Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 571 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
(Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
79
Forfatter
Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr! (Læst 176796 gange)
Metsu1
Manager
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
«
Svar #225:
17 Nov 2006, 13:08 »
Citat af: cube 17 Nov 2006, 13:03
Godt at se du lige har min 4-2-2-2 taktik inde over
Den har virket med Chelsea så den skal nok også virke med Real Madrid, selvom dine instrukser er en smule anderledes. Glæder mig til at se, hvad du kan drive det til og du må endelig melde tilbage, hvilken taktik du har mest succes med.
Ja, det er rigtig, at jeg har brugt din taktik som inspiration
, den fungerer også fint på hjemmebane, men jeg synes, jeg indkasserer for "lette" mål på udebane med den.
Jeg skal naturligvis nok melde op, hvilken taktik det går bedst med
Metsu1
Manager
Sv: Den Gamle Dame er blevet en Galacticos!
«
Svar #226:
18 Nov 2006, 20:19 »
JULI - AUGUST 2010
Nu var holdet mere eller mindre på plads, så nu skulle vi bare have tiden til at gå frem til den første træningskamp, så vi kunne få flokken spillet sammen. Jeg havde samtidig haft en snak med mine trænere og alt var nu også på plads på den front.
Der skulle dog ske noget meget spændende inden første træningskamp, da jeg havde modtaget en henvendelse fra et nationalt fodboldforbund som bad mig forlader Portugal og skifte til dem. Jeg sagde ja, da det er det bedste landshold i verden, der tilbød mig et job.
Selecão skifter træner
Det brasilianske fodboldforbund kunne i dag præsenterer, Jesper Nissen som deres nye landstræner.
Jesper Nissen kommer fra et job som portugisisk landstræner, men fandt altså jobbet som landstræner i Brasilien mere attraktivt. Han er i øjeblikket også manager for Real Madrid, men der skulle være lavet en aftale med Madrid-klubben, så Jesper Nissen har mulig for, at passe jobbet både som landstræner og manager.
Det portugisiske fodboldforbund skulle være i chok efter den pludselig afsked med Jesper Nissen. Det har dog ikke været mulig at få en kommentar fra forbundet.
Jeg kunne ikke sige nej til Brasilien, da det for mig er det ypperste man kan opnå som landstræner. Det skal dog siges, at jeg havde været glad for at træne det portugisiske landshold, men efter den noget skuffende exit til VM, besluttede jeg mig for at prøve noget nyt.
Årets Spiller i Real - Iker Casillas
Vi skal starte den nye sæson med to hjemmekampe. Det er Sevilla og Alaves, der kommer på besøg, mens vi i den tredje kamp skal på besøg hos Valencia i et brag af en kamp.
Jeg har også fået mit nye budget at vide for det næste års tid. Jeg har fået tildelt hele 750.000.000 til spillerindkøb, så der er plads til at hente et par stjerner, hvis det skulle blive nødvendigt. Da jeg fik nyheden om transferpengene, fik jeg også at vide, at vi "bare" ska opnå en hæderlig placering i år, da de vidste jeg skulle bruge lidt tid på, at få spillet de nye spillere ind på holdet.
Så var det tid til at drage afsted til Australien, hvor vi havde planlagt en lille tour mod tre af de bedste klubber i Down Under.
Træningskamp
South Melbourne - Real Madrid 1-3 (0-2)
0-1 Sergio Aguero (str 26)
0-2 Sergio Aguero (43)
1-2 Stuart Castro (90+2)
1-3 Alberto Bueno (90+3)
MOM: Sergio Aguero (8)
Træningskamp
Melbourne Victory - Real Madrid 0-6 (0-5)
0-1 Antonio Cassano (2)
0-2 Antonio Cassano (21)
0-3 Sergio Aguero (26)
0-4 Mahamadou Diarra (39)
0-5 Pablo Zalayeta (42)
0-6 Niklas Bendtner (84)
MOM: Antonio Cassano (10)
Træningskamp
Central Coast- Real Madrid 1-4 (0-3)
0-1 Nani (11)
0-2 Antonio Cassano (14)
0-3 Ruud Van Nistelrooy (41)
0-4 Lionel Franck (82)
1-4 Gareth Hunter (90+1)
MOM: Nani (9)
Alt i alt en glimrende tour Down Under, hvor vi med tre sikre sejr er på rette kurs. Det var især rart at se Aguero komme i gang med 3 scoringer i de første 2 kampe, lad os håbe det fortsætte sådan. Næste kamp var mod 2. divisions holdet Oviedo, som jo engang havde danske Peter Møller i spillerstaben.
Træningskamp
Real Oviedo - Real Madrid 0-6 (0-2)
0-1 Ruud Van Nistelrooy (1)
0-2 Khalid Boulahrouz (13)
0-3 Khalid Boulahrouz (47)
0-4 Antonio Lopez (53)
0-5 Niklas Bendtner (63)
0-6 Niklas Bendtner (72)
MOM: Antonio Cassano (10)
En regulær afklapsning blev det til af Oviedo. Spillerne er for alvor kommet i gang og en spiller som Cassano viser rigtig gode takter. Problemet med Cassano er dog, at han har en tendens til at være meget ustabil og samtidig også har en del "nykker", hvis det ikke går efter hans hoved.
Træningskamp
Real Madrid - Athletic Bilbao 0-1 (0-0)
0-1 Aimar (77)
MOM: Carlos Gurpegi (8)
Den første træningskamp på hjemmebane blev en fiasko. Jeg har nok en stor del af skylden, da jeg ikke rigtig får sat gutterne op til kampen. Vi havde dog masser af spil og chancer til mindst uafgjort, men sådan skulle det ikke gå.
18-årige Nicolas Millan
Roberto Soldado
Nye angribere til Real Madrid!
Real Madrid kunne i dag præsentere yderligere to nye spillere. Den ene kommer fra den sydamerikanske storklub Colo Colo. Det drejer sig om det 18-årige chilenske supertalent Nicolas Millan. Han skifter til Real Madrid for 31.000.000 kr.
Derudover er Roberto Soldado vendt tilbage til Real Madrid. Han skifter fra Sevilla for 24.000.000 kr.
Det var ikke planen, at jeg skulle hente to angribere, men da chancen bød sig til at få tilknyttet Millan greb jeg den. Samtidig tilbød Sevilla mig at købe Soldado for en slik og jeg har i lang tid haft et god øje til Soldado, så jeg kunne ikke sige nej til det tilbud. Van Nistelrooy og Raul er også oppe i årene, så det er rart at have et par ekstra angribere i truppen.
Træningskamp
Extremadura - Real Madrid 0-3 (0-2)
0-1 Ruud Van Nistelrooy (4)
0-2 Ruud Van Nistelrooy (25)
0-3 Cristian Benavente (86)
MOM: Ruud Van Nistelrooy (9)
Real Madrid - Juventus 3-0 (2-0)
1-0 Ruud Van Nistelrooy (5)
2-0 Soares (37)
Rødt kort til John Obi"Wan" Mikel (60)
3-0 Sergio Aguero (80)
MOM: Antonio Lopez (8)
Det var meget specielt at spille mod Juventus selvom det var en træningskamp. Det overrasker mig at vi vinder så klart over dem, men det varsler forhåbentlig gode tider i Madrid. Den eneste ting, der ikke var positiv i forbindelse med kampen er, at Cesar Arzo er ude i 3 måneder med en ødelagt akillessene.
Træningskamp
Xerez - Real Madrid 0-4 (0-2)
0-1 Ruud Van Nistelrooy (27)
0-2 Wesley Sneijder (45+1)
0-3 Ruud Van Nistelrooy (52)
0-4 Raul (90+1)
MOM: Ruud Van Nistelrooy (9)
Den 34-årige hollænder er skarp endnu
Primera Division Titelodds
Villarreal 3-1
Barcelona 3-1
Atletico 8-1
Valencia 25-1
Zaragoza 33-1
Levante 33-1
Real Madrid 40-1
Barcelona og Villarreal er favoritter til at vinde Primera Division. Vi må derimod tage til takke med noget af en outsider rolle, da bookmakerne tror mere på Levante end os
. Jeg håber, at vi kommer til at koste bookierne mange penge.
Vi er endnu engang blevet ramt af en skade på den defensive midtbane. Det er akkurat ligesom i Juventus, hvor vi en overgang også mistede den ene spiller efter den anden på denne position. Denne gang er det mit førstevalg på pladsen Mahamadou Diarra, der har brækket anklen og det betyder en pause på 3 måneder.
Så skal vi til det. Den første kamp i Primera Division står for døren og det er mod altid farlige Sevilla, der stadig har Christian Poulsen i truppen.
1. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 6-4 Uafgjort: 2-1 Sevilla: 13-8
Real Madrid - Sevilla 1-0 (0-0)
Rødt kort til Wesley Sneijder efter 18 sekunder!!!
1-0 Melli (83)
MOM: Melli (9)
Jeg var rasende på Wesley Sneijder efter kampen, så rasende at jeg bad ham finde en anden klub. Jeg kan ikke bruge en spiller, der på den måde taber hovedet og efter bare 18 sekunders spil, stempler en modstander fuldstændig uhæmmet med begge ben. Det kan Arsenal åbenbart, da de betaler os 80.000.000 kr + 30% af et eventuelt videresalg for ham.
Det var så startskuddet på Primera Division og vi kom heldigvis igang med en sejr. Vi må se om, vi kan blive ved med at vinde.
«
Seneste Redigering: 19 Dec 2006, 10:34 af Metsu1
»
Zone 43
Manager
«
Svar #227:
18 Nov 2006, 20:25 »
Rigtig god pre-season
Fin start på La liga .. Med undtagelse af Sniper (Sneijder)
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #228:
19 Nov 2006, 10:22 »
Godt du solgte ham. Næsten ny rekord da. 18 sekunder. Wow!!
Hala Madrid!
Metsu1
Manager
«
Svar #229:
19 Nov 2006, 15:49 »
SEPTEMBER OG OKTOBER 2010
Efter den hårde hjemmekamp mod Sevilla, der heldigvis gav 3 points samt problemerne omkring Sneijder, så er det blevet tid til at møde en af de mere overkommelig modstander, så der skal hentes 3 points i dag.
2. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 1-6 Uafgjort: 1-5 Alaves: 1-10
Real Madrid - Alaves (20) 4-1 (3-1)
0-1 Andrija Delibasic (10)
1-1 Antonio Cassano (18)
2-1 Antonio Cassano (29)
3-1 Ruud Van Nistelrooy (33)
4-1 Roberto Soldado (87)
MOM: Antonio Cassano
Rart med en sikker sejr, selvom de chokstarter imod os. Cassano viser sig fra hans gode side i dag og scorer to gode mål. Det var også godt at se Soldado komme ind og få hul på scoringerne.
3. turneringskamp i Primera Division
Valencia: 7-4 Uafgjort: 11-5 Real Madrid: 5-4
Valencia (6) - Real Madrid 1-1 (0-1)
0-1 Cicinho (18)
1-1 Valeri Bojinov (58)
MOM: Valeri Bojinov (9)
Valeri Bojinov drillede
sin gamle træner
Det var en rigtig topkamp. Der blev givet og taget og resultatet må betgnes som helt rimeligt.
Jeg håbede selvfølgelig, at vi kan holde stand i 2. halvleg, men Valencia får lagt et godt pres og pludselig er Bojinov fri foran Casillas og så svigter han ikke. Jeg er dog meget tilfreds med indsatsen selvom, vi ikke holder dem fra at score. Det er altid svært at få noget med hjem fra Mestalla.
4. turneringskamp i Primera Division
Espanyol: 4-1 Uafgjort: 5-2 Real Madrid: 4-7
Espanyol (13) - Real Madrid 0-3 (0-2)
0-1 Sergio Aguero (25)
0-2 Raul (45+1)
0-3 Nani (57)
MOM: Raul (9)
5. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 5-4 Uafgjort: 11-5 Villarreal: 7-4
Real Madrid - Villarreal (20) 4-0 (2-0)
1-0 Khalid Boulahrouz (str 3)
2-0 Nani (14)
Rødt kort til Oleg Huseyv, Villarreal (49)
3-0 Mikel Arteta (50)
4-0 Ruud Van Nistelrooy (90+2)
MOM: Pablo Zabaleta (8)
Et par rigtig gode sejre mod to gode modstandere. Der er for alvor kommet gang i målscoringen og
Nani har haft god grund til at juble
, da han har scoret i de to omtalte kampe. Selvtilliden er for alvor i top, når man kan slå et hold, der før sæsonen var udråbt som mesterskabsfavorit sammen med Barca, med 4-0, Villarreal havde intet at komme med og da først Huseyv får hans andet gule kort og det slut for El Submarino Amarillo.
6 turneringskamp i Primera Division
Recreativo: 7-2 Uafgjort: 9-4 Real Madrid: 4-6
Recreativo (10) - Real Madrid 1-1 (1-0)
1-0 Alessandro Tuia (19)
1-1 Felipe (79)
MOM: Alessandro Tuia (8)
Det er simpelthen ufatteligt, at man kan spille to så gode kampe og endda mod en af mesterskabsfavoritt
en, for derefter at møde et af de mere "bløde" hold og så spille en så nervøs gang fodbold. Heldigvis redder min nyindkøbte venstre back fra Braga,
Felipe
mig fra en ydmygelse. Han kostede mig 2.750.000, så det må betegnes som et røverkøb.
Den gode stilling efter 5-6 kampe i Primera Division!
7. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 5-4 Uafgjort: 11-5 Zaragoza: 7-4
Real Madrid - Zaragoza (17) 1-0 (0-0)
Rødt kort til Ewerthon, Zaragoza (73)
1-0
Cristian Benavente
(82) - Kan blive en rigtig god spiller om et par sæsoner!
MOM: Antonio Lopez (8)
Det er ved at være tid til Copa Del Rey og vi har i dag fået at vide, at vi skal op mod Celta i 4. runde.
Spillersalg i Real Madrid
Real Madrid har i dag sagt ja til at sælge to af deres spillere til d. 1. januar.
Det drejer sig om den danske boksspiller Niklas Bendtner, der længe har tiltrukket sig opmærksomhed fra flere klubber. Det er AC Milan, der har fået papir på Bendtner, som koster Milan omkring 70.000.000 kr.
Den anden spiller der forlader Madrid er den italienske landsholdsspiler Antonio Cassano. Det forlyder, at Cassano er raget uklar med Real's manager Jesper Nissen, der derfor har sagt ja til at sælge Cassano for 125.000.000 til Liverpool.
8. turneringskamp i Primera Division
Salamanca: 9-1 Uafgjort: 4-1 Real Madrid: 1-4
Salamanca (20) - Real Madrid 2-1 (1-0)
1-0 Giuseppe Cozzolini (25)
2-0 Juliano (47)
2-1 Raul (81)
MOM: Juliano (8)
Det er vel det man kalder det klassiske Madrid syndrom. Vi har spillet glimrende i denne sæson og var indtil denne kamp ubesejret, men så falder vi sammen og taber til Primera Division's dårligste hold (i hvert fald til de mødte os). Jeg håber, spillerne er flove over deres indsats og at det ikke sker igen.
9. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 1-4 Uafgjort: 4-1 Numancia: 9-1
Real Madrid - Numancia (20) 4-0 (4-0)
1-0 Nani (3)
2-0 Raul (5)
3-0 Sergio Aguero (8)
4-0 Mikel Arteta (41)
MOM: Antonio Lopez (9)
Vi starter som lyn og torden og kampen er afgjort efter 8 minutter. Der er en verden til forskel på indsatsen i dag og den vi lavde mod Salamanca. Man kunne allerede før kampen fornemme, at de ville give den en skalle pga. den dårlige indsats mod Salamanca, så lad os håbe, de holder gejsten.
Copa Del Rey, 4. runde 1. kamp
Celta - Real Madrid 2-0 (1-0)
1-0 Joseba Llorente (10)
2-0 Joseba Llorente (72)
MOM: Joseba Llorente (8)
Jeg lavede lidt om til startoostillingen til denne kamp, men det burde ikke medfører en så svag præstation. Det var især spillet i 2. halvleg, der var forfærdelig. Nu ved vi hvad der skal til, når vi møder Celta igen på Bernabeu.
Aguero fra hans tid som Atletico spiller,
i dag blev han matchvinder for Real mod hans gamle klub
10. turneringskamp i Primera Division
Atletico: 6-4 Uafgjort: 2-1 Real Madrid: 13-8
Atletico (4) - Real Madrid 0-1 (0-1)
0-1 Sergio Aguero (45+2)
Rødt kort til Renato Augusto, Atletico (55)
Rødt kort til Javier Garrido, Atletico (90)
MOM: Cicinho (9)
Så er det igen blevet tid til en stilling i Primera og det er jo meget behagelig læsning
«
Seneste Redigering: 21 Dec 2006, 14:29 af Metsu1
»
Nicobong
Ynglingespiller
«
Svar #230:
19 Nov 2006, 15:59 »
KUTGW
Det kører for dig
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #231:
19 Nov 2006, 16:53 »
KUTGW.. Nice blog
Hala Madrid!
Mikkellas
Gæst
«
Svar #232:
19 Nov 2006, 16:59 »
Det rykker virkelig for dig i det spanske!
Metsu1
Manager
«
Svar #233:
19 Nov 2006, 17:23 »
Citat af: michaelk 19 Nov 2006, 16:53
KUTGW.. Nice blog
Tak for det, dejligt at høre du læser med
Citat af: Nicobong 19 Nov 2006, 15:59
KUTGW
Det kører for dig
Citat af: Mikkellas 19 Nov 2006, 16:59
Det rykker virkelig for dig i det spanske!
Ja, det går rigtig godt, jeg er også selv lidt overrasket, da det ikke er den allerstærkeste trup, jeg har fået samlet endnu. Det er rart med nogle tilbagemeldinger og I må endelig sige til hvis I synes, der er noget jeg kan gøre bedre eller hvis I vil vide noget om de forskellige spillere jeg har i Real og på landsholdet.
Metsu1
Manager
«
Svar #234:
19 Nov 2006, 20:41 »
NOVEMBER 2010
11. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 4-6 Uafgjort: 9-4 Levante: 7-2
Real Madrid - Levante (17) 4-1 (1-0)
1-0 Raul (4)
2-0 Pablo Zabaleta (54)
3-0 Raul (56)
Rødt kort til Leandro Cufre, Levante (65)
Rødt kort til Marko Ciurlizza, Levante (71)
4-0 Pablo Zabaleta (81)
4-1 Jorge Lopez (88)
MOM: Mikel Arteta (10)
Copa Del Rey, 4. runde - 2.kamp
Rel Madrid (0) - Celta Vigo (2) 4-0 (2-0)
1-0 Alberto Bueno (6)
2-0 Sergio Aguero (31)
3-0 Raul (52)
4-0 Ruud Van Nistelrooy (70)
MOM: Iker Cassilas (9)
Rigtig flot kamp af spillerne, de gjorde hvad der skulle til og nu venter Zaragoza i 5. runde
Landsholdssamling!
Anderson er i storform
Venskabskamp
Østrig - Brasilien 0-2 (0-0)
0-1 Dani Alves (49)
0-2 Anderson (90+1)
MOM: Anderson (8)
Venskabskamp
Brasilien - Slovakiet 5-0 (3-0)
1-0 Anderson (14)
2-0 Kerlon (24)
3-0 Anderson (37)
Rødt kort til Daniel Bubenko, Slovakiet (56)
4-0 Cicinho (70)
5-0 Anderson (75)
MOM: Anderson (10)
Jeg er meget tilfreds med de to første landskampe i spidsen for brasserne. Det skal nævnes, at vi er uden spillere som Kaka, Lucio, Ronaldinho, Robinho, Adriano, så vi har en rigtig god bredde.
EL CLASSICO
12. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 13-8 Uafgjort: 2-1 Barcelona: 6-4
Der er en helt utrolig stemning på stadion, da vi begiver os ud af spillertunnelen. Man kan tydelig mærke folks forventninger til denne klassiker i europæisk fodbold. Det der gør det endnu mere specielt i dag er, at vi ligger nummer 1 og Barca nummer 2, så det er også et topbrag af dimensioner. Det bliver helt vildt, forhåbentlig, kan vi tage de 3 points i dag!
1 min:
Hilken mulighed til Raul, men han header desværre over mål efter et rigtig flot oplæg af Arteta. Der er spillet 48 sekunder og vi har allerede en pæn chance.
7 min:
Igen spiller vi bolden flot rundt, det hele starter med sammenspil mellem Zabaleta og Cicinho, som sender den videre til Raul ned af højrekanten, som smækker den ind i panden på Van Nistelrooy, men han header desværre også over mål.
14 min:
Flot afslutning af Arteta, der forsøger at skrue bolden ind fra 25 meters afstand, men Valdez er vågen og disker op med en rigtig flot af Victor Valdez på et flot skruet langskud af Arteta.
Nistelrooy jublede for tidligt
15 min:
SÅ ER DER SCORET, vi har bragt os for................ nej, der er vinket for offside, en fuldstændig tåbelig offside, da Valdez satser og render rundt uden for feltet, men Raul opsapper bolden og lobber bolden henover ham fra en skarp vinkel, bolden er på vej i mål....... men Nistelrooy beslutter sig for at give den et ekstra skub ind over stregen, hvilket betyder, at målet bliver underkendt. Det er noget af det mest tåbelige, jeg har set i lang tid, det havde ellers lunet med en scoring.
17 min:
Så er der lige ved at ske ting og sager nede ved vores mål, da Xavi sender et flot lanskud afsted, men Casillas er vågen og redder flot. Det er som om Barca er ved at finde melodien i de seneste minutter.
Ronaldinho snydt???
27 min:
Så er der dramatik. Ronaldinho falder i feltet efter en tackling af Cicinho. Han fægter med armen og mener der er straffespark, men dommerens fløjte er heldigvis tavs.
Pause
: Der sker ikke meget i kampen, men der er alligevel nerver på og begge hold har allerede fået tildelt 3 gule kort hver. Det er Arteta, Zabaleta og Antonio Lopez for os og jeg har planer om at skifte i hvert fald Arteta ret hurtigt, da jeg har en frisk Nani siddende på bænken.
54 min:
Hvilken kæmpe chance til Carlos Tevez. Der kommer et rigtig godt indlæg fra Ronaldinho og Tevez kommer op til et næste frit hovedstød, men han header heldigvis over mål. Jeg synes slet ikke vi er kommet i gang efter pausen, vi har ikke en afslutning siden sideskiftet.
66 min:
Jeg skifter Nani og Felipe ind for Zabaleta og A. Lopez, for at give et frisk pust til holdet. Samtidig beder jeg drengene om at sætte tempoet lidt op.
83 min: SCORING!!!
Sådan vi er kommet foran 1-0 og det er veteranen Raul, der har scoret. Det hele starter i venstre side, hvor Nani afdribler Zambrotta, hvorefter han sender et indadskruet indlæg afsted, som Raul kun lige snitter, men det er nok til at passere en prisgivet Valdez i målet. NU SKAL VI VINDER!.
94 min:
Kampen er fløjtet af og vi har vundet sæsonens første El Classico, hvor er det bare perfekt!!
Real Madrid - Barcelona (2) 1-0 (0-0)
1-0 Raul (83)
MOM: David Mateos (8) - Fremragende indsats af vores unge centerforsvarer, der bliver kastet for løverne, da Khalid B. stadig døjer med en muskelskade.
13. turneringskamp i Primera Division
Real Betis: 9-4 Uafgjort: 9-4 Real Madrid: Evens
Real Betis (10) - Real Madrid 1-1 (0-0)
Rødt kort til Cicinho (53)
1-0 Luis Jimenez (54)
1-1 Ruud Van Nistelrooy (83)
MOM: Elano (8)
Godt resultat og flot comeback efter at være reduceret til 10 mand
Iker var vores redningsmand i dag
14. turneringskamp i Primera Division
Almeria: 9-2 Uafgjort: 13-5 Real Madrid: 1-2
Almeria (12) - Real Madrid 1-2 (0-2)
0-1 Raul (28)
0-2 Ruud Van Nistelrooy (44)
Ruud Van Nistelrooy brænder straffe (67)
1-2 Vitor (75)
MOM: Iker Casillas (9)
Vi mistede desværre Mikel Arteta til en skade i dag, da han i en duel med en Almeria-spiller for en albue i siden og brækker et ribben. Det betyder en pause på 2 måneder
Stillingen efter 14 kampe
«
Seneste Redigering: 21 Dec 2006, 14:40 af Metsu1
»
Zone 43
Manager
«
Svar #235:
19 Nov 2006, 20:49 »
Citat af: Metsu1 19 Nov 2006, 17:23
I må endelig sige til hvis I synes, der er noget jeg kan gøre bedre eller hvis I vil vide noget om de forskellige spillere jeg har i Real og på landsholdet.
Jeg kunne godt tænke mig at se, hvilke spillere du udtager til landskampene
Det ser jo rigtig godt ud
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Metsu1
Manager
«
Svar #236:
19 Nov 2006, 20:53 »
Citat af: Zone 43 19 Nov 2006, 20:49
Jeg kunne godt tænke mig at se, hvilke spillere du udtager til landskampene
Det ser jo rigtig godt ud
Det er noteret, det er lidt svært med et SS, da der er 26 mand i truppen, men jeg finder ud af noget
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #237:
20 Nov 2006, 11:18 »
Den Gamle Dame er blevet en Galacticos...! Vås siger jeg bare.
Overvægtig blog
Lækkert at du super tæsker Barcelona med hele 1-0
(Synes at det var et godt resultat)
Gode resultater med både klub og land.
Kan man få et SS af holdopstilligen
Takker
HDGAO
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Metsu1
Manager
«
Svar #238:
20 Nov 2006, 11:45 »
Citat af: Mads 20 Nov 2006, 11:18
Den Gamle Dame er blevet en Galacticos...! Vås siger jeg bare.
Jeg fik at vide, jeg burde ændrer blognavnet og det var det bedste jeg kunne komme på
Er der nogen, der er kreative, er jeg modtagelig for et andet forslag
Citat
Citat af: Mads 20 Nov 2006, 11:18
Overvægtig blog
Lækkert at du super tæsker Barcelona med hele 1-0
(Synes at det var et godt resultat)
Gode resultater med både klub og land.
Kan man få et SS af holdopstilligen
Takker
HDGAO
Det er mig der takker for de venlige ord
og jeg skal nok smide et SS op af "The winning eleven" når jeg kommer hjem fra arbejde engang i aften. Er det både land og klub, du vil have et SS af??
Metsu1
Manager
«
Svar #239:
21 Nov 2006, 00:06 »
DECEMBER 2010
Så er det ved at være juletid og jeg bringer senere i denne update en lille ønskeseddel over nogle af de spillere, jeg gerne vil have til Madrid til januar. Først skal vi dog ud og forsvare vores 1. plads i ligaen.
15. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 2-5 Uafgjort: 11-4 Getafe: 13-2
Real Madrid - Getafe (10) 3-0 (2-0)
1-0 Raul (13)
2-0 Raul (29)
Rødt kort til David Generelo, Getafe (65)
3-0 David Beckham (84)
MOM: Raul (8)
16. turneringskamp i Primera Division
Celta: 7-2 Uafgjort: 9-4 Real Madrid: 4-6
Celta (8) - Real Madrid 1-1 (0-1)
0-1 David Beckham (8)
1-1 Fernando Baiano (90+3)
MOM: Fernando Baiano (8)
Tyveri er det eneste ord, jeg kan tænke på efter kampen. Som I kan se af billedet herunder, er Baiano i en "klar" offside position, da bolden bliver spillet. Jeg har beklaget mig i pressen over den dårlige dommerpræstation, men jeg slap heldigvis for videre tiltale.
For mig er der ingen tvivl, han er offside!
17. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 2-5 Uafgjort: 11-4 Athletic Bilbao: 13-2
Real Madrid - Athletic Bilbao (15) 3-1 (0-0)
1-0 Raul (46)
1-1 Gorka Azkorra (57)
2-1 Raul (65)
3-1 Sergio Aguero (90+2)
MOM: Raul (8)
Raul kunne i dag juble over han sæsontræffer nummer 11 og 12
18. turneringskamp i Primera Division
Real Madrid: 4-6 Uafgjort: 9-4 Osasuna: 7-2
Real Madrid - Osasuna (6) 2-0 (1-0)
1-0 Ruud Van Nistelrooy (30)
2-0 Cristian Benavente (70)
MOM: Robert Müller, Osasuna (8)
Så er der en lille pause i La Liga på 2½ uge. Jeg er allerede nu igang med at kigge på forstærkninger og en af første prioriterne bliver at finde en defensiv midt, da Diarra i dag brækkede anklen til træning. Det betyder, at han er ude af spillet i det meste af foråret. Først er det tid til en stilling og derefter kan I se hvad jeg "ønsker" mig til januar!
Ønskeliste
1.
Felipe
- Central forsvarer - Lyon
Felipe er en meget interessant spiller og jeg kender ham rigtig godt fra landsholdet, hvor han har været rigtig god i de to kampe, jeg har været træner.
Denne 26-årige brasilianer ville være en perfekt tilføjelse til vores midterforsvar, som i forvejen er godt, men det mangler bredde i tilfælde af en skade til enten Melli eller Khalid. Lyon er dog meget modvillige til at sælge, så jeg vil tro at vi skal op og give cirka 300 millioner kroner for ham.
2.
Javier Mascherano
- Defensiv midtbane - West Ham
Vi bliver i det sydamerikanske, denne gang er det dog den 26-årige argentinske landsholdsstjerne Javier Mascherano, der vækker min interesse. Han ville være en perfekt tilføjelse til klubben, nu hvor vi har mistet Diarra i 4 måneder. West Ham har desværre blankt afvist alle de henvendelser, jeg har lavet til dem vedr. Javier og vi snakker en pris i omegnen af 300.000.000 kr., hvis de overhovedet skal rokkes.
3.
Sergio Ramos
, Forsvar højre/central, Defensiv midtbane - AC Milan
En af de største fejltagelser som Michael Laudrup lavede som Madrid træner var, at han solgte Sergio Ramos til Milan for en slik i form af 120.000.000 kr. i januar måned sidste år. Ramos er vel nærmere det firedobbelte værd og det vil tage et ekstraordinært bud fra vores side, hvis vi skal overtale Milan til at slippe ham igen.
4.
Anderson
- Offensiv midtbanespiller/angriber - Lyon
Endnu en landsholdsspiller der er kommet i mit søgelys. Som I ved har jeg jagtet denne unge spiller i flere sæsoner, men de gange hvor jeg har kunnet købe ham, har der altid været noget i vejen. Denne gang kan det være Lyon, der er i vejen, da de heller ikke er meget for slippe Anderson lige nu. Man kan måske også sige, at vi er dækket ind på positionen, men en spiller af Anderson's kaliber vil der altid være plads til. Estimeret pris; 300.000.000 kr.
5.
Maximilliano Raffaele
- Forsvar højre/central - Independiente
Raffaele er en ung argentinsk spiller på 20 år med et kæmpe potentiale. Han kan spille både højre back og i det centraleforsvar og han har alle forudsætninger for, at blive en klassespiller for os, hvilket jeg har fået bekræftet af min talentspejder Julen Lopetegui, der har kigget på Raffaele ved flere lejligheder.
Prisen vil være omkring 100.000.000 kr. og jeg tror helt sikkert Raffaele vil være Madrid spiller senest til sommer.
6.
Gyan Asamoah
- Offensiv højre midtbane/Boksspiller - Juventus
Han behøver jo ingen præsentation den kære Asamoah. Han var om nogen spilleren, der gjorde en forskel, da vi vandt Serie A i Juventus. Han er en stærk spiller og kar et rigtig godt blik for spillet, hvilket betyder at han også er rigtig god på kanten. Umiddelbart er prisen ikke alt for skræmmende, da Juventus skal have cirka 150.000.000 for Asamoah. En pris jeg er villig til at betale for ham.
7.
Hedwiges Maduro
- Central forsvarer/Defensiv midtbane - Zaragoza
Maduro er oprindelig fra den hollandske storklub Ajax's fodboldskole. Han har et stort potentiale og kunne meget nemt blive en Madrid spiller i løbet af januar måned. Han har en frikøbsklausul på 75.000.000 som jeg synes er en mere end rimelig pris for en ung og så god en spiller.
8.
Arjen Robben
- Fløjspiller - Chelsea
Robben er den sidste mand på min ønskeliste, som sagtens kunne være meget længere, men jeg har prøvet at begrænse mig. Han er en spiller der nærmest er umulig at få fat i. Han skal dog nævnes alligevel, da han er typen, der er skræddersyet til mit Real hold. Prisen, som jeg skal give er rundt regnet 700.000.000, men han er desværre ikke syndelig interesseret i at forlade Chelsea i øjeblikket.
«
Seneste Redigering: 21 Dec 2006, 14:43 af Metsu1
»
Sider:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
79
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »