home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1235 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176426 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: (Juli-Aug.) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #1095: 06 Okt 2007, 01:02 »

Du må jo være vanvittig Opstemt At skrive sådan en monster update så sent Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #1096: 06 Okt 2007, 01:04 »

Du må jo være vanvittig Opstemt At skrive sådan en monster update så sent Opstemt

Haha, nej ikke vanvittig, bare en natteravn  Wink

westhamfreak
Gæst

« Svar #1097: 06 Okt 2007, 01:12 »

hvad har du nu lavet

Niko
Gæst

« Svar #1098: 06 Okt 2007, 01:16 »

Flot update Metsu1 Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #1099: 06 Okt 2007, 01:19 »

Flot update Metsu1 Smiley

Mange tak, Cesc  Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #1100: 06 Okt 2007, 10:02 »

En rigtig, rigtig flot update Metsu..

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager

« Svar #1101: 11 Okt 2007, 21:44 »

En rigtig, rigtig flot update Metsu..
Tak for det JimmyGP.

Jeg håber, at jeg har en update klar igen senest i morgen aften  Wink

EDIT: Jeg kunne nå det i aften, update om 2 minutter
« Seneste Redigering: 11 Okt 2007, 23:21 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

Sv: (Sept.) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #1102: 11 Okt 2007, 23:21 »

SEPTEMBER 2019

En hektisk dag var ved at være slut.
31. august er for en fodboldmanager en af årets travleste dage og det har været en af de hektiske, jeg har oplevet i min tid som manager.

Efter jeg havde købt og solgt spillere til Lyon om dagen, var det om aftenen blevet tid til endnu en omgang landsholdsfodbold. Vi var i Tirana for at spille en meget vigtig kamp mod Albanien d. 31. august. Jeg havde mere eller mindre udtaget de sædvanlige spillere, men der var da også et par nye ansigter i truppen og en af dem skulle vise sig, at sætte et ret så kraftigt aftryk i de næste par kampe. 

De fans der var med i Tirana,
fik noget at juble over

6. kamp i EM-Kvalifikationsgruppe D fra Qemal Stafa, Tirana
Albanien - Schweiz       0-4    (0-1)
0-1 Jürgen Schneider (25)
0-2 Olivier Hatton (47) - Debutmål, blev skiftet ind i det 22. minut
0-3 Olivier Hatton (65)
0-4 Olivier Hatton (85)

MOM: Olivier Hatton, Schweiz (10)

4-0 imod Albanien i Tirana må siges, at være et fremragende resultat. Jeg havde naturligvis håbet på en sejr og 3 points til kontoen, men 4-0 er et resultat, jeg kun havde drømt om.

Der var en mere, der må have troet, at han befandt sig midt i en drøm under dagens kamp og det er selvfølgelig, den unge debutant Olivier Hatton. Han kom ind til sin debut midt i første halvleg, da Enrico Muller måtte udgå med en skade. Jeg rokerede lidt rundt på de forreste spillere og Hatton fik sin yndlingsplads i angrebet, det viste sig at være det helt rigtige at gøre, da han en time efter hans indskiftning, scorede sit tredje mål og dermed fuldendte sit hattrick i sin debutkamp.

Efter aftenens udfoldelser er der vist ingen tvivl om, at han starter inde i vores næste kvalifikationskamp på hjemmebane mod Ungarn.

Det var også grund til jubel i dagens kamp
hjemme på St. Jakobspark

7. kamp i EM-Kvalifikationsgruppe D fra St. Jakobspark, Basel
Schweiz - Ungarn    3-0        (1-0)
1-0 Philipp Schaaf (39)
2-0 Olivier Hatton (47)
3-0 Olivier Hatton (55)
Rødt kort til Geza Simon, Ungarn (86)

MOM: Alexander Röber, Schweiz (8)

5 mål i 2 landskampe er den imponerende statistik som Olivier Hatton kan fremvise efter dagens flotte 3-0 sejr over Ungarn. Han gør ikke meget væsen af sig i løbet af de 90 minutter, men står rigtig to gange og sender os på sejrskurs og samtidig er hans to mål med til at sikre os andenpladsen i puljen efter Tyskland
I det vi har sikret os andenpladsen og ikke kan nå 1. pladsen længere, er det dermed også sikkert, at vi skal ud i 2 play-off kampe for at kvalificere os til EM næste sommer.

Stillingen i EM-kvalifikationspulje D før sidste kamp

Thomas Mangani scorede
sit første mål for klubben

5. kamp i Ligue 1 fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 1,40    Uafgjort:  3,75    Bastia: 7,50

Lyon - Bastia (11)       4-0   (3-0)
1-0 Franck Bigne (4)
2-0 Arnaud Clerc (16)
3-0 Abdelkrim Spielmann (20)
4-0 Thomas Mangani (str 62)

MOM: Abdelkrim Spielmann, Lyon (8)

Vi er for alvor kommet i gang i den hjemlige liga, ihvert fald på hjemmebanen Lyon Stadion.

I dagens kamp går det udover Bastia, der bliver sendt hjem med et 4-0 nederlag efter en regulær fodboldlektion fra vores side.
Det lader til, at vi skal slås lidt for at komme til scoringerne på udebane, mens vi på hjemmebane ikke har problemer med at finde netmaskerne. Indtil videre har vi spillet tre hjemmekampe og har 3 sejre og en målscore på imponerende 11-1.

Champions League odds

Newcastle: 8,00
Sevilla: 10,00
Atletico: 11,00
Arsenal: 12,00
Chelsea: 12,00
Valencia: 13,00

Lyon: 15,00

På trods af vores status som forsvarende mestre, så er der ikke den store tro fra bookmakernes side på, at vi kan genvinde titlen i år.
Jeg håber og tror da på et godt resultat i CL, men jeg ved også, at det bliver utroligt svært at genvinde titlen.

1. kamp i Champions League, Gruppe E fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 2,00    Uafgjort:  3,25    Leverkusen: 3,25

Lyon - Leverkusen (GER)      2-1   (2-1)
1-0 Warck Flavien (5)
2-0 Igor Milicevic (29)
2-1 Stefan Cozza (33)

MOM: Fabian Schmidt (8), Leverkusen

Kampen mod Leverkusen blev meget mere tæt end jeg havde forventet. Jeg var sikker på, at vi kunne kontrollere Leverkusen på hjemmebane, som vi har gjort i Ligue 1 indtil videre og det startede da også perfekt med 2 scoringer indenfor den første halve time. Vi styrede det hele, men så reducerede Leverkusen allerede kort efter og efter den scoring var der intet der hang sammen for os. Hvis Leverkusen havde udlignet havde det været ganske fortjent.

6. kamp i Ligue 1 fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 1,50    Uafgjort:  3,60    Marseille: 5,50

Lyon – Marseille (7)       2-0   (2-0)
1-0 Warck Flavien (2)
2-0 Warck Flavien (27)

MOM: Warck Flavien, Lyon (8)

Vi tager revanche for sidste sæsons nederlag mod Marseille og vores nye mand fra Udinese, Warck Flavien viser hans målnæse med 2 scoringer og bliver fortjent Man of the Match.
Vi fortsætter vores imponerende stime af ubesejrede kampe i Ligue 1, som nu har bevæget sig op på 41 kampe.

2. kamp i Champions League, Gruppe E fra Stadion FK Crvena Zvezda-Marakana, Beograd
Red Star: 3,25    Uafgjort:  3,25    Lyon: 2,00

Red Star (SCG) - Lyon       1-2   (1-1)
0-1 Patrick Le Lay (29)
1-1 Nebojsa Dukic (45)
1-2 Bruno Mesquita (87)

MOM: Andre Bach, Lyon (8)

Vi slipper fra Beograd med en sejr efter en hård kamp, der kunne har vippet til begge side. Det er som så mange gange før vores unge franske midtbanestjerne Mesquita, der følger op på en løs chancer og sørger for de 3 points til os og en perfekt start på vores titelforsvar med 2 sejre. Næste opgave i Champions League mod Charlton, der jo bankede os, sidst vi løb ind i dem.

Bach var endnu engang blændende.
Han tog blandt andet et straffespark

7. kamp i Ligue 1 fra Stade Geoffrey Guichard, Saint Etienne
St. Etienne: 5,00    Uafgjort:  3,50    Lyon: 1,57

St. Etienne (8) - Lyon       0-4   (0-4)
0-1 Sebastian Portales (5)
0-2 Adrien Maurel (27)
0-3 Adrien Maurel (41)
0-4 Franck Bigne (45+1)
Japa, St. Etienne brænder straffe (83)

MOM: Andre Bach, Lyon (10)

Resultatet i denne kamp er alt andet end rimeligt, men den helt store forskel på os og de andre hold er, at vi har en fremragende keeper stående i målet. Der er naturligvis andre gode målmænd i Ligue 1, men jeg vil mene, at Andre Bach er i en klasse for sig selv.

Vi vinder 4-0 efter rigtig flot spil, men Bach redder den ene afslutning efter den anden fra St-Etienne spillerne og da han så også redder et straffespark til sidst tager han da først den sidste gejst ud af vores modstandere.

Ligue 1 efter 7 kampe

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1103: 11 Okt 2007, 23:23 »

Jeg har ikke læst din blog i laaang, laaang tid, men jeg er simpelthen nødt til at udtrykke min forbløffelse over, at denne blog stadigvæk kører. Det er virkelig, virkelig imponerende, Metsu. Det kunne mange af de yngre blogskrivere lære en del af :-).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Metsu1
Manager

« Svar #1104: 11 Okt 2007, 23:30 »

Jeg har ikke læst din blog i laaang, laaang tid, men jeg er simpelthen nødt til at udtrykke min forbløffelse over, at denne blog stadigvæk kører. Det er virkelig, virkelig imponerende, Metsu. Det kunne mange af de yngre blogskrivere lære en del af :-).

Tak for det, KF

Som jeg har nævnt tidligere skulle denne blog køre frem til udgivelsen af FM08, men der vil helt sikkert komme opdateringer også efter at FM08 er udkommet, måske ikke hver uge, men i ny og næ (altså så længe, der er interesse for bloggen  Wink )

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #1105: 11 Okt 2007, 23:31 »

Enig med KF Smiley

I øvrigt kun 9 dage til denne blog fylder 1 år, må være den første der kan køre aktivt i så lang tid tror jeg.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Metsu1
Manager

« Svar #1106: 11 Okt 2007, 23:36 »

Enig med KF Smiley

I øvrigt kun 9 dage til denne blog fylder 1 år, må være den første der kan køre aktivt i så lang tid tror jeg.

Mange tak, Marchena - Det er lidt vildt, at det snart er et år siden, jeg startede på denne fortælling....

Gad vide om den nogensinde stopper  Opstemt

Alfster
Blogmester

« Svar #1107: 12 Okt 2007, 11:38 »

DU MÅ IKKE STOPPE !!!! Forlegen

Du skal fortsætte. Det er helt fint at du bare updatere engang imellem, Der skal jo være plads til at spille FM08.

Vil jo nok sige at denne og Spiders bloggen i særklasse er de bedste blog's på siden.

Ser frem til at følge dig i 08'eren

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager

« Svar #1108: 20 Okt 2007, 09:32 »

Midt i FM08-feberen som har ramt os alle hårdt (især dem, der har fået spillet), så tror jeg, at der kan blive tid til en lille update i dag for at markere årsdagen på denne blog.

Jeg har samtidig tilføjet en afstemning, der handler om hvilket hold, I synes jeg skal starte min FM08 blog op med, når jeg engang har fået spillet og prøvet lidt forskellige ting af i gamet.

Alfster
Blogmester

« Svar #1109: 20 Okt 2007, 09:45 »

Leeds ville klart være min favorit. alternativ dortmund.

Glæder mig til update.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010