Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 701 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
(Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
17
18
[
19
]
20
21
...
79
Forfatter
Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr! (Læst 176913 gange)
Metsu1
Manager
Sv: Den Gamle Dame er blevet en Galacticos!
«
Svar #270:
24 Nov 2006, 17:30 »
Citat af: Zone 43 24 Nov 2006, 17:22
Ved du hvad C90? FM er faktisk urealistisk alligevel!
Men ærgeligt med de to kampe (Du ved vel hvilke?)
Ja, men pokalen er ikke så vigtig, det værste var nederlaget til Barca.
Jeg kan heldigvis stadig selv afgøre det, men jeg har et par giftige udekampe mod Osasuna og Atheltic, så det bliver meget svært.
F.C.K.
Gæst
«
Svar #271:
25 Nov 2006, 13:16 »
Vi vil ha en update !
Metsu1
Manager
«
Svar #272:
25 Nov 2006, 13:21 »
Citat af: »ThistedFc 25 Nov 2006, 13:16
Vi vil ha en update !
Jeg er ved at spille sæsonen færdig, så hvis alt gåt godt (læs: hvis Imageshack fungerer optimalt) kommer der en update indefor en times tid.
F.C.K.
Gæst
«
Svar #273:
25 Nov 2006, 13:22 »
Citat af: Metsu1 25 Nov 2006, 13:21
Jeg er ved at spille sæsonen færdig, så hvis alt gåt godt (læs: hvis Imageshack fungerer optimalt) kommer der en update indefor en times tid.
Håber det bliver inde for en times tid fordi jeg ska til indoor kl 14.30
Metsu1
Manager
«
Svar #274:
25 Nov 2006, 15:34 »
MAJ 2011
- vanvittig afslutning
Vi er klar til den første skæbnekamp og det er på udebane mod formstærke Osasuna, der i øjeblikket ligger på en 9. plads i La Liga.
36. turneringskamp i Primera Division
Osasuna: 9-4 Uafgjort: 9-4 Real Madrid: Evens
Becks fik marchordre
efter 12 minutter på banen
Osasuna (9) - Real Madrid 2-2 (0-2)
0-1 Ruud Van Nistelrooy (14)
0-2 Ruud Van Nistelrooy (26)
1-2 Ludovic Delporte (62)
Rødt kort til David Beckham, Real (76) - blev indskiftet i det 63. min.
2-2 Khalid Boulahrouz (sm, 84)
MOM: Ruud Van Nistelrooy (8)
Osasuna presser os i store dele af kampen, så vi kan ikke tillade os at klage over det uafgjorte resultat, det er bare ærgeligt, at vi er foran 2-0 og ikke kan holde det. Jeg synes dog, det er en skandaløs indsats af dommeren, at han udviser Beckham første gang, han laver en tackling, det er bare ikke godt nok.
Det uafgjorte resultat, vil jeg kalde Worst Case Scenario, da vi nu har 3 points ned til Barca og de har en kamp i hånden, så nu er det, at de indbyrdes opgør bliver alt afgørende og jeg er bange for, vi har et problem.
For at det ikke skal være løgn, så får Beckham yderligere to spilledages karantæne for udvisningen, det samme gør Iago, så vi er lidt tyndt besat på midtbanen til de sidste kampe.
37. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 1-6 Uafgjort: 5-1 Castellon: 10-1
Real Madrid - Castellon (17) 6-0 (3-0)
1-0 Sergio Aguero (1)
2-0 Ruud Van Nistelrooy (29)
Rødt kort til Prince Rajcomar, Castellon (35)
3-0 Ruud Van Nistelrooy (40)
Rødt kort til Tonel, Castellon (52)
4-0 Raul (64)
5-0 Cristian Benavente (70)
6-0 Nani (90+3)
MOM: Nani (9)
Ruud er tilbage i topform
En kamp vi skulle vinde og det gjorde vi så med stil. Det er en fremragende generalprøve til pokalsemifinalen mod Athletic, hvor vi jo er nede med 2-0. Jeg håber, spillerne kan finde de samme takter som i dag, så vi kan komme i finalen.
Udover at vi vinder, så smider Barcelona igen points på udebane, da de spiller 1-1 mod Recreativo, så nu kan vi igen selv afgøre det med en sejr i den sidste udekamp mod Atheltic.
Kannibalen var sikkerheden selv i dag
Copa Del Rey - Semifinale, 2. kamp
Real Madrid (0) - Athletic (2) 3-0 (2-0)
1-0 Sergio Aguero (16)
2-0 Ruud Van Nistelrooy (25)
3-0 Cristian Benavente (88)
MOM: Khalid Boulahrouz (8)
Vi har virkelig også heldet med os for tiden, da Atheltic godt kun have scoret uden det ville have været ufortjent. Vi skal møde Recreativo i finalen.
Barcelona vandt deres udsatte kamp mod Villarreal 2-0, så nu skal vi vinde i Athletc for at være sikker på mesterskabet, da Barca nok ikke smide points hjemme til Zaragoza. Det bliver en gyser afslutning og jeg har ikke den bedste fornemmelse, da Athletco på hjemmebane er et helt andet hold end på udebane.
Så er det nu, det gælder. Før kampen siger jeg til spillerne, at vi kan vinde mesterskabet og at vi skal gå ud og give den en skalle, både for vores egen skyld, men også for de fantastiske fans, der har hjulpet os hele sæsonen.
38. turneringskamp i Primera Division
Athletic Bilbao: 7-2 Uafgjort: 9-4 Real Madrid: 4-6
Vi starter som lyn og torden, da
Ruud Van Nistelrooy
allerede i andet minut afdribler Aranzubia og
scorer
til 1-0. Vi er mestre i dette øjeblik!!!
På Camp Nou har Barcelona bragt sig foran 1-0 efter 3 minutters spil, målscoreren er Carlos Tevez.
Efter vores scoring er kampen faldet i tempo, men efter 20 minutters spil er Sergio Aguero alene igennem, men han brænder foran et frit mål. Jeg håber ikke at denne misser vil koste os i sidste ende.
Efter Aguero's kæmpe chance, har Athletic fået meget bedre fat og de er begyndt at spille rundt med os.
Nej, nej, nej,
rødt kort til Javier Mascherano
, da han taber hovedet og slår en modspiller i ansigtet. Hvis denne udvisning koster os mesterskabet, så sælger jeg Mascherano efter sæsonen, da jeg ikke vil have en spiller, der opfører sig så tåbelig på så vigtig et tidspunkt.
Halvleg og vi har stadig mesterskabet i vores hænder, men Athletic presser os meget og nu er vi en i undertal.
Gerrard har scoret til 2-0 for Barca 4 minutter efter pausen, så nu er den kamp afgjort.
Sådan, et nyt
rødt kort men det er til Ibon Gutierrez fra Athletic
, da han nikker Aguero en skalle, man kan da vist roligt kalde denne kamp for hadets kamp. 10 mod 10, nu skal vi holde hjem!!!
20 minutter igen, Sergio Aguero må desværre udgå med en skade, vi har holdt Athletic fra de store chancer, så nu skal vi bare holde hjem.
Der er 2 minutter tilbage og det er ren overlevelse, spillet er ikke kønt men vi får effektivt clearet bolden og er da også farlige på kontra ind imellem.
Jeg får snart et hjertestop, vi er 1 minut inde i overtiden, der kommer et indlæg ind over fra Athletic's højre side, hvor Joseba Llorente kommer højest og header mod mål................
.......... men Casillas redder mirakuøst til hjørnespark. Der her er ikke for sarte nerver. Casillas får heldigvis kontrol over det efterfølgende hjørnespark.
93 min.
SOLDADO SCORER
VI ER FORAN 2-0, kampen og mesterskabet er afgjort, vi kan ikke hentes nu, sikke en befrielse.
94 min. Kampen er slut, hvilken vanvittig afslutning og hvor var det godt, at Gutierrez også dummede sig, ellers tror jeg ikke, vi havde klaret skærene.
Athletic (8) - Real Madrid 0-2 (0-1)
MOM: Cristian Benavente (9) men Casillas var også helt og aldeles fremragende.
REAL MADRID CHAMPIONS 2010/2011
Mesterskabet er i hus og det er jeg selvfølgelig super tilfreds med, men jeg må også sige, at vi har været heldige især til sidst i denne sæson. Kampen mod Osasuna kunne vi lige så godt have tabt og den seneste kamp mod Atheltic kunne sagtens have endt med en uafgjort, men tabellen lyver jo aldrig og jeg er bare mega glad for mesterskabet.
Slutstillingen 2010-2011
Årets priser:
Årets spiller:
Nani, Real Madrid
Cristiano, Espanyol
Rafael Van Der Vaart, Atletico
Årets topscorer:
Raul, Real Madrid 17 mål
Luis Fabiano, Sevilla 16 mål
Ruud Van Nistelrooy, Real Madrid 14 mål
Årets manager:
Jesper Nissen, Real Madrid
Juande Ramos, Barcelona
Irrureta, Valencia
Årets målmand
Leo Franco, Atletico
Carlos Kameni, Valencia
Victor Valdez, Barcelona
Det er simpelthen en skandale, at Casillas ikke bliver nævnt her. Han har den klart bedste avr. rating.
Udover ovenstående priser får Raul også prisen for årets mål, så den aldrende Real-legende har haft en fremragende sæson.
Årets hold i La Liga
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 00:35 af Metsu1
»
martinovitz
Gæst
«
Svar #275:
26 Nov 2006, 00:13 »
Fantastisk blog du har fået skruet sammen her.
Jeg har siddet og brugt de sidste 2 aftener på at læse den, og har jo dårligt nok fået tid til at spille mit eget spil. Men der er nu også mere glamour ved at følge Juve og Real, end et middelmådigt FCN...
Så vidt jeg kan se er sæsonen endnu ikke helt overstået: Vi skal da se om du klarer The double. Du skulle jo møde Recreativo i pokalfinalen...
Held og lykke med den!
Metsu1
Manager
«
Svar #276:
26 Nov 2006, 00:31 »
JUNI 2011
- jagten på flere trofæer fortsætter
Træner søges!
En af de største nyheder i Juni måned var, at Spalletti var blevet fyret i Roma. Der gik ikke mange dage før Roma havde et tilbud klar til mig, for at få mig tilbage til Serie A.
Jeg valgte dog at sige nej, da jeg ikke vil tilbage til Serie A foreløbig og skal jeg tilbage, vil det kun være som Juventus træner.
Det sjove er, at Juventus' manager valgte at opsige hans stilling kort efter Roma's trænerfyring. Det var Gianluca Vialli, der var favorit, men mit navn dukkede naturligvis også op på listen over mulige afløsere. Det blev Vialli, der løb med posten og jeg blev heldigvis aldrig spurgt, som sagt vil jeg på nuværende tidspunkt ikke tilbage til Den Gamle Dame.
CONCACAF Gold Cup
Jeg havde åbenbart ikke læst min kontrakt med det brasilianske fodboldfobund godt nok igennem, for det kom som en overraskelse for mig, at jeg skulle stå i spidsen for det brasilianske U23 landshold ved CONCACAF Gold Cup i USA.
Jeg blev bedt om at udtage en trup på 22 spillere, hvilket gav følgende resultat:
Jeg har udvalgt en håndfuld, som jeg tror vil gøre en afgørende forskel for os under turneringen:
Tiago
målmand fra portugisiske Benfica. Han ser ikke ud af så meget og specielt i luftrummet har han problemer, men ellers har han alt det en god målmand skal have efter min mening. Han bliver vigtig for os, hvis vi skal have succes.
Michel Schmoller
en lovende defensiv spiller, der kan spille i såvel forsvar og på den defensive midtbane. Han er en spiller jeg forventer mig meget af, han skal primært bruges som bindeled mellem forsvar og midtbane
Eduardo Ratinho
højre back fra Corinthians, der har alt hvad der skal til for at blive en af de bedste wingbacks i verden. Jeg har haft et godt øje til ham siden min tid i Juventus og det kan sagtens være en spiller, vi kommer til at se i Real's hvide træje inden sæsonstarten næste år.
Leandro Lima
er en typisk offensiv midtbanespiller. Han har et rigtig godt blik for spillet, samt er hans tekniske egenskaber rigtig gode. Det er ham, der skal være den kreative på midtbanen.
Kerlon
er den sidste, jeg vil fremhæve. Selvom han ikke er den fødte afslutter, er jeg sikker på han vil scorer mange mål for os. Han er den type angriber, der gerne vil være meget med i spillet og selv komme ned i banen og hente bolden.
Alt i alt en rigtig god trup og vi har helt sikkert en chance for at gå hele vejen.
I den indledende pulje skal vi møde Honduras og Anguilla (aner ikke hvor det land ligger). Vi er kun tre hold i gruppen, men der er stadig to hold, der går videre.
Vi starter med at møde Honduras og det går overhovedet ikke som planlagt. Ved halvleg er vi bagud med 2-1 og i 2. halvleg kan vi ikke ramme målet, så vi taber højst overraskende 2-1 til Honduras:
I vores anden og sidste gruppekamp, skal vi op mod Anguilla og det er en kamp vi skal vinde for at komme videre og jeg er da også sikker på, at drengene nok skal vinde. Vi starter også godt ud med en scoring efter bare 6 minutter ved Kerlon. Den stilling holder til pausen og i anden halvleg scorer vi yderligere to og vinder kampen 3-0. Eneste minus er at Leandro Lima bliver udvist og har karantæne i kvartfinalen.
I kvartfinalen har vi fornøjelsen af Mexico som ligesom os er en af favoritterne til sejren. De kommer også hurtigt foran, men midt i halvlegen udligner Geovanni for os. I 2. halvleg bølger kampen frem og tilbage, heldigvis er det os, der scorer sejrsmålet i det 77. minut ved Carlos Eduardo.
I semifinalen ventede vores onde ånd fra det første opgør Honduras. De fik en mand udvist efter 24 minutter, men stillingen var stadig 0-0 ved pausen. I 2. halvleg fik vi bedre fat og Leandro Lima, der var vendt tilbage efter karantæne scorede til 1-0 og 2-0 som også blev kampens resultat
Så var vi klar til finalen, hvor vi på papiret skulle møde en forholdsvis svag modstander fra Guatemala. Vi startede da også rigtig godt og scorer 2 gange indefor de første 33 minutter. Derefter begynder det dog at krakelere, da Leyrielton bliver udvist efter 39 minutter. Vi holder føringen til halvleg og Guatemala har ikke meget at komme med.
I anden halvleg er der igen dramatik, da Ramon også modtager et rødt kort kort inde i halvlegen. Resten af kampen bliver ren overlevelse, men vi holder stand og
vinder CONCACAF Gold Cup 2011
.
Jeg var retur i Spanien d. 14. juni og vi skulle spille Copa Del Rey finale d. 26. juni, så der var god tid til at forberede os til den kamp.
Real Madrid interesseret i Juventus duo
Det forlyder at Real Madrid manager Jesper Nissen er meget interesseret i at få tilknyttet Marcelo og John Obi Mikel fra hans gamle klub Juventus.
Marcelo har længe været ønsket i kongeklubben, mens Mikel ses som erstatning for David Beckham, der lige nu er ved at skrive under på en kontrakt med Zaragoza. Beckham vil skifte på en fri transfer, hvis han acceptere Zaragoza's kontraktudspil.
Så var det tid til at spille Copa Del Rey finale. Det var lidt specielt for mig, da det var min første pokalfinale som manager. Vi skal møde Recreativo og jeg må da indrømme, at hvis vi ikke vinde, vil det være en stor skuffelse, da vi klart er bedre end Recreativo, men alt kan jo ske i fodbold.
Copa Del Rey - Finalen
Real Madrid - Recreativo
Real Madrid: 1-6 Uafgjort: 5-1 Recreativo: 10-1
Sted: Camp Nou Barcelona
1-0 Ruud Van Nistelrooy (2)
2-0 Nani (10)
3-0 Raul (18)
3-1 Mido (22) - stort drop af Casillas
4-1 Nani (78)
4-2 Edcarlos (87)
MOM: Nani (9)
Vi gjorde hvad alle regnede med, vi besejrede Recreativo og vandt Copa Del Rey og dermed også The Double.
Hvilken utrolig første sæson, det har været for mig i Real Madrid. Nu håber jeg bare, at vi kan følge op på den til næste sæson, da The Double ikke kan undgå at forpligte.
I juli kommer der transfer nyt, samt skal jeg se, om jeg kan få det brasilianske landshold til at funkle ved Copa America 2011.
Metsu1
Manager
«
Svar #277:
26 Nov 2006, 00:32 »
Citat af: martinovitz 26 Nov 2006, 00:13
Fantastisk blog du har fået skruet sammen her.
Jeg har siddet og brugt de sidste 2 aftener på at læse den, og har jo dårligt nok fået tid til at spille mit eget spil. Men der er nu også mere glamour ved at følge Juve og Real, end et middelmådigt FCN...
Så vidt jeg kan se er sæsonen endnu ikke helt overstået: Vi skal da se om du klarer The double. Du skulle jo møde Recreativo i pokalfinalen...
Held og lykke med den!
Tak for det
og held og lykke med FCN
Niko
Gæst
«
Svar #278:
26 Nov 2006, 00:34 »
Meget godt gået.
ZhotLog
Gæst
«
Svar #279:
26 Nov 2006, 00:34 »
Tillykke med skabet Metsu!
Men som du selv siger, er det da lidt underligt at Casillas ikke engang er nævnt på årets målmand, når har nu står mellem stængerne på årets hold
Som mange andre siger: Super blog
KUTGW
Metsu1
Manager
«
Svar #280:
26 Nov 2006, 00:42 »
Citat af: ZhotLog 26 Nov 2006, 00:34
Tillykke med skabet Metsu!
Men som du selv siger, er det da lidt underligt at Casillas ikke engang er nævnt på årets målmand, når har nu står mellem stængerne på årets hold
Som mange andre siger: Super blog
KUTGW
Mange tak skal du have
Jeg fatter stadig ikke det med Casillas, han var klart årets bedste målmand
Metsu1
Manager
«
Svar #281:
26 Nov 2006, 19:51 »
JULI 2011
Vi starter juli med offenliggørelsen af kampprogrammet for den næste sæson.
Vi starter ud med Celta hjemme, men derefter skal vi til Camp Nou og møde ærkerivalerne fra Barcelona, så vi skal være klar fra sæsonstart ikke noget med at spille sig i form.
Nyheder fra Bestyrelsen
- Jeg får også en meddelelse fra Bestyrelsen om, at de forventer at vi igen kan blande os i topstriden. De er derfor også villig til at give mig et transferbudgettet på 770.000.000 kr. som hjælp til en topplacering.
- Det er også blevet vedtaget at Santiago Bernabeu skal udvides med 6772 siddepladser. Det vil stå færdigt om 2 måneder og den nye kapacitet vil blive på 82100 pladser.
Årets spiller i Real Madrid
Gonzalez Blanco Raul
Vi er rykket op på 4. pladsen over de rigeste hold i verden efter Barcelona, Chelsea og Arsenal, mens vi ikke ligger så godt på ranglisten over de bedste hold. Der er vi kun nummer 16 i øjeblkket.
Vi har allerede været aktive på transfermarkedet, hvor jeg har hentet en del unge spillere til klubben sammen med en gammel kending fra Juventus.
Transfers ind
Mariusz Bekas
hentet i Hertha BSC på en fri transfer
Hedwiges Maduro
købt i Zaragoza for 75.000.000 kr.
Thomas Mangani
hentet på en fri transfer i Celta
Geovanni
også hentet i Celta på en fri transfer
John Obi Mikel
købt i Juventus for 60.000.000 kr.
Transfers ud
Gerard Lasarte
solgt til Deportivo La Coruna for 36.000.000
David Beckham har fået lov at skifte til Zaragoza på en fri transfer. Han var blevet 36 år og med købet af både Maduro og Mikel var der ikke udsigt til meget spilletid for den tidligere superstjerne.
Perez er solgt til Castellon for 4.000.000
Javi Garcia
er solgt til Standard for 16.000.000
Pablo Zalayeta
har jeg valgt at sælge til Everton for 50.000.000, da han var 4. valg på højrekanten.
Træningskampe
Cercle Brügge - Real Madrid 0-2 (0-2)
0-1 Cicinho (22)
0-2 Khalid Boulahrouz (32)
Rødt kort til Nicolas Millan, Real (36)
MOM: Nani (8)
Logrones - Real Madrid 0-5 (0-4)
0-1 Soares (7)
0-2 Nicolas Millan (12)
0-3 Soares (28)
0-4 Iago (33)
Juan Sanchez Garcia, Logrones brænder straffe (80)
0-5 Ruud Van Nistelrooy (84)
MOM: Raul Escribano (8) - min tredje målmand
Sant Andreu - Real Madrid 1-6 (0-2)
0-1 Soares (23)
0-2 Soares (35)
0-3 Raul (47)
1-3 Manuel Fernandez Gutierrez (75)
1-4 Jakob Christensen (77)
1-5 Jakob Christensen (81)
1-6 Roberto Soldado (90+2)
MOM: Soares (10)
Lleida - Real Madrid 0-4 (0-2)
0-1 Cristian Benavente (14)
0-2 Ruud Van Nistelrooy (29)
0-3 Soares (64)
0-4 Roberto Soldado (90+2)
MOM: Ruud Van Nistelrooy (9)
COPA AMERICA 2011
De 23 udvalgte til Copa America
Jeg har valgt at lade Dani Alves blive hjemme, da han har karantæne i 3 kampe. Julio Baptista bliver også hjemme, da han ikke virker i særlig god form.
Vi skal spille mod Bolivia, Columbia og Ecuador i den indledende gruppe, hvor Columbia må regnes for det stærkeste hold.
Copa America - 1. kamp i Gruppe B
Ecuador - Brasilien 0-2 (0-1)
Vanvittigt!
0-1 Kaka (20)
Rødt kort til Juan Ramos, Ecuador (44)
Rødt kort til Jose Enrique Justavino, Ecuador (47)
Rødt kort til Marcelo Cespedes, Ecuador (52)
0-2 Adriano (61)
Rødt kort til Jorge Guagua, Ecuador (80)
Rødt kort til Anderson, Brasilien (82)
MOM: Rafinha (8)
Dejlig sejr i åbningskampen, men det var en farce af rang, at dommeren smed om sig med røde kort.
Copa America - 2. kamp i Gruppe B
Brasilien - Bolivia 2-1 (2-0)
Kaka var rigtig god i dag
1-0 Mancini (10)
2-0 Adriano (19)
2-1 Vicente Gozalez (55)
MOM: Kaka (8)
Vi gør det vi skal med en sejr over Bolivia, men det var alt andet end kønt. Hvis vi skal videre end kvartfinalen, så skal vi til at finde samba-spillet frem, for vi er ikke ligefrem sprudlende i øjeblikket.
Copa America - 3. kamp i Gruppe B
Brasilien - Columbia 1-3 (1-2)
0-1 Wason Renteria (3)
0-2 Wakter Restrepo (6)
1-2 Alex (38)
1-3 Hugo Rodellega (72)
MOM: Libis Arenas, Columbia (9)
Vi stiller godt nok med "andet"-holdet men vi må ikke tabe over et hold som Columbia, Det skal dog siges, at den unge
Libis Arenas
i Columbias mål stod aldeles fremragende i dag. Som sagt, skal der ske ting og sager, hvis vi skal gøre os forhåbninger om, at vinde Copa Amrica i år. Vi skal møde Chile i kvartfinalen.
Copa America - Kvartfinale
Chile - Brasilien 0-3 (0-3)
0-1 Robinho (13)
0-2 Adriano (25)
0-3 Adriano (41)
MOM: Lucio (8)
Endelig fristes man til at sige. Langt om længe får vi gang i noget af det spil, der kendetegner og skal kendetegne Brasilien. Frontduoen Robinho og Adriano viser for første gang virkelig deres klasse og Chile er reelt aldrig med i kampen. Så er vi nået til semifinalen og der venter en af de "tunge" nationer, Vi skal møde Mexico, der i deres kvartfinale slog favoritterne fra Argentina.
Copa America - Semifinale
Mexico - Brasilien 2-1 (1-0)
1-0 Matias Vuoso (5)
Rødt kort til Robinho (72)
2-0 Sergio Avila (75)
2-1 Adriano (90)
MOM: Lucas (8)
Hvor er det bare ringe!! Vi spiller som en pose nødder i den første time, men får så langt om længe fat indtil
Robinho
beslutter sig for, at han vil i bad før tid. Mexico scorer igen og vi kan kun scorer et trøstmål ved Adriano i kampens allersidste minut. Så må vi desværre "nøjes" med bronzekampen, hvor vi igen skal møde Columbia.
Copa America - Bronzekamp
Columbia - Brasilien 3-4 ef.s (0-0)
Pablo Pachon, Columbia brænder straffe (58)
Sobis blev helt for Brasilien
Wason Renteria scorer
Kaka brænder
Sherman Cardenas brænder
Alex scorer
Pablo Pachon scorer
Ewerthon scorer
Camilo Zuniga scorer
Adriano scorer
Walter Restrepo brænder
Rafael Sobis scorer
MOM: Alex (8)
Vi vinder dermed bronze efter en meget tæt kamp mod Columbia. Peru vinder 1-0 sejr over Mexico i finalen og tager dermed Copa America trofæet. Vi fik tre spillere med på turneringens hold.
Fodboldforbundet er tilfreds med vores 3. plads ved Copa America.
«
Seneste Redigering: 21 Dec 2006, 14:50 af Metsu1
»
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #282:
28 Nov 2006, 18:27 »
Kommer der ikk snart en update igen???
Hala Madrid!
Metsu1
Manager
«
Svar #283:
28 Nov 2006, 20:36 »
Jeg skal prøve at nå det i aften. Jeg har bare været hængt op de seneste dage (arbejde osv.) og det kniber også i morgen, men jeg håber jeg når det i aften.
Tænk sig at have så travlt, at man ikke får spillet FM i næsten to dage
Nicobong
Ynglingespiller
«
Svar #284:
28 Nov 2006, 21:53 »
Kan jeg ikke få et SS af Gerard Pique fra Ateletico ?
..
Sider:
1
...
17
18
[
19
]
20
21
...
79
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »