home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1133 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176946 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Den Gamle Dame er blevet en Galacticos!
« Svar #285: 28 Nov 2006, 22:02 »

Det får du lige her og til jer der er interesseret idet, kommer der en update indefor en halv time  Wink

En af de fejlfarvet  Thumbs Up

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #286: 28 Nov 2006, 22:15 »

Tak skal du have Opstemt

Tor1991
Gæst

« Svar #287: 28 Nov 2006, 22:18 »

Det får du lige her og til jer der er interesseret idet, kommer der en update indefor en halv time  Wink

En af de fejlfarvet  Thumbs Up

hva mener du med fejlfarvet..hehe Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #288: 28 Nov 2006, 22:28 »

hva mener du med fejlfarvet..hehe Smiley

Han har "røde hunde"  Wink

Tor1991
Gæst

« Svar #289: 28 Nov 2006, 22:32 »

nååh Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #290: 28 Nov 2006, 22:37 »

AUGUST 2011

August er jo måneden, hvor man har chancen for at finjustere truppen, købe og sælge spillere, hvis man har behov for det. Jeg har ikke tænkt mig, at jeg vil investere i flere spillere medmindre, det helt rigtige dukker op. Jeg har til starten af sæsonen i år valgt at lave en kort gennemgang af truppen og samtidig kan I få et glimt af mine to foretrukne taktikker.

REAL MADRID anno 2011/2012

Målmænd
Iker Casillas *
Antonio Adan
Innaki Caro
Vurdering: 9/10

Casillas er uden tvivl en af verdens bedste målmænd og ham ville jeg give et 10-tal alene. Grunden til at jeg ikke give mere end 9, er at mine to reserver er noget uerfarne og nu hvor Casillas er skadet har vi ikke det samme styr på det i forsvaret, som når han er klar.

Forsvar:
Melli *
Khalid Boulahrouz *
Cesar Arzo
Cicinho *
Felipe
Antonio Lopez *
Thomas Mangani
David Mateos
Vurdering: 8,5/10

Et solidt forsvar uden de helt store stjerner, det er hvad jeg vil kalde et rigtig fighter forsvar, hvor man arbejder godt sammen og spiller på det sikre. Karakteren er ikke helt i top, fordi der lige mangler en af de helt store stjerner i den bagerste kæde, man skal dog ikke tage fejl af det, da det stadig er et bundsolidt forsvar.

Midtbane:
Nani *
Cristian Benavente
Mikel Arteta *
John Obi Mikel
Hedwiges Maduro
Iago *
Javier Mascherano *
Sofiane Choubani
Geovanni
Vurdering: 9/10

Midtbanen er uden tvivl den bedste del på mit Real hold. Der er rigtig god bredde i tilfælde af skader. Derudover har vi efter min mening, to af de bedste fløje lige nu i Nani og Mikel Arteta. Nani er fremragende og leverer gang på gang den ene store præstation efter den anden. Mikel Arteta er stabil, han har næsten aldrig en dårlig kamp. Han er en af de vigtigste spillere, vi har.
Iago er en stjerne i svøb og han kan allerede i år, blive en rigtig vigtig spiller for os. Mascherano på den defensiv er en verdensstjerne og berømt og berygtet af alle spillere for hans defensive kvaliteter.

Angreb:
Soares
Raul *
Ruud Van Nistelrooy
Roberto Soldado
Sergio Aguero *
Vudering: 8,5/10

To aldrende herrer, et par boksspillere der er god for nogle fine præstationer og så en verdensstjerne i form af Aguero. Jeg synes angrebet er godt, da der som sagt er en god blanding af rutine, målnæse, hurtighed og kreativitet. Jeg skal dog til næste sæson ud og kigge efter en permanent erstatning for Van The Man, da han er ved at være for gammel til dette niveau.

Inden vi kunne komme igang med sæsonen for alvor, havde vi yderligere to træningskampe, der bare skulle overståes.

Træningskampe

Feirense - Real Madrid               0-2         (0-2)
0-1 Ruud Van Nistelrooy (3)
0-2 Mikel Arteta (13)
Rødt kort til Chiquinho, Feirense (54)

MOM: Mikel Arteta (8)

Talavera - Real Madrid               0-2         (0-0)
0-1 Geovanni (47)
0-2 Geovanni (55)

MOM: Geovanni (8)

Jeg må indrømme, at disse træningskampe ikke bliver brugt til så meget, da jeg ikke har tænkt mig at lave meget om i forhold til succesen sæsonen sidste år. Jeg vil beholde min flade 4-4-2 og måske skifte til en diamant på hjemmebane en gang imellem. Det eneste, der er spændende i træningskampene er, at se de nye spillere man har købt og jeg må indrømme, at jeg kan lide det der er blevet vist indtil videre.

Så er det blevet tid til årets første "pokaljagt". Vi skal møde Recreativo i SuperCoppaen og jeg vil mene, at alt andet end en sammenlagt sejr vil blive betegnet som en fiasko.

SuperCoppa 1. kamp
Real sikker vinder af SuperCoppaen

Recreativo - Real Madrid             0-3       (0-3)
0-1 Sergio Aguero (12)
0-2 Soares (22)
0-3 Raul (30)

MOM: Nani, Real Madrid (10)

SuperCoppa 2. kamp

Real Madrid - Recreativo             1-0      (1-0)
1-0 Raul (26)

MOM: Luis Garcia, målmand for Reacreativo (8)

Vi tager årets første trofæ og det blev ret overbevisende med en sammenlagt sejr på 4-0. Jeg havde forventet mig lidt mere af vores hjemmekamp, men jeg stillede heller ikke med den stærkeste opstilling. Alt i alt en godkendt generalprøve for den nye sæson.

Champions League lodtrækning

Efter vi sidste år overhovedet ikke havde adgang til nogen europæisk turnering, er vi nu tilbage i det fineste selskab, Champions League.
UEFA har besluttet sig for nedenstående seedningslag og som I kan se, er vi blevet placeret i seedningslag to, hvilket er helt forståeligt efter den manglende deltagelse sidste år.

1. Seedningslag 
Inter, Feyenoord, Barcelona, Chelsea, Milan, Man Utd, Arsenal og Bayern München

2. Seedningslag
Real Madrid, CSKA Moskva, Lyon, PSV, Atletico, Steaua, Valencia, Fenerbahce

3. Seedningslag
Beitar Jerusalem, Celtic, P.S.G., Shakhtar, Schalke, Olympiakos, Bordeaux og HSV

4. Seedningslag
Lazio, Levski Sofia,Udinese, Sparta Prag, Benfica, Dinamo Bucharest, Everton, Spartak Moskva

Grupperne:

Jeg synes, vi kommer i en rigtig god pulje med gode muligheder. Man må sige, at Gruppe E er den giftigste gruppe, hvor det er 4 rigtig gode hold, der skal mødes.

Real Madrid jagter spansk stjerneskud

Rygterne er igen i fuld gang omkring spiller indkøb hos den kongelige klub Real Madrid. Det siges at manager Jesper Nissen er meget interesseret i at hente den kun 18 årige spanier Jetullah Ruksawang fra Villarreal's 3. hold.
"Det er fuldstændig korrekt, at vi har et rigtig godt øje til den unge Jetullah og jeg håner, at jeg kan få lov til at købe ham af Villarreal allerede nu ellers senest til januar" var managerens kommentarer.
Det menes, at se så stor potentiale i Jetullah, at man allerede nu er begyndt at sammenligne ham med Raul, da han slog igennem hos Real Madrid.

Grunden til den pludselige interesse for Jetullah er pga. denne scoutreport, jeg modtog vedrørende ham. Det jeg især faldt over var, at han har potentialet til at blive meget bedre end Sergio Aguero. Hvis det er tilfældet bliver han jo guld værd for os.

Endelig er vi nået frem til de kampe, hvor der for alvor er noget på spil. Titelforsvaret af Primera Division kan begynde.
Vi starter ud hjemme mod Celta og vi kan stille stærkeste opstilling på nær i målet, hvor reservekeeperen Adan tager over for den skadede Casillas.

1. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 5-4       Uafgjort: 11-5        Celta: 7-4

Real Madrid - Celta                     3-1       (2-0)
1-0 Iago (11)
2-0 Sergio Aguero (45+1)
2-1 Nene (75)
3-1 Roberto Soldado (79)

MOM: Iago (8)

God indsats og en sikker sejr at starte på. Iago viser hans kvaliteter som målscorer og oplægger, som nævnt tidligere kan det blive i år, at han får det helt store gennembrud. Til højre er der et billede af ham fra hans unge dage hos Barcelona.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2007, 21:35 af Metsu1 » Logged

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #291: 28 Nov 2006, 22:42 »

Rigtig god update endnu engang!

Tor1991
Gæst

« Svar #292: 28 Nov 2006, 22:43 »

Han ser god ud ham talentet....

KUTGW Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #293: 28 Nov 2006, 22:48 »

Ja hent Jetullah!!!!!!!

Mikkellas
Gæst

« Svar #294: 28 Nov 2006, 23:06 »

Hvordan kan Feyenoord være i 1. seedningslag i CL?
Ham skal du da have ham talentet der, han bliver da syg og er det allerede Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #295: 28 Nov 2006, 23:56 »

Hvordan kan Feyenoord være i 1. seedningslag i CL?
Ham skal du da have ham talentet der, han bliver da syg og er det allerede Thumbs Up

De har vundet det hollandske mesterskab de seneste 3 år og vundet UEFA cupen i sæsonen 2008-09.

Jeg fik ikke Jetullah i denne omgang (han ville have 710.000 kr. om ugen  Shockeret), men jeg prøver igen til Januar

Metsu1
Manager

« Svar #296: 30 Nov 2006, 23:51 »

SEPTEMBER 2011

Landsholdssamling!

Efter vores åbningssejr i La Liga over Celta, rejser jeg afsted til Brasilien, hvor jeg skal mødes med landsholdet. Vi skal til og i gang med VM-kvalifikationen, hvor de 10 lande fra Sydamerika spiller alle mod alle og hvor de 4 bedste hold går videre og nummer 5 skal ud i en playoff kamp om en plads ved VM 2014, der skal holdes i Spanien.

Til denne landsholdssamling har jeg udtaget følgende spillere og vil spille med følgende taktik:

Vi starter ud med at møde Chile på hjemmebane, hvor Real's Nicolas Millan er udtaget. Det er en kamp, jeg forventer, vi vinder, da vi har et godt tag på Chile.
Fred=Fænomonal!

1. Kvalifikationskamp i VM-kvalifikationsgruppe Sydamerika
Brasilien - Chile             9-1  (6-0)
1-0 Fred (8)
2-0 Fred (11)
3-0 Fred (21)
4-0 Fred (24)
5-0 Fred (32)
6-0 Morais (38)
6-1 Cristian Ibarra (54)
7-1 Fred (67)
8-1 Fred (str 88)
9-1 Pepe (90+4)

MOM: Fred (10)

Hvilken vanvittig kamp, Fred er jo simpelthen fantastisk i dag og går amok i en målrus, som jeg aldrig har set mage. Efter vores halvdårlige spil i Copa America, skal jeg da lige love for, at vi får startet som lyn og torden i kvalifikationspulje n. 

Vi skal i den næste kval-kamp møde Columbia, som jeg har meget respekt for, da de jo slog os i den indledende runde af Copa America. De var også lige ved at tage bronzen fra os, men vi vandt heldigvis efter straffespark.

2. Kvalifikationskamp i VM-kvalifikationsgruppe Sydamerika
Columbia - Brasilien        0-0    (0-0)
Rødt kort til Aquivaldo Mosquera, Columbia (50)

MOM: Marcelo (9)

Det blev lige så svært, som jeg havde forventet, jeg må dog sige, at vi var det bedste hold og da Mosquera får det røde kort, er jeg sikker på, vi vinder, men bolden ville ikke i mål. Jeg er dog umiddelbart tilfreds med et point, da Columbia faktisk har et rigtig godt hold.

Tilbage i Spanien igen, havde jeg kun et par dage til at få gutterne klar til klassikeropgøret mod Barcelona. Det bliver meget spændende at se, om vi er gearet til at møde Barcelona allerede, det samme gælder selvfølgelig dem, jeg håber på et godt resultat, så de kære indbyrdes opgør ikke kommer til at spille nogen rolle i år.

EL CLASSICO ER TILBAGE

2. turneringskamp i Primera Division

Barcelona: 6-4         Uafgjort: 2-1          Real Madrid: 13-8

Som altid er der en fremragende stemning på stadion. Der er 97.981 tilskuere på plads til dette fodbold brag. Jeg håber, på et bedre resultat end sidst vi gæstede Camp Nou, hvor vi tabte med 3-1.

Dommeren fløjter kampen igang.

Der er kun spillet 3 minutter og vi  har allerede den første halvstore mulighed efter godt sammenspil mellem Nani og Nistelrooy, der giver en mulighed til Raul men han header over mål.

Så er der dramatik på Camp Nou. Eto'o og Lopez kæmper om bolden i vores venstre side, da Eto'o rammer Lopez lige i ansigtet med en albue. Dommeren kalder Eto'o over til sig, han tager et kort op af lommen......... det er det røde kort, Samuel Eto'o får marchordre efter bare 6 minutters spil, hvilken fordel for os i de sidste 84 minutter.

Efter de første 17-19 minutter er der stadig ikke sket ret meget. Holdene virker lidt i chok efter udvisningen af Eto'o, der som jeg så det, havde fortjent det røde kort, da han planter sin albue lige i smasken på Antonio Lopez. Det er kun Barcelona, der har haft et par afslutninger ved Zambrotta og Ronaldinho, men begge har været langt over mål.

21 min: SÅ ER VI KOMMET FORAN 1-0, det er den tidligere Barcelona spiller Iago, der efter en rigtig god frispilning af Antonio Lopez, sætter Xavi af og udplacere en chanceløs Valdez i Barcelona målet med en god gammeldags inderside langs jorden. Sådan, lækkert at være foran og en mand i overtal.

25 min: MÅÅÅÅÅLLLLLLL, vi er foran 2-0 på Camp Nou. Cicinho rykker frem i højreside og sender bolden videre ned langs kanten til Arteta, der slår et rigtig godt indlæg til forreste stolpe, hvor Raul kaster sig ind foran Marquez og header bolden i kassen igen uden chance for Valdez, et fremragende mål og gutterne virker meget opsatte idag.

32 min: Flot afslutning fra Tevez, der lige er blevet skiftet ind i stedet for Messi. Gerrard opsnapper en løs aflevering af Mikel og sender Tevez afsted i dybden, hvor han banker på kassen men Adan er vågen i målet.

35 min: Ny stor chance denne gang til os, det er Arteta, der kommer igennem i højre side og afslutter fra en spids vinkel, men ligesom Adan var vågen før, så redder Valdez også denne afslutning til hjørnespark. MMÅÅÅ.... nej, det er annulleret, Det er Melli, der på det efterfølgende hjørnespark header bolden i mål men dommeren mener han har begået frispark først. Vi har Barcelona godt presset, det tegner godt for resten af kampen.

38 min: BOLDEN ER IGEN I NETTET og denne gang tæller målet, det er igen Iago, der virkelig gør det onde ved hans tidligere holdkammerater. Han har igen et flot dybdeløb som Mikel ser og ligger en flot aflevering til ham, han styrter afsted mod mål og så lobber han bolden henover en fremstormende Valdez, det er virkelig et fremragende mål. Nu er den kamp afgjort, jeg tror ikke på et Barca comeback med 10 mand.

45 min: Vi er lige ved at få et hattrick af Iago men hans hovedstød sejler lige forbi mål. Det havde næsten også været for meget af det gode med en 4-0 føring ved pausen, som dommeren fløjter til nu. En fremragende første halvleg af spillerne, måske den bedste i min tid som træner. Jeg ved godt Barca har mistet Eto'o men det har været klasse, det spillerne har præsteret.

48 min: Jeg har sagt til spillerne i pausen at de skal gå ud og prøve at kontrollere spillet, lad bolden gør arbejdet og stille og rolig kører sejren hjem. Alligevel kører de på og Raul har en god hovedstødschance efter oplæg fra Nani.

70 min. Spillerne har alligevel hørt efter. De spiller bare bolden stille og rolig rundt og lader Barca spillerne løber forgæves efter bolden. Publikum er forlængst begyndet at pifte og flere har allerede forladt stadion.

85 min: Så er der igen dramatik på Camp Nou. Denne gang er det desværre den indskiftede Soares, der efter lidt klammeri med Marquez beslutter sig for at sparke ham. Dommeren ser dette og giver narturligvis Soares det røde kort, det er simpelthen for dumt.

90+4 min: KAMPEN ER SLUT, vi har udraderet Barcelona på Camp Nou med 3-0. De har selvfølgelig spillet næsten hele kampen med 10 mand, men vi har også vist spil af høj klasse i dag og især den dobbelte målscorer 20-årige Iago har været fantastisk.

Barcelona - Real Madrid          0-3   (0-3)
Rødt kort til Samuel Eto'o, Barcelona (6)
0-1 Iago (21)
0-2 Raul (25)
0-3 Iago (39)
Rødt kort til Soares, Real (85)

MOM: Iago (8)

Efter sidste rundes ekstatiske sejr over Barcelona venter der denne gang endnu et storhold, det er Valencia som kommer på besøg på Santiago Bernabeu. Den tilsvarende kamp sidste år tabte vi 1-0, så vi har revanche tilgode.

3. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 1-2         Uafgjort: 13-5          Valencia: 9-2

Real Madrid - Valencia          1-0   (1-0)
1-0 Antonio Lopez (45+3)

MOM: Antonio Adan, Real Madrid (8)

Efter den dejlige sejr over Valencia, er vi klarer til at tage hul på Champions League gruppespillet og vi skal til Bucharest og spille mod gruppens vel nok dårligste hold, Dinamo Bucuresti.

Champions League - 1. kamp i Gruppe A
Dinamo Bucuresti: 7-4         Uafgjort: 11-5         Real Madrid: 5-4

Dinamo Bucuresti - Real Madrid      0-2      (0-1)
0-1 Soares (24)
0-2 Roberto Soldado (65)

MOM: Khalid Boulahrouz (8)

Endnu en rigtig god og sikker indsats af spillerne, som gør hvad de skal og sejren er aldrig i fare. Hvad der straks er værre er, at begge mine centerforsvarere Melli og Boulahrouz har pådraget sig mindre skader, der i hvert fald holder dem ude af vores næste kamp mod Recreativo. Melli blev skadet i kampen og Khalid til træning dagen efter.

4. turneringskamp i Primera Division
Recreativo: 9-2         Uafgjort: 13-5          Real Madrid: 1-2

Recreativo (12) - Real Madrid          3-1   (2-1)
1-0 Coro (16)
2-0 Christian Müller (21)
2-1 Iago (25)
Rødt kort til Iago, Real (43)
Rødt kort til Raul, Real (55)
3-1 Coro (73)

MOM: Coro, Recreativo (9)

Amatører, aldrig har jeg set så dårlig og udisciplineret indstilling fra spillerne. Recreativo spadserer igennem 2 gange indefor de første 20 minutter. Jeg tror lidt mere på det efter Iago's udligning, men bare 20 minutter efter taber han hovedet og skubber en modspiller omkuld, det resulterer i et rødt kort. Raul får også marchordre, da han får hans andet gule kort 10 minutter inde i anden halvleg og så er det definitivt afgjort. Det er virkelig en skandale, at miste points mod et ringe hold som Recreativo. Der skal andre boller på suppen, når vi næste uge skal på besøg hos topholdet Betis.

5. turneringskamp i Primera Division
Real Betis: 13-8         Uafgjort: 2-1          Real Madrid: 6-4

Betis (2) - Real Madrid          1-2   (1-1)
1-0 Renan
1-1 John Obi Mikel
1-2 John Obi Mikel

MOM: John Obi Mikel (8)

Flot kommet igen af spillerne efter sidste uges fiasko mod Recreativo. Jeg frygtede ellers det værste efter Recreativo's tidlige føringsmål, men spillerne og især Mikel ville det anderledes og vi er nu lige efter Atletico i tabellen.
Mikel gjorde forskellen i dag          

Så er der for alvor dømt revanche. Den sidste Champions League jeg var træner i, tabte vi ikke kun til Celtic men de slog os også ud af turneringen. Nu er det blevet tid til revanche efter det pinefulde nederlag for halvandet år siden (ja, jeg bærer nag ;-) )

Champions League - 1. kamp i Gruppe A
Real Madrid: Evens         Uafgjort: 9-4          Celtic: 9-4

Real Madrid - Celtic          3-1   (1-0)
1-0 Sergio Aguero (45+1)
1-1 Stein Huysegems (79)
Rødt kort til Tomas Sivok, Celtic (84)
2-1 Melli (85)
3-1 Roberto Soldado (90+1)

MOM: Melli, Real Madrid (8)

Jeg fik min revanche, men det var også kun lige. Vi styrer kampen indtil de får udlignet, vi er så ikke uheldige med, at de får udvist Sivok, så vi igen kan overtage føringen og holde den sikkert hjem.

Som altid slutter vi af med en stilling i Primera'en
« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 00:41 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #297: 01 Dec 2006, 17:22 »

OKTOBER 2011

Vi starter oktober måned med en af de kampe, der bare skal vindes hjemme over Getafe, der ligger i den rigtig tunge ende af La Liga.
Mascherano er ikke populær i
Real for tiden

6. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 1-3         Uafgjort: 3-1          Getafe: 7-1

Real Madrid - Getafe (17)          3-0   (1-0)
1-0 Sergio Aguero (41)
2-0 John Obi Mikel (49)
Rødt kort til Javier Mascherano, Real (50)
3-0 Sergio Aguero (58)
Rødt kort til Mineiro, Getafe (85)

MOM: Antonio Lopez, Real (9)

Sikker sejr, men jeg må indrømme, at jeg snart bliver vanvittig af Javier Mascherano, der endnu en gang ser rødt. Efter kampen talte jeg med Javier og jeg fortalte ham, at han ville blive trukket i løn pga. dette hovedløse røde kort og samtidig, at han skulle tage sig sammen fremover.
Jeg er træt af, at vi får disse udvisninger, de er ikke bare dyre i selve den kamp det sker, men spilleren for jo minimum 2 dages karantæne for det også, det må og skal snart stoppe.

7. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 4-6         Uafgjort: 9-4         Athletic: 7-2

Real Madrid - Athletic (8)          2-1   (0-0)
0-1 Francisco Yeste (48)
1-1 Sergio Aguero (63)
2-1 Pablo Orbaiz (sm 79)
Rødt kort til Ibon Gutierrez, Athletic (86)

MOM: Iker Casillas, Real (8)

Flot comeback af spillerne efter vi kommer bagud på et fremragende direkte frispark af Yeste fra 30 meters afstand. Vi er ikke uheldige i dag og Casillas er nødt til at diske op med nogle gode redninger for at holde os inde i kampen.

3. kamp i Champions League Gruppe A
Feyenoord: 7-4         Uafgjort: 11-5         Real Madrid: 5-4

Feyenoord - Real Madrid         1-0        (0-0)
1-0 Matuzalem (90+2)

MOM: Naldo, Feyenoord (8)

Alle nederlag er irriterende, men der er ikke noget værre end at spille lige op med en modstander i 92 minutter og så indkasserer et mål, der betyder du taber kampen, det er simpelthen belastende. Jeg er lidt sur efter kampen og det går udover nogle af spillerne.

8. turneringskamp i Primera Division
Mallorca: 7-1         Uafgjort: 3-1         Real Madrid: 1-3

Mallorca (11) - Real Madrid         0-1        (0-0)
0-1 Sergio Aguero (53)

MOM: John Obi Mikel, Real (8)

En pligtsejr over et hold, der har tabt deres seneste fire kampe nu. Sergio Aguero viser endnu en gang hans klasse og sørger for, vi kan rejser fra ferieøen med 3 points.

1. kamp i 4. runde af Copa Del Rey

Cordoba - Real Madrid         1-1        (0-1)
0-1 Alberto Bueno (45+1)
1-1 Mikel Danobeitia (74)

MOM: Alberto Bueno, Real (8)

Alberto Bueno kan blive "Den Nye Raul"

9. turneringskamp i Primera Division
Villarreal: 7-2         Uafgjort: 9-4         Real Madrid: 4-6
Luke Moore var kampens store spiller

Villarreal (11) - Real Madrid         5-2        (4-1)
1-0 Luke Moore (6)
1-1 Sergio Aguero (18)
2-1 Alberto Aquilani (str 30)
3-1 Asdrubal (38)
4-1 Juan Roman Riquelme (40)
4-2 Sergio Aguero (18)
5-2 Luke Moore (65)

MOM: Luke Moore, Villarreal (9)

Hvilken forfærdelig første halvleg, Casillas præsterer at spille idag. Vi har egentlig flest chancer i 1. havleg, men de skal bare ramme målet så scorer de. Jeg er rasende i halvlegen, men indsatsen bliver ikke meget bedre i 2, halvleg. Hvis vi skal forsvarer vores titel, er vi nødt til at forbedre vores spil især på udebane.

Efter 9 kampe ser stillingen nu således ud:
« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 00:46 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #298: 02 Dec 2006, 12:33 »

NOVEMBER 2011

For første gang i min tid som både landstræner for Brasilien og klubtræner for Real vil der opstår problemer i november måned med, at være til rådighed for begge hold.
Jeg har allerede nu en aftale med det brasilianske fodboldforbund, at jeg altid tager mig af Real Madrid som første prioritet, hvis disse problemer skulle opstå og så lader jeg assistenten hos det brasilianske landshold styrer landskampene. Jeg kan jo stadig lægge taktikken og vælge spillerne.

4. kamp i Champions League Gruppe A
Real Madrid: Evens         Uafgjort: 9-4         Feyenoord : 9-4

Real Madrid- Feyenoord          1-1        (1-1)
0-1 Artem Mileyvsky (1)
Rødt kort til Cristian Benavente, Real Madrid (21)
Rødt kort til Javier Mascherano, Real Madrid (31)
1-1 Sergio Aguero (40)

MOM: Sergio Aguero, Real Madrid (9)

Real Madrid stjerner på vej væk?

Efter gårsdagens dramatiske Champions League kamp mod Feyenoord, hvor to af Real's spillere blev udvist, er det åbenbart blevet for meget for manager Jesper Nissen. Vi har erfaret, at han har valgt at sætte Javier Mascherano til salg, da han er træt af, at han ikke kan styrer sit temperament på banen.

Derudover har Nissen for at vise han ikke vel tolere de vanvittge udvisninger også sat den 20-årige peruvianske landsholdsspiler Cristian Benavente på transferlisten. Benavente har spillet i Real de sidste 7 år og startede som ynglingespiller i klubben.

Rygterne siger at Man Utd er meget interesseret i Mascherano og at det er AC Milan der fører kapløbet om Benavente. Det var ikke muligt , at få en kommentar fra Real Madrid's manager i går.

Jeg har efter de seneste dages turbulence og de seneste kampes svingende præstationer valgt at ændre lidt i startopstillingen. Jeg har valgt at give det unge forsvarstalent David Mateos chancen fra start, ligesom jeg også skifter ud i angrebet, hvor jeg vil prøve Alberto Bueno istedet for Raul.

10. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 1-6         Uafgjort: 5-1         Valladolid: 10-1

Real Madrid - Valladolid (17)        3-0     (1-0)
1-0 John Obi Mikel (4)
2-0 Alberto Bueno (51)
3-0 Alberto Bueno (90)

MOM: John Obi Mikel, Real (8)

2. kamp i 4. runde af Copa Del Rey
Real Madrid: 1-6         Uafgjort: 5-1         Cordoba: 10-1

Real Madrid (1) - Cordoba (1)        5-0     (1-0)
1-0 Roberto Soldado (42)
2-0 Alberto Bueno (54)
3-0 Roberto Soldado (64)
4-0 Roberto Soldado  (67)
5-0 Iago (81)

MOM: Roberto Soldado , Real (10)

Vi er samlet videre med 6-1 og det er jo fantastisk som træner at se, hvordan et makkerpar mellem Soldado og Bueno blomstrer. Jeg har besluttet mig for, at mens Aguero er til landskampe med Argentina i november måned, så hedder makkerparret Soldado og Bueno i angrebet.

LANDSHOLDSSAMLING!

Det er disse spillere og formation, jeg vil satse på i de næste landskampe:

Der er nok nogen der undrer sig over, at jeg i denne omgang ikke har udtaget spillere som Lucio, Kaka og Robinho bare for at nævne nogle af de sædvanlige der mangler. Det har jeg også gjort, men de er blevet tilbagekaldt fra truppen, så jeg har valgt at spille de næste 4 landskampe uden dem.

Træningskamp

Mexico - Brasilien           2-0     (1-0)
1-0 Andres Guardado (35)
2-0 Ignacio Scocco (90+2)
Den rutinerede Renato
 var banens bedste i dag

MOM: Andres Guardado, Mexico (8)

Træningskamp

Tunesien - Brasilien     1-3      (0-1)
0-1 Fred (12)
1-1 Sami Allagui (53)
1-2 Adriano (75)
1-3 Leandro Lima (83)

MOM: Renato, Brasilien (8)

3. Kvalifikationskamp i VM-kvalifikationsgruppe Sydamerika
Brasilien - Peru           2-0     (1-0)
Rødt kort til Renato. Brasilien (18)
1-0 Renzo Reveredo (sm, 33)
2-0 Fred (57)

MOM: Felipe, Brasilien (8)
Ewerthon var oplæggeren i dag

4. Kvalifikationskamp i VM-kvalifikationsgruppe Sydamerika
Bolivia - Brasilien            1-3       (0-1)
0-1 Fred (20)
1-1 Jose Alfredo Castillo (56)
1-2 Adriano (58)
Rødt kort til Anderson, Brasilien (66)
1-3 Rafael Sobis (74)

MOM: Ewerthon, Brasilien (8)

Selvom jeg ikke kunne være til stede personligt i de to kvalifikationskampe, gjorde holdet hvad de skulle og sikrede os 6 points ud af 6 mulige. Vi fører nu puljen, hvor vi dog er a point med vores ærkerivaler Argentina, som vi skal møde i den næste kvalifikationskamp, der dog første skal spilles i april 2012.

11. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 4-5         Uafgjort: 2-1         Espanyol: 3-1

Real Madrid - Espanyol (15)        4-1     (2-1)
1-0 Roberto Soldado (str 21)
2-0 John Obi Mikel (36)
2-1 Cristiano (45+1)
3-1 Geovanni (70)
4-1 Alberto Bueno (90)

MOM: Roberto Soldado, Real Madrid (8)

5. kamp i Champions League Gruppe A
Real Madrid: 4-5         Uafgjort: 2-1         Dinamo Bucuresti : 3-1

Soldado har været super de sidste kampe,
men blev desværre skadet i dag

Real Madrid- Dinamo Bucuresti       7-0    (4-0)
1-0 Roberto Soldado (7)
2-0 Roberto Soldado (12)
3-0 Roberto Soldado (32)
4-0 Roberto Soldado (40)
5-0 Ruud Van Nistelrooy (56)
6-0 Raul (68)
7-0 Ruud Van Nistelrooy (82)

MOM: Roberto Soldado, Real Madrid (10)

12. turneringskamp i Primera Division
Levante: 9-2        Uafgjort: 13-5         Real Madrid: 1-2

Levante (14) - Real Madrid        0-0     (0-0)

MOM: Alvaro, Levante (8)

Det er nok den kedeligste kamp, jeg har spillet med Real. Vi havde slet ikke gejsten i dag og Levante ville da absolut ingenting, så 0-0 er et rimeligt resultat. Jeg håber, at jeg kan få peppet gutterne op til næste kamp, da vi igen skal møde et bundhold på udebane.

13. turneringskamp i Primera Division
Almeria: 9-2        Uafgjort: 13-5         Real Madrid: 1-2

Almeria (20) - Real Madrid        1-1     (1-0)
1-0 Fabio Quagliarella (1)
1-1 Iago (47)
Fernando Vega, Almeria brænder straffespark (83)

MOM: John Obi Mikel (8)

Vi er faktisk heldige i dag, da vi igen ikke lader til at have gejsten til at vinde. Jeg skælder spillerne ud såvel i pausen, som efter kampen, men det virker ikke som om, de tænker nærmere over det. Hvis der ikke kommer en bedre disciplin i truppen, overvejer jeg at smide nogle af de faste spillere på bænken, så de kan finde noget motivation igen.

Et kig på stillingen, der stadig er god, selvom de seneste præstationer har været dårlige.

« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 00:50 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #299: 02 Dec 2006, 15:31 »

DECEMBER 2011

Så er der dømt lokalopgør, men samtidig er det også et topopgør. Vi tager imod rækkens nummer 2 Atletico Madrid i et klassisk arvefjendeopgør.

14. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 4-5         Uafgjort: 2-1         Atletico: 3-1

Real Madrid - Atletico (2)        1-1     (0-1)
0-1 Cesar Delgado (32)
1-1 Alberto Bueno (51)

MOM: Iago, Real Madrid (8)

Jeg havde forventet at vi kunne skabe mere i denne kamp og samtidig vinde, så vi kunne få lidt mere afstand til Atletico, men som kampen udarter sig, er jeg glad for, at vi slipper derfra med et point trods alt. Vi kan ikke rigtig få spillet til at glide på det seneste.

Så gælder det den meget vigtige udekamp i Champions League mod Celtic, hvor vi skal have det ene point for at gå videre. Jeg stiller op i en defensiv 4-1-4-1 opstilling og jeg har valgt, at give Javier Mascherano en ny chance i denne vigtige kamp.

6. kamp i Champions League Gruppe A
Celtic: 7-4         Uafgjort: 11-5         Real Madrid : 5-4

Celtic - Real Madrid           0-3       (0-1)
0-1 Sergio Aguero (6)
0-2 Raul (53)
0-3 John Obi Mikel (58)
Rødt kort til Javier Mascherano (63)

MOM: Cesar Arzo, Real Madrid (8)

Det var så sidste gang,at Mascherano får spilletid så længe jeg er Real Madrid træner. Selv efter jeg har givet ham utallige advarsler og bøde, bliver han ved med at lave dumheder, der giver røde kort. Tæller vi sammen var det røde kort i dag nummer 3 i denne sæson til Mascherano og han har altså kun spillet 6 kampe fra start og kommet ind i en enkelt. Det går bare ikke, han vil blive solgt til januar.

15. turneringskamp i Primera Division
Sevilla: 3-1         Uafgjort: 2-1         Real Madrid : 4-5

Sevilla (4) - Real Madrid          0-1        (0-1)
0-1 Mikel Arteta (12)
Iker Casillas skadet (22)

MOM: Geovanni, Real (8)

Spillerne har for alvor fundet gejsten igen og Sevilla er bestemt ikke et nemt sted at vinde. Desværre blev Casillas skadet i kampen og min 2. målmand Adan er også ude, så det bliver den pureunge Inaki Caro, der skal vogte målet i den næste måned.

Arteta blev matchvinder for os i dag       

16. turneringskamp i Primera Division
Zaragoza: 4-1         Uafgjort: 5-2         Real Madrid : 4-7

Zaragoza (15) - Real Madrid         0-0        (0-0)

MOM: Antonio Lopez, Real Madrid

Det var ikke helt vores dag idag og især Roberto Soldado misbrugte store chancer i dag. Zaragoza er bestemt heller ikke ufarlig og det uafgjorte resultat er egentlig ok.

17. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 1-2         Uafgjort: 13-5         Alaves: 9-2

Real Madrid - Alaves (19)        2-0     (1-0)
1-0 Alberto Bueno (15)
2-0 Mikel Arteta (82)

MOM: Abubakrari Yakubu, Alaves (8)

En kamp uden det helt store pres, da Alaves ikke havde noget at komme med offensivt. Vi vader for at sige det mildt i afslutninger, men vi kan bare ikke ramme målet. Van Nistelrooy og Raul er ved at være for gamle mens Bueno og Soldado ikke er konstante nok i deres spil. Jeg overvejer derfor i øjeblikket kraftigt, at investere i en top angriber til januar.

Bueno har nu scoret 7 mål i denne sæson     

Jeg kan allerede nu røbe, at der kommer nogle prominente navne til Real Madrid til januar og i næste måneds update vil jeg røbe, hvem det er vi har skrevet kontrakt med.

Stillingen efter 17 kampe er stadig rigtig rar læsning:

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010