home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  2 Brugere, 1190 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176767 gange)
lakk
Juniorspiller
**

Sv: (Okt.) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #945: 01 Jul 2007, 17:37 »

Fed fed blog KUTGW

ps ku man få et ss af jurgen schneider

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

Metsu1
Manager

« Svar #946: 01 Jul 2007, 17:56 »

igen en update der fanger mig. du er sgu god til at srkive : )
Mange tak, jeg er glad for, at jeg kan holde dig "fanget"  Wink

Fed fed blog KUTGW

ps ku man få et ss af jurgen schneider

Tusind tak, jeg skal prøve  Thumbs Up

Her er Schneider, en ganske farlig herre, må man sige:

JimmyGP
Manager

« Svar #947: 01 Jul 2007, 18:39 »

Tak for en god update igen.. Anderson er da flyvende!!! Ham JS ser sgu da go' ud.. Var han ikke noget for Lyon?

- Veni, vidi, vici -

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #948: 02 Jul 2007, 22:35 »

FANTASTISK. Jeg har her på det seneste læst din blog, og nu har jeg endelig læst de 64 sider Shockeret
Jeg er blevet helt grebet af den, og glæder mig meget til et følge den vidre.
Hvis jeg skulle kåre den, der har den bedste blog, ud fra, hvem der kan få folk til at læse bloggen, gøre den spænende og sjov. Så ville du vinde. Den er fantastisk Thumbs Up

Lang tid siden sidst! Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #949: 02 Jul 2007, 22:37 »

FANTASTISK. Jeg har her på det seneste læst din blog, og nu har jeg endelig læst de 64 sider Shockeret
Hvis jeg skulle kåre den, der har den bedste blog, ud fra, hvem der kan få folk til at læse bloggen, gøre den spænende og sjov. Så ville du vinde. Den er fantastisk Thumbs Up

Enig, det er kanon du fortsætter dette fantastiske stykke arbejde. Som min historie/Idræt lære ville sig:"Godt arbejde" Opstemt

ZhotLog
Gæst

« Svar #950: 02 Jul 2007, 22:52 »

Hvis du kan holde denne her blog til FM08 udkommer, ville jeg personligt blive ekstremt skuffet hvis ikke du fik titlen for årets blog. Ligesom i spillernes verden, er loyalitet overfor bloggen noget man ser alt for sjældent på den danske blogscene, det her er så undtagelsen der bekræfter reglen.
Jeg er virkelig, virkelig imponeret.

Metsu1
Manager

« Svar #951: 03 Jul 2007, 12:20 »

Tak for en god update igen.. Anderson er da flyvende!!! Ham JS ser sgu da go' ud.. Var han ikke noget for Lyon?

Ja, Anderson er rigtig god, så JS er ikke et tema i Lyon (jeg har også skrevet kontrakt med en ny angriber til 01.01.2019, men det kommer der mere omo i næste update  Wink )

Enig, det er kanon du fortsætter dette fantastiske stykke arbejde. Som min historie/Idræt lære ville sig:"Godt arbejde" Opstemt

Hvis du kan holde denne her blog til FM08 udkommer, ville jeg personligt blive ekstremt skuffet hvis ikke du fik titlen for årets blog. Ligesom i spillernes verden, er loyalitet overfor bloggen noget man ser alt for sjældent på den danske blogscene, det her er så undtagelsen der bekræfter reglen.

Mange, mange tak skal I ha' for de flotte ord. Som jeg har sagt tidligere har det kæmpe betydning for en blogskriver, at man får noget feedback, så endnu en gang tusind tak for kommentarerne, de betyder alt.

ZhotLog: Jeg holder den helt sikkert kørende til FM 08, det er der ingen tvivl om og hvis det medfører en nominering til årets blog vil det være en kæmpe ære, når man ser på alle de fremragende blogs, der er her på siden.

Jeg håber på, at jeg kan få lavet en update senest i morgen over november 2018, hvor jeg bl.a. har skrevet kontrakt med en ny angriber, men også hvor der kommer nogle nyheder frem, der kan betyder uro i Lyon de kommende måneder.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #952: 03 Jul 2007, 12:33 »

Hvis der kommer en afstemning, får du helt sikkert min stemme.

Guldbrand
Gæst

« Svar #953: 03 Jul 2007, 12:38 »

kan man være andet end imponeret af dit arbejde..?  Shockeret  Syntes det er fantastisk godt klaret at holde en blog kørende i så lang tid som du har.. og så samtidigt så detaljeret som dine updates er.. 

Kunne være lidt sjovt at vide hvor mange timers arbejde du egentlig har lagt i denne blog.. Tror det er skræmmende mange.. hehe  Thumbs Up

Men endnu engang.. det er sku et stykke fantastisk arbejde du er igang med.. ligefør det går ind under at være kategorien "kunst"    Thumbs Up

Emillionaire
Gæst

« Svar #954: 03 Jul 2007, 12:42 »

utrolig god update

og dejlige resultater siær mod Cska Moskva Opstemt

uuuhhhh en serber der nedlægger et russisk hold totalt Smiley

må jeg ikke se et ss af ham Igor Milicevic ?

Metsu1
Manager

« Svar #955: 04 Jul 2007, 01:10 »

Hvis der kommer en afstemning, får du helt sikkert min stemme.

Det er jeg meget glad for at høre   Wink

kan man være andet end imponeret af dit arbejde..? Shockeret Syntes det er fantastisk godt klaret at holde en blog kørende i så lang tid som du har.. og så samtidigt så detaljeret som dine updates er..

Kunne være lidt sjovt at vide hvor mange timers arbejde du egentlig har lagt i denne blog.. Tror det er skræmmende mange.. hehe Thumbs Up

Men endnu engang.. det er sku et stykke fantastisk arbejde du er igang med.. ligefør det går ind under at være kategorien "kunst" Thumbs Up

Jeg har nok, som du siger, brugt rigtig mange timer på denne blog, men med alle de flotte tilbagemeldinger jeg har fået, siden jeg startede denne blog, ja, så har det været alle timerne værd. Tak for støtten  Thumbs Up

utrolig god update

og dejlige resultater siær mod Cska Moskva Opstemt

uuuhhhh en serber der nedlægger et russisk hold totalt Smiley

må jeg ikke se et ss af ham Igor Milicevic ?

Der kommer et SS af vores unge stjerne her:

Jeg er ret sikker på, at der kommer en update fra det franske i løbet af eftermiddagen/aftenen  Peace

JimmyGP
Manager

« Svar #956: 04 Jul 2007, 01:15 »

Det ser jeg frem til.. Igor ser ret giftig ud..  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager

« Svar #957: 04 Jul 2007, 18:15 »

NOVEMBER 2018

Efter den fremragende oktober måned, er månedens spiller for oktober endnu engang at finde i Lyon. Denne gang er det den unge tyske højre wing Armin Sander, der løber med hæderen som månedens spiller. Sander spillede med et gennemsnit på 8,00 i de 3 ligakampe, vi spillede i oktober. Han scorede et enkelt mål og blev en enkelt gang også kåret til Man of the Match.

Lige i hælene på Sander kommer vores brasilianske målsluger Anderson på 2. pladsen. Han spillede også en flot måned med et gennemsnit på 7,67 i de 3 ligakampe, vi spillede i oktober. Han formåede dog at score 3 mål og blev ligesom Sander kåret til Man of the Match en enkelt gang.
Når man se på disse bedrifter, som de to spillere har leveret i oktober måned, er det fuldt fortjent, at netop de to løber med 1. og 2. pladsen i månedens spiller konkurrencen.

1. november 2018

Overtagelse på vej i Lyon!

Det er i dag blevet offentliggjort, at den franske storklub Olympique Lyonnais skal have en ny ejer og dermed en ny bestyrelse. De første meldinger går på, at den nye ejer og bestyrelsesformand bliver den franske forretningsmand Robert Beroud.
Det er bekræftet, at der er nedsat et konsortium, der skal undersøge muligheden for en overtagelse og samtidig sørger for at den kommer til at foregå efter reglerne.

En ting, der endnu ikke er bekræftet, er spørgsmålet om hvem der skal være manager, når overtagelsen bliver en kendsgerning. Meget peger i retningen af, at man beholder den nuværende succes manager Jesper Nissen ved roret, men det er stadig uvist om den nye ejer selv vil håndplukke en ny manager til klubben.

Den forventede dato for overtagelsen vides endnu ikke, men man forventer, at man i løbet af december udsender en pressemeddelelse om overtagelsen enten er godkendt eller afvist og om hvorvidt der vil ske ændringer i spiller- og trænerstaben.

Digard scorede sit første mål
for Lyon i dagens sejr

13. kamp i Ligue 1 fra Stade Léon Bollée, Le Mans
Le Mans: 5,00    Uafgjort: 3,50    Lyon: 1,57

Le Mans (11) - Lyon      0-4    (0-3)
0-1 Pierre Dupont (selvmål, 15)
0-2 Igor Milicevic (17)
0-3 Didier Digard (28)
0-4 Anderson (90+1)

MOM: Bruno Mesquita, Lyon (9)

Vi fortsætter i samme stil som i de forgange kampe og vinder igen, igen med flot spil og samtidig scorer vi mange mål. Spillerne lader sig tydeligvis ikke påvirke af snakken, der går om en mulig overtagelse og en ny bestyrelse i klubben, de giver den bare gas på banen.
Hvis vi formår at holde denne form, tror jeg ikke på, at der er noget hold i Ligue 1, der kan følge med os. Vi er godt nok stadig kun nummer to efter Bordeaux, men holder vi formen, er det kun et spørgsmål om kampe, før vi er på førstepladsen i ligaen, det er jeg næsten sikker på.

14. kamp i Ligue 1 fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 1,40     Uafgjort: 3,75     Metz: 7,50

Lyon - Metz  (18)     3-0    (2-0)
1-0 Florian Clerc (20)
2-0 Igor Milicevic (52)
3-0 Igor Milicevic (90)

MOM: Igor Milicevic, Lyon (8)

Det er meget svært at få armene ned i øjeblikket, når man er Lyon manager. Spillerne leverer den ene fremragende præstation efter den anden. Jeg tror, grunden til vores opblomstring er den bredde, der er på holdet. Der er så mange spillere på dette hold, der kan gøre en forskel, så de hold vi møder, ikke ved hvordan de skal "spille" os og samtidig dæmme op for de mange strenge, vi har at spille på.
Nu ryger vi desværre ind i en pause pga. landskampe, som forhåbentlig ikke ødelægger den gode rytme, vi har fundet.

Landsholdssamling

Venskabskamp fra Andruv Stadion, Olomouc
Tjekkiet - Schweiz   1-0    (0-0)
1-0 Piero Renzi (selvmål, 87)

MOM: Lukas Malek, Tjekkiet (8)

Jeg ved egentlig ikke rigtig, hvad jeg skal synes om disse venskabskampe. Dagens kamp mod Tjekkiet er en meget lige kamp, som desværre ender med, at vi taber på et dumt selvmål af vores forsvarsstjerne fra AC Milan, Piero Renzi.
Kampen er kedelig og uden nerve overhovedet, spillerne virker slet ikke tændte på opgaven. Det positive er så til gengæld, at vi trods alt spiller lige op med tjekkerne i store dele af kampen, men vi formår desværre ikke at udnytte de chancer, vi får tilspillet os. Vi rejser nu videre til Pireaus, Grækenland for at spille endnu en træningskamp.

Vonlanthen vendte kampen for os

Venskabskamp fra Karaiskakis, Piraeus
Grækenland  - Schweiz   1-2    (1-1)
1-0 Panagiotis Gazis (4)
1-1 Lars Kruse (42)
1-2 Ronald Salm (61)

MOM: Johan Vonlanthen, Schweiz (8)

Selvom jeg jo ikke er den største tilhænger af træningskampe, så kan jeg ikke komme udenom det faktum, at det altid er rart at vinde fodboldkampe som manager. Dagens sejr er faktisk bedre end de fleste, da vi formår at vende kampen efter den græske chokstart, netop det viser hvor stort et potentiale dette hold har. Med den blanding af unge spillere og de mere rutinerede kræfter som Vonlanthen, der går forrest, når der er behov for det, kan vi godt kvalificere os til EM og samtidig måske skabe en overraskelse ved slutrunden.

Der var en rigtig god stemning på busturen hjem til Lyon
efter aftenens sejr mod Lille

15. kamp i Ligue 1 fra Stade Grimomprez-Jooris, Lille
Lille: 4,50    Uafgjort: 3,25    Lyon: 1,66

Lille (9) - Lyon      1-2    (1-0)
1-0 Diong Mendy (25)
1-1 Florian Clerc (50)
1-2 Antonio Pettinato  (87)

MOM: Florian Clerc, Lyon (8)

Vi holder fast i vores stime af sejre og er nu oppe på den niende sejr i træk. Vi havde det ellers meget svært i dag mod Lille, som formår at presse os i store dele af 1. halvleg. Jeg ved så ikke, om det er min peptalk/skideballe til diverse spillere i pausen, der får dem til at vågne op, men vi får i hvert fald vendt det truende nederlag til en sejr og med den sejr overtager vi samtidig 1. pladsen i Ligue 1 på en bedre målscore, da Bordeaux kunne spille uafgjort i deres kamp. Det begynder for alvor, at se rigtig godt ud i tabellen.

Champions League - 5. kamp i Gruppe H fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 2,00     Uafgjort: 3,25     Heerenveen: 3,25

Lyon - Heerenveen     2-0    (1-0)
1-0 Igor Milicevic (41)
2-0 Bruno Mesquita (47)

MOM: Andre Bach, Lyon (8)

Vigtig, vigtig sejr vi får i dag mod Heerenveen. Det er en meget tæt pulje, vi er havnet i, hvor Gladbach, Heerenveen og os kæmper om de to pladser til 1. knockout runde. Derfor er dagens sejr utolig vigtig og meget vigtigere end man lige skulle tro, da vi nu er 99% sikre på, at gå videre til næste runde pga. den fremragende målscore, vi har efter de to storsejre mod CSKA Moskva. Nu er spørgsmålet bare, om vi skal videre som nr. 1 eller 2 fra gruppespillet.

Stillingen udgår pga. tekniske problemer, men som nævnt er vi på 1. pladsen.

Næste update: Nyt offensiv talent til Lyon og kan vi fastholde den flotte stimer af sejre og dermed 1. pladsen??

Emillionaire
Gæst

« Svar #958: 04 Jul 2007, 19:12 »

fremragende Metsu, Fremragende

er du gal hvor ser han god ud ham Igor Milicevic  Shockeret han scorer de også hele tiden  Opstemt

du holder stimen det er godt Smiley

og jeg glæder mig til at se tabellen og det nye talent Opstemt

PS. tak for ss'et af Igor  Thumbs Up

Toni
Førsteholdsspiller

Sv: (Nov.) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #959: 04 Jul 2007, 19:43 »

God update:-)

Lang tid siden sidst! Peace

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010