stadig vil læse med. Jeg er nødt til at lytte til flertallet, da jeg jo gerne vil have så mange læsere som muligt   Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #329: 07 Dec 2006, 21:07 »

The Gunners please Wink Du skal bare investere i defensiven, da en offensiv med en David Villa, Carlos Vela, samt en ældre Henry, ikke lyder helt dårlig.. Smiley Håber i hvert fald du vælger Arsenal, da jeg er ved at køre sur i bloggen, pga af al den succes med Real crazy

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010