home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1132 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176884 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Den Gamle Dame er blevet en Galacticos!
« Svar #255: 22 Nov 2006, 21:04 »

Så blev det til Mascherano og Maduro, hvor god var Cago ellers Huh
Ham danskeren ser spændende ud, en super bomber måske.
Ellers en god update med gode resultater, på nær Valencia og tak for SS.

HDGAO

Jeg kunne ikke finde nogen der hedder Cago  Ubeslutsom

Jeg håber Jakob er Danmarks svar på Van The Man, som jeg da også har sat ham "i lære" hos.

Gode resultater, men en irriterende svipser mod Valencia. Det skal dog sige at Valencia har en fremragende trup.
« Seneste Redigering: 22 Nov 2006, 21:20 af Metsu1 » Logged

Mads
Ynglingespiller

« Svar #256: 23 Nov 2006, 08:51 »

Man må da så sandelig sige at du fandt vinderformen frem igen Grin
Men det var der også brug for ellers havde det nok ikke set så godt ud.
Kunne du ikke finde Fernando Cago fra Boca Juniors, mærkeligt.

Men HDGAO

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #257: 23 Nov 2006, 13:04 »

Han hedder fernando Gago og ikke Cago, ellers rigtig spændende blog

Mads
Ynglingespiller

« Svar #258: 23 Nov 2006, 14:03 »

Rullende Øjne
Hihi...Ups

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Metsu1
Manager

« Svar #259: 23 Nov 2006, 17:04 »

Har fundet ham nu, ser lovende ud, det kan være han bliver et emne senere.

Metsu1
Manager

« Svar #260: 24 Nov 2006, 15:05 »

MARTS 2011

Vi starter måneden med et lokalopgør, der gælder videre deltagelse i Copa Del Rey. Vi vandt den første kamp på Bernabeu med 1-0, så der er ikke plads til de store fejl fra vores side, hvis vi skal gå videre.
Cicinho var kampens bedste i dag mod Atletico

Copa Del Rey - Kvartfinale, 2. kamp

Atletico Madrid - Real Madrid               0-0        (0-0)

MOM: Cicinho (8)

Efter en formidabel fight af spillerne, er vi nu klar til semifinalen i Copa Del Rey. Vi er lidt heldige med at spille 0-0 i dag, men det er jo resultatetet der tæller og vi er nu klar til at møde Athletic i semifinalen. I den anden semifinale mødes Betis og Recreativo.

27. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 1-8        Uafgjort: 5-1        Salamanca: 12-1

Real Madrid - Salamanca (19)               5-1       (2-0)
1-0 Cristian Benavente (6)
2-0 Javier Mascherano (34)
3-0 Ruud Van Nistelrooy (53)
4-0 Javier Mascherano (74)
4-1 Cicinho (selvmål, 87)
5-1 Sergio Aguero (90+1)

MOM: Iago (9) - Den knægt bliver guld værd ;-)

Endnu en storsejr på hjemmebane, hvor vi har været rigtig gode i år. Jeg håber, vi kan holde den nuværende form i de sidste 10 kampe af sæsonen. Det var også godt at se, Mascherano scorer to mål idag fra hans position som defensiv midtbane, han har vist sig som en rigtig investering indtil videre.

Nani var endnu engang i hopla i dag

28. turneringskamp i Primera Division
Numancia: 4-1        Uafgjort: 5-2        Real Madrid: 4-7

Numancia (18) - Real  Madrid               1-3        (0-3)
0-1 Nani (6) 
0-2 Sergio Aguero (33)
0-3 Nani (38)
1-3 Daminao Soriano (66)

MOM: Nani (8)

Vi holder gejsten og vinder på en rigtig god 1. halvleg. I 2. halvleg overlader vi spillet lidt mere til Numancia, som da også formår at score, men de har ikke mere at komme med efter scoringen.

Så er der dømt lokalopgør i Madrid. Vi møder Atletico som i øjeblikket ligger godt med i tabellen på en 4. plads. De har revanche tilgode, efter vi vandt det første opgør i ligaen samt sendte dem ud af pokalturneringen. Jeg er dog sikker på, at vi har hvad der skal til, for at slå dem på Bernabeu i dag.

29. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 6-4        Uafgjort: 2-1        Atletico Madrid: 13-8

Real Madrid - Atletico Madrid (4)          1-1       (0-0)
0-1 Rafael Van Der Vaart (71)
1-1 Nani (73)

MOM: Rafael Van Der Vaart (8)

Det var lige ved at ende meget dårligt for os. Atletico kommer foran på et mål direkte på frispark af den lille hollænder Van Der Vaart. Vi får så heldigvis slået igen med det samme ved Nani, men kampen og spillet var ikke godt og vi kan ikke klage over det ene point idag.

Arzo blev uventet matchvinder for os idag

30. turneringskamp i Primera Division
Levante: 9-1        Uafgjort: 4-1        Real Madrid: 1-4

Levante (17) - Real  Madrid                0-1        (0-1)
0-1 Cesar Arzo (3)

MOM: Javier Mandaluniz, Levante (8)

Vi gjorde det vi skulle og holder 1. pladsen foran Barcelona. Nu venter de på Camp Nou i næste kamp, som meget vel kan afgøre mesterskabet's placering.

Stillingen i Primera Division ser stadig rigtig godt ud, men som sagt venter Barca nu på Camp Nou:

« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 00:23 af Metsu1 » Logged

F.C.K.
Gæst

« Svar #261: 24 Nov 2006, 15:07 »

God update .. Kan godt lide alle de billeder

HDGAO Cool

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #262: 24 Nov 2006, 15:14 »

Fantastisk blog, med mit favorit hold Real Madrid..  Opstemt Krydser fingere for at du vinder over Barca  Wink Skal du have dem hjemme eller ude ?

Chelidze90
Gæst

« Svar #263: 24 Nov 2006, 15:15 »

En god blog og efterhånden fantastisk hold du har fået bygget op, desværre Wink

Men hvis du imod alle odds slår Barca, så vil jeg lægge den blog på hylden af den grund, at så er FM for urealistisk Wink

Metsu1
Manager

« Svar #264: 24 Nov 2006, 15:22 »

Fantastisk blog, med mit favorit hold Real Madrid..  Opstemt Krydser fingere for at du vinder over Barca  Wink Skal du have dem hjemme eller ude ?

Det er desværre på Camp Nou.

En god blog og efterhånden fantastisk hold du har fået bygget op, desværre Wink

Men hvis du imod alle odds slår Barca, så vil jeg lægge den blog på hylden af den grund, at så er FM for urealistisk Wink

Hehe, vi får at se, der kommer en update på April måned om ikke så lang tid. Jeg er ved at strikke et fyldigt sammendrag af vores kamp på Camp Nou sammen lige nu. Så må vi se om FM er realistisk eller ej  Thumbs Up

God update .. Kan godt lide alle de billeder

HDGAO Cool

Takker  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #265: 24 Nov 2006, 15:35 »

Gå dog hjem, FM er skam REAListisk! Aris 2:1 Barca

Fin update, som man kunne forvente Wink

Glæder mig til at se at FM er REAListisk Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #266: 24 Nov 2006, 16:45 »

FM er realistisk hvis Real Madrid vinder og Barca. De vandt jo også i virkeligheden haha.

Fantastisk blog. Du er jo snart erfaren.

Hala Madrid!

Metsu1
Manager

« Svar #267: 24 Nov 2006, 17:17 »

APRIL 2011

EL CLASSICO II

31. turneringskamp i Primera Division

Barcelona: 5-4        Uafgjort: 11-5        Real Madrid: 7-4

Så er det igen blevet tid til klassikeren over dem alle. Vi kommer til Camp Nou som førerholdet i Primera Division, men med en sejr kan Barcelona overhale os. Man kan sige, hvis spillerne ikke er klar til sådan en kamp, så er de aldrig, for den har alt hvad en fodboldspiller drømmer om. Der er vel omkring 100.000 tilskuere på plads og larmen er øredøvende, da holdene går på banen til denne klassekamp.

KICK-OFF

8. min: Vi skulle frem til det ottende minut, før kampens første chance indtraf og hvilken en af slagsen. Ronaldinho modtager bolden på egen banehalvdel, snyder Iago på midten og spurter afsted mod mål, hvor han lige udenfor kanten af feltet smækker et skud afsted, som Casillas heldigvis redder flot.

13. min: DER ER SCORET PÅ CAMP NOU, det er den spanske landsholdsspiller Xavi der bringer barcelona foran med 1-0. Han modtager bolden fra Mavuba, hvorefter han smækker bolden i kassen med et drøn af et langskud. Casillas er prisgivet i vores mål. Det var ikke så godt med en scoring allerede nu.

20. min: SÅ ER DER IGEN SCORET, men heldgivis er det kongesønnen Raul, der efter et godt oplæg ude fra højresiden af Cicinho, kan score bag Valdez denne gang. Raul har dert med at score vigtige mål, det var hvis nogen kan huske det også ham der scorede sejrsmålet på Bernabeu tidligere i sæsonen.

26. min: Uha, uha, sikke en kæmpe chance til Barcelona. Casillas går forkert ud af målet ved et indlæg og bolden falder lige ned for fødderne af Ronaldinho, der skyder mod mål, men Melli kaster sig heroisk ned skuddet og får clearet til hjørnespark. Efter udligning har der kun været et hold på banen, Barcelona.

36. min: Det brænder igen på foran vores mål. Denne gang er det Eto'o, der har en stor chance, men Casillas disker op med en ny stor redning.

39. min: NY SCORING PÅ CAMP NOU, men desværre for os er det Felipe, der scorer i eget net. Efter et frispark på kanten af feltet i venstre side, ender bolden ved Gonzalo, der fra tæt hold skyder mod mål, men igen redder Casillas, desværre står Felipe lige ved siden af og skubber bolden i mål, da han forsøger at sparke væk. Ærgeligt mål, men efter det seneste pres fra Barca er det desværre fudt fortjent.

45+2. min: Vi slutter halvlgen bedst af, da Nani har et godt skud mod mål, som desværre sejler forbi det ene målhjørne. 2-1 til Barca ved halvleg, hvilket må siges at være fortjent.

47. min: En mareridtsstart for os og især Felipe. Der bliver smidt et indlæg ind i feltet og Felipe rykker Carlos Tevez omkuld. Der er ingen tvivl, dommeren har dømt straffe. Det er Barcelona's tyske venstreback, Philipp Lahm, der skal forsøge at bringe Barca yderligere foran.

Han går til bolden............. ...........   han skyder ................... .......... og udplacerer Casillas, 3-1 til Barcelona, nu bliver det for alvor svært at komme tilbage for os.

58. min. Endnu en gang chance til Barca. Denne gang er det Gerrard, der tester Casillas med et langskud. Jeg beslutter mig for at skifte Soldado ind og spille med 3 angribere i den sidste halve time.
Raul græmmer sig efter hans kæmpe chance

65. min: HVOR ER DET TÆT PÅ, at vi får reduceret. Endelig får vi vores småspil til at køre og Iago finder Raul med en rigtig Laudrup aflevering, Raul sætter Marquez af og er alene med Valdez, men han overplacerer desværre sit skud, der går lige forbi mål. Vi er ved at få bedre fat igen.

88. Min: MÅ...... nej ikke alligevel, men hvilken chance til Soldado. Det er et godt indlæg fra venstre af Nani, som Soldado får fat i, han vender på en tallerken, men i stedet for at placere skuddet, hamrer han til den, så den går over mål, det var en stor chance. Nu kan vi ikke længere nå, at få noget med hjem fra Barcelona, den skulle have været der.

90+4 min. Det var det, kampen er fløjtet af. Barcelona vinder kampen fortjent og overtager dermed 1. pladsen i La Liga. Desværre betyder 3-1 sejren, at de også er bedre end os indbyrdes, hvilket er det, der skiller 2 hold ved pointlighed til sidst i sæsonen, så det er faktisk et ekstra point, de har i forhold til os nu.
Barca-spillerne kunne juble
efter sejren over ærkerivalen

Barcelona - Real Madrid
1-0 Xavi (13)
1-1 Raul (20)
2-1 Felipe (sm, 39)
3-1 Philipp Lahm (str 48)

MOM: Philipp Lahm (8)

32. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 1-6        Uafgjort: 5-1        Almeria: 10-1

Real Madrid - Almeria (14)             4-0        (3-0)
1-0 Roberto Soldado (8)
2-0 Cristian Benavente (14)
3-0 Roberto Soldado (44)
4-0 Ruud Van Nistelrooy (72)
Rødt kort til Fernando Vega, Almeria (79)

MOM: Felipe (9) - Rigtig godt kommet igen efter sidste uges dårlige kamp mod Barcelona.

Det var godt at komme tilbage på sporet igen, efter nederlaget mod Barcelona. Det var et nederlag, der tog hårdt på spillerne, da vi jo samtidig mistede 1. pladsen.

33. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 4-5        Uafgjort: 2-1        Betis: 3-1

Real Madrid - Betis (7)                1-0       (0-0)
Rødt kort til Cristian Benavente, Real (37)
1-0 Sergio Aguero (55)

MOM: Cicinho (8)

Vi gør det vi skal, selv med 10 mand og for at det ikke skal være løgn, så hjælper Athletic os tilbage på 1. pladsen ved at slå Barcelona 2-1 på hjemmebane. Det betyder at vi igen er tilbage på 1. pladsen med 5 kampe igen. Vi skal nu til Athletic men det er i semifinalen i pokalturneringen.

Copa Del Rey - Semifinale, 1. kamp

Athletic - Real Madrid                   2-0        (2-0)
1-0 Fernando Llorente (7)
2-0 Aritz Arduric (12)

MOM: Daniel Aranzubia (9) - han tog alt, det var sindsygt.

34. turneringskamp i Primera Division
Getafe: 4-1        Uafgjort: 5-2        Real Madrid: 4-7

Getafe (11) - Real  Madrid            1-3        (1-2)
1-0 Fred (str 13)
1-1 Iago (15)
1-2 Raul (45+2)
1-3 Javier Mascherano (54)

MOM: Javier Mascherano (9)

Efter en chokstart af de stor, bringer Iago og Raul os tilbage på ret køl. Da Mascherano så gør det til 3-1 i 2. halvleg, kører vi den sikker hjem. Det ser bedre og bedre, vi er nu kun 4 kampe fra mesterskabet.

35. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 4-5        Uafgjort: 2-1        Celta: 3-1

Real Madrid - Celta (6)                 2-0       (2-0)
1-0 Sergio Aguero (11)   
2-0 Iago (44)
Rødt kort til Iago, Real (45+1)
Rødt kort til Joseba Llorente, Celta (58)

MOM: Felipe (8)

Efter den vigtige sejr hjemme over Celta, ser stillingen i Primera'en således ud efter 35 kampe:
« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 00:25 af Metsu1 » Logged

Chelidze90
Gæst

« Svar #268: 24 Nov 2006, 17:20 »

Haha klasse update endnu en gang, og fm viser sig fra den realistiske side \o/ Men desværre, som Barca fan, vinder du nok mesterskabet Peace

Zone 43
Manager

« Svar #269: 24 Nov 2006, 17:22 »

Ved du hvad C90? FM er faktisk urealistisk alligevel! Wink

Men ærgeligt med de to kampe (Du ved vel hvilke?)

Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010