home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1198 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176704 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #165: 11 Nov 2006, 18:44 »

Jeg har smidt en afstemning op, jeg er nemlig selv lidt i tvivl  Ubeslutsom

Det er jeg ikke længere, har lige gennemgået truppen hos Bayern og de er ikke gode nok til, at jeg vil overtage dem, så jeg bliver i Juve  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Nov 2006, 19:03 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #166: 11 Nov 2006, 23:16 »

SEPTEMBER 2009

Vi er ved at gøre klar til titelforsvaret i Champions League, da jeg får en meget dårlig nyhed. John Obi Mikel er blevet skadet, da han var hjemme til landskamp. Desværre er det en ret alvorlig hofteskade, der vil holde ham ude i 2-3 måneder. Det var ikke lige den bedste optakt til den forestående udekamp mod Manchester United.

1. kamp i Champions League, Gruppe G

Man Utd: 4-6      Uafgjort: 9-4       Juventus: 7-2

Manchester United - Juventus           2-2        (2-0)
1-0 Vincenzo Iaquinta (25)
2-0 Raul Garcia (43)
2-1 Fabrizio Miccoli (69)
2-2 Luciano Zauri (84)

MOM: Jeroen Drost (8)

Puha, det var noget af en start på titelforsvaret. Det var dejligt at se, hvordan der aldrig blev givet op fra vores side og Reyes var sågar tæt på at score i overtiden. Jeg er dog ganske tilfreds med det ene point og især efter den dårlige 1. halvleg. Desværre fik Quaresma ikke den bedste debut, men jeg håber, han vil rejse sig i de næste kampe.
I den anden gruppekamp vandt Atletico sikkert med 3-1 hjemme over Galatasaray.

Vi er blevet ramt af endnu en alvorlig skade til en af vore defensive midtbanespillere. Denne gang er det Blasi, der også har problemer med en hofteskade. Ligesom Mikel vil han også være væk i op til 3 måneder.

Champions League odds:

Barcelona 9-1
Juventus 10-1
Arsenal 10-1
Milan 11-1
Inter 11-1
Chelsea 12-1

Som forsvarende mestre bliver vi naturligvis regnet som en af favoritterne. Den største favorit er dog Barcelona, selvom de jo tabte sidste års finale til os.

Så er det blevet tid til sæsondebut i Serie A og hvilken en af slagsen. Vi starter mod vors rivaler fra Roma. Nu skal den  nye offensive stil for alvor stå sin prøve, jeg håber drengene er klar fra start.

1. turneringskamp i Serie A
Juventus: 5-4      Uafgjort: 11-5       Roma: 7-4

Juventus - Roma              2-2      (1-1)
1-0 Mathieu Bodmer (44)
1-1 Salomon Kalou (45+1)
1-2 Salomon Kalou (65)
2-2 Anthony Vanden Borre (90+4)

MOM: Salomon Kalou, Roma (8)

Det var en meget skidt kamp fra vores side. Vi er decideret svineheldige med at komme foran og igen da Anthony Vanden Borre udligner i de dødende sekunder. Roma var meget bedre end os i dag og desværre var der især Quaresma igen, der var utrolig dårlig, han skal til og i gang, hvis han ikke vil ende på bænken.
Vanden Borre reddede os idag       

2. turneringskamp i Serie A
Bologna: 9-2      Uafgjort: 13-5       Juventus: 1-2

Bologna (19) - Juventus        1-3       (1-1)
1-0 Cesar Diaz (12)
1-1 Quaresma (15)
1-2 Jose Antonio Reyes (49)
Mathieu Bodmer straffe (55)
1-3 Luciano Zauri (64)

MOM: Fabricio Coloccini (9)

Det var godt med en udebanesejr og endelig kom Quaresma igang endda med en scoring. Det er dog lidt bekymrende, da spillerne virkede slidte i den sidste halve time, jeg er nok nødt til at bede trænerne om at sætte intensiteten til træning lidt ned.

Endnu en defensive midtbanemand ude for Juventus!

Denne gang er det den nytilkomne Luciano Zauri, der er kommet galt afsted. Han er ude i mindst 4 uger med en brækket arm, Juventus er meget hårdt ramt af skader på denne position i øjeblikket.

3. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-6      Uafgjort: 5-1       Piacenza: 10-1

Juventus - Piacenza (17)            0-0      (0-0)

MOM: Paco Bazan, Piacenza (8)

Et utrolig skuffende resultat mod et tandløst Piacenza hold, hvis vi skal gøre os forhåbninger om et mesterskab, så skal vi vinde disse kampe. Vi styrer kampen fuldstændig men kan bare ikke score.

2. kamp i Champions League, Gruppe G

Juventus: 5-4      Uafgjort: 11-5       Atletico: 7-4

Juventus - Atletico          0-0      (0-0)

MOM: Rafael Van Der Vaart, Atletico (7)

Endnu en gang forlader vi bane uden at score. Selvom opstillingen og mentaliteten i denne sæson er meget mere offensiv, så scorer vi mindre mål end sidste sæson. Jeg må indrømme, at jeg ikke aner hvad der skal til. For at det ikke skal være løgn, er Coloccini nu også ude i 2 måneder med en skade og han blev i dag brugt på den defensive midtbane, jeg tror den position er forhekset.

4. turneringskamp i Serie A
Verona: 9-1      Uafgjort: 4-1       Juventus: 1-4

Verona (19) - Juventus (9)        0-0       (0-0)

MOM: Mathieu Bodmer (8)

Det er ikke til at fatte, vi har nu ikke scoret i 3 kampe. Det værste er, at i de to af kampene har vi mødt nogle af rækkens dårligste hold, jeg tør ikke tænke påp, hvordan det skal gå i den næste ligakamp ude mod Inter.

David Trezeguet har endnu ikke scoret i denne sæson

5. turneringskamp i Serie A
Inter: 5-4      Uafgjort: 11-5       Juventus: 7-4

Inter (6) - Juventus (12)        1-1       (1-1)
1-0 Walter Samuel (36)
1-1 Diego Milito (75)

MOM: Gianluigi Buffon (8)

Endelig en scoring og en scoring der giver os et meget vigtig point ude mod Inter. Det var så langtfra fortjent, at vi får det ene point i dag, men lad os håbe, at dette får os tilbage på rette spor.

Stillingen i Serie A efter 5 kampe:

Metsu1
Manager

« Svar #167: 12 Nov 2006, 09:58 »

OKTOBER 2009

Det var godt at få uafgjort ude mod Inter, de er altid svære at spille imod, men nu skulle det handle om noget helt andet, jeg skulle til Portugal for de 2 sidste kvalifikationskampe og de var altafgørende for, om Portugal kvalificerer sig direkte til VM. Vi starter hjemme mod Ungarn og skal derefter ud i puljefinalen mod Rusland i Moskva.

9. kvalifikationskamp i Gruppe 5

Portugal - Ungarn           2-0          (1-0)

1-0 Hugo Almeida (2)
2-0 Helder Postiga (72)

MOM Cristiano Ronaldo (8)

Sikker hjemmebanesejr så nu skal vi til Rusland og have mindst det ene point, så  er vi sikret deltagelse ved næste sommers VM.

10. kvalifikationskamp i Gruppe 5

Rusland - Portugal       4-0    (2-0)
1-0 Dmitry Sychev (13)
2-0 Alexander Kerzhakov (15)
3-0 Alexander Kerzhakov (60)
4-0 Alexander Kerzhakov (84)

MOM: Alexander Kerzhakov (10)

En helt igennem latterlig kamp, russerne scorer på 80% af de skud, de rammer målet med, havde vi gjort det samme havde vi vundet 7-4, men vi manglede i den grad skarpheden foran mål. Det var virkelig en skuffende aften i Moskva.

For at komme til VM skal vi nu ud og spille playoff-kampe mod Tjekkiet i novmber måned. Jeg har allerede besluttet mig for, at hvis vi ikke går videre, så fortsætter jeg ikke som portugisisk landsholdstræner.

Kerzhakov var flyvende for Rusland     

3. kamp i Champions League, Gruppe
Juventus: Evens      Uafgjort: 9-4       Galatasaray: 9-4

Juventus - Galatasaray           2-0      (1-0)
1-0 Quaresma (25)
2-0 Mathieu Bodmer (54)

Meget vigtigt at vi vinder denne hjemmekamp mod gruppens dårligste hold. Vi virker lidt usikre til tider, men det der slipper igennem tager Buffon sig af, så alt i alt en fortjent sejr. Man Utd vandt overbevisende 3-0 hjemme over Atletico.

Jose Antonio Reyes udgik imod Galatasaray med store smerter i lægmusklen. Det viste sig desværre, at han havde revet lægmuskel over, han skal derfor holde pause i 4 måneder. Hvis det fortsætter sådan med alle de skader, så ender det med at vi ikke kan stille hold!

6. turneringskamp i Serie A
Juventus: 4-7      Uafgjort: 5-2       Siena: 4-1

Juventus - Siena (12)           1-1      (1-1)
0-1 Daniele Corvia (1)
1-1 David Trezeguet (8)

MOM: Daniele Corvia  (8)

Hold kæft,  hvor er vi ved at være pinlige, vi er spillet i bund på hjemmebane mod Siena, hvis spillerne ikke snart træder i karakter, så vil der rulle hoveder til januar, da jeg ikke vil stå model til sådan en gang alibifodbold mere.

7. turneringskamp i Serie A
Smpdoria: 7-4          Uafgjort: 11-5           Juventus: 5-4

Sampdoria (9) - Juventus            0-3         (0-0)
0-1 Fabrizio Miccoli (73)
0-2 Diego Milito (87)
0-3 Diego Milito (90+1)

MOM: Gianuigi Buffon (9)

Det hjalp åbenbart at være sur i den forgangne uge, da spillerne endelig viser hvad de kan. Det er et fremragende reslultat 3-0 i Sampdoria. Cifrene snyder måske lidt, men det var en fortjent sejr og endelig fik vi hul på scoringerne for alvor.
I de øvrige kampe fortsætte Roma med deres total suveræne stil, det er sgu lidt frustrerende, at de hele tiden hiver en sejr hjem også i de tætte kampe. Jeg synes allerede nu, at deres forspring virker voldsomt, de skal til at sætte points til, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at hente dem.

8. turneringskamp i Serie A

Juventus: 1-3      Uafgjort: 3-1       Fiorentina: 7-1

Juventus - Fiorentina (16)           3-1      (2-1)
1-0 Quaresma (7)
2-0 David Trezeguet (34)
2-1 Luca Toni (39)
3-1 Diego Milito (84)

MOM: Quaresma (8)

Vi er da for alvor kommet igang og især Quaresma tryllede idag på højrefløj. Samtidig har Trezeguet også fået indstillet sigtekornet, hvilket jeg håber fortsætte i de næste kampe.

9. turneringskamp i Serie A
Udinese: 9-2          Uafgjort: 13-5           Juventus: 1-2

Udinese (15) - Juventus            1-2         (0-1)
0-1 Quaresma (23)
0-2 David Trezeguet (51)
1-2 Federico Laurito (55)
Quaresma er for alvor kommet igang, med 3 MOM's i streg

MOM: Quaresma (8)

4. kamp i Champions League, Gruppe G
Galatasaray: Evens      Uafgjort: 9-4       Juventus: 9-4

Galatasaray - Juventus            0-2      (0-1)
0-1 David Trezeguet (28)
0-2 Quaresma (45)
Rødt kort til Junichi Inamoto (79)

MOM: Quaresma (9)

Vi gjorde det vi skulle i denne udekamp, desværre udklasserede Atletico, Manchester United med 3-0 på hjemmebane. Vi fører nu puljen med 8 points, mens Atletico og United er lige efter med 7 points, det bliver en gyserafslutning i denne pulje.

10. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-3      Uafgjort: 3-1       Napoli: 7-1

Juventus - Napoli (11)           1-1       (0-1)
0-1 Matteo Ardemagni (28)
1-1 Raffaele Palladino (77)

MOM: Raffaele Palladino (8)

Endnu et fuldstændig unødvendigt pointtab, men det lader til at blive ligesom sidste sæson, hvor vi også spillede alt for mange kamp uafgjorte. Igen smalle sejre til Roma og Inter og igen vinder Roma kampen indefor de sidste par minutter af den ordinære spilletid, Det må da stoppe på et eller andet tidspunkt.

Den sørgelige stilling i Serie A efter 10 kampe:
« Seneste Redigering: 13 Nov 2006, 12:42 af Metsu1 » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #168: 12 Nov 2006, 10:21 »

Skidt start du har fået. Op på hesten igen

Hala Madrid!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #169: 12 Nov 2006, 10:48 »

Rigtig god blog. God måde du bygger den op på.. Godt arbejde..!

Brøndby IF & Chelsea FC

Metsu1
Manager

« Svar #170: 12 Nov 2006, 12:13 »

Rigtig god blog. God måde du bygger den op på.. Godt arbejde..!

Tak for de rosende ord, det er rart med noget feedback  Wink

Skidt start du har fået. Op på hesten igen

Ja, jeg må på den igen, men Roma er virkelig skræmmende, Klose har nettet 8 gange i de første 10 Serie A kampe, så vi må håbe han bliver skadet.  Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #171: 12 Nov 2006, 12:15 »

Ja, ny taktik til dine spillere til næste Roma-kamp: Flæk Klose!!! Rullende Øjne

Metsu1
Manager

« Svar #172: 12 Nov 2006, 20:47 »

NOVEMBER 2009

Vi starter november med en glædelig nyhed. Diego Milito har fået en 2. og 3. plads i månedens mål konkurrence, så han er ikke bare kommet igang med at score, han scorer også nogle flotte kasser.

Så er det blevet tid til Coppa Italia igen og som i sidste sæson, vælger jeg at spille med nogle af marginalspillerne.

Coppa Italia, 1. kamp, 1. runde
Juventus - Brescia        1-0       (1-0)
1-0 Asamoah Gyan (15)
Rødt kort til Manuel Coppola (45)

MOM: Marco Storari (8)

VM-KVALIFIKATION
PLAYOFF

Portugal - Tjekkiet        1-1        (1-0)
1-0 Helder Postiga (6)
1-1 Roman Bednar (56)

MOM: Helder Postiga (7)

Man kan jo ikke ligefrem sige, at udgangspunktet til udekampen i Tjekkiet er det bedste. Det er ærgeligt, at vi ikke vinder i dag for vi styrer kampen fra start til slut, men Bednar får en chance og så ligger bolden desværre i kassen.

Tjekkiet - Portugal        1-2        (0-1)
0-1 Manuel Fernandes (22)
1-1 Roman Bednar (67)
1-2 Quaresma (90+4)

MOM: Quaresma (9)

Puha, det var hårdt for nerverne, jeg var indstillet på at skulle i overtid, men så dukker dagens helt Quaresma op og scorer det forløsende mål. Vi var igen det bedste hold, så det er fortjent, at vi drager til Sydafrika næste sommer.
Der var nogle gedigne overraskelser i de andre kampe, hvor Belgien slog England ud og Schweiz slog Spanien ud, så der mangler to af de store kanoner i sommerens slutrunde.

I en meget trist nyhed, får jeg at vide, at Mathieu Bodmer er kommet til skade i Frankrig's venskabskamp mod Israel og han er nu ude i 2 måneder med et brækket ribben.

Portugal skal med til VM i Sydafrika

11. turneringskamp i Serie A
Lazio: 4-1          Uafgjort: 5-2           Juventus: 4-7

Lazio (8) - Juventus         0-2         (0-1)
0-1 Gyan Asamoah (36)
0-2 David Trezeguet (63)
Rødt kort til Alessio Cerci (78)

MOM: Gyan Asamoah (9)

En rigtig god kamp af spillerne og det er en fornøjelse at se vores 95.000.000 kr. investering fra Udinese Asamoah Gyan er kommet igang. Vi sidder fuldstændig på Lazio og jeg synes, det lover godt for de næste kampe og især den næste kamp mod Man Utd, hvor vi med en sejr kan kvalificere os til 2. runde af Champions League.

3. kamp i Champions League, Gruppe G

Juventus: 6-4         Uafgjort: 2-1             Man Utd: 13-8

Juventus - Man Utd          2-1      (1-1)
0-1 Christopher Fagan (5)
1-1 David Trezeguet (26)
2-1 Gyan Asamoah (66)

Vi er meget heldige i dag med at få de tre points, da Man Utd virkelig har os presset efter vi bringer os foran. Heldigvis har ve verdens bedste målmand i målet og han viste igen sit værd. Vi er nu videre i gruppen, så vi kan tage til Atletico med reserverne om 14 dage.

12. turneringskamp i Serie A
Juventus: 2-5      Uafgjort: 11-4       Torino: 13-2

Juventus - Torino (12)         3-1      (1-1)
1-0 David Trezeguet (37)
1-1 Elvis Abbruscato (39)
2-1 Mauro Esposito (58)
3-1 Gyan Asamoah (86)

MOM: Gyan Asamoah (9)

Som altid er det godt med en sejr, men det er i særdeleshed godt at slå ligarivalerne fra Torino.

Asamoah scorer igen og har nu scoret i de seneste 4 kampe

Coppa Italia, 2. kamp, 1. runde
Brescia - Juventus               0-3       (0-2)
0-1 Gyan Asamoah (7)
0-2 David Trzeguet (12)
0-3 Rey Volpato (55)

MOM: Marco Marchionni (8)

Vi giver den gas i 1. halvleg og Brescia har ikke noget at komme med. Jeg tager både Trez og Gyan ud i halvlegen for at skåne dem til de næste kampe. Vi skal ud i en meget svær udekamp mod Milan om 3 dage, så det er vigtigt folk er friske.

13. turneringskamp i Serie A
Milan: 7-4          Uafgjort: 11-5           Juventus: 5-4

Milan (2) - Juventus            1-1         (0-1)
0-1 Gyan Asamoah (10)
Rødt kort til Michael Ballack, Milan (43)
1-1 Massimo Ambrosini (58)
Rødt kort til Jamie Carragher, Milan (90)

MOM: Igor Akinfeev, Milan (8)

Det er simpelthen for dumt, at vi ikke vinder denne kamp. Vi har langt de fleste chancer og det bedste spil, men Akinfeev i Milan målet står fremragende. Det er dobbelt ærgeligt, da Roma selvfølgelig langt om længe tabe en kamp ude mod Atalanta. Endnu en gang har vi fået ødelagt en spiller, denne gang er det Asamoah Gyan, der er gået i stykker og også han er ude i i 2 måneder. Det er simpelthen umuligt, at spille kampe i stærkeste opstilling, da folk konstant er skadet.

Så åer der igen blevet tid til en stilling, som ser lidt bedre ud denne gang:

« Seneste Redigering: 12 Nov 2006, 20:56 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #173: 12 Nov 2006, 20:50 »

Asamoah virker som det perfekte køb Thumbs Up

Bare giv de andre baghjul Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #174: 13 Nov 2006, 01:01 »

DECEMBER 2009

Vi er nået til december, som bliver en meget, meget vigtig og spændende måned. Det er i denne måned, der bliver trukket lod til Champions League 2. runde og det er også i denne måned, at Portugal får at vide, hvem de skal i pulje med til VM.

Før vi ved, hvem vi skal møde i anden runde af Champions League skal den sidste gruppekamp mod Atletico lige overståes. Jeg har valgt at give nogle af marginalspillerne chancen fra start. Vi er videre og for mig er det ikke så vigtig om det er som nummer 1 eller 2.

6. kamp i Champions League Gruppe G
Atletico: 13-8         Uafgjort: 2-1             Juventus: 6-4

Atletico - Juventus       2-0        (2-0)
1-0 Rafael Van Der Vaart (str 27)
2-0 Sergio Aguero (45+1)

MOM: Rafael Van Der Vaart (8)

Det gik som forventet med et reservespækket hold, Manchester United skal i UEFA Cuppen efter 3-3 hjemme mod Galatasaray.

Som vindere af Champions League skal vi ud og forsvarer Europa i World Club Championships.
Lodtrækning til semifinalerne i World Club Cup ender med at vi skal møde Giuare Yokohama, mens Independiente - SuperSport Utd skal spille i den anden. Efter den lodtrækning bliver der også foretaget lodtrækning til næste sommers VM. Så lad os se hvem Portugal skal møde, vi er heldigvis blevet placeret i 1. seedningslag.

Lodtrækning til VM

1. seedningslag
Brasilien, Frankrig, Holland, Italien, Portugal, Skotland, Tyskland og Sydafrika

2. seedningslag
Belgien, Rusland, Schweiz, Serbien, Slovakiet, Tyrkiet, Ukraine og Wales (ønskemodstander)

3. seedningslag
Angola (ønskemodstander), Argentina!!!!, Colombia, Ecuador, Marokko, Nigeria, Senegal og Uruguay

4. seedningslag
Australien, Costa Rica (ønskemodstander), Japan, Kina, Mexico, Sydkorea, Saudi Arabien og USA

Grupperne til VM

Vi ender i Gruppe D med Slovakiet, Angola og Australien, en ganske fin pulje, hvor jeg fik den ene af mine ønskemodstandere.

Semifinale i World Club Championships
Giuare Yokohama: 4-1     Uafgjort: 5-2      Juventus: 4-7

Giuare Yokohama - Juventus         0-5         (0-1)
0-1 David Trezeguet (36)
Rødt kort til Hiroshi Moriyasu, Giuare (55)
0-2 Rey Volpato (57)
0-3 David Trezeguet (62)
0-4 David Trezeguet (78)
0-5 Keisuke Ando (89)

MOM: David Trezeguet (10)

Finale i World Club Championship
Juventus: 4-5     Uafgjort: 2-1      Independiente: 3-1

Juventus - Independiente         1-0        (1-0)
1-0 David Trezeguet (10)

MOM: Gilles Meslin (8)

Sådan, det er altid lækkert med lidt sølvtøj. Det var en meget lige kamp, men vores målmand Gilles Meslin stod en rigtig god kamp. Lad os håbe dette er startskuddet til en masse pokaler til pokalskabet i denne sæson.  Thumbs Up

Efter vi er kommet hjem fra Japan med verdensmesterskabet, er det tid til at se, hvem vi skal indlede vores Champions League titelforsvar imod. De 16 hold, der er gået videre, er følgende:

Arsenal, Barcelona, Celtic, CSKA Moskva, HSV, Levski Sofia, Porto, Tottenham, Atletico, Bordeaux, Chelsea, FC Bayern, Lyon, Roma, Valencia og Juventus

Jeg får fornøjelsen af Lyon i 2. runde. Det er vel en ok lodtrækning, når jeg i værste fald kunne have fået et hold som Barcelona.

14. turneringskamp i Serie A
Parma: 4-1          Uafgjort: 5-2           Juventus: 4-7

Parma (10) - Juventus            0-1         (-)
0-1 David Trezeguet (61)
Rødt kort til Caetano, Parma (63)

MOM: Gianluigi Buffon  (9)

Vi har heldet med os i dag. Parma gør rigeligt til at få et point, men det er som om de marginaler, vi ikke havde med os i starten af sæsonen, er med os nu, så jeg håber, vi kan bevare dette held et godt stykke tid endnu.

15. turneringskamp i Serie A
Catania: 7-1          Uafgjort: 3-1           Juventus: 1-3

Catania (18) - Juventus            0-2         (0-1)
0-1 Fabrizio Miccoli (43)
0-2 Mauro Esposito (90+1)

MOM: Mauro Esposito (8)

Igen er vi ikke uheldige med at vinde kampen .Jeg synes, spillerne virker slidte, vi spiller også hver anden dag for tiden pga. World Club Championship, som rykkede to af vores kampe.

16. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-6     Uafgjort: 5-1      Empoli: 10-1

Juventus - Empoli (15)                 1-0           (1-0)
1-0 David Trezeguet (2)

Gianluigi Buffon var endnu engang kampens bedste

17. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-6     Uafgjort: 5-1      Atalanta: 10-1

Juventus - Atalanta (14)             2-0         (0-0)
1-0 Mauro Esposito (49)
2-0 Raffaele Palladino (66)

MOM: Mauro Esposito (7)

Som altid er det tid til en stilling i Serie A og den bliver bare bedre og bedre.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2006, 15:55 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #175: 13 Nov 2006, 15:48 »

Alt andet end en første plads i gruppespillet ved Vm vil være skuffende Wink

Det ser godt for med Juve. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #176: 13 Nov 2006, 16:00 »

Ja det må man sgu sige!!

Metsu1
Manager

« Svar #177: 13 Nov 2006, 16:32 »

Alt andet end en første plads i gruppespillet ved Vm vil være skuffende Wink

Jeg skal videre som nummer 1 til VM ellers kan jeg ligeså godt stoppe som landstræner  Wink

Det ser godt for med Juve. Thumbs Up
Ja det må man sgu sige!!

Ja, jeg havde ikke troet vi ville være så tæt på Roma nu, det bliver spændende, da jeg har Roma ude indefor de næste uger. Jeg håber, jeg kan slippe derfra uden nederlag som minimum.

Metsu1
Manager

« Svar #178: 14 Nov 2006, 19:32 »

JANUAR 2010

Så er det igen blevet tid til at kunne købe/sælge spillere og lave forhåndskontrakter med de spillere, der har kontraktudløb til sommer.

Jeg har valgt at acceptere meget små bud på 3 af de spillere, der har kontraktudløb til sommer, da jeg havde valgt ikke at forlænge deres kontrakter. Det drejer sig om disse tre spillere:

- Felice Piccolo til Sochaux for 200.000
- Cristian Molinero til Messina for 8.000.000
- Senna solgt for 200.000 til Salamanca

Real Madrid vil have Juventus spiller!

Real Madrid fik i dag afvist et bud på 125.000.000 kr af Juventus på den nigerianske landsholdsspiler John Obi Mikel. Mikel er kommet fra Chelsea for halvandet år siden, men Juventus manager Jesper Nissen har gjort det klart, at Mikel er en meget vigtig spiller for Juventus og at han ikke skal nogen steder lige nu.

Det siges, at Mikel selv er utilfreds med at buddet er blevet afvist, dette har Jesper Nissen valgt ikke at kommentere.

Jeg skal lige love for, at Mikel var utilfreds, men jeg har prøvet at tale ham til ro. En tingt er helt sikkert, så længe jeg er træner for Juventus skal han ingen steder

Jeg vil ikke fortælle ret meget om, hvem der skifter til hvem i denne transferperiode, men I skal lige vide, at Palermo har solgt Robinho til Chelsea for 640.000.000  Shockeret

Så er det blevet tid til den første kvartfinale i Coppa Italia mod Napoli. Som sædvanlig vælger jeg at give nogle af reserverne chancen, da jeg meget hellere vil spare kræfterne til Serie A og Champions League.

Coppa Italia, Kvartfinale 1. kamp

Juventus - Napoli     1-1    (0-1)
0-1 Craig Bellamy (54)
1-1 Gabriel Milito (90+2)

MOM: Anderson, Napoli (9)

Kampen bærer tydeligvis præg af, at det er en del reserver jeg stiller med. Vi fik trods alt hentet uafgjort i sidste minut og så er der ikke andet for at se, hvad returkampen bringer i Napoli.

Ny Trezeguet til Juventus

Jeg sikrede mig idag Gonzalo Higuain fra River Plate på en fri transfer. En spiller som jeg tror vil blive rigtig god for os og som om nogle år kan erstatte David Trezeguet.

18. turneringskamp i Serie A
Juventus: 2-5     Uafgjort: 11-4      Palermo: 13-2

Juventus - Palermo (7)                2-0           (1-0)
1-0 Albano Bizarri (sm, 11)
2-0 Diego Milito (50)

MOM: Fabricio Coloccini (8)

Vi spiller en rigtig god fodboldkamp og forsvaret står rigtig godt. Jeg synes, det begynder at hænge bedre sammen. Nu skal vi til Napoli og se om reserverne kan hive sejren og videre avancement hjem.

Coppa Italia, Kvartfinale 2. kamp

Napoli - Juventus      2-1     (0-0)
0-1 Mauro Esposito (59)
1-1 Maniche (70)
2-1 Christian Bucchi (85)

MOM: Christian Bucchi (8)

Vi er ude af cuppen, og det er faktisk synd for spillerne i dag, da de havde fortjent den udlignende scoring til 2-2 og dermed videre deltagelse. Som sagt gør det ikke så meget, da Coppa Italia ikke betyder ret meget for mig.

19. turneringskamp i Serie A
Livorno: 7-1     Uafgjort: 3-1      Juventus: 1-3

Livorno (8) - Juventus      0-0     (0-0)

MOM: Sebastian Viera, Livorno (7)

Juventus køber brasiliansk

Marcelo er købt for 110.000.000 kr. fra Fenerbahce

Så er det blevet tid til den meget vigtige udekamp mod Roma. De ligger i øjeblikket nummer 2 og skal vi gøre os nogen som helst forhåbning om, at vinde titlen i år, så skal vi som minimum fra Rom med det ene point.

20. turneringskamp i Serie A
Roma: 7-4     Uafgjort: 11-5      Juventus: 5-4

Roma (2) - Juventus       2-3     (1-3)
0-1 David Trezeguet (25)
0-2 Diego Milito (34)
0-3 David Trezeguet (41)
1-3 Miroslav Klose (44)
2-3 David Pizarro (82)
Rødt kort til Mancini (90+2)

MOM: David Trezeguet (8)

YYYEEEEESSSSSS!! Endelig får vi skovlen under Roma på udebane. Det betyder samtidigt, at vi nu ligger vi nummer 1 i Serie A. Holdet var helt exceptionelt i dag og især Trezeguet med sine to scoringer har en stor andel i sejren.

Trezeguet var den helt store helt for Juventus i dag

Så er det blevet tid til lodtrækning om kvalifikationskampe ne til EM i Danmark 2012. Resultatet kan ses her:

Vi kom i en rigtig god pulje med Bulgarien, Skotland, Ungarn, Andorra og San Marino.

21. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-6     Uafgjort: 5-1      Bologna: 10-1

Juventus - Bologna (18)          1-0      (0-0)
1-0 David Trezeguet (57)
Rødt kort til Jordi Figueras, Bologna (89)

MOM: Anthony Scribe, Bologna (9)

Vi vinder igen og det ser rigtig fornuftigt ud. Vi spiller dog en rigtig dårlig i 1. halvleg, hvor Bologna med lidt held kan bringe sig foran, men i 2. halvleg giver vi den gas og skal faktisk vinde med mere end 1-0.

Det var januar måned og her er et SS af den dejlige stilling
« Seneste Redigering: 14 Nov 2006, 19:33 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #179: 14 Nov 2006, 20:12 »

Rigtig gode resultater Thumbs Up

Hvorfor er Danmark og Sverige ikke med ved Em-kval'en? Rullende Øjne

Og stillingen ... Den må meget gerne sådan Thumbs Up

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010